فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ شما برای 2 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 2 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13394
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 236 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست از کسی که دوستش داری جدا شده ای و برای بازگرداندن او حاضری جان خود را هم فدا کنی. آرزومند بازگشت او هستی چون می دانی که با او به اوج سعادت می رسی. ولی بدان که او از حال تو غافل است و اگر علاقه تو را نسبت به خود بداند، به سویت باز می گردد. پس به خود جرات بده و با او صحبت کن که کارها درست می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مدتهاست که در فکر این نیت به سر می بری و در پی آن می باشی. برای دستیابی به آن تلاش فراوان کرده ای. کوشش و دقت خود را بیشتر کن که موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.

۲- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* خروش چنگ و خواب شیرین و می گساری بامدادی او را از آمدن، باز داشته است وگرنه آه سحری من به گوش او می رسید و بی تردید بر می گشت.

او به کس دیگری تمایل دارد و شما را بازیچه قرار داده است. پس از او دست بردار که به صلاح شما و خانوادیتان نمی باشد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: راستگو، وارد به هرکاری، پر اولاد، خوش بخت، دوست دار میهمانی، ساکت، مظلوم، شوخ و بذله گو، مقتصد و صرفه جو، مخترع، مشاور خوب، رک، رفیق باز و با استعداد.

باید ارزش واقعی خود را بدانی و به این مسائل اندیشه خویش را سرگرم نسازی. بلکه باید واقع گرا باشی.

۴- ازدواج صورت نمی گیرد ولی طلاق عملی است. تردید کاری را انجام نمی دهد ولی تدبیر گره گشاست. صبر و حوصله برای انجام کار لازم است. از وقت و زمان حداکثر بهره را بگیرید. مواظب اطرافیان باشید. مسافرت صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان فعلاً جایز نیست. در این ماه خرید و فروش سودی ندارد. به زودی هدیه ای دریافت خواهید کرد و در معامله ای سود می برید.

۵- خواهر او زیاد دخالت می کند ولی از روی عمد نمی باشد. دوستانه به وسیله یکی از نزدیکان تذکر دهید. موثرتر خواهد بود.

۶- از ریسک کردن هراسی به دل راه ندهید. بلکه خود را آماده مقابله کنید تا موفق شوید. از توکل و ملاحت توام با زیرکی خاص خود استفاده کنید. زمان را هم از دست ندهید.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 484 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا در نزد مردم مقام و موقعیتی مناسب یافته ای. اخلاق نیک تو و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. اکنون حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می کنی؟ از این افراد بر حذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می اندازند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت دوم و سوم می فرماید:

* به آن خدایی که تو پرستنده برگزیده او می باشی، سوگندت می دهم که چاکر قدیمی خود را دریابی و دیگری را ترجیح ندهی.

* اخلاق پسندیده و شرم و حیای تو را در میان زیبارویان، سرور همه کرد. بر تو مبارک باد که حقیقا شایسته آن مقام هستی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو چیزی، کاری یا کسی داری که تصور می کنی از همه چیز برایت مهمتر و شایسته تر می باشد. اگرچه این امر مهم و قابل توجه می باشد اما نیاز به تهیه وسایل و لوازم آن دارد وگرنه از هول حلیم داخل دیگ می افتی!

۳- شما باید با یکی از عزیزان مورد اعتماد در این باره مشورت کنید و بهترین فرد، پدر و مادر یا یکی از دوستان صمیمی شما است ولی سعی کنید راز دل خود را با همه در میان نگذارید که رقیبان حسد می ورزند. پس از مشورت، با درایت، فعالیت، اراده و سرعت عمل لازم، وارد کار شوید. در این حالت موفقیت و کامیابی همگام و همراه شما خواهد بود.

۴- به زودی هدیه ای دریافت خواهید نمود که تصورش را نمی کردید. در مسافرتی بسیار جالب برخوردهای جالبی بوجود می آید. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. مشکل زندانی و قرض او حل می شود.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید. سه فرزند در طالع دارید که دومی برای شما شگون آورتر است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: درک و فهم ذاتی، عاشق مطالعه و یادگیری، خوش قول و خوش حساب و آزاد در عشق.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 133 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، فیلسوف، شوخ، حق را به حق دار می دهد، شجاع، با حس ششم قوی، رک گو، اهل کشف، بانمک، آگاه از جهان، با اراده، با شرف، با وجدان، با سلیقه، مشاور عالی، کمیاب، مخترع، باطن دار، پرنده نهایی، امین، ولخرج و اهل گردش.

۲- از مردم ریاکار و معتاد دوری کنید که به شما ضربه خواهند زد. سعی کنید حرف و عمل شما یکی باشد تا شما را به دورویی متهم نکنند. دیگران ارزش واقعی شما را نمی شناسد و شما را به عدم صداقت و حرافی و دورویی متهم می کنند و می گویند کارهایش ظاهر سازی است در حالی که شما قدری در کارها غلو و مبالغه روا می دارید وگرنه قلبی پاک و مهربان دارید.

۳- این نیت با فعالیت بیشتر، صبر و حوصله همراه با سرعت عمل و دقت، حتماً عملی خواهد بود وگرنه طرف مقابل دست به حیله و نیرنگ خواهد زد. پس شما باید مواظب سایر رقبا و حریفان باشید که درکمین هستند.

۴- از گفتن حقیقت نهراسید و در مقابل حقیقت خاضع و شاکر باشید و بر خدا توکل کنید.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* پشمینه پوش نیرنگ باز، دام در راه خلق خدا گسترد و حقه شعبده بازی خود را باز کرد و با چرخ مکار حیله گری و ریا را آغاز کرد.

* نیرنگ فلک درویش را رسوا کرد زیرا او بر عارفان راز دار سحر و افسون عرضه کرد.

* ای ساقی شتاب کن که زیبای موزون قامت بزم درویشان عشرت پرست بار دیگر نمایان شد و غمزه را‌ آغاز کرد.

۶- رنگ سفید عاجی را برایتان پیشنهاد می کنم که شما را شفاف تر و با طراوت و گیرا و سرزنده تر خواهد ساخت و با خون گرمی ویژه ای که دارید، محبوب همان خواهید شد و کلید احساسات و عواطف می گردید. تردیدها و ترس های انسان بدترین دشمنان اویند، پس هراس به دل راه ندهید. مصممانه و هوشیارانه اقدام کنید. خدا با شماست.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 157 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قدرشناس هستی و اگر از کسی محبت ببینی تا پایان عمر فراموش نخواهی کرد. در کار خود پابرجا و مصمم هستی و همین صفت نیکو تو را در کارهایت یاری نموده است. اگر از سوی او بی میلی و بی اعتنایی می بینی واقعی نیست بلکه شیوه دلبری و دلداری است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا پنجم می فرماید:

* هر کسی که با سبزه صورت تو خیال عشقبازی داشته باشد، تا زنده باشد پای از محیط عاشقی بیرون نگذارد.

* من از داخل قبر مانند لاله خونین کفن سر بلند می کنم زیرا داغ عشق تو در میان دل من پنهان خواهد بود.

* چون گل از پرده غنچه مانند شراب از حجاب خم بیرون بیا و به محفل ما گام بگذار که زمان دیدار ما دیگر بار معلوم نیست و میسر نمی گردد.

* ای گوهر یکدانه تو کجایی که از خیالت، چشم چون دریا شده است و با یاد خیالت بی اختیار گریستم. حالا بیا و ما را از این گریه و هزن رهایی بده.

* از هر مژه ای اشک جاری است اگر میل تماشای کنار چشمه را داری، بیا و چشمه چشم مرا تماشا کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ثبات قدم و پایداری را از دست مده تا این نیت بر آورده شود و برای اجرای آن مقدمات کار را فراهم کنید، به شرط آنکه عقل، اراده، ثبات قدم و سرعت عمل را از یاد نبرید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و پس از زیارت، نذری کنید و در یکی از شب ها، سوره مبارکه البقره آیه ۱۷۵ تا ۱۹۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

۴- مسافرتی سودمند در پیش دارد و ملاقاتی مهم خواهید داشت. در معامله ای ضرر کرده اید، به زودی جبران می شود. توان صبر کردن برای رویارویی با آنچه باید روی دهد، برای مواجهه با آنچه روی می دهد، مقاومت و آرامش و تحمل و آزاده بودن می باشد.

۵- کسی قصد فریب دارد. بگویید خانواده یتان مواظب باشند. بیمار شفا می یابد. ۳ فرزند در طالع دارید. به همسر و پدر و مادر توجه بیشتری داشته باشید. سفر کرده ای دارید که کارش خوبست.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، دلربا، عاشق پیشه، آتشین مزاج، خون گرم، مهربان، زود رنج، کم حرف، گردشی، اهل مد و لباس، شیک پوش، اهل عطر، با استعداد، کم کار، خوش شانس و سخاوتمند.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 356 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

افکار و آرزوهای بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هر کسی را بهره ای است. تو هم از نعمتهایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی. برای مقبول شدن در بین مردم تلاش بسیاری لازم است، پس شروع کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- افکار بلند و همت عالی شما موجب می شود که به درجات بالا برسید و به شما می گویم که در راه پیشرفت و ترقی، تمام مشکلات را پشت سر می گذارید و انسانی کامیاب و پیروز خواهید شد. اولاً همیشه بر خداوند توکل داشته باشید. ثانیاً مبادا جاه و ثروت موجب غرورتان گردد که از آن روز سرنگونی شما حتمی خواهد بود. بدانید وظیفه دارید به پدر مادر و اقوام کمک کنید تا خداوند به شما کمک کند.

۲- سعی کنید از خواسته های دور و دراز دست بردارید زیرا هر کس پار را از گلیم خود درازتر کند، ناکام می ماند. البته این به آن معنی نمی باشد که در راه رسیدن به مقام و ثروت و زندگی کوششی نکنید. آینده ای موفق دارید و آینده متعلق به شماست.

۳- این نیت عملی است. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. نگران نباشید زیرا پریشانی موجب شکست می شود. خرید و فروش هر دو نفع دارد. تغییر شغل و امور علمی حتمی است. شخصی منتظر شما می باشد. سفری بسیار خوب در پیش دارید. ملاقاتی مهم خواهید داشت. ۴ فرزند در طالع و همسری بسیار مهربان و دوست داشتنی دارید.

۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که کاملاً لخت شنا می کنید. تعبیرش این است که به ساحل جدید زندگی نزدیک می شوید در حالی که کشمکش درونی دارید. دعا می کنم سرعت پیشرفت شما بسیار زیاد شود. به پدر و مادرتان بگویی که نگران مسافرش نباشد. حال او خوبست. قدری خود را برای شما لوس می کند اما او از هر جهت وضعی عالی دارد.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 398 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به قصد خیر نیتی کرده ای در انجام آن مصر باش و به وسوسه های نفس و سخن دشمنان اعتنایی نکن. زندگی زیبا و آرام خود را بیهوده تلخ مکن. از راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کن و از دوستان واقعی خود هیچ چیز را دریغ مدار تا به یاری آنها و توکل به خدا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- زندگی آسوده ای دارید. آن را به درد و رنج مبدل نکنید. حال که موقعیت و اقبالی به دست شما داده شده، هم بخورید و هم انفاق و محبت به دیگران داشته باشید. این پند را واقعا گوش کنید که قطعا زندگی بهتری در انتظار شما خواهد بود.

۲- دست عشق، شخص عاقل را به زنجیر نکشیده است، بنابراین آدم عاقل فعلا عاشق نمی شود چون هر چیزی زمانی دارد. موقع انجام این نیت هنوز نرسیده است.

۳- اگر چه صد جان فدای دوست باید کرد، اما ممکن است افرادی در لباس دوستی، در حقیقت دشمن باشند. پس باید کاملا مواظب بود. شیطان آنها را وسوسه می کند پس باید شما عقلتان را جمع کنید و گوش دل به سخنان بزرگترها بدهید. فعلا زمان انجام این کار نمی باشد. پس بهتر است صرف نظر کنید.

۴- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای بهبود و گشایش سوره مبارکه انشقاق را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش، حاصل می شود. نگران نباشید. این عبارت را حتما به خاطر بسپارید: "کسی که ده ها دفعه روی سنگی بلغزد، مستحق آن است که هر دو پایش بشکند."

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است.

* پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود.

* نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است.

۴- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید.

۵- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید.

۶- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 445 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* تو که هر چه می خواهی در این دنیا داری و تمام آرزوهایت فراهم شده. پس از حال ضعفای ناتوان چه غم و غصه ای داری.

* از من ارادتمند جان بخواه و آن را بگیر زیرا فرمان تو بر گروه زادگاه عشق و معرفت جاری و ساری است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید. اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.

۴- حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.

۵- کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.

۶- با توجه به اشعار حافظ روحیه شما می طلبد که از رنگ های براق مانند آبی براق، خاکستری براق یا سفید براق استفاده کنید زیرا رنگ زبرجد و حجرالاسود و یاقوت است که مطابق با شخصیت متین و موقر شماست.

۷- مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 191 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال یار وفاداری هستی که با خوب و بد تو بسازد و فکر کسی در سر توست که خود می دانی بین شما تفاوت بسیاری است و وصال او بعید به نظر می رسد. اگر در این راه اصرار داری باید خود را آماده مقابله با هرگونه مشکلی بکنی، اما صلاح تو در این است که از این فکر منصرف شوی. زیرا این راه بسیار پر فراز و نشیب است و سختی های بسیار دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت هفتم می فرماید:

* اگر از آن زلف گره گیر و پیچان، به من ستم روا داشته شود، بسیار آسان است. چه عیاری، راهزنی که غل و زنجیری در زندان بر پای او نهند، باکی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- لازمه موفقیت در این نیت، قبول رنج ها و سختی هاست که باید با جان و دل خریدار باشی و بر خدا هم توکل کنی تا عملی گردد.

۳- او بسیار حیله گر و مکار است. سخت مواظب باش و اگر از این اندیشه درگذری، فعلاً به صلاح شما می باشد. چون نه موقعیت مناسب می باشد و نه مقدمات آن فراهم شده و نه زمان برای انجام آن فرا رسیده است.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. بیماری شدت می یابد. قرض فعلاً ادا نمی شود. مسافر نمی آید. طلاق عملی است ولی ازدواج عملی نمی باشد. بخاطر عدم کوشش شما، این موفقیت بزرگ حاصل نمی شود. در اداره و محل کار مشکلی بوجود خواهد آمد که بعداً گره گشا می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: روحیه حساس و رویایی، عاشق پیشه، با وفا، مذهبی، فداکار، پشتکاردار، سیاستمدار، ناز پرورده، قابل احترام، عاشق خانواده، درویش مسلک، رفیق باز و روشنفکر مآب.

۶- به او نیز حق بدهید زیرا اقوام خود را دوست دارد. اگر پافشاری شما بیشتر ادامه یابد، روزگار خوبی نخواهید داشت. تا همین اندازه کافی است.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 189 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت جدیدی در اختیار تو قرار گرفته. اکنون وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را بکنی تا به موفقیتهای بزرگ برسی. به تلاش خود ادامه بده و ناامید مشو و بدان که استقامت و پایداری در انجام کارها عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب با خود گفتم کاش لب لعلش به آرزوی دلم برسد و تدبیری در آن باشد. آواز دهنده غیب صدا در داد که آری چنین خواهد شد.

* کسی نمی تواند در نزد محبوب، از ما سخنی بگوید، مگر باد بهاری که پیام ما را برساند.

* شاهین چشم را به یک قرقاول پرواز دادم. باشد که آن قرقاول پرواز، شاهین را تعلیم دهد که شکاری بکند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- متاسفانه زمان را از دست دادی ولی باقی مانده آن را دریاب که طالع شما در برج سعد می باشد و بسیار نیکوست. این نیت قابل اجراست اما هنوز کاملاً مقدمات آن فراهم نشده است. ابداً جای نگرانی نمی باشد و همان طوری که میل دارید، انجام خواهد گرفت. ولی مواظب باش. شاهین اقبال را که بر بام شما نشسته، به پرواز در نیاوری. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که نیت شما حتماً انجام می گیرد.

۳- مسافر حالش خوبست و اوضاع او درحال شکل گیری می باشد. مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. دیگران حسرت زندگی شما را می خورند، پس کانون گرم خانوادگیتان را گرمتر نگه دارید. خرید و فروش عالی است و تغییر مکان و شغل با موفقیت انجام می شود. ۵ فرزند در طالع دارید. به پدر و مادر احترام بگذارید و برایشان نذر بدهید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: کم دقت، شیرین بیان، بذله گو، شوخ، بانمک، ساده، فراموش کار، بهترین مراقب، رک گو، ولخرج، زود جوش، سخاوتمند، با وجدان، خوش بین، موافق، قابل اعتماد و نازنازی.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 101 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دنیا و عوامل آن واقعاً بی پایه و بی بنیاد می باشد که روزگار و چرخش آن و مرگ پادشاهان و دلاوران و عاشقان این موضوع را ثابت کرده است. پس انسان عاقل جهان را بر خود سهل و آسان می گیرد و اندیشه باطل در سر جای نمی دهد. عینک بدبینی را بر می دارد و خوش بینانه اطراف را نظاره می کند و با کسی سر جنگ پیدا نمی کند !

۲- حضرت حافظ در بیت اول، هفتم و هشتم می فرماید:

* می پرسی که نهانی شراب خوردن و مخفیانه از مردم عیش و عشرت کردن چه معنی دارد و کار بی فایده ایست. بنابراین ما هم خود را داخل رندان کردیم و جزو آنها شدیم. هرچه پیش آید خوش آید.

* لاله در پیمان شکنی و به روزگار کاملاً بی پرده است زیرا تا به جهان آمد، از یاد جهان رفت ولی لحظه ای از ساغر گرفتن عاقل نشد.

* به شتاب بیا و به یک لحظه با خوردن شراب معرفت خود پرستی خود را ویران کن شاید وصال محبوب در خراب آباد جهان که آبادی آن مانند ویرانی است، دست یابیم.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: استاد در زیرکی، زرنگ، بانمک، جوشی، حادثه جو، مرموز، عاشق تنوع، رفیق، دوست، با همت، با وجدان، پر سرو صدا، سیاستمدار، با سلیقه، مخترع، بلند پرواز، تشنه دانستن، جذاب و لجباز.

۴- از نصیحت دیگران ناراحت نشو. به پدر و مادر احترام کن. این نیت با صبر و حوصله و سرعت عمل قابل اجراست. مسافر کارش خوب و گرفتار عشقی یا کاری جدید شده است. مسافرتی در پیش دارید. ملاقات و معامله مهمی خواهید نمود. ۳ فرزند در طالع دارید که مبارک است. نذر خود را ادا کنید. او صاحب فرزند و همسری خوب و خانه ای زیبا و اتومبیلی شیک و امکانات عالی خواهد شد، نگران نباشید.

فال حافظ ۲ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 240 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است دچار مشکلات مالی شده ای و به علت ضعف مالی در عشق خود دچار تردید گشته ای، اما بدان که به زودی مشکلت حل خواهد شد. غصه گذشته را مخور و به آینده بیاندیش و نگران هیچ چیز نباش که خداوند کریم و رحیم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* اگر درجهان قلندری و عیاری دامن تقوایی پاره شد جای هیچ گونه نگرانی نیست باید لباسی هم در حسن شهرت فرسوده کرد.

پس از این همه تحمل رنج و ناراحتی، حتماً موفقیت در چند قدمی شماست.

۲- این نیت حتماً برآورده می شود و جای نگرانی نمی باشد. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن.

۳- تغییر شغل حتماً انجام می گیرد ولی خودتان دست نگه دارید. موفقیت این نیت با کار، کوشش، دقت و وقت شناسی حتمی است.

۴- به زودی مقامی یا ثروتی به دست خواهید آورد. کار بسیار خوبی کردی که از فرومایگان، تقاضایی نکردی. به زودی همه شاهد موفقیت و پیشرفت شما خواهند بود. حتماً به پدر و مادر احترام بگذار و دل آنها را به دست بیاور.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر حالش خوب است. قرض ادا می شود. تغییر شغل خود به خود عملی می شود. خرید سودمند ولی فروش زود است. زندگی راحتی خواهید داشت که ناراحتی های امروزی در آن نخواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، رویایی، درس خوان، باهوش، دقیق، منطقی، با اراده و مصمم، لایق و کاردان، کمک رسان، جسور، کنجکاو، سخاوتمند، خودکفا، راستگو، بلند پرواز، عجول، زود رنج و مهربان.

۷- کاری که دیروز با او کرده اید، دور از شخصیت شما می باشد. تا این اندازه شک و تردید جایز نمی باشد. از ریسک کردن و آزار دیگران و لذت بردن دست بردارید. در امور علمی و عاشقانه پیروزی همراه شماست. مانند اسبی زیبا، جذاب و خوش ترکیب هستید پس با اضطراب و وسواس خود را فرسوده و پریشان نسازید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان