فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 6 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 6 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13473
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 107 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که مورد توجه و علاقه همگان قرار گرفته ای، به شکرانه جذابیت هایی که خدا در وجود تو قرار داده و تو را نزد دیگران محبوب نموده است متواضع باش و با دیگران تا آنجا که می توانی مهربانی کن. در انتخاب دوستانت دقت کن و در جمع کسانی حاضر شو که در شأن و موقعیت تو باشند و از افراد پست و تنگ نظر دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

قامت همه محبوبان عالم در برابر قد راست و الف گونه تو مانند حرف ن خمیده باد.

۲- همه عاشق و شیفته محبت و مهر شما هستند. پس باید ارزش واقعی خود را بدانید و این گوهر ارزنده را به دست نا اهلان و حسودان به آسانی قرار ندهید. باید بگویم وقتی به میهمانی می روی، منتظر شما هستند اما زمانیکه ناخوانده می روی، در چهارچوبه در منتظر می مانی.

۳- آینده ای بسیار درخشان در پیش داری به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهی و از شخص عالم و آگاهی کمک بگیری.

۴- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که این نیت برآورده می شود و سوره مبارکه شعرا، از آیه ۵۰ تا ۸۰ را بخوان.

۵- اخیراً گرفتار ناراحتی و مشکلی شده ای. غمگین نباش. او آگاه نیست. بلکه باید با متانت و حوصله او را مطلع سازی.

۶- از ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، وسواسی، باهوش، خوشگذران، منطقی، دقیق، جذاب و دلربا، مصمم، ظریف و سطحی نگر، خیالباف، مهمان نواز، درسخوان، اهل کشف، اصیل، با استعداد و دوست داشتنی.

۷- معامله و تغییر شغل و مکانی در پیش می باشد. چیزی گم کرده ای. ناراحت نباش. نزد کسی است. به شما می دهد. شخصی بلند قد و لاغر اندام، با موی جو گندمی خیلی به شما علاقه دارد. از نصایح او بهره مند شوید که شما را خیلی دوست دارد.

۸- مسافرت مفید می باشد. خرید و فروش عالی است اما برای تغییر مکان عجله نکنید. به زودی مژده ای دریافت می کنید. سفر کرده های شما حالشان خوبست و مژده ای در دو هفته دیگر به شما خواهند داد. پس مرا دعا کنید.

۹- رنگ زرد لیمویی را انتخاب کنید که با اندیشه های تابناک شما هماهنگی دارد. زودتر از زمان تصمیم خواهید گرفت. انرژی خود را خلاقانه به کار بگیرید تا بر دشواری ها پیروز شوید. این رنگ برازنده قد و قامت شماست.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 193 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی که ظاهر و باطنی یکسان داری و به همین علت در زندگی خود با مشکلات بسیاری روبرو شده ای، اما بدان که خدا به سبب قلب پاک و نیت خالصی که داری بهترین ها را در تقدیر تو نوشته. پس به او و کتاب مقدسش و ائمه معصومین توسل بجو تا از مشکلات و گزند دشمنان در امان باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- همه شما را دوست دارند و از مصاحبت شما لذت می برند اما شما باید موقعیت خویش و خانواده اصیل خود را درک کنید و به پدر و مادر که سخت حواس آنها متوجه شماست توجه کافی مبذول دارید وگرنه موفقیت کمتری نصیب شما می شود

۲- این نیت حتماً عملی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد اما بهتر است سرعت عمل و دقت داشته باشید و ازعالمی ودانشمندی حتماً برای حل مسایل و اشکال های کار خود کمک بگیرید که راه موفقیت است

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل، کمال گرا، درسخوان، آرام و محتاط، نکته سنج، محترم، دلپذیر، پرتوقع، نجیب، رفیق باز، منطقی، باهوش، احساساتی، صلح جو، قابل اعتماد، قوی، سالم، مدیر، روشنفکر، مذهبی، عاشق گردش و خرید، با اراده، وسواسی، گاه مردد، آماده کار و خدمت به دیگران، انعطاف پذیر و گاه سخت گیر.

۴- حضرت حافظ در بیت پنجم و هفتم می فرماید:

* ادعای عاشقی کردن و از یار گله نمودن، بعید می باشد و چه لاف و دروغ بزرگی است. چنین عشق ورزانی، شایستگی وصال ندارند و سزاوارند که همیشه گرفتار فراق و هجران باشند.

* خفاش کور و ناتوان قادر به وصال آفتاب نیست. چه در آینه خورشید جهان هستی دیده روان سرگشته آنند تا چه رسد به کوردلان.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 472 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی هایی که داری به مقصود خود خواهی رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر چرا که بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- پیروزی و کامیابی همگام و همراه شما خواهد شد و این نیت حتماً برآورده و عملی می گردد. ستاره اقبالتان در برج سعد و مبارک قرار دارد. جای هیچ گونه نگرانی نیست و این اضطراب بی جهت شما برخاسته از تردید و عجله می باشد.

۲- به شما تبریک می گویم. با خدا باش و با توکل بر او، دلت را روشن گردان و از مهر و محبت نسبت به دیگران مانند باران بی دریغ باش.

۳- به زودی شاهد و مقصود را در آغوش خواهید گرفت و او نیز از زندگی بسیار خوبی برخوردار می شود، بطوریکه همه چشم ها خیره می گردد. در مسابقه بزرگ زندگی در صدر شمارگان و جدول قرار می گیرید.

۴- مسافر کارش انجام گرفته است. بیمار تا ۲۰ روز دیگر شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. خرید و فروش برای شما سود آور است. تغییر شغل و کسب علم اگر خودتان مایلید، حتماً عملی می گردد. مسافرتی عالی خواهید رفت.

۵- بهترین رنگی هایی که شما را خوشحال می کنند، رنگ های نقره ای، سفید و براق است. تمام سنگ های قیمتی هم براق هستند. قلب شما نیز روشن می باشد. پس این قلب مهربان را با لجبازی و وسواس تیره نسازید، بلکه با تلاش و مهر ورزیدن، صیقل دهید که شایسته محبت و مهر هستید.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 264 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مرگ یک واقعیت است و ما در هر مرحله از زندگی که می گذرانیم، یک گام به مرگ نزدیک تر می شویم و چه بهتر که قبل از آنکه اجل به سراغمان بیاید، در راه خیر قدم بگذاریم. دویدن به دنبال مال دنیا تا کی؟ کمی هم به فکر عاقبت خود باش. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم، پنجم تا نهم می فرماید:

* برخیر و به کاسه طلایی، شراب بریز پیش از آنکه کاسه سرت خاک انداز شود و از خاک پر شود.

* عاقبت منزل ما مقبره و گور تاریک است. پس حالا در حیات خود از عیش و عشرت و معرفت شوری بر پا کن.

* دل ما را که مار سر زلف تو مجروح کرده است، به درمانگاه لبت ببرید و درمان و معالجه کن.

* چون آگاهی که فرمانروایی و قدرت بر کشتزار دنیا پایدار نیست. شعله ای از جگر سوزان جام در ملک و مال جهان بینداز و آنها را با خوردن می، بر آتش آن بسوزان.

* گناهان را با اشک پشیمانی پاک کن زیرا یاران معتقدند که اول بید از هوای نفس پاک شد پس از آن بر یار نظر پاک افکند.

* پروردگارا به پارسای خودپسندی که در عشق ما جز عیب چیز دیگری ندید، دود آهی از سینه سوزان عاشقان باده پرست در آینه فهم و دریافت او بینداز تا شاید از تاثیر این آه، درک و فهم او روشن شود و عیب جویی نکند.

* ای حافظ از لطف بوی خوش جانان، گریبان جامه وجود خویش را پاره کن و از هستی رها شو و این لباس پاره را نثار قامت بر زنده محبوب کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در کارها قدری غفلت زده و باری به هر جهت عمل می کنید و برای وقت هدر دادن هم بهانه و دست آویز می سازید. در حالی که باید به کار و کوشش بپردازید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید.

۳- این نیت با صبر و حوصله عملی می گردد و نیاز دارد که مقدمات آن را فراهم کنید. پس با هوشیاری و صبر مواظب اقدامات خود باشید و تردید و وسواس را از دل بیرون کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۴- اگر می خواهید این مراد و حاجت زودتر عملی گردد، ۶ شب متوالی سوره مبارکه الاعراف، آیه ۱۴ تا ۲۴ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 349 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی در این اندیشه هستی که حلقه عشق را پاره کنی، ولی در این راه توفیقی نیافته و نمی یابی. مشکلی که بین شما پیش آمده و باعث رنجش یار گردیده، به امید خدا به زودی از بین خواهد رفت. برای دلجویی از او قدم پیش بگذار زیرا که یار خوب گنجی است بی پایان که انسان را به خواسته های دیگر نیز می رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* دیشب با خود خواستم که فکر عاشقی بر جمال او را از سر بیرون کنم. محبوب گفت که زنجیر را بیاورید تا این دیوانه عشق را ببندیم و او را به راه عشق آوریم تا دیگر خیال محال نکند.

* قد او را به سرو مانند کردم. با عصبانیت اعتراض کرد چون محبوب زیبای من از سخن راست ناراحت می شود. چه کارکنم.

* ای محبوب لطیفه ای نابجا گفتم. با کرم خود عذرم را بپذیر و اینک کرشمه ای بفرما تا قریحه من را برای سخن راست و درست برانگیزد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- بیش از حد معمول از اوضاع و زندگی گله و شکایت دارید و هیچ چیز شما را قانع نمی کند. با مشکلی اندک خیال می کنید دنیا به سر آمده و دیگران بدون ناراحتی هستند. از لاک خود بیرون بیایید. خواهید دید که شما یکی از خوشبخت های روزگارید.

۳- اگر چه آدمی صبور هستید ولی بیشتر به این شکیبایی تظاهر می کنید و مرتبا در تردید و دودلی بسر می برید که شایسته شما نمی باشد. باید اندیشه، فکر و اراده با ثبات داشته باشید تا کاملاً موفق شوید.

۴- کسی شما را دوست دارد ولی رسم عاشقی را نمی داند. کسی پند مهمی به شما داد ولی گوش نکردید. ملاقات مهمی و سفر مفیدی در راه دارید.

۵- در ۹ شب آینده خوابی خواهید دید که در کشتی سوار هستید یا مشغول رانندگی می باشید. نشانه تحول کلی در روحیه و زندگی شماست بطوری که امکان تغییر شغل یا مکان برایتان بوجود می آید.

۶- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. حتماً موفق می شوید ولی مقدمات اجرای این نیت را فراهم کنید تا روزگاری خوش داشته باشید.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 160 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی کسی به ارزش و قدر واقعی تو پی نبرده است و کسانی را بر تو ترجیح داده اند که بسیار از تو پایین تر هستند. به کسی دل سپرده ای که دل در گرو دیگران دارد و تو باید از این عشق حذر نمایی هرچند او دارای ظاهری زیبا و موقعیتی عالی باشد ولی به کار تو نخواهد آمد و ادامه این راه جز پستی و بدبختی ره آوردی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم، چهارم، ششم و آخر می فرماید:

* من آن مهر حضرت سلیمان را به هیچ نمی خرم که گاه گاه دست دیو به آن برسد.

* ای خدا، شایسته مدان که درحریم وصال رقیب محرم جانان من باشد ولی محرومی نصیب من گردد.

* به شاهین بگو در آن دیاری که طوطی از کلاغ کمتر است، هرگز بر آنجا سایه شرف خود را مینداز و خود را خوار مکن.

* عشق کوی تو و هواداریت، از سرما بیرون نمی رود و مانند دل سرگشته و حیران غریب دور از وطن است.

* اگر حافظ در سخن پردازی مانند سوسن ده زبان داشته باشد، باز هم در برابر تو پاس ادب را می دارد و مانند غنچه، مهر سکوت و خاموشی بر لب می نهد تا تو سخن بگویی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار خوب و عملی می گردد به شرط آنکه توکلت بر خدای یگانه باشد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و دعایی نمایید که گشایش بسیار است.

۳- او شما را خیلی دوست دارد ولی نمی تواند بی پروا بیان کند، چون بسیار خجالتی و محجوب می باشد. پس باید شما ارزش واقعی او را بدانید و درک کنید.

۴- چشمی نگران و دلی غم زده به دنبال دارید که سخت به شما علاقه مند است. مواظب باش دلش را نشکنی.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: دقیق، کاری، شیک پوش، خونسرد، جدی، رفیق دوست، پرهیزکار، سیاستمدار، محتاط، منطقی، مودب، مصمم، پرتوقع، مغرور و منظم. اگر دقیق است مرا دعا کن و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.

۶- مسافر می آید. ۴ فرزند در طالع داری که دوتای آنها وضعی عالی خواهند داشت و مواظب آخری باش. همسرت مهربان و زیرک خواهد بود ولی عاشق پیشه است، پس باید عشق خود را به او مرتباً ابراز کنی تا دلگرم باشد. سفر کرده در کارش گره افتاده اما به او مژده بده که به زودی اوضاعش مرتب خواهد شد.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 214 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست که امکانات مناسب را در دست داری ولی از آن به نحو مطلوب استفاده نکرده ای. اکنون که چاره کار را دانسته ای به آن عمل کن، چرا که به زودی به موفقیتهای بزرگ مالی و کاری دست پیدا خواهی کرد و حاصل زحمات چند ساله خود را خواهی دید. برای رسیدن به آرزوهای دیرین خود از همین امروز شروع کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- همیشه فکر می کنی به هر کاری دست می زنی، چندان موفقیتی نداری. در حالی که اینک، اقبال شما به سمت سعد و نیک بختی است و دوران رنج و ناراحتی پایان یافت. پس جهت تسریع به یکی از مشاهد متبرکه برو، دعایی کن و نذر خود را ادا کن و سوره مبارکه النازعات را با معنی و حضور قلب بخوان که انشاءالله از فردایش، گشایش در کار شماست.

۲- به زودی با کسی آشنا می شوید و ملاقاتی پیش می آید که در پیشرفت شما بسیار موثر است. در معامله و تجارت مواظب باشید که بازار متعادل نمی باشد.کسی قصد کلاه برداشتن و فریب در معامله را دارد. لااقل ۱۰ روزی از معامله تند و سریع دست بردارید.

۳- مسافر شما مشغول فعالیت است و شدیداً پول جمع می کند. ناراحتی او برطرف می شود و به زودی هدیه ای می فرستد. متاسفانه بیمار شفا نمی یابد چون مدت درمان طولانی است. زیارتی در پیش دارید و ملاقاتی انجام می گیرد. فرزندان موفق می شوند.

۴- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:

* هنگام سحر، خماری غم مرا به کل از بین برده بود اما اقبال یاری کرد که باده حاضر بود.

من اگر چه در میخانه ام ولی شاد نمی باشم و رنج می برم زیرا روزی ما از قضا و قدر یک چنین لقمه و نصیبی بود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و لطیف، شیرین، مودب، متین، خیرخواه، مذهبی، صلح جو، زیرک، با نمک، دارای حس ششم قوی، سازشکار، بی خطر و برون گرا.

۶- کسی میل دارد با خانواده شما معامله کند. به پدر یا همسر خود بگویید گول چرب زبانی او را نخورد و معامله را فعلاً فسخ نمایید. پس در آینده سود بیشتری از این بازرگانی به دست می آورد.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 411 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* چهره تو ای محبوب بوستانی، زیباست مخصوصاً که در این بهارستان جمال حافظ خوش سخن بلبل نغمه ساز تو می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم و تبریک می گویم زیرا آنچه سال ها در انتظار انجامش بودی، به زودی جامه عمل می پوشاند. پس اولاً کوشاتر باشید. ثانیاً راز دل خود را جز به پدر و مادر و همسر با کسی نگویید. ثالثاً با فردی با تجربه و استاد مشورت کنید رابعاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۳- تفالی از این بهتر نمی شود که انسان موفقیت خود را بداند و آگاه باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما آشیان می کند و سعادتمند می شوید و درهای خوشبختی به رویتان باز می شود. بر شما مبارک باد.

۴- مغرور نباشید و به دیگران کمک کنید تا خداوند به شما مساعدت نماید. از یاد خداوند در هیچ حال غافل نشوید. پدر و مادر را محترم بدارید و به کمک آنها بشتابید.

۵- هیچ شرف و فضیلتی مانند علم و دانش نیست و هیچ دانش و دانایی مانند فکر کردن و اندیشه نمی باشد.

۶- تلاش را از دست ندهید و مواظب بدخواهان باشید. با افراد معتاد و پست معاشرت نکنید.

۷- اموری که در این هفته اتفاق افتاد، به فال نیک بگیرید. اینها موجب نزدیکی می شود. به قول شاعر من رشته محبت تو پاره می کنم. شاید با گره خوردن به تو نزدیک تر شوم.

۸- رنگ صورتی یا لیمویی برازنده اندام شماست زیرا حس اعتماد و ملاحت شما را بیشتر می کند.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 198 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی به مراد دل خود خواهی رسید و آنچه که آرزویش را داری به دست خواهی آورد. البته در مقابل باید بهای سنگینی را پرداخت کنی، اما بدان که در این معامله ضرر نخواهی کرد. دلهای دیگران را شاد کن تا خدا نیز در پاداش تو دلت را شاد و خرسند نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: قابل اعتماد، خوش باطن، دقیق، سیاستمدار، مثمم، اهل کشف، نمک شناس، منطقی، با وجدان، باهوش، رفیق دوست، مرموز، با سلیقه، بی ریا، غیر خود نما، کم توقع، سخاوتمند، بی قرار، زود فهم، پاک، نکته سنج و باریک بین.

۲- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

به درستی گفتم که به بهای یک بوسه لبت، خراج و مالیات کشور پهناور مصر را طلب میکنی. محبوب جواب داد در این معامله برای شما زیانی وجود ندارد.

پرسیدم به نوک و نقطه موهوم دهان تو که کلمه خارج می شود، چه کسی راه پیدا می کند؟ جواب داد این داستانی است که باید با نکته سنج عشق در میان گذاشت نه با عقل ضعیف.

به یار گفتم عبادت بت را نکن و با خدا باش، گفت در کوی عشق ما از بت پرستی به خدا پرستی راه می یابیم. (تلمیح به آیه ۱۱۵ سوره بقره)

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- اگر چه شما شخصی دقیق و قابل اعتماد هستید اما نکات ضد و نقیض هم دارید. پس تردید را از دل بیرون کنید و کارهای خود را با توکل بر خدای یگانه انجام دهید اما راز دل خود را با هر کسی در میان نگذارید که همه راز دار نمی باشند و از کاهی، کوهی برای شما می سازند و نسبت به زندگی شما حسادت می کنند اما اگر خواستی درد دل کنی، با پدر و مادر یا راز داری اینکار را انجام بده.

۴- شما به این نیت تا آخر این ماه دست می یابید و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. بهتر است به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذرخود را ادا کنید که در انجام نیت شما تعجیل شود. پس بر شما مبارک است. دستی که گشاده است، می برد و می آورد رهنمون می شود به خانه ای که نور دلچسب آن، گرمی بخش است.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 362 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و اقبال به شما روی آورده است. همه عوامل دست به دست هم داده اند تا زندگی به کام شما گردد. اکنون زمان مساعد برای انجام هر کاری در اختیار شما قرار گرفته است و همه چیز موافق میل شماست. وقت آن است که عزم خود را راسخ کنی و بدون فوت وقت و با تمام نیرو به سوی اهداف خود گام برداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بسیار خوب می باشد اما باید عجله نکنید و با تانی و صبر اقدام کنید تا مقدمات کامل آن فراهم گردد. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و همه چیز برای اجرای این نیت فراهم می شود. تردید و وسواس و دل مشغولی شما ناشی از عدم اتکای به نفستان می باشد. پس با شادی و خوشحالی به استقبال این نیت بروید.

۲- ملاقاتی مهم در پیش دارید و شخصی به شما کمک خواهد کرد تا این نیت انجام گیرد و او شخص نصیحت کننده و خوبی است.

۳- دیگران حسرت زندگی شما را می خورند. به همین جهت قصد خرابکاری دارند. ضروریست که راز دل خود را فاش نسازید.

۴- همسری مهربان، فرزندانی شایسته و زندگی نسبتاً مرفه و آسوده ای همراه با موفقیت در انتظار شما می باشد. پیشاپیش به شما تبریک می گویم.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. در هیچ حال از اندیشه و خدمت به پدر و مادر خود و همسرتان غافل نشوید. سفری مهم و مبارک در پیش دارید و مژده ای به دست می آورید.

۶- در ۱۶ شب آینده خوابی خواهید دید که با گربه ای زیبا در جایی هستید و به آن گربه خیره شده اید. نشانه زیرک طبعی شما است که مورد توجه و محبوب همگان قرار گرفته اید. پس سخت مواظب زندگی خود باشید تا از چشم حسودان به دور باشید و نگران فرزند یا زندگی نباشید.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.

* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.

* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.

۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.

۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.

۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

 فال حافظ ۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 227 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به سعادت و افتخار برسی باید گوهر پاک سرشت انسانی خود را پیدا کنی و از شر بدکاران و بدخواهان به خدا پناه ببری. عشقی که در دل داری موجب خرسندی تو خواهد شد و از آن پشیمان نمی شوی. همتت را بلند کن و تلاشت را مضاعف تا به بالاترین درجات برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر کسی به شما فخر و ناز کرد، به او توجه نکن زیرا ارزش واقعی شما بمراتب از دیگران بیشتر است. شما با آن قلب و نیت پاک، همیشه موفق و پیروز هستید و از دشمنان کاری ساخته نمی باشد. کسی به شما بدی کرده. او را به خداوند واگذار کن و از صمیم قلب از قادر یکتا بخواهید که به او جزا دهد. خواهید دید که عبرت خاص و عام می شود.

۲- اگر چه هدف شما بسیار متعالی است اما باید تلاش را بیشتر کنید ولی مواظب باشید. برای رسیدن به آن دست به اقدامات ناخوشایند نزنید چون خداوند ناظر بر کار شماست. بنابراین با صداقت و خلوط نیت اقدام کنید که تا خداوند به شما کمک کند.

۳- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* رندی و قلندری بیاموز و بخشش کن زیرا چندان هنری نیست که حیوان شراب نخورد و انسان نباشد. پس کسی که فاقد این دو باشد، حیوانی بدون هنر است.

* اصل و گوهر انسان باید پاک باشد تا مورد فیض الهی قرار گیرد وگرنه هر سنگ و گلی، جواهر قیمتی نمی شود. پس استعداد ذاتی لازم است.

* نام مقدس خداوند کار خود را می کند. ای دل تو خوش باش و با خدا باش و از مکر و حیله دوری کن. زیرا با حیله و مکر، دیو و شیطان مسلمان نمی شود و رو به راه نمی گردد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: وظیفه شناس، استثنایی، جدی، مسئول، مصمم، کاری، لجباز، مغرور، متین، محتاط، پشتکاردار، دور اندیش، پول دوست، مهربان، حساس، ناقلا و زیرک.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان