فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 29 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 29 مردادماه  | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 14004
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 416 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناخواسته مرتکب اشتباه بزرگی شده ای که اکنون از انجام آن پشیمان هستی. غصه خوردن و عذاب دادن خود دردی را دوا نمی کند جز آنکه جسم را رنجور و روح را بیمار می گرداند. به عفو او امیدوار باش و هرچه زودتر برای عذرخواهی قدم پیش بگذار و بدان او زمانی که از شدت علاقه تو نسبت به خودش آگاه شود، حتما تو را خواهد بخشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از رقیبان هراسی به دل راه نده زیرا بالاخره از میدان خارج می شوند. از دوستان ظاهر ساز هم بر حذر باش. از رازگویی پرهیز کن و اسرار دلت را با کسی در میان نگذار زیرا از فردا کسی خبر ندارد.

۲- شما هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید فراز و نشیب های زیادی را طی کنید. اگر قادر به این راه نیستید، پس از همین مرحله برگردید به صلاح شماست. پس با اراده و تلاش گام بردارید که میوه درخت کامیابی در انتظار شماست.

۳- پند بزرگان را پذیرا باش و دست از لجاجت و غرور بردار. خود را برای یک امر مهم آماده کن.

۴- کسی را در خارج از کشور دارید که مایل است به نزد شما بیاید ولی امکاناتش اجازه نمی دهد. برای آمدن او اصرار نکنید زیرا خود به موقع اقدام خواهد کرد و شما از دل او خبر ندارید. پس آزارش ندهید و به نیابت از او، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۵- دوستان خود را امتحان کن زیرا سه چیز نشانه نفاق و دورویی است:

• بد زبانی

• ناسزا گویی

• بخل

۶- فرزندانی شایسته خواهید داشت که دومی نابغه می شود و آخری پول پرست و اولی در پیری شما را نگهداری می کند. پس از زندگی راضی باش و بدان که این نیت نیاز به زمان و مقدمات دارد. بالاخره انجام می گیرد.

۷- عشق به خارج رفتن دردی را دوا نمی کند بلکه به زودی تحولی روی می دهد و نیاز شما بر آورده می شود. زیرا خارج به ظاهر بهشت گمشده ای شماست اما در حقیقت جهنم است.

۸- از تحولات آینده شما را آگاه می کنم ولی باید خیلی بصیر و دانا باشید. از طریق موبایل و اینترنت مکاتبات و مراوداتی صورت خواهد گرفت که سود آور می باشد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 220 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می بری که تو را بیمار و بیقرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده ای و کمترین نتیجه ای تاکنون به دست نیاورده ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باد که به زودی عملی می گردد و گره از کار شما باز می شود. موقعیت بسیار خوبی به دست می آورید. از سفر کرده اطلاعی می رسد. از کار خود کاملاً رضایت خواهید داشت و گردش روزگار بر وفق مراد خواهد شد.

۲- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* حافظ با نیت و قصد درست و با دلی پاک، مانند درویشان خلوت نشین، به میخانه معرفت روی می آورد.

پس شما نیز اولاً نذر خود را ادا کنید. ثانیاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. ثالثاً برای گشایش کار خود سوره مبارکه فتح را با حضور قلب و معنی بخوانید که بسیار موثر است.

۳- اگر تاکنون نیت شما برآورده نشده، به این خاطر بوده که به خیر و صلاح شما و زندگیتان نبوده است و مقدمات آنرا فراهم نکرده بودید.

۴- اگر از او ناراحت هستید و از بی توجهی او ملول و خسته شده اید، ناراحت نباشید زیرا او به زودی متوجه می شود و به شدت به شما وابسته خواهد شد.

۵- خود خور نباشید بلکه با یکی از آشنایان مشورت کنید و تردید را از دل بیرون کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: صلح جو، سیاست پیشه، خوش بین، با وفا، خوش رو، صدیق، مشاوری عالی، با سلیقه، خوشگذران، مملو از عشق، ناحسود، شکمو، نظر بلند و خوش سیما.

۷- هدیه ای دریافت می کنید و مسافرتی در پیش دارید. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق خواهند شد. همسرتان بی اندازه شما را دوست می دارد ولی شکاک و لجوج است. شما نباید در امور خانوادگی آنها دخالت کنید و نسبت به خانواده او بی محبت باشید. تردید شما در مورد اقوام درجه یک او بی مورد می باشد. گرچه این برداشت ناشی از عمل غلط خود او می باشد. باید او در رفتار خود جداً تجدید نظر نماید. آنچه گم کرده اید، به زودی بهتر از آن به دست می آورید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 340 از دیوان حافظ

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 340 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس با خبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چرا که هرچه هدف بزرگتر باشد، رسیدن به آن سخت تر است، اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چرا که او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* من از سوز پنهانی عشق مانند خمر شراب در جوش و خروش هستم اما مهر خاموشی بر لب دارم و در دل خون می خوردم اما دم بر نمی آورم.

* آرزوی لب محبوب داشتن در حقیقت هلاکت است. تو به من توجه کن که چگونه من در هلاکت خود اصرار دارم و لب محبوب را می خواهم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در زندگی زیاد به خود سخت می گیرید و از کوچکترین موضوع و کاری ناراحت می شوید. در حالی که دنیا ارزش آن را ندارد که این اندازه غم و رنج به خود راه دهید. قدری توجه کنید که از پارسال تا امسال چقدر از نزدیکان شما به رحمت خدا رفته اند.

۳- این نیت با صبر و استقامت قابل اجراست اما زمان می خواهد و تعجیل آن را خراب خواهد کرد. در اینترنت و موبایل به دنبال چاره پیدا کردن آن نباشید. صبر کنید به زودی گشایش حاصل می شود به شرط آنکه به قول معروف از هول حلیم در دیگ نیفتید.

۴- کسی به شما نارو زده است. به زودی به سزای عمل خود می رسد. شما بر خدا توکل کنید و در کارهای خیر کوشا باشید.

۵- توجه کافی به پدر و مادر و همسر داشته باشی که آنها سخت شما را دوست دارند اما حسودان موجب ناراحتی می شوند. پس راز دل خود را با هر کسی در میان نگذارید.

۶- رنگ زرد یا لیمویی برازنده شما است زیرا وسعت دید و ذهن را در همه امور بویژه تحصیل، علم و آگاهی زیاد می کند. به اطرافیان بویژه آنکه شما را دوست دارد، مهربان تر باشید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 245 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سربسته پاسخ خود را از این و آن شنیده ای. به خاطر داشته باش که هر کاری را نمی توان با زور و اصرار فراوان و یا با استفاده از مال و ثروت انجام داد. پس اصرار بیش از اندازه تو در انجام این نیت تنها اتلاف وقت است. برای خود همزبانی پیدا کن که قدرت درک تو را داشته باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، هفتم و دهم می فرماید:

* این چه نقمه ای بود که رامشگر در دستگاه موسیقی نواخت که بر اثر آن مست و هشیار به پایکوبی پرداختند.

* جرعه ای از آب زندگی به اسکندر نمی دهند. بله رسیدن به این مقصود به قدرت و ثروت نمی باشد. بلکه توفیق و عنایت الهی را می طلبد.

* راز مستی از باده عرفان را با آنها که دل هایشان در حجاب غفلت است، در میان نگذار که سخن گفتن از جان و روان با صورت بی جان دیوار، کاری بیهوده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سخت به این نیت پایبند شده اید. افکار شما را به خود مشغول ساخته است در حالی که این نیت، نیاز به صبر و حوصله دارد. زیرا مقدمات کامل آن را فراهم نشده است. پس به شما توصیه می کنم که دعا کنید.

۳- باید او را متوجه سازید زیرا او کاملاً از اوضاع بی خبر می باشد. به همین جهت زود فریب میخورد.

۴- این نیت مراتب عشق و احساسش بیشتر از عقل و اندیشه می باشد. پس لازم است با شخصی با تجربه و دلسوز مشورت کنید.

۵- مسافرت را تصویه می کنم. برای خرید و فروش زمان مناسب نمی باشد. ازدواج و طلاق راهی طولانی دارد. از مسافر مژده ای به زودی دریافت خواهید کرد. ملاقاتی مهم در پیش خواهید داشت.

۶- اگر می خواهید فرزند پسر داشته باشید از آیه ۱۰ تا ۱۸ سوره آل عمران را به مدت ۱۰ روز با حضور قلب بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین گناه ترس، بزرگترین تفریح کار و بزرگترین بلا، ناامیدی است."

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 359 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سختی کار و زندگی شما را بر آن داشته است که تغییری در وضعیت شغل و زندگی خود بدهی. نیتتان خیر است و به خوشی و راحتی ختم خواهد شد. تنها به خاطر داشته باش که نذرهای خود را ادا کنی و در انجام کار جدید با کسانی که آگاهی های لازم را دارند مشورت نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی تغییر و تحول کلی در کار و زندگی شما پدید می آید. به نحوی که همه شاد و خرم خواهند شد. درست دست به کاری خواهید زد که با گذشته تفاوت فاحش دارد و پیشرفت و ترقی شما در این می باشد. به شرط آنکه همراه با دقت، سرعت و اندیشه باشد. البته لازم است با یکی از دانایان مشورت کنید و مغرور و خودخواه نشوید و توکل بر خدا داشته باشید.

۲- این نیت به خوبی و خوشی برآورده می شود و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. شما قدری بی حوصله و وسواسی می باشید. در حالی که کارها با عجله خراب می شود. توجه داشته باشید که موفقیت در چند قدمی شماست. به گذشته فکر نکنید زیرا گذشته تمام شد و برگشتی ندارد.

۳- مسافر شما حالش خوبست و به زودی خبرهای خوشی می دهد. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. تغییر مکان و شغل حتمی است. ازدواج و طلاق عملی می گردد. به همسر خود مهربان باشید و زیاد به او ایراد نگیرید.

۴- به زودی خوابی خواهید دید و آن چهره حضرت مریم (س) یا یکی از زنان معصوم و محبوب نزد خداوند است. نشانه آنست که مادر یا پدر می شوید و پاکی و صداقت شما زبانزد خاص و عام می شود و موفق خواهید شد.

۵- رنگ سفید و صورتی برازندگی شما را بیشتر خواهد داشت و موجب اتکای نفس و قدرت خلاقیت شما خواهد شد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 99 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در میان تمام دلبران، دل تو پای بند یک نفر است که حتی فکر دل کندن از او را هم نمی توانی بکنی. این علاقه تا حدی است که تو حتی دوستان او را نیز به خاطر او دوست می داری. نیت تو نسبت به او پاک است. خدا نیز تو را یاری خواهد کرد تا به وصال او برسی و با سعادت و شادکامی زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دل در هوای کسی یا چیزی داری که جدایی از او برای شما بسیار مشکل شده و در همه حال به یاد او هستی. از زیرکی توام با ملاحت ذاتی خود بهره بگیرید.

۲- این آرزو خوشبختانه به زودی برآورده می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست اما قدری صبر و متانت لازم دارد.

۳- کسی برای انجام این نیت به شما کمک می کند که انتظارش رانداشته اید. پس سوره مبارکه شعرا از آیه ۱۰۰ تا ۱۳۰ را با معنی و با حضور قلب بخوان که گشایش حاصل میشود و نذری خود را حتماً ادا کن.

۴- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:

* اگر دل هر کسی به جایی متعلق است ولی میل دل من به جانب فرخ است. یعنی مقید و متعلق به اوست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافر می آید. خرید و فروش هر دو سود آور است. عجله کار شیطان می باشد. ازدواج حتمی است و طلاق نیز انجام می گیرد. قرض ادا می شود. بیمار شفا می یابد. چیزی گم خواهید کرد. به سختی به دست خواهید آورد.

۶- با کسی آشنا می شوید که باعث موفقیت شما می شود. دست از لجاجت بردارید و به آینده خود فکر کنید. رقیبان زیادی دارید. باید سرعت عمل کوشش و دقت خود را افزایش دهید.

۷- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* کسی نیست که از هندوی زلف فرخ برخوردار باشد. چون او بسیار پاکدامن بود.

* سرو بوستان اگر قد دلجوی فرخ را ببیند، چون بید لرزان شود و ازغیرت بی اختیار بلرزد

* قامتم از غم فرزند چون کمان ابروی خود فرخ گویی دولا شد.

* رنگ فیروزه ای برازنده شماست زیرا از سر زندگی و تحرک شما حکایت دارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 337 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست ایجاد یک تغییر و تحول اساسی و سفر فکرت را به خود مشغول ساخته است. احساس می کنی با محیط و موقعیت فعلی خود نمی توانی سازگار باشی، اما بدان که صلاح تو در این است که به کار فعلی خود ادامه بدهی، ولی سعی و تلاشت را بیشتر کنی. گله از بخت مکن و توکل به خدا کن تا لطف او شامل حالت شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انسانی با اراده و صمیمی هستی. پس سعی کن زندگی را برای خود بخواهی نه اینکه خود را برای زندگی. چون زندگانی ارزش این همه غصه خوردن و حرص ورزی را ندارد.

۲- عده زیادی به زندگی شما حسادت می ورزند. در حالی که شما با دلسردی و کج خلقی و عصبانیت این زندگی شیرین را بر خود و خانواده تلخ می سازید و نیروی خانواده را فرسایش می دهید.

۳- عشق کیمیایی است که انسان را به کمال می رساند. سعی کن این راه را ادامه دهی که پیروزی در دستان توانای شما قرار دارد و دیگران بر این کار شما حسادت می ورزند. پس به سخنان آنان توجه نکن.

۴- خوش قلبی هم اندازه ای دارد. سعی کن قدری در کارها با فکر و اندیشه عمل کنی تا فریب نخوری. مژده ای دریافت می کنی. سفر کرده باز می آید و پیامی شادی آور خواهی شنید که بسیار گشایش دارد. مسافرت را توصیه نمی کنم چون بیماری می آورد. فروش صلاح است. تغییر شغل نیز مفید است.

۵- همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و راز و نیاز کن که گشایش حاصل می شود. اگر می خواهید به سفر بروید و یا سفر به خوبی انجام گیرد، در ۴ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الرعد، آیه ۳ تا ۹ را بخوانید.

۶- به زودی باد را در خواب خواهید دید. تعبیرش اینکه برای امری مهم خود یا پدر یا همسرتان انتخاب شده است و موفقیت به زودی به سراغ شما می آید. ولی برای رسیدن به این موفقیت، تلاش و کوشش لازم است. از طرف دیگر پس از طوفان شدید، باد ملایم می وزد. دلیل آنست که در زندگی احساسی، عاطفی و عشقی ویژه ای قرار گرفته اید که باید یا پول و مقام یا عشق را انتخاب کنید.

۷- ضرری متوجه خانواده شما شده است. بگویید ناراحت نباشند. به زودی جبران می شود و شخصی که مرتکب این عمل شده، تا دو هفته دیگر به سزای اعمالش می رسد.

۸- اوضاع به زودی چنان تغییر خواهد کرد که موجب شادی و تحول شگرفی خواهد شد. نگران نباشید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 211 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را دوست می داری ولی او روی خوش به تو نشان نمی دهد و پیوسته تو را تهدید کرده و آزار می دهد. اما تمام اینها ظاهری است. او قصد امتحان تو را دارد و در باطن به تو علاقمند می باشد. عشقی که داری با پول و مال دنیا عوض نکن که ارزش آن بیش از اینهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او به شما کاملاً اعتماد دارد ولی اخلاق شما بسیار متغیر و بی ثبات است. پس بهتر آن است که در اخلاق و رفتار خود تجدد نظر جدی کنید وگرنه او را از دست خواهید داد. چون آزار و اذیت هم اندازه ای دارد.

۲- او شما را دوست دارد اما قدرت اظهار ندارد. خوشبختی قرین شما خواهد بود. مشکلات راه، چندان مهم نیست. بلکه اهمیت قدرت، اندیشه، واقع نگری، سرعت عمل، دقت و راهنمایی از استادان مجرب مهم است. سعی نکن که رشته ها را پنبه کنید و شیرازه کار را با عجله و عصبانیت پاره کنید.

۳- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه الشمس را ۵ بار با معنی و حضور قلب بخوانید. نذر خود را ادا کنید و با اراده گام بردارید که دنیا ارزش ناملایمات را ندارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، هدفمند، جذاب، پرحرف، اهل انتقاد از دیگران، شوخ، بامزه، رک گو، با محبت، خوشرو، درویش، بد پیله، اهل رقابت، دوست داشتنی، پر اولاد و ساده.

۵- فرزندان زیادی در طالع داری که دو نفر از آنها عالی خواهند بود. تغییر شغل و مکان مناسب نمی باشد. خرید و فروش خوبست. از عقیده و بستگان خود زیاد جانبداری نکنید زیرا موجب سردی کاشانه و اطرافیان می شود. هر چیزی اندازه ای دارد.

۶- در معامله ای خانواده شما زیان خواهید دید پس اگر فسخ شود، بهتر است چون آینده بهتری به دست خواهد آمد.

۷- از اینکه مرتباً به او نق می زنید که ای وای مادرت و خواهرت، بسیار ناراحت است. اندازه نگه دار که اندازه نکوست. مارگرت بیکل می گوید: "برآنچه دلخواه من است، حمله نمی برم بلکه خود را به تمامی بر آن می افکنم. اگر برانم تا دیگر باره و دیگر بار بر پای بتوانم خاست، راهی جز اینم نیست."

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 275 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* ای سر حلقه ارادتمندان، امیر عاشقان شراب سرخ دزد دلم شد و اسرار عشق مرا آشکار کرد. تو را به چاه زنخدان و چانه محبوب مرا عفو کن و از کشتنم صرف نظر کن.

پروردگارا در موسم بهار و گل از خطای بند خود که شراب می نوشد، صرف نظر کن و این ماجرا به سرو کنار جوی ببخشای.

* ای زاهد متعصب، به شکرانه آن که روی نیکو رویان را ندیدی تا عاشق شوی ببخشایش و به مهربانی خداوند بر ما رحمت آور که دل از دست داده ایم.

و در بیت آخر می فرماید:

ای ساقی، چون شهریار شراب صبحگاهی بنوشد، بگو که ساغر زرین به حافظ عطا کند که هر شب تا بامداد در کار دعا گویی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان برای اجرای این نیت زود می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- چون به مردم کمک می کنید و قلبی مهربان دارید، خداوند نیز به شما یاری می کند. بهتر است کمی درنگ کنید و آن را به زمان دیگر موکول سازید. چون اسباب و لوازم ضروری آن فراهم نمی باشد.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. حسودان در کمین زندگی شما هستند. همسری مهربان و با وفا دارید و فکر می کنید بد عمل می کند در حالی که تمام اندیشه اش شما می باشید. اگر گمشده ای دارید در ۱۰ شب متوالی سوره مبارکه الحجر آیه ۱۴ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 426 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از او روزگارت تیره و تار است. زندگیت عذابی است مستمر که تو را رنجور و بیمار نموده است. حال دل خود را در نامه ای برای او شرح بده، اما به خاطر داشته باش که صداقت بهترین صلاح برای تسخیر دیگران است. پس در نوشتار خود صادق باش و از سرزنش دیگران نترس، زیرا تو گوهری بس گرانبهاتر بدست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درباره این نیت نیاز به واقع نگریست. پس شما باید در این باره کاملاً توجه داشته باشید و با درایت، کیاست و دوراندیشی اقدام کنید.

۲- اکنون در هجران و فراق کسی یا چیزی اندوهگین هستید ولی از عاقبت آن آگاه نمی باشید. پس بهترین راه آنست که با توکل به خداوند، با یکی از استادان با تجربه، آگاه، دلسوز و بیطرف مشورت کنید. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه رفته، دعا و نذر کنید. انشاءالله گشایش حاصل گردد.

۳- روزگار همیشه بر وفق مراد انسان نمی باشد. پس نباید به یک دانه غوره سردی و با یک دانه کشمش گرمی کنید. قدری خوددار و زیرک باشید. آخر غرور، خودخواهی و لجبازی اندازه ای دارد. جانب او را نیز در نظر بگیرید و امکانات را بسنجید. در امور علمی موفق می شوید، به شرط آنکه دقت خود را بیشتر کنید.

۴- همسر یا پدر و مادر شما سخت از اوضاع ناراحت هستند. لازم است به آنها اطمینان خاطر بدهید. در ضمن یکی از آنها در کار ضرر بسیار کرده و در خود می ریزد و ابراز نمی کند. پس لازم است به دلجویی و همراهی وی بپردازید که سخت به مهر شما نیاز دارد.

۵- از زکاوت و هوش، همراه با متانت و ملاحت خود استفاده کنید و گره را باز نموده تا موفق شوید. به زودی خبری و مسافرتی خوش در پیش دارید. مقامی به دست می‌آورید.

۶- هر که می خواهد به علم و دانش حضرت آدم، درک و فهم حضرت نوح، زهد و پارسایی حضرت یحیی بن زکریا و دلیری و استواری حضرت موسی عمران بنگرد، باید به حضرت علی (ع) نگاه کند. پس از حضرت علی (ع) کمک بگیرید و بدانید شاهین موفقیت و کامیابی همگام شما خواهد شد.

۷- خرید و فروش موقعیت دارد. تغییر شغل و مقام و ادای قرض و رفتن به سفری شاد حاصل می شود. فرزندی پسر به دنیا می آید.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 386 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو که انسان ساده و پاکی هستی باید در انتخاب دوست دقت بیشتری کنی هرکه مال بیشتری داشت دوست بهتری نخواهد بود از آنان که پلیدیهای وجودشان را با استفاده از پول و مقام می پوشانند برحذر باش که دوستی با آنان جز حسرت عاقبتی به بار نخواهد آورد. اگر برای کسی کاری انجام دادی اجر آن را ضایع نکن و ثوابش را از خدا بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سعی کنید با افراد معتاد، ناباب، کم ظرفیت و نادان نشست و برخاست نکنید که جز سوهان روح و بدنامی، ثمره ای ندارند. پس در دوستان خویش تجدید نظر کلی کنید زیرا همنشین خوب، انسان را موفق می سازد.

۲- افرادی ظاهرا صالح، قصد دارند شما را از مسیر مستقیم منحرف سازند. پس کاملاً متوجه فریب آنها باشید و پند آن کسی که این هفته شما را نصیحت کرد، حتماً بشنو که فردی خیرخواه است.

۳- این نیت با تلاش و کوشش همراه با توکل بر خدای متعال عملی می گردد ولی نیاز به زمان و فعالیت دارد. پس شاهد موفقیت در دستان پر توان و اراده محکم شما قرار دارد. اقدام کنید که خداوند یار و یاور شماست.

۴- از کسی واهمه دارید و فکر می کنید که راز شما آشکار می کند. ابداً نترسید زیرا خود او گرفتاری بیشتری دارد.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا نموده و سوره مبارکه بقره از آیه ۵۰ تا ۸۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. فکر گذشته را نکنید. شما از زندگی خوبی برخوردارید. پس در اندیشه فردا باشید.

۶- هر نفسی که فرو می رود، در گوش دل مرگ یک لحظه را تسلیت می گوید. پس شما از لحظه ها استفاده کنید. خواستن، توانستن است. بخواه تا بیابی زیرا قادرید و می توانید. تنها اراده یتان ضعیف است چون مشوق ندارید. امیدوارم موفق شوید.

۷- از طریق موبایل و اینترنت خبری موفقیت آمیز دریافت می کنید. مکاتبه ای مسرت بخش روی می دهد اما باید کاملاً حواس شما جمع باشد.

فال حافظ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 105 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

رعایت اعتدال در هر کار شرط اصلی موفقیت و پیروزی است. پس از افراط و تفریط در هر کاری بپرهیز. اگر می خواهی شاهد مقصود را در آغوش بکشی، بلندنظری و سخاوت را فراموش نکن. از خطای دیگران بگذر و اگر از دستت کاری برای دیگران ساخته است انجام بده تا عزیز و بلند مرتبه شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* چون جمال یار همواره در نظرم مجسم است، پنداری چشم من، آینه دار سبزه رخسار و خال هندوی اوست. امید است که لبم نیز سعادت بوسه روبودن از سینه و شانه وی را پیدا کند.

* اگر چشم خمار و مردم خوی مهربانش، خون عاشقان را در پیاله بنوشد، بر او گوارا باد.

* حافظ بر اثر بندگی تو مشهور جهان شده است. بنابراین به نشانه غلامی و زر خرید بودن از گیسوی محبوبم حلقه غلامی در گوش حافظ باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که اجرای آن حتمی است. فقط باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید و توکل خود را بر خدا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه رفته، نذر خود را ادا کنید که جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

۳- زندگی به زودی به روی شما لبخند خواهد زد و درهای امید و امیدواری به روی شما باز می شود. ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. ملاقات مهمی در پیش دارید. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان حتمی است. ازدواج عملی می شود. طلاق حتمی است. بیمار شفا می یابد. چهار فرزند در طالع دارید و مسافرتی هم در پیش است. مبارک باد.

۴- ویژگیهای شما عبارتند از: بانمک، رک گو، نترس، پرحرف، شوخ و بامزه، سیاستمدار، عاقل و دانا، جذاب و دلربا، شیرین، خوش بین، با وجدان، جوان نما، مغرور، بدپیله، قدرشناس، نظر بلند، پرصدا، سخاوتمند، کم دقت، بد دهن، همه را راضی می کند، مهربان و ولخرج.

۵- کلارک می گوید: "تنها راه کشف محدودیت های ممکن، رفتن به آن سوی آنها یعنی ناممکن است."

پس نترس، گام بردار. پیروزی با شماست.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان