فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 19مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 19مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13786
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 349 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی در این اندیشه هستی که حلقه عشق را پاره کنی، ولی در این راه توفیقی نیافته و نمی یابی. مشکلی که بین شما پیش آمده و باعث رنجش یار گردیده، به امید خدا به زودی از بین خواهد رفت. برای دلجویی از او قدم پیش بگذار زیرا که یار خوب گنجی است بی پایان که انسان را به خواسته های دیگر نیز می رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* دیشب با خود خواستم که فکر عاشقی بر جمال او را از سر بیرون کنم. محبوب گفت که زنجیر را بیاورید تا این دیوانه عشق را ببندیم و او را به راه عشق آوریم تا دیگر خیال محال نکند.

* قد او را به سرو مانند کردم. با عصبانیت اعتراض کرد چون محبوب زیبای من از سخن راست ناراحت می شود. چه کارکنم.

* ای محبوب لطیفه ای نابجا گفتم. با کرم خود عذرم را بپذیر و اینک کرشمه ای بفرما تا قریحه من را برای سخن راست و درست برانگیزد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- بیش از حد معمول از اوضاع و زندگی گله و شکایت دارید و هیچ چیز شما را قانع نمی کند. با مشکلی اندک خیال می کنید دنیا به سر آمده و دیگران بدون ناراحتی هستند. از لاک خود بیرون بیایید. خواهید دید که شما یکی از خوشبخت های روزگارید.

۳- اگر چه آدمی صبور هستید ولی بیشتر به این شکیبایی تظاهر می کنید و مرتبا در تردید و دودلی بسر می برید که شایسته شما نمی باشد. باید اندیشه، فکر و اراده با ثبات داشته باشید تا کاملاً موفق شوید.

۴- کسی شما را دوست دارد ولی رسم عاشقی را نمی داند. کسی پند مهمی به شما داد ولی گوش نکردید. ملاقات مهمی و سفر مفیدی در راه دارید.

۵- در ۹ شب آینده خوابی خواهید دید که در کشتی سوار هستید یا مشغول رانندگی می باشید. نشانه تحول کلی در روحیه و زندگی شماست بطوری که امکان تغییر شغل یا مکان برایتان بوجود می آید.

۶- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. حتماً موفق می شوید ولی مقدمات اجرای این نیت را فراهم کنید تا روزگاری خوش داشته باشید.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 406 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سرشت شما چنان است که از هر ناراحتی، بشدت اظهار دلتنگی و از هر خوشی، بیش از اندازه اظهار شادمانی می کنید. به همین جهت هیچ چیز و هیچ کجا، شما را راضی و قانع نمی سازد در حالیکه این دنیا سراسر اندوه و شادی است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند.

۲- مساله ای که اندیشه و ذهن شما را مشغول کرده است، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری دارد. پس عجله نداشته باشید بلکه از روی حوصله، دقت توام با آگاهی و سرعت عمل اقدام کنید و از استاد راهنمایی کمک بگیرید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نیاز خود را با خداوند در میان بگذراید و نذری کنید که گشایش بسیار است.

۴- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* ای جانان برای تماشا و دیدار هلال ماه نو بیرون آمدی، از هلال ابروان من شرم کن و پی کار خود برو و از کنار من دور باش.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافرت مفید است زیرا مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار وضعش به همین صورت باقی می ماند. قرض داده می شود. تغییر مکان با تاخیر انجام می گیرد. مسافر فعلاً مشغول کار خود می باشد.

۶- خداوند مخالف سه چیز است: پرگویی، پر خوابی و پرخوری.

شفاعت سه گروه پذیرفته می شود: پیغمبران، علاما و شهیدان.

پس برای موفقیت و کامیابی با آنان باش.

۷- از سر و صداهای او ترسی نداشته باشید. وی مانند خرگوش می دود، مانند آهو عمل می کند و مانند زنبور نیش می زند. پس شما نباید از میدان بدر روید چون بیش از آنچه فکر می کنید، وی محتاط و ترسو است. پس نترسید و اقدام کنید زیرا آینده در دستان انسان های عاقل است.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 228 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* اگر من از جمال تو یک بوسه بگیرم، چه می شود و چه نقصانی روی می دهد. اگر با نور و درخشش تو جلوی پای خود را ببینم، چه می شود.

* عجبا من سوخته دل اگر ساعتی در پناه سایه آن سرو بلند بنشینم و آرام گیرم، چه می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت را از خداوند طلب کن. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و شبی سوره مبارکه المجادله را بخوانید به شرط آنکه با حضور قلب و معنی باشد. تا گشایش حاصل شود. برای اجرای این نیت نباید بی تابی و بی حوصلگی کنید زیرا مصلحت شما در این است که ابتدا مقدمات آن فراهم شود. پس با توکل به خدا با ایمان قوی اقدام کن.

۳- او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.

۴- مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.

۵- وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود. بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید. مرا نیز دعا کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، کمک رسان، قابل احترام، با وفا، کله دار، کمال گرا، مخترع، مشاور خوب، فرشته خو، کمیاب، خوب، رویایی، بی ریا، با حس ششم قوی، خوش رو، اهل کشف، روشنفکر، زیرک، خوش باطن و با ایمان.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 306 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که عمل به آن زندگی تو را سروسامانی می بخشد و کارت را درست خواهد کرد، اما چاره رسیدن به این نیت را از راههای مختلف باید بررسی نمایی و بهترین راه را انتخاب کنی. اگر راهت را درست انتخاب کنی، پیروزی تو در این راه حتمی است و بالاخره خواهی توانست نیت خود را عملی نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر این مراد و نیت حاصل شد، کار شما از روی اصول، نظم و قانون درست می شود. خیلی خود را آشفته و فریفته آن کرده ای، بطوری که آرام و قرار نداری. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینی، بنابراین برای جبران مافات تلاش کن.

۲- با درد این نیت فعلاً بساز و ساکت باش زیرا رمز و اسرار عشق را باید پیش اهل عقول فاش کرد نه نزد افراد ناآشنا. برای رسیدن به این نیت و اینکه کاملاً راهنمایی شوی، توصیه می شود که سوره مبارکه الغاشیه را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان. راهنمایی می شوی.

۳- به راحتی می توان با یک شعله خشم، زندگی آرام و بی حاشیه را آتش کشید اما می توان با یک شاخه گل، آن را تزیین کرد. شما از خود گذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی از هم پاشیده نشود.

۴- پندی نغز و شیرین دارم: "ناتوان ترین مردم کسی است که نتواند دوست حقیقی برای خود پیدا کند و ناتوان تر از او کسی است که دوستان خود را از دست بدهد."

۵- روح انسان بیمار قابل تحمل است اما کیست که روح شکسته را متحمل کند. خانه و دولت ارث اجدادی است اما زوجه یا زوج عاقل از جانب خداوند است.

۶- معامله صلاح نمی باشد. سفر بسیار سودمند است. تغییر شغل و محل کار و خانه توصیه می شود. بر اثر صبر و شکیبایی این نیت به خوبی و خوشی انجام می گیرد زیرا باید مقدمات آن فراهم شود.

۷- بیش از اندازه به تفریح و گردش توجه دارید. تغذیه خود را منظم کنید. از موبایل و اینترنت پیاهایی دریافت می کنید. مبارک است. تحولی کلی و بزرگ شکل می گیرد که شما ضرر می کنید.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 133 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، فیلسوف، شوخ، حق را به حق دار می دهد، شجاع، با حس ششم قوی، رک گو، اهل کشف، بانمک، آگاه از جهان، با اراده، با شرف، با وجدان، با سلیقه، مشاور عالی، کمیاب، مخترع، باطن دار، پرنده نهایی، امین، ولخرج و اهل گردش.

۲- از مردم ریاکار و معتاد دوری کنید که به شما ضربه خواهند زد. سعی کنید حرف و عمل شما یکی باشد تا شما را به دورویی متهم نکنند. دیگران ارزش واقعی شما را نمی شناسد و شما را به عدم صداقت و حرافی و دورویی متهم می کنند و می گویند کارهایش ظاهر سازی است در حالی که شما قدری در کارها غلو و مبالغه روا می دارید وگرنه قلبی پاک و مهربان دارید.

۳- این نیت با فعالیت بیشتر، صبر و حوصله همراه با سرعت عمل و دقت، حتماً عملی خواهد بود وگرنه طرف مقابل دست به حیله و نیرنگ خواهد زد. پس شما باید مواظب سایر رقبا و حریفان باشید که درکمین هستند.

۴- از گفتن حقیقت نهراسید و در مقابل حقیقت خاضع و شاکر باشید و بر خدا توکل کنید.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* پشمینه پوش نیرنگ باز، دام در راه خلق خدا گسترد و حقه شعبده بازی خود را باز کرد و با چرخ مکار حیله گری و ریا را آغاز کرد.

* نیرنگ فلک درویش را رسوا کرد زیرا او بر عارفان راز دار سحر و افسون عرضه کرد.

* ای ساقی شتاب کن که زیبای موزون قامت بزم درویشان عشرت پرست بار دیگر نمایان شد و غمزه را‌ آغاز کرد.

۶- رنگ سفید عاجی را برایتان پیشنهاد می کنم که شما را شفاف تر و با طراوت و گیرا و سرزنده تر خواهد ساخت و با خون گرمی ویژه ای که دارید، محبوب همان خواهید شد و کلید احساسات و عواطف می گردید. تردیدها و ترس های انسان بدترین دشمنان اویند، پس هراس به دل راه ندهید. مصممانه و هوشیارانه اقدام کنید. خدا با شماست.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 126 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی بی عشق تنها زنده بودن است و هر کسی که عشقی در سر ندارد زندگی هم ندارد. از خوشیهای زندگی لذت ببر. به پند و نصایح بزرگان گوش جان بسپار که برایت سودآور و بی ضرر است. فکر زیاده طلبی مال دنیا را از سر بیرون کن که مال هر قدر زیاد هم که باشد، تمام شدنی است. قصه گنج قارون بهترین گواه بر این مدعاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حدود پنج روز دیگر از او نشانی دریافت خواهید کرد و خبر و مژده ای بسیار نیکو به شما می رسد که جای شکر و شادمانی دارد.

۲- با مادر و خواهر درباره این مساله سخن بگو. آنها دل شما را شاد خواهند کرد، زیرا امیدواری آنها مایه دلگرمی است. سه فرزند بدر درخشان داری که طالع آنها سعد و در برج اسد، مرداد می باشد.

۳- زیاد میل به مصرف گرایی داری. دنیا به این همه رنج و درد نمی ارزد. قدری به سلامتی خویش اندیشه کنید زیرا کار همیشه وجود دارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، قابل احترام، کمال گرا، مخترع، قدر شناس، منطقی، صمیمی، مهربان، دقیق، اهل کشف، جاه طلب، حساس، روشنفکر، آرام و متین، زود رنج و ناز نازی.

۵- به او دل نبند که زیاد مادی است و تمام اسرار خود را با او در میان نگذار، زیرا بعداً آنها را وسیله ای برای شکست شما قرار می دهد. آینده ای درخشان در پیش روی داری. شخصی با موهای حنایی، قدی بلند، میان باریک و با دهانی گشاد به شما عشق می ورزد. از او راهنمایی بخواه چون واقعاً طالب خوشبختی شماست.

۶- با سرعت عمل، دقت و تلاش این فکر عملی است. متاسفانه شما زمان را از دست می دهید که به ضرر شما خواهد بود. قدری با واقعیت ها کنار بیایید. ملاقات مهمی برای یکی از بستگان در این ماه روی خواهد داد که موجب سرافرازی شما خواهد شد. معامله خوب است. تغییر شغل و مکان نافع می باشد. بیمار تفاوتی نخواهد کرد. از سفر کرده خبری خواهد آمد اما در کار هنوز گره هایی وجود دارد.

۷- رنگ قرمز با خلق و خوی پر حرارت و با نشاط شما هماهنگی دارد و تهییج کننده و مشارکت آفرین خواهد بود و برازنده شما است.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 343 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در تمام سالهای زندگی خود به دنبال کار و فعالیت بوده ای و تاکنون از مال دنیا تقریبا بی نیاز شده ای، اما اکنون احساس تنهایی و خستگی می کنی. به دنبال همزبان و مونسی هستی که تو را درک کند. در این کار مصرانه اقدام کن و فرصت را از دست نده که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و هفتم می فرماید:

* حیف است بلبلی خوش الحان چون من در چنین دنیای فقر و فنایی گرفتار شود. در حالی که زبانی شیرین دارد. مانند گل سوسن خاموش مانده است.

* ای حافظ تا کی زیر خرقه قدح باده را خواهی کشید و پنهانی شراب میخوری. در مجلس خواجه پرده از کارت بر می دارم و رازت را فاش می کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- صدق و صفای باطن شما زبان زد خاص و عام می باشد. به همین جهت خداوند به شما محبت فراوان دارد و چه بسیار مشکلات شما را حل کرده است. اطرافیان شما را نشناخته اند. بدین جهت است که عده ای از روی حسادت، بی خردی و از روی کج فهمی طعنه می زنند. شما ناراحت نباشید بلکه با اراده ای قوی و مصمم گام بدارید تا موفق شوید و چشم ها را خیره کنید.

۳- این نیت با کمی درایت قابل اجراست اما نیاز به زمان دارد و زمان خود به خود همه مسائل را حل می کند.

۴- مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند در طالع دارید که اولی و سومی موفق می شوند و باعث سرافرازی می گردند.

۵- در ۱۲ شب آینده خوابی خواهید دید که در زمینی وسیع ایستاده اید. بطوری که افق دور در نظر شما نزدیک است. نشانه آن است که خداوند فرزندانی شایسته نصیب شما می کند.

۶- به پدر و مادر احسان کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 459 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند بزرگ به تو آنقدر که لازم است نعمتهای خود را بخشیده است و تو نباید طمع و زیاده خواهی کنی. برای نیتی که داری به خوبی چاره اندیشی کن و برای انجام آن عجله به خرج مده. زیرا اجرای این نیت نیاز به آمادگیهای بیشتری دارد که تو اکنون فاقد آن هستی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* ای گل تازه و سرمتی که از این عاشق بیچاره دوری می کنی، برگرد که خار وجود من بالگردان وجود عزیزت باشد.

* ای حافظ از نعمت های دنیا دیگر چه می خواهی. تو که شراب می خوری و موی پیشانی محبوب را هم چنگ می زنی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اگر با تدبیر و کیاست بیشتر عمل کنی، سریع رودست نخوری و شتاب و عجله نداشته باشی، کبوتر اقبال و موفقیت همگام و همراه شما خواهد بود. این کار و نیت نیاز به تدبیر همراه با علاقه و سرعت عمل بیشتری دارد.

۳- نیت شما حتماً برآورده می شود و جای نگرانی وجود ندارد اما راز دل خود را با کسی در میان مگذارید. کسی را هم که هفته قبل رنجانده اید، دلش را بدست آورید و نذر خود را ادا کنید.

۴- گرفتاری ها رو به پایان است و از چنان زندگی برخوردارید که همه حسرت می خورند. پس آن را بیهوده خراب نکنید.

۵- خیلی رویایی فکر می کنید. قدری عاقبت اندیش و واقع گرا باشید. شما در زندگی چیزی کم ندارید، پس شکرگزار پدر، مادر و همسر باشید.

۶- در مسئولیت پذیری، فردی فعال، بی باک و قاطع می باشید و در سخن گفتن، صریح و رک و همین عوامل موجب می گردد تا حسودان زبان به انتقاد شما دراز کنند و دیگران را به قضاوت نادرست وادارند. شما زمان کار از تمام نیروی خود بهره می گیرید. بسیار آبرومند و محترم و شریف می باشید و زمانی که مورد اعتماد واقع می شوید، بسیار راستگو می باشید و از فریبکاری و ریا رنج می برید.

۷- برای جلوگیری از چشم زخم و سپاسگزاری، همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه العادیات را با حضور قلب و معنی بخوانید.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 463 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به قول معروف لقمه ای بسیار بزرگتر از دهان خود برداشته ای و از وصال به مقصود ناامیدی، زیرا بین تو و آن نیت فاصله بسیاری است. اما تو انسانی پاک دل و ساده هستی و وجودت از غرض ورزی خالی است. خداوند نیز به یمن این حس نیکو تو را در انجام این نیت یاری خواهد کرد. نگران او نباش که لطف خدا همراه اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های یازدهم تا سیزدهم می فرماید:

* دید را محبوبی چون تو را که شاهی باشی کجا کسی به دست می آورد من بی قید و بی پروا و بدنام چگونه وصالت دست می یابم.

* اصل کار این است که تو سالم باشی والا زیان و ضرر مال و مقام جزئی است.

* خداوند آگاه است که حافظ چه قصدی دارد و دانش خداوند برای دانستن مطلوب من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر کار یا چیزی یا کسی هستید که از دسترس شما فعلاً دور می باشد. پس ابتدا با توکل بر خداوند و آنگاه با اراده ای قوی و تصمیمی راسخ، کمر همت برببندید و تلاش کنید زیرا موفقیت از آن شماست.

۳- این نیت قابل دسترسی است. تنها اراده ای می طلبد و صبری می خواهد تا به موقع عملی گردد. پس شتاب جایز نمی باشد.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارساز خواهد بود. راز دل را به کسی نگویید.

۵- وضعیت و حال بیمار خوب خواهد شد. خرید و فروش مفید است. تغییر شغل صلاح نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور و متکی به نفس، مسئولیت پذیر، فداکار، اندیشمند، مهربان، احساساتی و حق شناس

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 401 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کسی دل سپرده ای که نه تنها نسبت به تو بی اعتناست بلکه با تو سر لجبازی نیز دارد، ولی بدان تمام اینها که تو می بینی تنها ظاهر قضیه است. او اگرچه در ظاهر با تو دشمنی می کند و دیگران را بر تو ترجیح می دهد، ولی در باطن به شدت خواهان توست. از غم و مشکلات عشق گریزی نیست و باید همه را تحمل نمود ولی به عاقبت شیرین آن می ارزد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر او به شما توجه نکرد، مهم نیست. شما ثابت قدم باشید، چون موفقیت در نهایت با شما خواهد بود. پس نگران نباشید زیرا شاهین موفقیت و کامیابی در صدد ایجاد لانه در اطراف خانه شماست. مواظب باشید.

۲- او قصد ناراحت کردن شما را ندارد، بلکه می خواهد کاملاً مطمئن شود که چقدر به او علاقه دارید. پس نباید زود از میدان خارج شوید. توصیه می کنم که مقدمات کار را فراهم کنید تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید.

۳- این نیت دارای فراز و نشیب های فروانی است ولی بالاخره عملی می گردد. به شرط آنکه علاقه، سرعت عمل و مهارت را از دست ندهید و از استادان با تجربه و آگاه استفاده کنید.

۴- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* اگر فرهاد وار به ناکامی، جانم به لب رسد، پروایی ندارم زیرا داستان های عاشقانه بسیاری را من به یادگار بجای می ماند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- یکی از اقوام دچار ضرر و زیان فراوان گردیده. نیاز به دلجویی و مشورت دارد. از خانواده بخواهید به او کمک کنند.

۶- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و برای بیمار، دعا و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است. وقتی به ریسمان خدا چنگ نزنیم، زندگی دستاویز شیطان می شود.

۷- مسافر مهمی در پیش دارید که سود آور است. از مسافر به زودی خبرهای موفقیت آمیز به دست می آید. فرزندی که به دنیا خواهد آمد، شاید دو قلو است.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 445 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* تو که هر چه می خواهی در این دنیا داری و تمام آرزوهایت فراهم شده. پس از حال ضعفای ناتوان چه غم و غصه ای داری.

* از من ارادتمند جان بخواه و آن را بگیر زیرا فرمان تو بر گروه زادگاه عشق و معرفت جاری و ساری است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید. اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.

۴- حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.

۵- کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.

۶- با توجه به اشعار حافظ روحیه شما می طلبد که از رنگ های براق مانند آبی براق، خاکستری براق یا سفید براق استفاده کنید زیرا رنگ زبرجد و حجرالاسود و یاقوت است که مطابق با شخصیت متین و موقر شماست.

۷- مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

فال حافظ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 404 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مردم را به چشم حقارت نگاه نکن و چون کاری را شروع می کنی با سعی و تلاشی درخور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* خامه و قلم حافظ، نهال و درختی است که میوه و ثمره شیرین و خوشگواری دارد. این میوه را بچین که در بوستان ادب بهتر از آن نخواهی یافت.

درس عرفان را بخوان زیرا دنیا جز حسرت خوردن، زیاده طلبی، به جان هم افتادن و نزاع بر سر هیچ و پوچ، غرور و خود خواهی نیست.

۲- در فکر و اندیشه ای هستید که چگونه بر زندگی مسلط شوید. باید بدانی که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد و به شما که اندیشه ای توانا و خلاقیت بی مانند دارید، نوید یک زندگی آسوده و توام با عرفان و ایمان داده خواهد شد.

۳- از همین امروز به جای درخواست کمک و مساعدت، کمر همت بربندید و آستین ها را بالا بزندید و اقدام نمایید. با توکل بر خداوند، اراده، سرعت عمل و دقت سعی کنید از رقیبان پیشی بگیرید که موفقیت و پیروزی در راه است.

۴- این نیت با اندکی تامل، اندیشه و یاری از افراد با تجربه و عالم قابل اجراست و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- آنانکه بیداری شبانه آگاهانه دارند، صبح خروشی از چشم هایشان طلوع می کند و زندگی را شادتر و پرفروغ تر می بینید.

۶- از مسافرتان به زودی خبری در حد رضایت دریافت می کنید. پس نگرانش نباشید. به زودی برای وی گشایشی حاصل می شود. مسافرت خوبی و ملاقات های مهمی در پیش دارید. خرید و فروش ضرری ندارد.

۷- حتماً خود را سرگرم سازید مثلاً کلاس های زبان خارجه یا کلاس های حافظ شناسی و حافظ خوانی برایتان بسیار نافع می باشد. زیرا موحب می گردد تا از وسواس، پریشانی و دغدغه خاطرتان بکاهد. همچنین اعتماد به نفس، اتکای به خود، تحمل و شکیبایی برایتان به ارمغان می آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان