فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 29 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 29 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13315
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 399 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.

۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.

۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 216 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی که به او دل سپرده ای از تو جدا خواهد شد و تو کسی را که برایت همچون گنجی گرانبهاست از دست خواهی داد زیرا او به دنبال یک زندگی پر تجمل است که تو از عهده آن بر نخواهی آمد. بهتر است با این حقیقت سازش کنی و خود را عذاب ندهی، زیرا صلاح تو در این جدایی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ می فرماید:

* از این نیت دست بردار که هیچ چیز در این دنیا پایدار نمی باشد بویژه اینکه وسایل و امکانات لازم برای اجرای این نیت را فراهم نکرده اید و می خواهید با عجله این کار عملی گردد که فعلاً مقدور نیست و به صلاح هم نمی باشد.

حافظ این غزل را در سوگ فرزندش سروده است پس در حقیقت مرثیه ای می باشد.

۲- روزهای سختی بر شما گذشته و می گذرد که مجبور به تحمل سختی و ناراحتی خواهید شد. باید با صبر و شکیبایی پذیرای آن باشید.

۳- بیمار شفا نمی یابد. قرض همچنان باقی است. تغییر شغل ابداً به صلاح نمی باشد. برای ازدواج و طلاق هر دو زود است. به شرط کوشش، تلاش، استفاده از وقت، دقت و توکل بر خدا می توانید موفق باشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، والا مقام، مهاجم، پر سرو صدا، با حس مالکیت قوی، سخاوتمند، عاشق پیشه، وسواسی، شیک پوش، مذهبی و با اراده.

پس محبت را روا دارید و تلاش را از دست ندهید که آنها پیشرفت شما را می خواهند.

۵- به پدر و همسر خود بگویید دست از ریسک کردن بردارند که سلامتی آنها به خطر خواهد افتاد و اوضاع آنان دگرگون می شود.

۶- گربه دم حجله کشتن هم اندازه ای دارد. منم کردن و به رخ کشیدن بیش از اندازه ضررهای جبران ناپذیری دارد. بیش از این پا پیچ او نشوید و مواظب حرکات خود باشید و به او اجازه کار بدهید تا تصمیم درست بگیرد. موفق خواهید بود. فردا خبری خوش دریافت می کنید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 226 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

رازی در دل داری که ز برملا شدن آن سخت بیمناکی. اگر نمی خواهی کسی از رازت باخبر شود حرف خود را در نزد هیچ کس بازگو مکن. خودت بهتر می دانی که چاره کار تو صبر است، پس صبور باش. از رقیب و نزدیکان تازه به دوران رسیده هراسی نداشته باش که نظر لطف دوست و مرحمت پروردگار با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- گویی چند روز است که از کار شما سیل و اشک او جاری است. زیرا او توقع نداشت که حاصل یک عمر علاقه به شما را راحت و آسان به کسی که مدتی با او مراوده داری، بر باد دهی و مهم تر اینکه به او اجازه دهید در حضور پدر و مادرش گستاخانه سخن بگوید.

۲- آیا می دانید که این سه روز، برایش سی سال گذشت. زیرا قصر آمال و آروزهای او را با این سخن گستاخانه ویران کردید. بطوری که او تصمیم گرفت دیگر به کار شما کاری نداشته باشد و هر چه می خواهید، انجام دهید و او مانند میهمانی تماشاگر باشد. او حق دارد این چند روز برایش خیلی سخت گذشت، چون نمی توانست با هیچ کس در میان بگذارد و به قول معروف، ام ابیهای او نیز نبود که سر در گریبانش کند و گرم ناله سر دهد تا دلش تسکن یابد. چون او فرسنگ ها دور است. خلاصه دل او از هر دوی شما سخت شکسته و مغموم است ولی به زبان نمی آورد.

۳- وقتی او را انتخاب کردی، تنها پدرتان موافق بود و همه مخالف. پس در ازای نیکی پدر، جواب هر دوی شما بسیار بی ادبانه بود. اگر چه شما تابع احساسات شده اید اما او می بایست با عقل خود نهیب و فریاد بر احساس بزند و در برابر کسی که همه به او احترام می گذارند، اجازه گستاخی به خود ندهد.

۴- آیا می دانی ویژگی های او چگونه است؟ پس بخوان خودخواه، مغرور، کم جنبه، تازه به دوران رسیده، خسیس، دوستدار مادر خواهر و برادر، پول دوست، تو دار، آداب معاشرت نمی داند، طرز برخورد با بزرگتر را نمی داند، دلش می خواهد پولدار شود، پر مدعا، راحت کسی را کنار می گذارد، تا کار به کسی دارد آرام است همین که به قول معروف خرش از پل گذشت می تازاند، خیلی دوست دارد دستور بدهد، وانمود می کند حوصله دارد ولی ندارد.

۵- برای زندگیت نذر کن و سوره مبارکه النمل از آیه ۵۰ تا آخر را با معنی و حضور قلب بخوان.

۶- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو خوب است. کارت را از دست نده و سعی کن برای خود پس انداز کنی که در روزهای سخت به خود متکی باشی.

۷- خواهر و مادرت را به هیچ وجه رها نکن. گول چرب زبانی را مخور. به فکر آینده خود باش. رازهای خود را ابداً با او در میان نگذار. هر چند تو را دوست دارد ولی دمدمی است و از هزینه کردن میترسد. با رنج و سختی می توان با او زندگی کرد.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 474 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیازی به گفتن نیست. او انسانی باهوش است و حرف دل تو را از اعمال و رفتارت می فهمد. تو فرصت هایی را از دست داده ای اما هنوز هم وقت هست. سختی های راه را به خاطر آسایش پس از آن تحمل کن و بدان نیت تو گرچه در ظاهر ناممکن می نماید ولی درواقع عملی است به شرط آنکه تو از راه نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* تنگدل از همراهان شدن، رسم و روش معرفت و کارشناسی نمی باشد. بلکه سختی و رنج پیمودن مراحل دشوار و مشکل، به یاد روزگاری که با دوست به خوشی و شادی بگذرانی قابل تحمل است.

* ای حافظ خیال حلقه گیسوی محبوب تو را فریب می دهد زیرا بسیار دل فریب می باشد. بهوش باش تا حلقه در خانه امر محال را نکوبی که دسترسی به زلف یار غیر ممکن است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دچار ناراحتی شده اید که تصور آن برایتان مشکل است. در حالی که اگر به زندگی دیگران توجه کنید، خواهید دید که زندگی شما بسیار موفقیت آمیز بوده است اما شما با بی توجهی و لجبازی آن را خراب می کنید و به سخن این و آن گوش می دهید. بهتر است عاقلانه عمل کنید و با او مهربان و صمیمی باشید.

۳- از اینکه محوبب خانواده می باشید، باید بسیار خوشحال باشید و تلاش کنید تا این محبوبیت را افزایش دهید. به زودی در کاری موفق می شوید و سودی به دست می آورید. سعی کنید آن را بیهوده از دست ندهید.

۴- به قول گوته: "انجام آنچه را می توانی یا می اندیشی که می توانی آغاز کنی، در جسارت نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است."

۵- اگر تلاش کنید و از رقیبان جلو بیفتید، آینده ای درخشان در انتظار شما خواهد بود، چون رقیبان در راهند. حسودان در کمین و طعنه زنندگان در انتظار می باشند.

۶- یکی از آشنایان به کمک شما نیازمند است. سعی کنید نیاز او را برآورده سازید و از مساعدت به دیگران دریغ نورزید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 200 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دلت بر روی نوک زبانت است و تا زبان می گشایی راز دل را برملا می کنی و این خصلتی است که برایت دردسر درست خواهد کرد. روزگار بدی است و تو باید بیش از اینها عاقل باشی. سادگی و خامی تو کار دستت خواهد داد. به هر کسی اعتماد مکن و بدان که حال روزگاران متغیر است، پس هوشیار باش و دیده را باز کن تا بتوانی راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- راز دل خود را با هر کسی در میان نگذار و قدری خوددار و متفکر باش که حسودان به زندگی شما حسادت می ورزند.

۲- شخصی بلند قد، جو گندمی، سیاه چهره و باریک اندام، قصد فریب دارد. فوری از او دور شوید. از افراد سیگاری و معتاد جداً بر حذر باشید که آنها قصد فریب دارند.

۳- خرید و فروش زیان آور است. طلاق حتمی است ولی ازدواج مقدماتش فراهم نمی باشد. بیماری بهبود نمی یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. ۵ فرزند در طالع می باشد که یکی از آنها به مقام بزرگی خواهد رسید.

۴- این نیت عملی می گردد، به شرط آنکه خود را به دست تقدیر بسپاری و با یکی از بزرگان مشورت کنی. دقت و علاقه همراه شما باشد و پای در راه تلاش و کوشش بگذارید. از تزویر و ریای دوستان به ظاهر دوست، دور باش.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، بلا و ناقلا، رفیق باز، نرم و ظریف، افسونگر، زیبا پسند، دارای حس ششم قوی، اهل معامله، مجلس آرا و با عمر طولانی.

۶- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و پنجم به شما می فرماید:

* آیا می دانی که چنگ و عود چه بیان می کنند؟ شراب در نهان بنوش زیرا نهی کنندگان از منکر، باده گساران را به ضرب تازیانه ادب می کنند.

* می گویند که از سر عشق و رمز محبت، نه صحبت کنید و نه بشنوید و نه گوش دهید. این کار بسیار مشکل است زیرا روح و روان و جسم ما با عشق، رشد و نمو کرده است.

* این سلاکان مجدداً پیر مغان را ناراحت کرده اند. ببین این رندها بر سر این پیر، چه بلاها می آورند ! نمک را می خورند و نمکدان را هم می شکنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۷- معامله ای کرده یا خواهید کرد و بعداً فسخ می شود. نگران نباشید چون سود بیشتری به دست خانواده شما می آید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 318 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی و عشق و محبتت هر روز افزون تر می شود و به هیچ قیمت هم حاضر نیستی دست از عشق بکشی گرچه با مشکلات فراوانی روبرو شده ای. امیدوار باش که بزودی مشکلاتت رفع خواهد شد و دشمنان ناکام می مانند و تو به وصال او خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:

* مرا می بینی و همین که مرا نگاه م یکنی د رآنوقت رنج مرا زیاد م یکنی منهم وقتی تو ر مشاهده م یکنم عشقم به تو زیادتر می شود.

* از اوضاع و احوال و سرو سامان من سوال نمی کنی و هیچ نمی گویی که حالت چطور است من از اندیشه ای که در سرداری اطلاعیی ندرام زیرا در درمان من کوششی نداری آیا درد مرا نمی شناسی و نمیدانی چه دردی درام‌.

* تو با حفظ مهربانی کن و به رقیب بگو برو از حسادت بمیر زیار وقتی مهر و محبت تو را می بینم از دشمن و سخن سرد او باکی ندارم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه کسی هستید ولی او متاسفانه یادی از شما نمی کند. به دنبال کاری هستید زیرا اقدامات شما موثر نیفتاده و در پی سود و نفعی می باشید که حاصلی نداشته است. حداکثر تا ۲۰ روز دیگر گشایش بسیار در کار شما حاصل می شود بطوری که انتظار آن را نداشته اید. به شرط آنکه جدی عمل کنید.

۳- او دلش با شماست اما تردید دارد و از طرفی رقیبان در کمین شما هستند. پس باید اندیشه، خلاقیت و سرعت عمل را از یاد نبرید و از فردی آگاه، دانشمند و دلسوز کمک بگیرید. به نفع شما می باشد.

۴- گل به شکرانه دیدن خورشید شکفته می شود. زمین برای انسان است اما انسان برای زمین نیست. پس موفقیت را با توکل به خداوند و تلاش می توانید به دست آوردید. بنابراین از اراده قوی خود کمک بگیرید و حرکت کنید. مسلماً پیروزی در چند قدمی شماست. بر ذائقه شما شیرین باد.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد.

* اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد.

* ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد.

۲- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد.

۳- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند.

۵- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 83 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نسبت به کسانی که دوستشان داری سختگیر مباش و اگر خطایی از آنها دیدی به دل مگیر. در طریق عاشقی رنجیده شدن معنا ندارد. کدورتها را از دل خود بیرون بریز. شرط عاشقی صبر و تحمل است. ملامتها و سرزنشهای دیگران را اعتنایی مکن و خود را اسیر قید و بندهای دست و پاگیر دنیا مکن تا به خواسته های دلت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او شما را زیاد دوست دارد اما شما نسبت به او بی محبتی روا می داری و ایشان تحمل می کند.

۲- خیلی ستم روا می داری. سعی کن از این کار دست برداری که آزار دادنش موجب دلسردی و بی محبتی می شود.

۳- شما شخصی مهربان، صمیمی، طناز، مؤدب، تودار، زیبا، بانمک و بخشنده هستید اما متاسفانه از رنج دادن دیگران لذت می بری و آن را نشانه قدرت و اهمیت خود می دانید.

۴- شما از زندگی خوبی برخوردار می باشید. بطوری که انگیزه حسادت دیگران را با زبان و حرکات خود فراهم کرده اید و آنها نسبت به زندگی شما کنجکاو شده اند. به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما می باشند. پس لازم است که راز خود را پنهان نگه دارید و فعلاً آن را فاش نسازید.

۵- در زمینه علمی و تحقیقاتی پیروز می شوید ولی اگر عاشق شوید، در عشق شکست می خورید. در معامله بسیار سود خواهید برد و به زودی مقامی و شغلی به شما پیشنهاد میکنند که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

۶- با کسی ملاقات خواهید کرد که اگر به سخنان او گوش دهید، به صلاح شماست.

۷- نذر خود را ادا کنید. مسافرت صلاح نیست اما از سفر کرده نیز فعلاً خبری نمی باشد. در معامله ای زیان کرده اید. به زودی جبران می شود. به پدر و مادر توجه مخصوص داشته باشید.

۸- در خانه شما را خیلی دوست دارند اما شما بی توجه هستید. درحالی که دیگران حسرت زندگی شما را می خورند ولی شما به زندگی دیگران توجه دارید. درحالی که خودتان از جهات مختلف نسبت به دیگران برتری و رجحان دارید، پس قدر و ارزش زندگی خود را بدانید.

۹- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر خاطر عاشق از عشوه دلدار ناراحت شد، بشود. اشکالی ندارد. باید فراموش شود و اگر بین آنها بگو مگو پیش آمد، بیاید. مهم نیست. فراموش می شود. زیرا این موارد در برابر عظمت عشق ناچیز است

* از سخنان سخن چینان هزار رنگ، بار ملامت باید کشید ولی اگر بین یاران و دوستان یک ناسزا گفته شود، باید فوری عفو کرد و به دل نگرفت.

* در راه عشق، رنج و رنجاندن، معنی و مفهومی ندارد. بلکه همان رنج نیز لذت بخش است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 147 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده ای بر شما خواهد رسید که پایان سختی ها و مشکلات شماست. تحولی بزرگ در زندگی شما روی خواهد داد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. سفری در پیش داری که بسیار خیر و نیکوست. در رفتن به این سفر تاخیر مکن که به مراتب عالیه خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این تفال بر شما مبارک باشد و مرا نیز دعا کنید و استفاده از سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنید. شانس به زودی در خانه شما را می زند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. مژده ها دریافت خواهید کرد و بر شما مبارک باشد به شرط آنکه همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارگشاست و سوره مبارکه المعارج را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۲- شما نیز به مقام بلندی می رسید و خواسته شما برآورده می شود به شرط آنکه علاقه، کوشش، دقت و وقت شناسی را از دست ندهید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، ریاست طلب، مغرور و سرکش، با اراده، طوفانگر، بد پیله، خود خواه، جدی، بموقع، خطرناک، قدرت طلب، عصبانی، با هدف، بزرگ سالار و آتشین مزاج.

۴- مسافرت را توصیه نمی کنم. با او مهربان تر باش و او را از خود طرد مکن. با عقل و اندیشه عمل کن. با یکی از آشنایان مشورت کن. از او کمک بگیر. وسواس را کنار بگذار و تردید ها را بیرون بریز. موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد. در همه حال به خدا توکل کن.

۵- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و هفتم می فرماید:

* با عنایت دوست به شیراز می رویم. چه خوش رفیق است که اقبالم به همراهی من کرد.

* سعی کن تا دل مرا به دست آوری چه بسا پیش آمده است که کلاه نمدین درویش، تاج شاهی را مغلوب کرده است.

* وقتی دلم چهره آن ماه خرگهی (معشوقه چادرنشین) را به خاطر آورد، چه ناله ها از دل کردم، بطوریک ه فغانم به ماه رسید.

* حافظ پرچم نصرت و پیروزی را به آسمان رساند. وقتی که به جناب شاه منصور ناله برد که از شر بد اندیشان زمان در امان باشد.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 335 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.

* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.

* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.

۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.

۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.

۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 365 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در دل داری و برای رسیدن به آن خود را منزوی و تنها کرده ای. هرچه که داشته ای در راه حصول این نیت خالصانه بکار گرفته ای اما تاکنون نتیجه ای نگرفته ای و این باعث شده دیگران تلاش تو را بیهوده تصور کنند. مهم این است که تو تمام تلاش خود را می کنی و همان طور که می دانی جوینده یابنده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید. بطوری که از نام و ننگ نیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن نموده اید. دیگران را نیز وادار می کنید که دنباله رو شما باشند، در حالی که شما مقدمات کامل اجرای این نیت را فراهم نساخته اید. پس اگر می خواهید موفق شوید، دقت، سرعت عمل و پشتکار را از یاد نبرید که رقیبان سخت در کمین هستند.

۲- راز دل را به غیر از پدر و مادر و افراد با تجربه، با دیگران در میان نگذارید. در خانواده شخصی به شما زیاد عشق می روزد و او شما را خیلی دوست دارد ولی شما با سخنان نابجای خود موجب رنجش او می شوید. شما را از این کار بر حذر میدارم چون وی مستجاب الدعوه می باشد و اگر آهی بکشد، زندگی شما فنا می شود.

۴- این نیت حتماً عملی می گردد ولی زمان می برد. پس جای هیچ گونه تردیدی در نیت نیست. اگر می خواهید در اجرایش سرعت عمل بوجود آید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا نموده و نذر خود را ادا کنید.

۵- کسانی که همه عمر به دنبال دنیا دویده اند اما به آن نرسیده اند. چگونه امید دست یابی به آخرتی با عافیتی را دارند که یک روز هم برای آن زحمت نکشیده اند. زیرا نابرده رنج، گنج میسر نمی شود!

۶- رنگ سبز کمرنگ یا صورتی را برایتان پیشنهاد می کنم که ملاحت و ظرافت شما را بیشتر می سازد. از جهت دیگر حس کنجکاوی، ذوق هنری و استعداد دلربایی را در شما زنده می کند.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 371 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هرچه می توانستی در راه رسیدن به نیت خود کوشش کرده ای. غم و اندوه بسیاری را تحمل کرده ای و به قول معروف بسیار به این در و آن در زده ای، ولی اکنون از کرده خود پشیمانی چون فکر می کنی تمام تلاشت بیهوده بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. رسیدن به مقصود شاید کمی دیر برای تو امکان پذیر شده است ولی حتما میسر می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* این کشتی سرگشته زندگی چگونه می تواند از این جا برود در حالی که جان را در سر عشق و محبت آن گوهر یکدانه گذاشتیم.

* منت خدای را آن کسی که ما او را عاقل و فرزانه می دانستیم، مانند خودمان عاشق و بی دین بود و رسوای عالم شد.

* چون حافظ تنها به خیالت قانع و راضی بودیم. ای خدا چه گدا همت و بیگانه سرشتیم زیرا وقتی شایستگی وصال باشد، با خیالش قانع شدن نشانه دیانت و پستی است و سزاوار نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت بسیار زود است و اصولاً چون شما شخصی کم حوصله و عجول می باشید، توقع دارید تمام کارها بر وفق مراد و درخواستتان انجام گیرد. در حالی که این وضع برای هیچ کس حتی صاحبان قدرت نیز نمی تواند به وجود آید.

۳- اگر از این فکر صرف نظر کنید یا فعلاً آن را رها کرده و به زمان دیگر موکول سازید، هم خود را راحت کرده اید و هم نیرویتان را صرف پیشرفت و ترقی خواهید ساخت. زیرا مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و هر چیزی مقدماتی دارد که باید فراهم شود.

۴- به زودی ملاقات مهمی خواهید داشت که بر اثر آن زندگی شما تغییرات کلی خواهد نمود. پس لطفاً عجله نکنید.

۵- مسافرتی مهم در پیش دارید که سودمند می باشد. کسی از شما رنجیده خاطر است، هر چه زودتر دل وی را به دست آورید. مسافر حالش خوبست ولی کارش تا مدتی طول خواهد کشید.

۶- آنکه نگاهش را به آینده پرتاپ می کند، دانه های کوچک درختان بارور و تناور را می تواند ببیند ولی آنکه امروز را نگاه می کند، برگ کوچک و خشک را نظاره خواهد کرد. شما از کدام دسته اید؟

۷- موبایل و اینترنت شما را شیدا می کند ولی عاقل نمی سازند زیرا از آن طرف خبر ندارید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان