فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 3 شهریورماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 3 شهریورماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 14138
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 118 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عقل و اندیشه بزرگترین موهبتی است که خدا در اختیار انسان نهاده است و با استفاده از این نعمت انسان به قله کامیابی و سعادت خواهد رسید. به جای آنکه عمر گرانبها را مصروف کم و زیاد دنیا کنی از عقل و اندیشه خود استفاده کن تا به تمام آرزوهایی که فکر می کنی دست نیافتنی است دست یابی و بدان که آینده از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از زندگی ات لذت ببر و سر خوش باش. بسیاری غبطه زندگی شما را می خورند. به همین جهت حسادت می روزند و سخن چینی می کنند. درحالی که تمام آنها دروغ محض می باشد. او بسیار مهربان و ساده و نجبیب است.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: مدیر و مدبر، زیرک و دانا، واقع گرا، زود رنج، باهوش، متعادل، در ثروت متعادل، در مقام کاری، خوشگذران، جدی، ناقلا، منطقی، دقیق، روشنفکر و رفیق باز.

لذت بردی که کاملاً ویژگی های شما را برشمردم. پس سایت تاروت رنگی را به دوستانت معرفی کن.

۳- شخصی بلند اندام، سبزه، بینی کشیده و میان سال به شما حسادت می ورزد. از او دوری کنید.

۴- چرا به نتیجه کار خود امید نداری و به تلاش خود بدبین هستی. اگر شما با تلاش بیشتر و دقت و سرعت بیشتری عمل کنی، با توکل بر خدا موفقیت در چند قدمی شما است.

۵- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای ساقی آنکه در روزگار کامرواست، کامگاری وی تنها از نوش لب توست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- مسافرت فعلاً صلاح نیست. مسافر حالش خوبست. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش تفاوتی ندارد. خبر ناگواری می رسد. ناراحت نباش، هدیه ای دریافت می کنی.

۷- کوشش همراه با اراده، تضمین کننده زندگی شماست. پس تلاش کنید.

۸- از حسودان و بد اندیشان هراسی به دل راه ندهید و مصمم در این راه گام بردارید و به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید.

۹- از رنگ لیمویی استفاده کنید که موجب تقویت سیستم عصبی است و ماهیچه های قلب و گردش خون شما را بهتر می سازد.

فال حافظ [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 200 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دلت بر روی نوک زبانت است و تا زبان می گشایی راز دل را برملا می کنی و این خصلتی است که برایت دردسر درست خواهد کرد. روزگار بدی است و تو باید بیش از اینها عاقل باشی. سادگی و خامی تو کار دستت خواهد داد. به هر کسی اعتماد مکن و بدان که حال روزگاران متغیر است، پس هوشیار باش و دیده را باز کن تا بتوانی راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- راز دل خود را با هر کسی در میان نگذار و قدری خوددار و متفکر باش که حسودان به زندگی شما حسادت می ورزند.

۲- شخصی بلند قد، جو گندمی، سیاه چهره و باریک اندام، قصد فریب دارد. فوری از او دور شوید. از افراد سیگاری و معتاد جداً بر حذر باشید که آنها قصد فریب دارند.

۳- خرید و فروش زیان آور است. طلاق حتمی است ولی ازدواج مقدماتش فراهم نمی باشد. بیماری بهبود نمی یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. ۵ فرزند در طالع می باشد که یکی از آنها به مقام بزرگی خواهد رسید.

۴- این نیت عملی می گردد، به شرط آنکه خود را به دست تقدیر بسپاری و با یکی از بزرگان مشورت کنی. دقت و علاقه همراه شما باشد و پای در راه تلاش و کوشش بگذارید. از تزویر و ریای دوستان به ظاهر دوست، دور باش.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، بلا و ناقلا، رفیق باز، نرم و ظریف، افسونگر، زیبا پسند، دارای حس ششم قوی، اهل معامله، مجلس آرا و با عمر طولانی.

۶- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و پنجم به شما می فرماید:

* آیا می دانی که چنگ و عود چه بیان می کنند؟ شراب در نهان بنوش زیرا نهی کنندگان از منکر، باده گساران را به ضرب تازیانه ادب می کنند.

* می گویند که از سر عشق و رمز محبت، نه صحبت کنید و نه بشنوید و نه گوش دهید. این کار بسیار مشکل است زیرا روح و روان و جسم ما با عشق، رشد و نمو کرده است.

* این سلاکان مجدداً پیر مغان را ناراحت کرده اند. ببین این رندها بر سر این پیر، چه بلاها می آورند ! نمک را می خورند و نمکدان را هم می شکنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۷- معامله ای کرده یا خواهید کرد و بعداً فسخ می شود. نگران نباشید چون سود بیشتری به دست خانواده شما می آید.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 296 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پای در راهی نهاده ای و حاضری برای رسیدن به هدف، هر سختی ای را تحمل کنی، اما گاهی دچار ناامیدی می شوی و می اندیشی عمر خود را بیهوده در این راه تلف کرده ای، ولی دل خود را از زنگارها پاک کن و از مال حرام بپرهیز و تنها به خدا و معصومین توکل کن تا به هدف خود برسی و اقبال تو را یاری نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* خیال من هم دسترسی به ابروی محبوب را ندارد و هیچ کس از خم ابروی او، تیر آرزو بر هدف و مقصود نینداخته است.

* مهر و محبت محبوبان سنگدل را تا کی به ناز و نوازش در دل بپرورانم، در حالیکه این پسران نا اهل هیچ یادی از پدر نمی کنند.

* من به تصور پارسایی، گوشه گرفتم و شگفت آنکه زیبارویی آواز خوان، از هر طرف با صدای چنگ و دف راهزن دلم می شود.

و در بیت آخر نیز می فرماید:

* ای حافظ اگر راه خاندان پیامبر (ص) را صادقانه طی کنی، عنایت و توجه امیر نجف، امام علی (ع)، نگهبان تو خواهد شد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به دنبال کسی می باشید که دیدار او فعلاً میسر نمی باشد در حالیکه در این راه تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی بدست نیاورید زیرا مقدمات آن فراهم نشده است. بر خدا توکل کنید و از او مدد بخواهید.

۳- پدر را آزار داده اید و مادر بسیار نگران است. هر چه زودتر موجبات رضایت آنان را فراهم آور که مستجاب الدعوه اند.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا در اجرای این نیت گشایش باشد. بیمار شفا می یابد. قرض ادا میشود. ازدواج عملی می گردد ولی طلاق راهی دراز دارد. از حسودان بر حذر باشید.

۵- اگر می خواهید در کار شما گشایش حاصل شود، با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الصف آیه ۱۳ تا ۱۹ را در یک هفته متوالی بخوانید.

۶- از مسافر خبرهای خوبی دریافت می کنید. نذر خود را ادا کنید. مسافرتی سودمند است. برخوردی مهم در جریان می باشد.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 260 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خودت خوب می دانی که او هرچه می کند در شان و مقامش است و زیبنده شخصیتش. پس اعتراض تو بی مورد است. تو گر طاووس می خواهی باید جور هندوستان کشی. هوشیار باش که این روزها او قصد امتحان و محک زدن تو را دارد و تو باید از این امتحان سربلند و پیروز بیرون آیی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اینقدر به خود سختی و رنج می دهید. بدانید که جهان گذرا و ناپایدار است و ناکامی و نامرادی برای همه پیش می آید. تنها با صبر و حوصله و توکل بر خدا، کارها سامان می یابد. شما از محاسن بی شماری برخوردار هستید و به زودی به مقصود خود خواهید رسید.

۲- شما را دوست دارند و اصولاً شخصی خوش اقبال می باشی. چون در هر محفل و مجلس، مورد توجه هستید. اما غرور و لجبازی شما موجب می شود که دیگران نتوانند احساسات خود را ابراز کنند.

۳- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* هر لحظه لازم نیست که با اشک خونین وضو بگیرم. زیرا جدای از محراب ابروی تو، نماز من مورد قبول واقع نمی شود.

* درویشی که جدا از تو باده نوشی را ترک کرده بود، دیشب وقتی که در میکده را باز دید، پیمان و عهد خود را شکست و باز پیمانه برگفت.

* حافظ دیشب از زبان ساقی رازهایی شنید که به شادی آمد و شادی کنان مانند شراب که از مستی جوش می آورد، بر سر خم رفت و پیاله برگرفت.

حافظ نیز می داند شما مورد توجه همگان می باشید. پس ارزش خود را بدانید.

۴- با افرادی که لایق زندگی خانوادگی شما نمی باشند، نشست و برخاست نکنید و راز دل خود را با آنان در میان نگذارید.

۵- اگر می خواهید همسرتان مهربان باشد، در شش شب متوالی سوره مبارکه ابراهیم را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.

فال حافظ [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 372 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسان بلندپروازی هستی و همین بلندپروازی ها باعث می شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلندپروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می رسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در راهی قدم گذاشته اید که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی بنده به شما می گویم که اگر برخدا توکل کنید و نذر خود را ادا کنید و سرعت عمل، دقت و فعالیت را همگام سازید، شاید موفقیتی در این کار باشد. چنانچه از آن صرف نظر کنید، بمراتب بهتر است.

۲- غم و غصه روزگار را بیش از این نخورید بلکه با درایت و کیاست عمل کنید. بدانید که نسبت به دیگران زندگی آرام تری دارید و از زندگی خوبی برخوردار می باشید که دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* در گذرگاه دنیای فانی که تخت و کرسی جم یا تخت حضرت سلیمان پیامبر هم دستخوش نابودی می شود، اگر غصه بخوریم پسندیده نیست. بهتر آنست که باده بنوشم و غم نخوریم.

* تا باشد که روزی دست ما به کمربند یار برسد. مانند یاقوت سرخ، غرق در خون دل شده ایم و رنج می کشیم.

* ای پندگو به ما آشفته دلان اندرز نده که ما با داشتن گرد و غبار کوی یار به بهشت هم توجهی نداریم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- چند شب آینده خوابی می بینید که می خواهید سوار ماشین بزرگ یا هواپیمای غول پیکری شوید. تعبیرش اینکه می خواهید زندگی را با قدرت تمام به سوی هدفتان هدایت کنید. پس موفق می شوید. به زودی ملاقاتی پسندیده خواهید داشت و سفر مهمی در پیش دارید. همسر شما مهربان خواهد بود ولی شما بد زبان می باشید. سعی کنید کانون زندگی را گرمتر کنید. یکی از بستگان نزدیک شما نیاز به کمک فوری دارد ولی شرم دارد که ابراز کند. پس به او کمک کنید.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 436 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از دوری و هجران به شدت بی تابی، ولی از آنجا که ثمره ی هجر وصل است باید سختی ها را تحمل کنی. فکر می کنی اگر او بیاید تقدیر تو را به شیوه ای دیگر رقم خواهد زد. دست از تلاش برندار و بیهوده خود را اسیر غم دنیا نکن که به زودی هجران به سر خواهد آمد و زندگی موفقی خواهی داشت. اگر امید خود را از دست ندهی و همچنان به سعی و کوشش ادامه دهی، تقدیر تو کامیابی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سرنوشت شما در گرو انجام این نیت نمی باشد زیرا آیندهای بهتر در انتظار شما می باشد. پس بسیار بجاست که از این کار صرف نظر کنید. او متعلق به دیگری است پس دیگر به او نیندیشید. بنابراین به صلاح شما می باشد که راه خود را در پیش گیرید و آلت دست او نباشید. بدان که به زودی به جانب شما با آه و ناله بر می گردد، اگر صبر داشته باشی.

۲- اگر مانند شداد، غرور و تکبر نداشته باشید، به شما مژده می دهم به زودی امکانات بسیار بهتری در انتظار شماست و تا دو ماه دیگر از چنان حالتی برخوردار می شوید که تصورش را هم نمی کنید. پس بسیار بجاست که با شخصی با تجربه و استاد در این زمینه مشورت کند. همچنین با پدر و مادر خود نیز صلاح و مشورت کنید.

۳- عجله کار شیطان است. با آرامش و ثبات رای راه خود را انتخاب کن و از هیچ چیز واهمه نداشته باش. به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن.

۴- اگر ارزش خود را بدانید، از چنان زندگی برخوردار خواهید بود که همه افسوس و حسرت می خورند و انگشت حیرت به دندان می گزند و از شما کمک خواهند گرفت.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.

* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.

* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.

۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.

۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.

۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از ندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

فال حافظ [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 244 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیک بختی و سعادت از آن شماست. به خدا توکل کن که هرکه به او توکل کند، بر مشکلات و سختی ها فائق می آید. روزگار خوبی در پیش روی خواهی داشت به شرط آنکه از مصاحبت با دوستان ناباب بپرهیزی و معنای واقعی زندگی را که همان عشق و محبت است به خوبی دریابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و پنجم می فرماید:

* مجلس خرمی و شادی آماده است و یاران جمع شده اند. برای مصون ماندن از چشم زخم، آیه ان یکاد را بخوانید.

* آلات موسیقی از چنگ و رباب می گوید که پیام عشق را بشنوید زیرا این آهنگ موسیقی، نوای دل است.

* ببین عاشق و معشوق خیلی فرق و تفاوت وجود دارد. وقتی محبوب ناز نشان می دهد، شما که عاشقید، اظهار نیاز و احتیاج کنید تا او لذت ببرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- روزگار شادی آفرینی در پیش دارید، به شرط آنکه علاقه، اراده، سرعت عمل و فعالیت همراه شما باشد.

۳- همین هفته یه یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. توکل بر خدا داشته باشید، پیروز و موفق می شوید. زیرا دعای خیر، موجب می شود حتماً پیروز شوید.

۴- از زندگی خوبی برخوردار هستید. ارزش آن را بدانید و بیهوده لجبازی و وسواس به خرج ندهید. انسان کسی است که در ناخوشی، خوش باشد. در غم، شاد باشد. زیرا که مراد در بی مرادی به هم پیچیده است و در آن مورد، غصه رسیدن بی مرادی، درد است. پس غصه خوردن دردی را دوا نمی کند. رها کن.

۵- دل کسی را شکسته اید. همین هفته از او دلجویی کنید. ۳ فرزند در طالع دارید. شغل و مقام خوبی در انتظار خواهید داشت. در معامله ای سود می برید ولی مواظب باشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش باطن، فرشته خو، با وفا، مهربان، جذاب، اصیل، دلپذیر، آرام، متین، مادی گرا، پر انرژی، بزرگوار، جدی، معصوم و بی گناه، با خیر و برکت، موافق، اهل صلح و سازش، دوست داشتنی و بموقع صبور.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 431 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از مدتها تفکر و تعقل راه مناسب زندگی خود را یافته ای. اکنون وقت آن رسیده که گذشته ها و خاطراتی که مرور آنها جز غم برایت سودی ندارد، دور بریزی و به آینده سفر کنی. اسرار زندگی خود را با هیچ کس نگو. راهی که انتخاب کرده ای بهترین راه است. از همین فردا شروع کن و عاقلانه و با شکیبایی اولین قدم را بردار.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* روح از جسمی که در رگ آن شراب سرخ، روان باشد، هرگز جدا نمی شود.

* ای حافظ یک لحظه خاموش باش و سکوت اختیار کن و سخن و ناله بی زبانان را از بانگ و ناله نی بشنو.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سرگذشتی بهتر از دیگران نداری پس خوب متوجه اعمال و کردار خود باش. در دوستان خود تجدید نظر کن. به سخنان علاقمندان و دوستان خود گوش بده و خود را از باد غرور خالی کن که روزی پشیمانی به بار می آورد.

۳- اگر چه این نیت قابل اجرا و حتمی است و جای هیچ گونه تردید یا نگرانی وجود ندارد، اما باید شکیبایی را از دست ندهید. پس به یکی از مشاهد متبرکه رفته و نذر خود را ادا کنید.

۴- گله و شکایت، دردی را دوا نمی کند. بلکه گره های کور زندگی را محکم تر می سازد. پس بسیار بجاست خود را به دست قضا و قدر بسپارید. از ذات اقدس الهی کمک و مساعدت بخواهید تا موفق شوید.

۵- مسافر کارش رونق می گیرد. همسرتان رو به راه می شود. بیمارتان شفا می یابد. دوستتان علاقه مند می گردد. در تحصیل موفق می شوید. در علم، کار و مقام، دارای درجات عالی می گردید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مقاوم در برابر مشکلات، بعضی مواقع مردد، مهربان، سرکش، بذله گو، شیک پوش، منصف، گاهی خسیس، لذت خواه، آبرودار، آبرومند، کمک کننده، اهل دین و دنیا.

۷- از طریق موبایل و اینترنت سود فراوانی به خانواده شما می رسد و مراوده ای برای شما حاصل می شود اما باید زیرک و عاقل باشید.

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد.

* اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد.

* ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد.

۲- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد.

۳- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند.

۵- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام.

فال حافظ [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

فال حافظ ۳ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 445 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* تو که هر چه می خواهی در این دنیا داری و تمام آرزوهایت فراهم شده. پس از حال ضعفای ناتوان چه غم و غصه ای داری.

* از من ارادتمند جان بخواه و آن را بگیر زیرا فرمان تو بر گروه زادگاه عشق و معرفت جاری و ساری است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید. اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.

۴- حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.

۵- کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.

۶- با توجه به اشعار حافظ روحیه شما می طلبد که از رنگ های براق مانند آبی براق، خاکستری براق یا سفید براق استفاده کنید زیرا رنگ زبرجد و حجرالاسود و یاقوت است که مطابق با شخصیت متین و موقر شماست.

۷- مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان