فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 4 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 4 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13429
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 230 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی پاکدل و صادق هستی و در کلیه امور امر خدا برایت مهمترین مساله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصتهایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر به شما می فرماید:

* من که از محبوب بوسه خواستم با خنده گفت: ای حافظ برای خاطر خدا روا مدار که بوسه تو روی ماه را آلوده کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- آینده شما چنان درخشان و شادی آفرین است که همه را مات و مبهوت خواهد کرد. شما به مقصود خود خواهی رسید. تفال شما بسیار خوب است. زمانی که به هدف خود رسیدی، خدا را شکر کن و دست از غرور بردار. خود را آماده مبارزه و اقدامت مهم تری بکن زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد. موفقیت همگام شماست به شرط آنکه بر خدا توکل کنی. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که گشایش حاصل می شود.

۳- جایی برای نگرانی وجود ندارد. شاهد موفقیت در چند قدمی شماست. با قدری تلاش، وقت شناسی و دقت به آن دست می یابی.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جدی، دانا، ناقلا، انتقام جو، شیرین بیان، خودخواه، سیاستمدار، مودب، پشتکاردار، مدیر، دقیق، ثروتمند، با سلیقه، مقبول، عاشق مالکیت، منطقی، رفیق دوست، زود رنج، دست شما نمک ندارد و ارزش واقعی شما را نمی شناسند.

۵- مسافرت را توصیه میکنم. ازدواج عملی می شود ولی طلاق صورت نمی گیرد. خرید و فروش هر دو سودآور است. تغییر شغل عملی می گردد. موفقیتی کامل نصیب خانواده شما می شود.

۶- اگر در این معامله شما یا همسر یا پدرتان سود نبرده. نگران نباشید. به زودی منافع زیادی نصیب شما می شود و سفر زیارتی و سیاحتی در پیش است.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 404 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مردم را به چشم حقارت نگاه نکن و چون کاری را شروع می کنی با سعی و تلاشی درخور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* خامه و قلم حافظ، نهال و درختی است که میوه و ثمره شیرین و خوشگواری دارد. این میوه را بچین که در بوستان ادب بهتر از آن نخواهی یافت.

درس عرفان را بخوان زیرا دنیا جز حسرت خوردن، زیاده طلبی، به جان هم افتادن و نزاع بر سر هیچ و پوچ، غرور و خود خواهی نیست.

۲- در فکر و اندیشه ای هستید که چگونه بر زندگی مسلط شوید. باید بدانی که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد و به شما که اندیشه ای توانا و خلاقیت بی مانند دارید، نوید یک زندگی آسوده و توام با عرفان و ایمان داده خواهد شد.

۳- از همین امروز به جای درخواست کمک و مساعدت، کمر همت بربندید و آستین ها را بالا بزندید و اقدام نمایید. با توکل بر خداوند، اراده، سرعت عمل و دقت سعی کنید از رقیبان پیشی بگیرید که موفقیت و پیروزی در راه است.

۴- این نیت با اندکی تامل، اندیشه و یاری از افراد با تجربه و عالم قابل اجراست و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- آنانکه بیداری شبانه آگاهانه دارند، صبح خروشی از چشم هایشان طلوع می کند و زندگی را شادتر و پرفروغ تر می بینید.

۶- از مسافرتان به زودی خبری در حد رضایت دریافت می کنید. پس نگرانش نباشید. به زودی برای وی گشایشی حاصل می شود. مسافرت خوبی و ملاقات های مهمی در پیش دارید. خرید و فروش ضرری ندارد.

۷- حتماً خود را سرگرم سازید مثلاً کلاس های زبان خارجه یا کلاس های حافظ شناسی و حافظ خوانی برایتان بسیار نافع می باشد. زیرا موحب می گردد تا از وسواس، پریشانی و دغدغه خاطرتان بکاهد. همچنین اعتماد به نفس، اتکای به خود، تحمل و شکیبایی برایتان به ارمغان می آورد.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 425 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* محبوبم در لباس کتان نازک ظریفش، با ناز و کرشمه خرامان می رفت و از شدت حسادت جمال وی، صد زیباروی لباس حریر خود را پاره کردند.

* از حرارت آتش شراب بر اطراف چهره اش مانند ژاله و قطرات باران که بر برگ گل بیفتد، چهره اش عرق کرده بود.

* لب یاقوت روح پرور محبوب، از آب چشمه محبت بوجود آمده است و قامت بلندش، به ناز تربیت شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت ارزش آن را دارد که برایش تلاشی بی وقفه کنید زیرا سعادت و کامیابی در آن بخوبی دیده می شود. حیف است که زمان از کف برود و وقت بیهوده تلف گردد.

۳- همه چیز از روی اجبار به دست می آید، غیر از عشق که باید دلی گرم و قلبی پر از احساس وجود داشته باشد. پس اول او را امتحان کنید. سپس دل در گرو عشق او بسپارید که هم پسندیده است و هم عیبی ندارد زیرا ممکن است دلش جای دیگر باشد و شما را برای حسادت دیگران بطور موقتی انتخاب کرده باشد.

۴- در آینده امکانات بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بهتر بگویم زمان در اختیار شماست و شاهین موفقیت اجازه ورود می خواهد.

۵- نشانه دوست مخلص چهار چیز است:

• قلبش پاک است.

• اعضایش بی آزار است.

• خیرش به دیگران می رسد.

• از بد کردن خودداری می کند.

۶- با توکل بر خدای متعال اقدام کنید و ابتدا بجاست که با استادی در این باره مشورت کنید. باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 410 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری برازنده توست و تو لیاقت و شایستگی رسیدن به آن را داری و اکنون که شانس به تو روی کرده است، بهترین زمان برای انجام این نیت است. گرچه به نظرت می آید دیر شده و از تو گذشته است، اما اشتباه می کنی. تو هنوز هم فرصت آغاز داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اخیراً شما، همسر یا پدرتان اوضاع و احوال خوبی برخوردار شده اید. ملاقات های مهمی و گردش کار خوبی داشته اید. بدان که طالع شما در برج سعد است. بخوبی از آن بهره بگیر که هر کسی در زندگی یک مرتبه همای سعادت را در آغوش می گیرد و به آثار آن، تا آخر عمر راحت و آسوده می گردد. پس شما مواظب باشید که با بی احتیاطی و عدم تدبیر، آن را پرواز ندهید تا در چشم مردم عزیز بمانید و نیت شما برآورده شود. پس جای نگرانی نیست.

۲- اگر فکر می کنید که مضطرب هستی، برداشت غلط شما از امور زندگی و خانوادگی است در حالیکه نمی دانید او شما را دوست دارد. به شما اطمینان میدهم او از صمیم قلب شما را دوست دارد و کارتان سکه می شود.

۳- از تردید و دودلی دست بردارید که رقیبان در کمین و حسودان در راهند. پس با قدرت تمام، با ابتکار و خلاقیت اوضاع را بدست بگیرید و بدانید که موفق خواهید شد. نگران نباشید. پیشاپیش تبریک می گویم.

۴- کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن، پی آواز حقیقت برویم. پس حقیقت هدیه ای نمی باشد که بسته بندی شده دریافت دارید. بلکه حقیقت رمز و راز دارد که در دل انسان عارف و آگاه و با ایمان چون خورشید درخشانی است که می تابد. همان طوری که در قلب شما، نور معرفت و عرفان تابیده است.

۵- از اینکه او به خانواده اش توجه دارد، ناراحت نباشید. او از شما دلخور است و برای لجبازی این کارها را می کند.

۶- از تهدیدها نترسید. او طبل تو خالی است.

۷- به شما اطمینان می دهم که این نیت با صبر و شکیبایی، توام با زیرکی شما قابل حل می باشد.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 254 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کوری دشمنان و بدخواهان به موفقیتهای بزرگی دست یافته ای که روزافزون است. اما هرگز نباید مغرور شوی. از سختیها شکایت مکن زیرا تا سختی نباشد، آسایش معنا پیدا نمی کند. به آنچه خداوند به تو ارزانی داشته قانع باش و شاد زندگی کن که بعد از هر سختی، آسایشی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- تا رنج نبری، گنج نیابی. پس ناراحت نباشید. بر خداوند توکل کنید و تردید را از دل بیرون کنید و دل را به دریا بزنید و اقدام کنید.

۲- این نیت تا اندازه ای مقدماتش فراهم شده و به زودی نتیجه صبر و شکیبایی و تلاش خود را خواهید دید. پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. مطمئن باشید که پیروزی در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول و چهارم تا ششم می فرماید:

* بلبل صبور از شاخ سرو بلند قد بانگ برآورد که چشم بد از روی گل دور باشد. بنابراین دعای عاشق همیشه کارگر می شود.

* اگر بیگانگان با عیش و شادمانی خوشحالند سرمایه شادی ما هم غم رنج محبوب است.

* با آواز ساز مستی کن و اگر کسی از مستی شما را منع کرد، در جواب بگو از آنجا که خداوند غفار است، من باده می نوشم.

* زاهد اگر به دختران بهشتی و قصرهای بهشت امیدوار است، برای ما میخانه به منزله قصر یار و محل محبوب می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- اگر می خواهید در علم و دانش موفق شوید، حتماً فعالیت، دقت و سرعت عمل را همراه سازید تا کامیاب گردید.

۵- از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید که سعادت بخش و شادی آفرین می باشد. قرض ادا می شود. زندگی شیرین می گردد و در آینده از زندگی بسیار خوبی برخوردار می شوید. بطوری که همگان غبطه شما را می خورند. پس راز دل خود را با دیگران در میان نگذارید و از دوستان سیگاری و معتاد جداً دوری کنید که شایسته شخصیت شما نمی باشد.

۶- امام علی (ع) می فرمایند: "آنچه که از علم بهتر است، تجربه و آنچه که برای انسان ننگ است، غصه و آنچه که پیش از مرگ انسان را میکشد، ناامیدی است."

۷- وقت خود را بیش از اندازه در موبایل صرف می کنید. موبایل تفکر را مانند کتاب پالایش و آرایش نمی دهد.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 169 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در میان اطرافیان کسی را که لایق دوستی و محبت تو باشد نمی بینی. به عهد و پیمان و رسم رفاقت هنوز هم پایبندی و در این راه رنج بسیار می کشی ولی کسی قدر تو را نمی داند. در زندگی خود انتظار معجزه ای را می کشی که روزی به وقوع خواهد پیوست. گرچه هیچ کس جز خدا از فردا خبر ندارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، با اخلاق، نداشتن دوست واقعی، اهل حال و خوشگذران، پرخور، شیک پوش، اهل گردش، عادی، جذاب، دلربا، عاشق بچه و خانواده و صمیمی.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* در کسی دوستی نمی بینم. به دوستان چه رسیده و آن ها چطور شده اند و دوستی کی تمام شده است.

* آب زندگی سیاه و کدر شد. کجاست حضرت خضر (ع)؟ مبارک قدم گل رنگ خود را از دست داد. زیرا باد بهاران دیگر نمی وزد.

* هیچ کس نمی گوید که حق دوستی دارد. کسی نیست که این حرف را بگوید. پس حق شناسان را چه شده و یاران کجا رفتند؟

* این سرزمین جای پادشاهان بود و خاک مهربانان و مسکن اهل محبت. پس مهربانی کی تمام شد و پادشاهان چطور شدند؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- از اینکه در کار خود بد می آورید، ناراحت هستید ولی بدانید عامل آن خود شما می باشید که سرعت عمل، ژرف نگری و دقت کمتری دارید.

۴- اگر از این نیت صرف نظر کنید، به نفع شما می باشد. چون مقدمات آن فراهم نیست. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا گشایش حاصل شود. سوره مبارکه بقره از آیه ۸۰ تا ۱۰۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۵- مسافرت را به شما توصیه می کنم. خرید و فروش چندان سودی ندارد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. فعلاً اوضاع مسافر شما خوب است.

۶- تردید را کنار بگذارید. نسبت به اطرافیان مهربان هستید. ۴ فرزند در طالع دارید. در امور علمی پیشرفت می کنید.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 151 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مهلت کوتاهی است. فرصتی برای غم خوردن نیست. به خاطر کسب سود بیشتر قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار اگرچه دارای سود مادی است ولی با توجه به سختیهای آن و خطراتی که تو را در این راه تهدید می کند ارزشی نخواهد داشت. از این کار چشم پوشی کن که سود آن به زیانش نمی ارزد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اندوه و رنج فراوان تحمل کرده ای و اینک افسوس بر آمال و آرزوها و تلاش های گذشته می خوری. اشکال ندارد. ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است. گذشته را کلاً رها کن و اندیشه را پاک کن. طوفانی در زندگی شما پدیدار شده. اینک در حال فروکش می باشد. قناعت را پیشه کن و بر خدای عزو جل توکل کن که به مرادت می رسی.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* بهتر است که چهره از عاشقان خود پنهان داری. چه مسرت تسخیر ملک دل ها با رنج غم خواری، سپاه دلدادگان برابر نتواند بود.

* مانند حافظ به قناع کوش و دنیای پست را ترک کن زیرا یک جو منت فرومایگان به صد من طلا نمی ارزد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل، دوستدار استراحت، عدم علاقه به کار دیگران، اهل خانه، پر حرف، رویایی، دقیق، پشتکاردار، رفیق دوست، بدون خطر، ناز پرورده، محتاط، خوددار، متین، عاشق زندگی خوب، راحت طلب و وسواسی.

۴- مسافرت بهترین تسکین شماست. بیماری شفا می یابد. در زندگی شما تحول اساسی روی می دهد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذرخود را ادا کن. خرید و فروش تفاوتی ندارد. طلاق عملی است ولی برای ازدواج مقدمات آن فراهم نمی باشد. از مسافر خبر و هدیه می رسد. سوره مبارکه الواقعه از آیه ۷۰ تا آخرش را بخوان تا بیمار سرطانی خانواده شما بهبودش سریع شود زیرا خطر از او رفع شده است. ازدواج و خرید و موفقیت تحصیلی و علمی و تغییر شغل عملی گردد. نگرانی شما موردی ندارد و ناشی از عدم اتکای به نفس شما می باشد.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 399 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.

۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.

۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 399 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.

۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.

۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 385 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مسافری در راه داری که مدتهاست آرزوی دیدارش در وجود توست. برای دستیابی به او به خدا متوسل شو که به زودی خبری از او به تو خواهد رسید و مسافرت از راه خواهد رسید و با رسیدن او زندگی به کام تو خواهد شد، پس تا روز وصال به خدا توکل کن و امید خود را هرگز از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* مطلب این است که ما بی تو زندگی نمی خواهیم. ای قاصد این خبر را بگیر و ببر و جواب یار را برای ما بیاور.

* محبوبی که دیده و چشم حافظ وطن و جایگاه او بود، ای خدا محبوبش را به سلامت به شیراز برگردان.

۲- اقبال و بخت شما در برج سعد قرار دارد و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشید. به دنبال چیزی یا کسی یا مقامی و ثروتی هستید. به شما قول می دهم حداکثر تا دو ماه دیگر به دست آورید اما قبل از آن با یکی از خردمندان مشورت کنید. چون ستاره ای بسیار درخشنده دارید. بطوری که شاهین موفقیت در حال لانه کردن بر بام خانه شماست. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۴ تا ۳۴، دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- یکی از نزدیکان مادرتان، سخت به شما نیازمند است. او فردی مهربان و نیکوکار می باشد. برای اینکه دعایش بدرقه راهت باشد، هر چه زودتر به او کمک کنید که خداوند پاداش خیر شما را خواهد داد.

۴- آنکه از خانه اندیشه به کوچه ایمان قدم می گذارد، هرگز با دیوارها و بن بست ها مواجه نمی شود. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم ولی سعی کنید راز دل را با کسی در میان مگذارید و مغرور هم نشوید. کامیابی به شما چشمک می زند. با او یار شوید.

۵- رنگ صورتی یا آبی کمرنگ برازنده چهره زیبای شماست زیرا موجب آرامش و آسایش شما می شود

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 58 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عنان و اختیار زندگی خود را به دست دوستی سپرده ای که به او اعتقادی عجیب داری و اکنون هرچه بر سرت می آید به پای ارادت خود به او می گذاری. در انجام تصمیمات مهم زندگی کورکورانه از دیگران تقلید مکن چون هر کسی باید با توجه به شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد. نیتی در دل داری، هرچه سریعتر عملی کن که فال تو بسیار نیکوست. از بیهوده گویی بپرهیز که اکنون زمان عمل است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه دیگران ارزش واقعی شما را نمی دانند، ناراحت و نگران نباشید. زیرا مردم اصولا بی توجه و حسود هستند. شما ارزش های واقعی خود را که همان گشاده رو، نجابت، ایثارگر و ازخود گذشتگی، کمک و مساعدت، لبخند و تبسم، شریک غم و اندوه دیگران است، انجام دهید که به قول معروف تو نیکی می کن و در دجله انداز، که ایزد در بیابانت دهد باز.

۲- حضرت حافظ در بیت سوم به این معنا اشاره دارد و می فرماید:

* یاد بهاری نمی تواند حال دل آزرده ما را بیان کند و گشایش از غم داشته باشد. زیرا مانند برگ های غنچه پرده در پرده است و نسیم را به درون آن راهی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- آن کسی که به شما خیانت ورزید و نارو زد، بالاخره رسوا میشود. عصمت و پاکی شما بر همگان روشن و واضح است. هیچ ناراحت نباشید. از اینکه به شما ضرر رسیده زیرا این امتحان الهی بوده است و باید توکل به خدا کنید.

۴- نتیجه تلاش و کوشش خود را به زودی خواهید دید و از موفقیت شما دیگران بهره مند می شوند.

۵- خبری ناگوار به شما می دهند ولی ناراحت نشوید. زیرا به زودی خبری خوش دریافت خواهید کرد.

۶- شاهین موفقیت و پیروزی در چند قدمی شما قرار دارد. با کمی اراده و علاقه و تلاش، می توانید به آن دست یابید.

۷- این نیت با کمی حوصله و صبر، آنقدر موفقیت آمیز خواهد بود که تصورش را هم نمی کنید.

۸- مسافرت صلاح نمی باشد. ازدواج زود است و طلاق هم بعید می باشد ولی خرید و فروش بموقع است. یکی از اقوام به موقعیت خوبی دست می یابد که برای شما نیز بسیار سودمند است.

۹- گمشده به زودی پیدا می شود. مسافر می آید. هدیه ای به کسی خواهید داد.

۱۰- نذر می کنید ولی ادا نمی شود. سعی کنید بموقع نذر خود را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید که بسیار برای خانواده شما کارگشا خواهدبود

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 297 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها به امید رسیدن به روز وصال انتظار کشیده ای. درد دوری و فراق، تاب و تحملت را به نهایت رسانده و تو را از همه چیز خسته کرده است. زندگیت بی سامان و خودت ویران شده ای، اما بدان آنکه شوق طلب در سر دارد به این سادگی از میدان به در نخواهد رفت و با تمام قدرت پابرجا خواهد ایستاد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* دوست و همدم خیال یار در رویا گشتیم و هم صحبت صبر و بردباری و همنشین سوز دوری شدیم و با جدایی در یک جا فراهم آمدیم.

* آن سر که از بالش به آسمان می رسید، قسم به رهروان راستین که آن را بر درگاه هجران و جدایی گذاشتم.

* اینک چاره ای نیست زیرا که زورق شکیبایی من که بادبان هجران بر آن افراشته بود، در دریای عشق به غرقاب گرفتار شده است.

و در بیت آخر می فرماید:

* اگر راه وصال به پای اشتیاق طی شود، هیج کس زمام ناکامی و دوری از عاشق را به دست جدایی نمی داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی در فکر این نیت می باشید و میل دارید که هر چه زودتر عملی گردد. باید بگویم که اولاً نذری که کرده اید، ادا کنید و اگر چه شخص مهربان، با گذشت و بخشیده ای هستید ولی زبان سردی دارید که دیگران بویژه خانواده را آزار می دهد، بویژه این هفته حرکت شما پسندیده نبود.

۳- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده ولی انشاءالله با توکل بر خداوند، عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. پس در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- به پدر و مادر توجه داشته باشید و همسر را آزار ندهید زیرا او شما را دوست خواهد داشت ولی از بد زبانی رنج خواهد برد. لجبازی و قهر و آشتی، اندازه ای دارد پس وسواس را کنار بگذارید. اگر می خواهید از طریق کار کردن، توانگر شوید با حضور قلب و معنی در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الضحی آیه ۸ تا ۱۸ را بخوانید.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 456 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حرص و طمع به امور دنیوی داشتن، انسان را فرسوده و پریشان حال می سازد. شما متاسفانه خیلی به مادیات اهمیت می دهید و خیال دارید یک شبه راه صد ساله طی کنید. در حالی که خداوند به شما عنایت زیادی کرده است.

۲- شما انسانی صدیق و مهربان می باشید اما گاه چنان غرق مادیات می شوید که از امور معنوی و روحانی دور می شوید. در حالی که عشق به معرفت حق در قلب شما همیشه در حرکت و آتش محبت در وجودتان شعله ور است.

۳- مسافری در راه دارید که حالش بسیار خوبست ولی اوضاع او فعلاً چندان مساعد نیست. به زودی امورش اصلاح می شود و جای نگرانی نمی باشد.

۴- در معامله ای سود کلان به دست می آورید اما رقیبی قصد ضربه زدن دارد. پس به سخنان همسر خود توجه ویژه مبذول دارید که به نفع شماست.

۵- از معرکه ای جان سالم بدر برده اید. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. ارزش واقعی همسر مهربان خود را بدانید که کسی از او عزیزتر نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل ریسک و خطر، اهل تعریف و تمجید، بخشنده، اهل حساب و کتاب، متنفر از بی نظمی، با هوش، دست و دل باز، مهربان، سرخوش و زنده دل.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان