فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 26 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 26 مردادماه  | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13950
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 300 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی نیز که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱-حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و هشتم می فرماید:

* امید وصال تو مرا زنده نگاه می دارد وگرنه صد بار بیم آن میرفت که از فراق تو بمیرم.

* اگر هر دم و هر ساعت از باد صبا بوی عطر آگین و روح بخش تو را نشنوم، لحظه به لحظه مانند گل گریبان خود را از غم دوریت پاره می کنم.

* هر کس و هر دیده تو را آنگونه که واقعاً هستی، نمی بیند و نمیشناسد زیرا هر کس به اندازه درک خود می فهمد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-شما از روحیه ای بسیار قوی برخوردارید. این خصلت بسیار پسندیده می باشد. همگان را شیفته خود می سازید، بطوریکه او نیز از صمیم قلب خواستار شماست ولی قدرت ابراز ندارد. جبروت و عظمت اندیشه و کار شما مانع ابراز می گردد. میدان دهید تا مصمم تر عمل کند.

۳- انسانی وفادار و پایبند قول و قراری، به همین جهت تاکنون عوامل متعددی برای شما پیش آمده که می توانستید خود را عوض کنید اما لازم است یک بار دیگر به او فرصت دهید، بعد اقدام کنید.

۴- این نیت به نحوی که شما تصورش را هم نمی کردید، انجام می شود و خداوند یاری تان خواهد کرد. نگران نباشید.

۵- ناراحتی و مشکلی در خانه شما بوجود آمده ولی به زودی بر طرف می شود. پس نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید.

۶- در طالع شما ۴ فرزند شایسته وجود دارد همراه با همسری مهربان. ارزش آنها را بدانید و دست از وسواس بردارید.

۷-اگر می خواهید گره از کار شما گشوده گردد، در ۷ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه بقره آیه ۲۷۳ تا ۲۷۸ را بخوانید.

۸- از طریق موبایل و اینترنت ملاقات هایی خواهید داشت ولی جدی نگیرید. در امور تحصیلی و عشقی موفقیت حاصل می شود.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 435 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سر عشق و محبت رازی نیست که بتوان در بر هر کسی از آن سخن گفت، چه بسا انسانهایی که تا آخر عمر از این لذت بی خبر مانند. تو که قدم در این راه گذاشته ای باید مصمم و بی پروا پیش بروی و بدانی که عشق طوفانی است که تنها کسانی از آن به سلامت عبور خواهند کرد که عزمی آهنین و روحی به وسعت دریا داشته باشند که این کار هر کسی نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* اگر چه خار سبب اذیت روح است اما گل عذر آن را می خواهد و تلخی خار را جبران می کند.

* صوفی با پیاله شراب می نوشد و حافظ با شیشه های بزرگ شراب پس ای ریاکاران به ظاهر صوفی که برای ریا آستین را بالا زده اید و فریبکارانه مردم را فریب می دهید تا چه موقع این کار را می کنید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- راز دل خود را به هر کسی نگویید و اصولاً مردم را رازدار زندگی خود قرار نده. بلکه با پدر و مادر و همسر خود مشورت کنید.

۳- انجام این نیت ترس را نمی پذیرد. پس شجاع و بی باک و دلیر باش به شرط آنکه درایت و کیاست را از دست ندهید.

۴- او قصد امتحان شما را دارد. از ته دل عاشق شماست. پس شما نباید ملاحت و دلربایی توام با زیرکی را از دست بدهید.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوبست. ملاقات مهمی خواهید داشت. سود و نفعی در انتظار شماست. یکی از دوستان سخت به شما نیازمند می باشید، به او کمک کنید. کسی عاشق شما شده ولی می ترسد ابراز دارد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: روحیه خوب و مثبت، آماده خدمت به مردم و کمک رسانی، بی باک، عاشق تغییر، تمرکزی قوی، اراده ای استوار و عاشق آزادی عمل.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 295 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

وقت آن رسیده که حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنی و قدم به بیرون بگذاری. به اطراف خود خوب نگاه کن، هریک از مخلوقات خداوند به زبان حال خود به تو نهیب می زنند که دوران جوانی همچون عمر گلها کوتاه است و تو باید لحظه به لحظه آن را ارزش گذاری و از آن نهایت استفاده را ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بدان که این نیت، عاقبتی دل انگیز و سرور آفرین دارد. به شرط آنکه مغرور نشوی و به همه التفات و توجه و مهر داشته باشی. تا اشکی را برطرف سازی و دلی را بدست آوری.

۲- از سخن بد اندیشان و سرزنش کنندگان و حسودان، مطلقاً ناراحت نشو زیرا آنان چشم ترقی و تعالی تو را ندارند. اگر به کار آنها توجه کنی، از پیشرفت باز می مانی و آنها گوی سبقت را می ربایند.

۳- نشاط عیش عشرت و جوانی را چون گل غنیمت بدان زیرا ما برای خبر رساندن و آگاه کردن، وظیفه ای نداریم. بلغ ما علیک فان لم یقبلو انما علیک.

۴- صبر و شکیبایی را از دست نده و از اینکه قلبی مهربان و دستی بی نمک داری غمگین نباش.

۵- انجام این کار مفید است به شرط آنکه پدر و مادر از تو راضی باشند. نگران نباش. به مقصود خواهی رسید و شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.

۶- آنان که مقهور عیش و نوش نمی شوند، به تفکر می پردازند. به همین جهت، پرهیزکاران، عیش و بیماری را یکسان می دانند چون حقیقت را شناختی، از آن پیروی کن.

۷- سست عنصران به نکوهشی دل و جرات را از دست می دهند. همچو نامردان که در پیکار و جنگ، دل می بازند. همان طوری که بعضی از زنان، به سختی از ابلهان دل می برند.

۸- اگر می خواهید نعمت و روزی شما و خانوادیتان زیاد شود، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه لقمان آیه ۲۰ تا ۲۵ را بخوانید.

۹- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:

* هنگام سحر به امید بوی گلستان به باغ رفتم که چون بلبل روحم را علاج کنم.

* اشک نرگس رعنا از حسرت جاری بود و در دلش از عشق، داغ های بسیار بود.

* شقایق گاه مانند باده نوشان، جام به دست داشت و زمانی مانند ساقی، مست قدح بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 396 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در انتظار وقت مناسب بوده ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی همراه با آرامش و نشاط داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی، ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بیش از اندازه زندگی را به خود سخت می گیرید و از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید. با همه سر ناسازگاری و دعوا دارید. در حالی که دنیا آن قدر بقایی ندارد که مرتبا در تشویش زیاده طلبی، اضطراب و دادخواهی باشید. قدری با مهربانی و حوصله عمل کنید.

۲- از اینکه در مورد کار و موضوعی با شکیبایی پیش می روید، عیب بزرگی است زیرا زمان را از دست می دهید و امکانات را به باد خواهید داد. این اندازه با تانی گام برداشتن، سهل انگاری است. پس با دقت، سرعت عمل و تلاش گام بردارید که رقیبان در راهند و شما باید از آنها پیش بیفتید.

۳- به زودی به مسافرتی می روید و در این سفر ملاقاتی روی می دهد که بسیار جالب و تحول برانگیز خواهد بود. شما در این مسافرت مسیر زندگی خود را تعیین خواهید کرد.

۴- کسی که به شما عشق می ورزد، اول او را امتحان کنید تا فریبش را نخورید چون دنیا فریبکار است.

۵- یکی از اقوام نیاز مبرم به پدر یا همسر یا برادر شما دارد. به او بگویید که از کمک کردن به او دریغ نکند و سعی نماید حاجتش را برآورد. افسردگی و سردی زمستان محصول کج ایستادن خورشید است. تنها با راستی اوست که بهار می آید.

۶- از مسافر خبرهای خوش دریافت می کند. در یک میهمانی برخوردی زیبا روی می دهد که به نفع شماست. نسبت به زندگی خوش بین باشید زیرا انسان های بدبین اغلب اوقات افسرده اند. بنابراین توصیه می کنم عینک خوش بینی بر چهره بزنید تا شاداب بمانید.

۷- پیامبر اکرم (ص) می فرماید: "هر چه ایمان انسان زیادتر شود، علاقه اش به همسر خود بیشتر خواهد شد." (میزان الحکمه جلد ۴ صفحه ۲۸۷۵)

۸- رنجشی که در دل دارید، زاییده افزون طلبی و کم لطفی است که از هر دو طرف حاصل شده است. به سخنان این هفته او گوش کنید و مطالب گذشته را کلا فراموش نمایید تا راحت تر باشید. به او بگویید او شخصی است که فردا زیر قولش خواهد زد پس دقیقاً مواظب باشید.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 134 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

متاسفانه عزیزی را که با خون دل و رنج بسیار به دست آورده بودی، از دست دادی. رشته کار و زندگی از دستت در رفته و افتاده و نالان شده ای. سختی و رنج، همراهان همیشگی انسانند. گرچه تا او را داشتی قدرش را ندانستی و از او غافل شدی اما تا خدایی هست نااامیدی معنا ندارد. به خدا توکل کن و از جا برخیز که زندگی هنوز ادامه دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:

* بلبلی رنج کشید و گلی بدست آورد اما تند باد حوادث و حسد روزگار نابکار، با نیش صد خار، درد و رنج دل او را خسته و مشوش کرد و از بین برد.

* دریغ و درد که از چشم زخم و آسیب ماه فلک مه رخسار هلال ابروی من در نهان خانه خاک نهان گردید و جای گزید. حافظ این غزل را در سوگ و ماتم فرزند خود سروده است.

۲- از چشم زخم دیگران بترس و اسرار درون را فاش نساز و به هرکس راز زندگیت را نگو که زندگی خوشی داری و هر روز بهتر از دیروز خواهد شد.

۳- به زودی عزیزی را شاید از دست دهید ولی نگران نباش که خداوند مدیر و مقدر بر هر کاری است.

۴- این نیت با حوصله، دقت، وقت شناسی و تلاش حتمی است به شرط آنکه تردید و بی حوصلگی را کنار بگذاری.

۵- از ضرری که کرده ای ناراحت نباش زیرا تجربه ها اندوخته ای. کسی از تقدیر خبر ندارد. این امر موجب شد که از این پس عاقلانه تر عمل کنی و به همه مردم اعتماد نکنی، بلکه با درایت و عقل راه خود را انتخاب کنی.

۶- او شما را دوست دارد ولی بیچاره راه دوست داشتن را نمی داند. چون مکر و حیله ندارد. شما با او مهربان باشید و به او فرصت اندیشیدن و تصمیم گرفتن بدهید. اگر چه او چنان خود را غرق کار و مسائل دیگر کرده که فرصت زیاد لازم دارد ولی چاره ای نیست.

۷- به پدر و مادر که از شما آزرده اند، نیکی کنید و به نصایح کسی که در این هفته ملاقات می کنید، توجه دقیق داشته باشید.

۸- چیزی گم کرده اید به زودی خواهید یافت ملاقات و تغییر شغل و مکان درپی می باشد خرید و فروش اشکال ندارد اما طلاق حتمی است ولی برای ازدواج مقدمات آن فراهم نشده است نگران نباشید خداوند با شماست و موفق خواهید شد.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 364 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ساده دل، با محبت و دوستی یکرنگی. با تلاش و کوشش بسیار جای خود را در میان مردم باز کرده ای. تحمل سختی ها و مبارزه با مشکلات نشانه لیاقت توست. مطمئن باش با همه سادگی با توجه به این تواناییها به موفقیت های بزرگ خواهی رسید، پس در مقابل غم و غصه پایداری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* گفتی ای حافظ این همه تعلقات و تصورات گوناگون چیست؟ اینکه تو ما را اسیر رنگ و خیال می بینی، درست نمی باشد. بلکه غلط در طرز برداشت و تعبیر توست زیرا لوح ضمیر ما از ناخالصی به دور است.

۲- مدتی است احساس می کنید اندیشه و افکارت سخت مغشوش و متلاطم می باشد. علتش تردید و ناخود آگاهی شما می باشد زیرا شما دارای استعدادی شگرف و خلاقیتی عظیم می باشید. متاسفانه با سخنان این و آن و کلمات بی ربط دیگران، وقت را هدر می دهید. پس لازم و ضروری است از امروز، از قدرت نامتناهی اراده، خلاقیت، علاقه و ایمان خود بهره بگیرید و از خداوند مدد بخواهید. پیروزی در چند قدمی شماست. فقط اجازه ورود می خواهد.

۳- ملاحظه کردید که گذشته سودی نداشت. حال را غنیمت بدانید و از دوستان ناباب و معتاد دوری کنید. شما از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. همه شما را دوست دارند. به همین جهت عده ای حسادت می کنند و قصد تخریب دارند. باید خیلی مواظب باشید. همسر، خواهر، پدر و مادر سخت به شما علاقه مند می باشند. ارزش آنها را بدانید.

۴- بهتر است مسافرتی کوتاه داشته باشید. پس از برگشت در اندیشه خود خانه تکانی کنید و از نو با اراده ای قوی و علاقه گام بردارید.

۵- سقوط سیب برای ذهن های رسوب کرده حادثه نمی باشد. تا اندیشه نیوتن بالا نرفت، سقوط سیب معنا نیافت! پس شما کمتر از نیوتن نیستید اما ارزش خود را دست کم می گیرید. آینده ای درخشان در انتظار شماست. قیام کنید که آینده در دستان توانای شماست.

۷- استفاده مکرر و گشتن در موبایل و اینترنت مشکلی را چندان حل نمی کند بلکه اراده و توکل شما حلال هر جوهری است.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 390 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و اقبال به تو روی کرده است و موقعیتی در اختیارت قرار گرفته تا به آنچه لیاقتش را داری برسی. لطف خدا شامل حالت گردیده به شرط آنکه با عدل و انصاف زندگی کنی، شهرت و موقعیتی خواهی یافت. اکنون که به موقعیت خود رسیده ای، بدان که بسیارند کسانی که منتظر یاری تو هستند. از آنها غافل مشو و در امور عاقلانه تصمیم بگیر تا موفقیت تو روزافزون شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اقبال شما درحال ظاهر شدن و طلوع سعد می باشد. بنابراین نگرانی نداشته باشید. برای آن که قلب شما روشن گردد، همین امشب سوره مبارکه القریش را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان.

۲- این نیت عاقبت و سرانجام خیر و نیکی دارد زیرا درآن مژده پیدا شدن انگشتر حضرت سلیمان است. به همین جهت عجله کار شیطان است.

۳- انسانی مشهور خواهی شد که نام تو را همه بر زبان خواهند آورد و در کتب می نویسند. امور بر وفق مراد شما خواهد گشت. نگران نباش. آینده ای درخشان داری بنابراین اراده، کوشش و توکل بر خدا را از دست نده. با خوی خوش و اخلاق پسندیده ای که داری مقامات بالا را بدست خواهی آورد. به شرط آنکه از عقل خود که مستشاری امین است، بهره ببری.

۴- نیت شما خوب است و انجام می یابد. پس بهتر است صدقه ای بدهید. از بد عهدی و بد قولی مردم گله نکن. اصولاً روزگار سر ناسازگار دارد و مانند اسبی سرکش است. حداکثر بهره را از بخت خوب و تلاش خود ببر تا فریب خورده و زیان دیده نشوی.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* افسر سلطان گل در چمن ظاهر شد. ای خدا مقدمش بر گلها مبارک باد.

* این نشست شاهانه خیلی بجاست تا هر کسی جا و منزلت خود را بداند.

* مژده خوبی به حضرت سلیمان بده زیرا اسم اعظم از دست دیو بیرون آمد. چون شایسته او نبود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 246 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها بود که از زندگی خود ناامید شده بودی و حتی در خواب هم امید کامیابی نداشتی، اما لطف خدا شامل حالت گردید و تو را کامیاب نمود. به جهان فانی دل مبند و برای مال دنیا بیش از حد ارزش قائل مشو و از چشم بد به خداوند پناه ببر که او بهترین پناهگاه است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هشتم می فرماید:

* چیزی جز نقد جان در دست ندارم. کجاست شرابی که آن را هم به ناز و عشوه ساقی هدیه کنم.

* بر شعر من باده بنوش که ساغر گهرنشان تو با این گوهر شاهانه یکتا که سخن من است، زینتی جدید می یابد.

* یقین دارم که روز قیامت تسبیح پیر عابد دلق قلندر می گسار در پیشگاه داوری حق همسنگ و برابر باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- همان طوری که در معنی ابیات بالا مشهود است، این نیت مبارک می باشد و کبوتر سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه درست کردن است. پس مواظب باش با بی دقتی و کم حوصلگی، او را پرواز ندهید که رقیبان در کمین هستند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۳- زیاد به امور زرق و برق دنیا شیفته و فریفته نباشید و سرنوشت حکمرانان ظالم را مد نظر داشته باشید. پس کسی را که شخصی مستجاب الدعوه است و در این چند روز رنجانیده اید، فوری دل او را بدست آورید. به پدر و مادر که سخت به شما نیاز دارند، توجه معنوی کنید. برای برادر یا همسر شما ناراحتی شدید پیش آمده که شهامت باز گویی ندارد. فوری به کمک او بشتابید و او را از ناراحتی خارج سازید که به کمک شما سخت نیازمند است.

۴- پدر یا همسر شما در معامله ای زیان دیده و یا کسی سر او کلاه گذاشته است. به او مژده بدهید که آن شخص به زودی مجازات شده یا خبری بدهید کارش سر و سامان پیدا کند. سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۳۷ تا ۴۷ را در پنج شب بخوانید که گشایش بسیار است. خرید و فروش هر دو برای شما سود دارد. تغییر مکان مناسب است ولی تغییر شغل صلاح نمی باشد. ازدواج عملی است ولی طلاق راهی طولانی دارد که بهتر است صرفنظر کنید. این نیت بر شما مبارک باد.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 228 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* اگر من از جمال تو یک بوسه بگیرم، چه می شود و چه نقصانی روی می دهد. اگر با نور و درخشش تو جلوی پای خود را ببینم، چه می شود.

* عجبا من سوخته دل اگر ساعتی در پناه سایه آن سرو بلند بنشینم و آرام گیرم، چه می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت را از خداوند طلب کن. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و شبی سوره مبارکه المجادله را بخوانید به شرط آنکه با حضور قلب و معنی باشد. تا گشایش حاصل شود. برای اجرای این نیت نباید بی تابی و بی حوصلگی کنید زیرا مصلحت شما در این است که ابتدا مقدمات آن فراهم شود. پس با توکل به خدا با ایمان قوی اقدام کن.

۳- او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.

۴- مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.

۵- وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود. بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید. مرا نیز دعا کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، کمک رسان، قابل احترام، با وفا، کله دار، کمال گرا، مخترع، مشاور خوب، فرشته خو، کمیاب، خوب، رویایی، بی ریا، با حس ششم قوی، خوش رو، اهل کشف، روشنفکر، زیرک، خوش باطن و با ایمان.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 143 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر مراد تو شکفته خواهد شد اما به شرط آنکه صبر و تحمل بسیار داشته باشی و عزمت را جزم کنی و در راهی که انتخاب کرده ای قدم بگذاری. تصمیمت را عملی کن و طمع مکن که کاری بهتر از این پیدا نخواهی کرد. بی هیچ شک و تردید جلو برو که سعادت در انتظار توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:

* دیشب مساله دشوار خود را نزد مرشد معرفت عرضه کردم. کسی که با نیروی بصیرت و بینایی از مسایل پیچیده پرده بر می دارد.

* او را در حالی یافتم که شاد بود و قدح باده معرفتش پر ضمیر آگاهش در حالت روحانی و معرفت بود، در حالی که در آینه جام معرفت سرگرم کشف و شهود بود.

* از پیر پرسیدم خداوند چه موقع این دل آگاه را به تو بخشید ؟ گفت: "زمانی محبت فرمود که این آسمان شیشه ای را بنا می کرد."

* یکی از عاشقان که همیشه خدا با او بود ولی او خداوند را به دیده دل نمی یافت، ناله می کرد و می گفت: "برای رضای خدای کعبه مقصود را به من نشان دهید."

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت به شما نزدیک است اما به علت مشغله و تردید و عدم آگاهی از آن اطلاع ندارید. برای اجرای این نیت از افراد آگاه کمک بگیرید و آنگاه دقت، سرعت عمل و علاقه را همراه تلاش به کار بگیرید. زیرا تا موقعیت راهی نمی باشد.

۳- نیت شما عملی می گردد به شرط آنکه از دانشمندان و آگاهان کمک بگیرید. به مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید و محبت فرمایید مرا نیز دعا کنید که خواسته شما عملی می گردد.

۴- سه فرزند در طالع دارید. مسافر شما اوضاعش بهبود یافته است. به شما دروغ می گوید. خرید خوب است ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر مکان عملی است ولی تغییر شغل نیاز به موافقت دو نفر دارد. وضع خانوادگی شما بهبود می یابد. همسرتان مهربان است، به او محبت کنید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با شخصیت، مغرور، سخاوتمند، با شرف، اصیل، پرحرف، فیلسوف مآب و اهل مبارزه.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 471 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر کوچکترین نشانه و یا عکس العملی از او هستی. این نشانه را خواهی یافت اما زمان می برد. تو که از زندگی خسته و از اطرافیانت دلگیری چرا وقت را غنیمت نمی شماری و خود پا پیش نمی گذاری؟ بیش از این تأمل جایز نیست. با توکل و توسل به خدا پا پیش بگذار تا به آنچه لیاقتش را داری برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های نهم تا یازدهم می فرماید:

* من شکایتی ندارم اما آب رحمت محبوب به کشتزار جگر تشنگان نرسید و به آنها توجهی نکرد.

* گفتگوی مردم سبب دردسر می باشد. پس ای دل باده بنوش و لحظه ای از عمرت راحت باش.

* شاها، حافظ جز از نیاز شبانه و دعای صبحدم چیز دیگری ندارد که لایق ارزش محبوب باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی خالصانه به دنبال این نیت بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. خواسته اید از راه صلح و سازش عمل کنید ولی او بر لجبازی اصرار دارد. باید بدانید که وی مغرور خود شده، پس لازم است شما صبر و شکیبایی داشته باشید.

۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد چون عوامل متعددی در اجرای آن دخالت دارد که باید مقدمات آن فراهم گردد.

۴- مسافر شما مدتی بلاتکلیف بوده ولی به زودی گره از کارش گشوده می شود و خبرهای خوش خواهد داد.

۵- معامله ای سود آور در جریان بوده ولی حسودی نیز در کمین است. پس مواظب او باشید. سه فرزند در طالع دارید که آخری ثروتمند و دومی دانشمند خواهد شد. مسافرتی مهم در پیش است. مبارک باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: سریع، تنها، پر تحرک، منطقی، مهربان و منعطف.

فال حافظ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 335 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.

* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.

* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.

۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.

۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.

۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان