فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ شما برای 23 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 23 مردادماه  | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13862
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 239 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بهار زندگی تو در راه است آماده باش تا از این فرصت نهایت استفاده را ببری و بدان که اگر می خواهی به مقصود خود برسی جز با رنج و زحمت مهیا نخواهد شد. از خدا طلب یاری نما و قبل از آنکه این فرصت از دست برود از آن بهره ای سودمند بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و نهم به شما می فرماید:

* اکنون که اطراف چرهه باغ بنفشه بر، خط سبز چهره محبوب رو دیده است، تو هم از گلزار چهره ساقی مه سیمای گل بوسه ای بچین و از وصل یار کامی بجوی.

* بدان گونه ناز و غمزه سای دل از من ربود که هیچ کس جز وی قصد سخن گفتن ندارم.

* هر کس چانه زیبای محبوب را انتخاب نکند، آن جهان از میوه های بهشتی مزه ای در نخواهد یافت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد. بسیار عالی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. شما شمع محفل هستی و بازارت بسیار گرم می باشد و به زودی به موقعیتی بزرگ می رسی. پس هیچ گونه هراسی به دل راه نده و اینجانب را نیز دعا کن و سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کن. به مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن و از آستان مقدس الهی سپاسگزاری کن.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، سخاوتمند، والا مقام، اهل مسابقه و رقابت، پر محبت، پر سر و صدا، جسور، عجول و شتابزده، نیرومند، با هدف، مصمم، بزرگوار، زیبا پوش و اهل میهمانی رفتن.

۴- شما به مرادتان می رسید. شغل و کار جدیدی پیدا می کنید. گمشده را به دست می آورید. در کسب و تجارت بهره خواهید برد. پیشنهاد کار جدیدی به شما می شود. بیمارتان شفا می یابد. به زودی مسافرتی در پیش دارید و ملاقاتی خواهید داشت که بسیار سودمند است. در امور ازدواج و تحصیل بسیار موفق می شوی. صاحب فرزند شدن زود است ولی اینکار عملی می گردد و خرید انجام می یابد ولی برای فروش اگر دست نگه دارید، بهتر است.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 324 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از روزی که عاشق شده ای با مشکلات بسیاری روبرو گشته ای، ولی همچنان به وصال او و حل این مشکلات امیدواری. به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی و در انتظار فرصتی هستی تا راز دل خود را به او بگویی. آماده باش که بزودی این فرصت مهیا خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا پنجم می فرماید:

* اگر چه از زلف محبوب و گرفتاری عشق او کارم سخت شده اما همچنان امید گشایش از جوان مردی او دارم.

* سرخی چهره من را که مانند شراب قرمز است، به شادی نسبت نده بلکه این سرخی خون دلم است که در ظاهر دیده می شود.

* آهنگ نوازنده از خود بی خودم خواهد کرد. دریغ و افسوس چنان که به این پرده اجازه ورود نداشته باشم. (پرده اختباس دارد. اول یعنی پرده و گامی از موسیقی دوم طریق عشق)

* من آن شاعر جادوگری هستم که بسحر کلام و سخن، هر چه می نگارم، تماماً شیرین و شکرانگیز است.

* با صد امید و آرزو به سرزمین عراق قدم نهادم. پس ای راهنمای قلب گمشده ام من را ترک نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سخت به این موضوع دلبسته اید و شب و روز در فکر اجرای آن می باشید. باید بدانید که اراده و اختیار دو عامل قوی این حرکت می باشند که همراه با توکل بر خداوند، به هر چیز دست نیافتنی می توانید دسترسی پیدا کنید. بدانید که آینده از آن شماست و در دستان پر قدرت شما جای دارد. پس حرکت کنید و اقدام نمایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید.

۳- مشکل شما با صلاحدید افراد با تجربه و کار آزموده حل می شود. اما مسیری نسبتاً طولانی دارد. پس باید شکیبا باشید و از ناملایمات نترسید. از دوستان ناباب بر حذر باشید.

۴- آن که گریه می کند، فقط یک درد دارد ولی آن فرد که به گریه می اندازد، هزار و یک درد دارد. اما آن کس که هزاران درد دارد ولی دیگران را می خنداند، نابغه زمان خود و قابل هرگونه احترام است. موفقیت در چند قدمی شماست. تلاش کنید تا آن را به چنگ آورید.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 441 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم خود را باز کن و پیرامونت را آنچنان که هست ببین. با اگرها، ای کاش ها و خیالبافی ها نمی توان زندگی کرد. سرگردانی و سرگشتگی تو علتی جز خیالبافی و واقعیت گریزی ندارد. به خود بیا و خود را با شرایط فعلی سازگار کن و چاره ای عملی بیندیش که تو را به مقصود و نیتت برساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انجام این نیت با دشواری های فراوانی همراه می باشد. به صلاح شما است از آن صرف نظر کنید. زیرا کسی از آینده خبر ندارد چه بسا اتفاقاتی در آینده بوجود می آید که انسان با خود می گوید: "کاش صبر می کردم و این موقعیت را از دست نمی دادم."

۲- اگر اهل تحمل رنج و سختی فراوان می باشید، به دنبال این نیت باشید زیرا زیر و بم فراوان دارد و باید سختی های آن را متحمل شوید وگرنه از آن چشم بپوشید بهتر است.

۳- فردی بلند قد، چهار شانه، سفید روی با موی بلند در کمین شماست. از او برحذر باشید زیرا قصد اغفال شما را داد و با زندگی شما بازی می کند. پس با کیاست و تدبیر عمل کنید و اسرار زندگی را فاش نسازید.

۴- همسر یا پدرتان دچار گرفتاری شدید می باشد که نمی تواند با کسی در میان گذارد. با حوصله و صبر به کمک او بشتابید که بسیار مفید است.

۵- بیمارتان را جهت بهبودی، گلاب یا بید مشک یا آب انجیر بدهید. فعلاً از مسافر خبری دریافت نمی کنید و گمشده پیدا نمی شود. خرید و فروش تفاوت چندانی ندارند. در معامله ای زیان خواهید دید ولی جبران می شود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: درک و فهم بالا، مستعد افسردگی، پر استرس، وفادار، با گذشت، دوستدار تجمل و ظواهر، عاشق طبیعت، مردم دار، مهربان و کمی شکاک.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 492 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

احساس تنهایی و دلگیری می کنی. از دوستان خود پشت پا خورده ای. همان بهتر که از دوستان نااهل جدا شده ای. از کار خدا شکوه نکن، زیرا صلاح تو در آن است که خدا می خواهد و تو از آن غافلی. اگر به دنبال پناهگاه امنی هستی، به درگاه خدا روی کن که او بهترین گشاینده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چون مانند باد بهاری بوی مشکبار همراه شما می باشد. پس شما که این اندازه خوب و دوست داشتنی هستید، چرا به امور دیگران بیهوده دخالت می کنید و موجبات رنجش دیگران را فراهم می کنید؟

۲- بین نیت شما و اعمال او، خیلی تفاوت است. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، باید تلاش و کوشش زیاد کنید زیرا تو کجا و چشم مست جانان کجا. با این حالت و روش که شما پیش می روید، بین شما فاصله زیاد است چون او سر خوش است ولی شما خمار، و زندگی بدون شادی فایده ای ندارد.

۳- مادامی که عشق هست، از عقل کاری ساخته نیست. پس صبر و شکیبایی را به شما توصیه می کنم. از شما می خواهم با متانت و بردباری و کوشش گام بردارید.

۴- کسی که به شما حسادت می ورزد، قدی بلند و چهره ای سیاه و چشم کوچک و دستانی دراز دارد. از او دوری کنید.

۵- خانواده ای به شما عشق می ورزد. جواب محبت های آنان را با محبت بدهید تا پشیمان نشوید. نذر خود را ادا کنید. شما از امر و نهی متنفر هستید و هنگام سخن گفتن، بسیار با جرات صمیمی و مهربان می باشید ولی از جانب دیگران کمتر درک می شوید. در اشتیاق کشف اسرارید. به شما نوید می دهم اگر توکل و تلاش داشته باشید، خود یا فرزندانتان از موقعیت بسیار خوب و شامخی برخوردار خواهند شد.

۶- رنگ بنفش تیره یا سرخابی، حتی سفید را پیشنهاد می کنم که موجب عشق و حمایت می گردد و بر احساسات شما و دیگران رنگ زندگی می پاشاند. وعد متعادل و تصمیم گیری از بین می برد و اراده را قوی می سازد.

۷- اگر در رفتار او تغییراتی می بینید، علتش خودخواهی و خود اندیشی است که جدیداً به او دست داده تا خودی نشان دهد. شما نگران نباشید. بالاخره مطیع خواهید شد. ازحرف های او غم به دل راه ندهید زیرا گاهی سخنانش منطق درستی ندارد.

۸- او را زیاد لوس کرده اید. قدری خوددار باشید. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش سود آور است. مسافرتی مهم در پیش دارید. از مسافر خبرهای خوش خواهید شنید. بیمار شفا می یابد. تولدی جدید در راه است.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 172 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصه عشق و علاقه شما همگان را به حیرت واداشته، حتی برای خودت نیز امید وصال در این عشق حیرت آور است. تو دیگر در موقعیتی نیستی که عمرت را مصروف خیالبافی و بلندپروازی کنی. وقت آن رسیده که در زندگیت تحولی ایجاد نمایی و واقع نگر و حقیقت جو باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* از هر جانب که گوش فرا دادم، گویی حیرت سوال می کرد. آیا مخلوق عظمت و بزرگی خالق را آنطور که باید بشناسند، خواهند شناخت ؟

* عاشقی که بر عظمت و سلطه حیرت چیره شد، در برابر توانایی معشوق شکسته شد و هستی را باخت.

* سرتا پای حافظ در عشق به نهال و درخت سرگشتگی بدل گشت است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت موجب سرگردانی و حیرت و دل مشغولی شما گردیده است که اگر از آن صرف نظرکنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا تاکنون جز رنج و دلهره و عذاب برای شما و خانواده تان سودی نداشته است. موقعیت های بسیار بهتر در انتظار شما و خانواده شما می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و بهتر است سوره القلم را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۳- یکی از اقوام شما سخت به شما نیازمند است و منتظر است که از در آیید و به او کمک کنید. پس اقدام نمایید و او را چشم به راه مگذارید. چیزی که گم کرده اید، نزد دوستی به امانت است. نگران نباشید. خوابی که دیده اید، برای کسی تعریف نکنید و به زودی ملاقاتی سودمند و سفری پر برکت در پیش خواهید داشت.

۴- مسافر فعلاً اوضاعش رو به راه نمی باشد ولی جای نگرانی هم نیست. خبر بدی دریافت می کنید اما ناراحت نشوید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: ناقلا، دقیق، مغرور، زیرک و باهوش، زرنگ، حادثه جو، سخاوتمند، منطقی، مهربان، ولخرج و دوست باز.

۶- رنگ نخودی یا نخودی مایل به شیری را برایتان توصیه می کنم زیرا رابطه صمیمی در شما ایجاد می کند و بر هماهنگی چهره شما می افزاید و موجب افزایش انرژی، احساس لطافت و آرامش شما می گردد. گام های مثبت را با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتر بر می دارید. قفل یعنی که کلیدی هست، پس باز کننده یا قفل ساز کجاست؟

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 83 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نسبت به کسانی که دوستشان داری سختگیر مباش و اگر خطایی از آنها دیدی به دل مگیر. در طریق عاشقی رنجیده شدن معنا ندارد. کدورتها را از دل خود بیرون بریز. شرط عاشقی صبر و تحمل است. ملامتها و سرزنشهای دیگران را اعتنایی مکن و خود را اسیر قید و بندهای دست و پاگیر دنیا مکن تا به خواسته های دلت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او شما را زیاد دوست دارد اما شما نسبت به او بی محبتی روا می داری و ایشان تحمل می کند.

۲- خیلی ستم روا می داری. سعی کن از این کار دست برداری که آزار دادنش موجب دلسردی و بی محبتی می شود.

۳- شما شخصی مهربان، صمیمی، طناز، مؤدب، تودار، زیبا، بانمک و بخشنده هستید اما متاسفانه از رنج دادن دیگران لذت می بری و آن را نشانه قدرت و اهمیت خود می دانید.

۴- شما از زندگی خوبی برخوردار می باشید. بطوری که انگیزه حسادت دیگران را با زبان و حرکات خود فراهم کرده اید و آنها نسبت به زندگی شما کنجکاو شده اند. به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما می باشند. پس لازم است که راز خود را پنهان نگه دارید و فعلاً آن را فاش نسازید.

۵- در زمینه علمی و تحقیقاتی پیروز می شوید ولی اگر عاشق شوید، در عشق شکست می خورید. در معامله بسیار سود خواهید برد و به زودی مقامی و شغلی به شما پیشنهاد میکنند که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

۶- با کسی ملاقات خواهید کرد که اگر به سخنان او گوش دهید، به صلاح شماست.

۷- نذر خود را ادا کنید. مسافرت صلاح نیست اما از سفر کرده نیز فعلاً خبری نمی باشد. در معامله ای زیان کرده اید. به زودی جبران می شود. به پدر و مادر توجه مخصوص داشته باشید.

۸- در خانه شما را خیلی دوست دارند اما شما بی توجه هستید. درحالی که دیگران حسرت زندگی شما را می خورند ولی شما به زندگی دیگران توجه دارید. درحالی که خودتان از جهات مختلف نسبت به دیگران برتری و رجحان دارید، پس قدر و ارزش زندگی خود را بدانید.

۹- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر خاطر عاشق از عشوه دلدار ناراحت شد، بشود. اشکالی ندارد. باید فراموش شود و اگر بین آنها بگو مگو پیش آمد، بیاید. مهم نیست. فراموش می شود. زیرا این موارد در برابر عظمت عشق ناچیز است

* از سخنان سخن چینان هزار رنگ، بار ملامت باید کشید ولی اگر بین یاران و دوستان یک ناسزا گفته شود، باید فوری عفو کرد و به دل نگرفت.

* در راه عشق، رنج و رنجاندن، معنی و مفهومی ندارد. بلکه همان رنج نیز لذت بخش است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 126 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی بی عشق تنها زنده بودن است و هر کسی که عشقی در سر ندارد زندگی هم ندارد. از خوشیهای زندگی لذت ببر. به پند و نصایح بزرگان گوش جان بسپار که برایت سودآور و بی ضرر است. فکر زیاده طلبی مال دنیا را از سر بیرون کن که مال هر قدر زیاد هم که باشد، تمام شدنی است. قصه گنج قارون بهترین گواه بر این مدعاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حدود پنج روز دیگر از او نشانی دریافت خواهید کرد و خبر و مژده ای بسیار نیکو به شما می رسد که جای شکر و شادمانی دارد.

۲- با مادر و خواهر درباره این مساله سخن بگو. آنها دل شما را شاد خواهند کرد، زیرا امیدواری آنها مایه دلگرمی است. سه فرزند بدر درخشان داری که طالع آنها سعد و در برج اسد، مرداد می باشد.

۳- زیاد میل به مصرف گرایی داری. دنیا به این همه رنج و درد نمی ارزد. قدری به سلامتی خویش اندیشه کنید زیرا کار همیشه وجود دارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، قابل احترام، کمال گرا، مخترع، قدر شناس، منطقی، صمیمی، مهربان، دقیق، اهل کشف، جاه طلب، حساس، روشنفکر، آرام و متین، زود رنج و ناز نازی.

۵- به او دل نبند که زیاد مادی است و تمام اسرار خود را با او در میان نگذار، زیرا بعداً آنها را وسیله ای برای شکست شما قرار می دهد. آینده ای درخشان در پیش روی داری. شخصی با موهای حنایی، قدی بلند، میان باریک و با دهانی گشاد به شما عشق می ورزد. از او راهنمایی بخواه چون واقعاً طالب خوشبختی شماست.

۶- با سرعت عمل، دقت و تلاش این فکر عملی است. متاسفانه شما زمان را از دست می دهید که به ضرر شما خواهد بود. قدری با واقعیت ها کنار بیایید. ملاقات مهمی برای یکی از بستگان در این ماه روی خواهد داد که موجب سرافرازی شما خواهد شد. معامله خوب است. تغییر شغل و مکان نافع می باشد. بیمار تفاوتی نخواهد کرد. از سفر کرده خبری خواهد آمد اما در کار هنوز گره هایی وجود دارد.

۷- رنگ قرمز با خلق و خوی پر حرارت و با نشاط شما هماهنگی دارد و تهییج کننده و مشارکت آفرین خواهد بود و برازنده شما است.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 428 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری و می خواهی کار تازه ای را آغاز کنی. فکر می کنی با آغاز این کار به آرامش خواهی رسید، اما بدان که کار و زندگی و خانواده همه بهانه هایی است برای بودن. اگر می خواهی به کمال برسی، روح خود را بزرگ کن و خود را اسیر دامهای دنیا نکن. وجود انسان معمای پیچیده ی طبیعت است که کسی از راز آن آگاه نیست و تنها کسانی از این امتحان سربلند خارج می شوند که به خدا توکل داشته باشند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* ای ساقی کشتی شراب را به ما بسپار تا از دریای بیکران غم عشق به سلامت به ساحل نجات رسیم و آلوده دل باشیم.

* ای حافظ، هستی ما در این دنیا سخن پوشیده و راز سربسته ای است و تحقیق ما درباره آن ها، چون سخن ساحران و داستان گویان است که راهی به مقصود ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت اگر دقیقاً و با شور، مشورت و آگاهی عمل گردد، بسیار خوب و پسندیده می باشد. پس با نیروی عقل و خرد و با استفاده از تجربیات آگاهان گام بردارید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و موفق شوید.

۳- اگر انجام این نیت با آگاهی و بصیرت انجام نگیرد، خطرات فراوانی در پی خواهد داشت. پس با سرعت عمل، زیرکی، تلاش و توکل بر خداوند اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- مسافر شما اوضاع کارش رو به بهبودی است و مشکلاتش حل می شود. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسافرت مهمی به همراه معامله ای سود آور در پیش دارید.

۵- سه گناه است که کیفر آن در همین دنیا داده می شود و به آخرت نمی افتد:

• ناراحت کردن پدر و مادر

• ظلم و ستم بر مردم

• بدی کردن در مقابل نیکی

۶- در امور علمی به شرط تلاش پیشرفت می کنید. صاحب همسر و فرزندان خوبی می شوید که فرزند اولی شما بازرگان و تاجر و آخری نابغه خواهد بود.

۷- در این موقعیت فکرهای پریشان نکنید زیرا وظیفه مهمتری دارید که باید با تمام حواس متوجه آن باشید.

۸- این قدر بدی اقوام او را به رخش نکشید که صبر و حوصله نیز اندازه ای دارد زیرا او لجباز است.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 234 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی پر دردسر و پر غم و غصه ای داری اما هرگز شکوه نمی کنی و راز دل خود را با کسی نمی گویی. هرچه تلاش کرده ای به نتیجه مطلوب نرسیده ای، اما بدان که به زودی آرزوهایت تحقق خواهند یافت به شرط آن که چون گذشته در مقابل مشکلات صبر و پایداری از خود نشان دهی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* باده نوشی امروزی ما پنهانی نمی باشد. صد بار به گوش پیر می فروش، این سرگذشت رسیده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت با اندکی حوصله، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل در کار حتماً عملی است. باید مواظب رقیبان باشید که در کمین نشسته اند و با توکل بر خداوند و خواندن سوره مبارکه القصص از آیه ۴۰ تا ۷۰ گشایش فراوان است.

۳- این روزگار دوام و بقایی ندارد. پس لازم نیست اینقدر خود خوری و حرص و طمع داشته باشی و بخواهی زود به مقام و ثروت برسی. بلکه سعی کن با بهره گیری از اندیشه و مشورت با دیگران گام برداری. به زودی زندگی شما تغییر کلی پیدا می کند.

۴- در خرید و فروش سود خواهید برد. تغییر شغل خوبست. ازدواج عملی می شود. مسافر به سلامت می آید و کار او انجام می گیرد. شما یا همسرتان به زودی پول و مقامی به دست می آورید ولی راز دلتان را به کسی نگوید. نذر خود را ادا کنید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق پرور، موفق، اجتماعی، می داند چه کند، بی آزار، کاردان، صلح جو، کمیاب، با وفا، پشتکاردار، قدرشناس، معتدل، مسلط به نفس، سخاوتمند، کامل گرا و حامی همسر.

۶- کسی را رنجانده اید. سعی کنید دل او را به دست آورید که دعای او مستجاب می شود. گمشده می آید و شغل یا خواسته جدید عملی می شود.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 189 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت جدیدی در اختیار تو قرار گرفته. اکنون وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را بکنی تا به موفقیتهای بزرگ برسی. به تلاش خود ادامه بده و ناامید مشو و بدان که استقامت و پایداری در انجام کارها عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب با خود گفتم کاش لب لعلش به آرزوی دلم برسد و تدبیری در آن باشد. آواز دهنده غیب صدا در داد که آری چنین خواهد شد.

* کسی نمی تواند در نزد محبوب، از ما سخنی بگوید، مگر باد بهاری که پیام ما را برساند.

* شاهین چشم را به یک قرقاول پرواز دادم. باشد که آن قرقاول پرواز، شاهین را تعلیم دهد که شکاری بکند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- متاسفانه زمان را از دست دادی ولی باقی مانده آن را دریاب که طالع شما در برج سعد می باشد و بسیار نیکوست. این نیت قابل اجراست اما هنوز کاملاً مقدمات آن فراهم نشده است. ابداً جای نگرانی نمی باشد و همان طوری که میل دارید، انجام خواهد گرفت. ولی مواظب باش. شاهین اقبال را که بر بام شما نشسته، به پرواز در نیاوری. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که نیت شما حتماً انجام می گیرد.

۳- مسافر حالش خوبست و اوضاع او درحال شکل گیری می باشد. مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. دیگران حسرت زندگی شما را می خورند، پس کانون گرم خانوادگیتان را گرمتر نگه دارید. خرید و فروش عالی است و تغییر مکان و شغل با موفقیت انجام می شود. ۵ فرزند در طالع دارید. به پدر و مادر احترام بگذارید و برایشان نذر بدهید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: کم دقت، شیرین بیان، بذله گو، شوخ، بانمک، ساده، فراموش کار، بهترین مراقب، رک گو، ولخرج، زود جوش، سخاوتمند، با وجدان، خوش بین، موافق، قابل اعتماد و نازنازی.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 313 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت مشتاق انجام نیتی هستی که در سر داری. گرچه از خیلی جهات هنوز آمادگی انجام آن را نداری، ولی به آتیه آن امیدواری. به سرزنش های دیگران توجهی نکن و بدان عشق موهبتی الهی است که در فطرت انسانها نهاده شده. برای انجام این نیت باید سفری انجام دهی و همتی والا داشته باشی تا به آرزوهای خود برسی. فرصت را از دست نده و اقدام کن، انشاءالله خیر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما دارای قلبی پاک و مهربان هستید ولی اطرافیان شما را به غرور متهم می کنن و این ناشی از آنست که کمتر توجه به سخنان دیگران دارید. در حالی که باید رفتار خویش را منطبق با اوضاع و احوال اطرافیان سازید و سازگارتر باشید.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم و چهارم می فرماید:

* بازگرد که دوستدار خدمتگزاری کوی تو و آزومند چاکری و دعا گویی اقبال تو هستم.

* اگر چه در دریای گناه از هر طرف فرو رفته ایم، آنگاه که شناسای عشق گردیدم، شایسته رحمت گردیدم و بهشتی شدم.

* ای خردمند بر من به علت پایبند نبودن به رسم ظاهری و رسوایی در عالم عشق، خرده نگیر که دیوان، تقدیر من را چنین رقم زده اند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای رسیدن به این نیت نیاز به اندیشه و تفکر بیشتر است زیرا راهی طولانی و پر هیاهو در پیش دارید. باید با بصیرت و آگاهی گام بردارید و مقدمات اجرای آن را فراهم سازید.

۴- از مسافرتان خبرهای خوش دریافت می کنید. بیمار تا چندی به همین حالت خواهد بود. خرید و فروش تفاوتی ندارد. امکان تغییر مکان و شغل فراهم می شود. ملاقات مهمی در پیش دارید و مسافرتی سودمند خواهید رفت.

۵- در آینده خوابی خواهید دید که در ایستگاه بزرگی ایستاده اید و منتظر قطار یا هواپیما هستید. تعبیرش حرکت به سوی سفر پر بار و مفید است.

۶- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که این نیت هر چه سریع تر انجام گیرد. همسری مهربان و سه فرزند در طالع دارید. به تغذیه خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 296 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پای در راهی نهاده ای و حاضری برای رسیدن به هدف، هر سختی ای را تحمل کنی، اما گاهی دچار ناامیدی می شوی و می اندیشی عمر خود را بیهوده در این راه تلف کرده ای، ولی دل خود را از زنگارها پاک کن و از مال حرام بپرهیز و تنها به خدا و معصومین توکل کن تا به هدف خود برسی و اقبال تو را یاری نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* خیال من هم دسترسی به ابروی محبوب را ندارد و هیچ کس از خم ابروی او، تیر آرزو بر هدف و مقصود نینداخته است.

* مهر و محبت محبوبان سنگدل را تا کی به ناز و نوازش در دل بپرورانم، در حالیکه این پسران نا اهل هیچ یادی از پدر نمی کنند.

* من به تصور پارسایی، گوشه گرفتم و شگفت آنکه زیبارویی آواز خوان، از هر طرف با صدای چنگ و دف راهزن دلم می شود.

و در بیت آخر نیز می فرماید:

* ای حافظ اگر راه خاندان پیامبر (ص) را صادقانه طی کنی، عنایت و توجه امیر نجف، امام علی (ع)، نگهبان تو خواهد شد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به دنبال کسی می باشید که دیدار او فعلاً میسر نمی باشد در حالیکه در این راه تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی بدست نیاورید زیرا مقدمات آن فراهم نشده است. بر خدا توکل کنید و از او مدد بخواهید.

۳- پدر را آزار داده اید و مادر بسیار نگران است. هر چه زودتر موجبات رضایت آنان را فراهم آور که مستجاب الدعوه اند.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا در اجرای این نیت گشایش باشد. بیمار شفا می یابد. قرض ادا میشود. ازدواج عملی می گردد ولی طلاق راهی دراز دارد. از حسودان بر حذر باشید.

۵- اگر می خواهید در کار شما گشایش حاصل شود، با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الصف آیه ۱۳ تا ۱۹ را در یک هفته متوالی بخوانید.

۶- از مسافر خبرهای خوبی دریافت می کنید. نذر خود را ادا کنید. مسافرتی سودمند است. برخوردی مهم در جریان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان