فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ شما برای 26 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 26 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13230
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 104 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.

۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.

۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.

۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.

۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.

۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: "دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد."

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 247 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دنیا زیباتر از آنست که شما تصورش را می کنی. اگر چه سختی و رنج را تحمل کرده اید ولی بالاخره بر اثر صبر، نوبت پیروزی شماست. چون انسانی هستید که خیر مردم را می خواهید. مسلماً لطف خداوند شامل حال شما شده و می شود. جای نگرانی نمی باشد.

۲- اگر چه دنیا محل گذر است ولی نیکی و خوبی در آن پایدار می ماند. افرادی مانند شما که دارای قلبی پاک هستند، همیشه موفقند. اگر این کامیابی بر اثر رنج بدست آید، پس صداقت، تلاش، پشتکار و سرعت عمل را از دست نده تا بر رقیبان پیروز شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* ای باد صبا، عبور کردن از منزل محبوب را مضایقه نکن و از او برای عاشق مسکین خبری بیاور.

* ای گل به شکرانه آنکه طالع و بخت تو خوب گردید، خندانی. پس بوی وصال را از بلبل عاشق سحری مضایقه نکن.

* حال که لب شیرین تو چشمه قند و شکر شیرین است، پس حرف بزن و از طوطی، شکر را مضایقه نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت با کمی صبر و حوصله عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این پریشانی شما نتیجه وسواس، تردید و عدم اتکای به خود می باشد.

۵- مسافر شما حالش کاملاً خوبست و کارش رو به سامان می باشد. پس نذر او را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سپاسگزاری کنید.

۶- خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر مکان و شغل فعلاً صلاح نمی باشد. پدر و همسر شما درگیر مساله ایست و نیاز به کمک دارد اما غرورش اجازه درخواست نمی دهد. به هر نحو به او کمک کنید. اگر می خواهید مسافر یا غایب شما زود باز آید، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۲۴ تا ۳۱ را در هفت شب بخوانید که گشایش بسیار است. بیمار شما نیاز به مراقبت بیشتر دارد. ۴ فرزند در طالع دارید که سومی اوضاعش خوب خواهد شد.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 152 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عشق زیباترین هدیه خدا به انسان است و شعله های زیبای آن زندگی تو را روشن ساخته. بدان که هر کسی به این مرحله نخواهد رسید و نامحرمان را راهی در خلوت یار نیست. پس غصه بیهوده مخور و به موقعیتی که داری افتخار کن و از آن استفاده مطلوب ببر و بدان که به دست آوردن هر چیز گرانبهایی سختی و رنج دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا هفتم می فرماید:

* عقل مصلحت اندیش می خواست که از نور خداوندی، چراغ خود را روشنی بخشد و سود ببرد، اما آتش حسد تابان گردید و شوری به پا کرد و جهان دگرگون شد.

* عقل مصلحت اندیش به ادعای رقابت با عشق خواست در برابر رموز عالم غیب، قدم گذارد. دست نهان حق نمایان شد و بر سینه عقل که نمی توانست راز دار غیب باشد، کوفت و او را دور کرد.

* جز دل محنت کشیده ما که غم عشق را برگزیده و در صف عاشقان بلاکش درآمد، دیگران بهره مطلوب خود را در زندگی خوش و آسوده جستند. پس تمام دردمندان جهان عاشقان وارسته اند.

* روح قدسی و پاک می خواست چاه زنخدان (گودی چانه) و چاه شما را ببیند و خواستار وصال تو بود. پس در گیسوی تو چنگ زد. از جهان بالا به جان ما آمد.

* آن زمان حافظ نامه شادی فزای عشق را برای تو نوشت که بر سرو سامان و شادی یکسره قلم کشید و فراموش کرد و به غم عشق تو، دل خوش کرد و از تمام خوشی ها دست برداشت و تنها عشق تو را طالب گردید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از دوستان حسودی که می خواهد به شما ضربه بزنند و از راه محبت وارد می شوند، برحذر باش که به زندگی شما رشک می برند ولی بدان که از آنان کاری ساخته نمی باشد. پس با توکل به خدا و خواندن سوره مبارکه اعراف از آیه ۱ تا ۳۰ اقدام کن.

۳- از ناراحتی و اندوه به زودی خارج خواهید شد و شاهد موفقیت را در آغوش خواهید گرفت.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرت طلب، با اراده، همیشه برنده، جسور، قوی و پر انرژی، حادثه طلب و حادثه جو، فنا ناپذیر، خواه پر جوش و خروش، فرمان دهنده، سالم، جدی، مصمم و آتشین مزاج.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 404 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مردم را به چشم حقارت نگاه نکن و چون کاری را شروع می کنی با سعی و تلاشی درخور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* خامه و قلم حافظ، نهال و درختی است که میوه و ثمره شیرین و خوشگواری دارد. این میوه را بچین که در بوستان ادب بهتر از آن نخواهی یافت.

درس عرفان را بخوان زیرا دنیا جز حسرت خوردن، زیاده طلبی، به جان هم افتادن و نزاع بر سر هیچ و پوچ، غرور و خود خواهی نیست.

۲- در فکر و اندیشه ای هستید که چگونه بر زندگی مسلط شوید. باید بدانی که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد و به شما که اندیشه ای توانا و خلاقیت بی مانند دارید، نوید یک زندگی آسوده و توام با عرفان و ایمان داده خواهد شد.

۳- از همین امروز به جای درخواست کمک و مساعدت، کمر همت بربندید و آستین ها را بالا بزندید و اقدام نمایید. با توکل بر خداوند، اراده، سرعت عمل و دقت سعی کنید از رقیبان پیشی بگیرید که موفقیت و پیروزی در راه است.

۴- این نیت با اندکی تامل، اندیشه و یاری از افراد با تجربه و عالم قابل اجراست و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- آنانکه بیداری شبانه آگاهانه دارند، صبح خروشی از چشم هایشان طلوع می کند و زندگی را شادتر و پرفروغ تر می بینید.

۶- از مسافرتان به زودی خبری در حد رضایت دریافت می کنید. پس نگرانش نباشید. به زودی برای وی گشایشی حاصل می شود. مسافرت خوبی و ملاقات های مهمی در پیش دارید. خرید و فروش ضرری ندارد.

۷- حتماً خود را سرگرم سازید مثلاً کلاس های زبان خارجه یا کلاس های حافظ شناسی و حافظ خوانی برایتان بسیار نافع می باشد. زیرا موحب می گردد تا از وسواس، پریشانی و دغدغه خاطرتان بکاهد. همچنین اعتماد به نفس، اتکای به خود، تحمل و شکیبایی برایتان به ارمغان می آورد.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 136 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را دوست داری که دارای طبعی بسیار لطیف و زودرنج است و در عین حال مورد توجه همگان. اگر او را دوست داری باید با خوب و بدش کنار بیایی و سازش کنی و در عین حال به وفاداری او اطمینان داشته باشی. تو او را با هزاران مشکل و سختی به دست آورده ای، پس به افسون دشمنان اعتنا نکن و صبر و حوصله به خرج بده تا مشکلاتت حل شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و دهم به شما می فرماید:

* سخنی بر زبان نمی آورم. زیرا لطافت سرشت نازک تو چنان است که تحمل شنیدن دعای آهسته مرا نداری تا چه رسد به سرگذشت من.

* قبله دل حافظ تنها محراب ابروی هلالی توست. در آئین ما عاشقان، به کاری جز پرستش محبوب نشاید پرداخت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- او به عهد وفای خود زیاد پای بند نیست ولی شما برای دیدن او انتظار می کشید حل این معما با اندیشه و کوشش، همراه با دقت، سرعت و مساعدت از شخص آگاه و دانشمندی قابل حل می باشد.

۳- بی جهت خود را به این اندیشه مشغول ساخته اید در حالی که هر کاری راهی و روشی دارد که باید با دقت انجام گیرد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرت طلب، عاشق بزرگان و افراد معروف، استثنایی، برنده، با ایمان، مغرور، با اراده، پرهیزگار، سخاوتمند، پرطاقت، کمی خشن، به موقع نرم و لطیف، ناکام، پر جنب و جوش، کم حوصله و عاشق خانواده.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر حالش خوبست. هدیه ای می فرستد. به زودی به مسافرت خواهی رفت. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. ۴ فرزند خواهی داشت. خرید و فروش تفاوتی ندارد. مقدمات طلاق و ازدواج فراهم نمی باشد.

۶- تحول و دگرگونی اساسی در زندگی شما حاصل می شود و وضع بهتری خواهید داشت. پس جای نگرانی نمی باشد.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 306 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که عمل به آن زندگی تو را سروسامانی می بخشد و کارت را درست خواهد کرد، اما چاره رسیدن به این نیت را از راههای مختلف باید بررسی نمایی و بهترین راه را انتخاب کنی. اگر راهت را درست انتخاب کنی، پیروزی تو در این راه حتمی است و بالاخره خواهی توانست نیت خود را عملی نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر این مراد و نیت حاصل شد، کار شما از روی اصول، نظم و قانون درست می شود. خیلی خود را آشفته و فریفته آن کرده ای، بطوری که آرام و قرار نداری. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینی، بنابراین برای جبران مافات تلاش کن.

۲- با درد این نیت فعلاً بساز و ساکت باش زیرا رمز و اسرار عشق را باید پیش اهل عقول فاش کرد نه نزد افراد ناآشنا. برای رسیدن به این نیت و اینکه کاملاً راهنمایی شوی، توصیه می شود که سوره مبارکه الغاشیه را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان. راهنمایی می شوی.

۳- به راحتی می توان با یک شعله خشم، زندگی آرام و بی حاشیه را آتش کشید اما می توان با یک شاخه گل، آن را تزیین کرد. شما از خود گذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی از هم پاشیده نشود.

۴- پندی نغز و شیرین دارم: "ناتوان ترین مردم کسی است که نتواند دوست حقیقی برای خود پیدا کند و ناتوان تر از او کسی است که دوستان خود را از دست بدهد."

۵- روح انسان بیمار قابل تحمل است اما کیست که روح شکسته را متحمل کند. خانه و دولت ارث اجدادی است اما زوجه یا زوج عاقل از جانب خداوند است.

۶- معامله صلاح نمی باشد. سفر بسیار سودمند است. تغییر شغل و محل کار و خانه توصیه می شود. بر اثر صبر و شکیبایی این نیت به خوبی و خوشی انجام می گیرد زیرا باید مقدمات آن فراهم شود.

۷- بیش از اندازه به تفریح و گردش توجه دارید. تغذیه خود را منظم کنید. از موبایل و اینترنت پیاهایی دریافت می کنید. مبارک است. تحولی کلی و بزرگ شکل می گیرد که شما ضرر می کنید.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 194 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

یک نفس دیدار او در دل تو بذر نهال عشق را کاشت و تو به شدت پابند و علاقمند به او شدی. گرچه تو در این مورد سکوت کرده ای، ولی او راز دلت را در چشمانت می خواند و اگر می بینی از تو روی می گرداند حکایت کهن ناز یار است که تو باید به بهترین روش آن را تحمل کنی. به خدا توکل کن که به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، هوشیار، اهل سوال، اسرار آمیز، مغرور، مخترع، زیرک، ناقلا، با وفا، رفیق باز، حساس، کمال گرا، با حس ششم قوی، اهل رقابت و مهربان.

۲- انسان ساده دل و مهربانی می باشید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید. بعضی اوقات در درونتان نبردی سخت آغاز می شود تا جایی که هر کس شما را می بیند، به حالت ویژه شما پی می برد. شما از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند، پس جای گله و غصه وجود ندارد و این رنج ها و ناراحتی ها و مریضی ها زود گذر است. مردم بدبختی هایی دارند که شما از آن غافل می باشید. بر خدا توکل کنید.

۳- اگر کسی با شما یکدل و یکرنگ نیست، اشتباه می کند ولی شما باید ارزش واقعی و شخصیت خانوادگی خود را بدانید و با افراد ناباب و بیهوده گو، نشست و برخاست نکنید. از سیگاری ها و افراد معتاد جداً دوری کنید زیرا روزهای بس سعادتمندی در انتظار شما می باشد.

۴- این نیت با صبر و حوصله عملی است. بیماری اهمیتی ندارد. قرض را همه دارند و ادا می شود. از مسافر خود دل تنگ نباشید که حال و اوضاع او خوبست. ۴ فرزند در طالع شما می باشد که آخری موجب دردسر شما می شود. چیزی گم کرده اید. نزد یکی از دوستان و آشنایان است. به زودی پیدا می شود. به مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا سازید و سوره مبارکه النازعات را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۵- رنگ سبز برازنده شما است زیرا نشانگر آزادگی، وارستگی، احساس و امید است و احساس بی عدالتی که در درون شماس، از بین می برد و آسیب پذیری شما را کمتر می کند. شما را ترغیب به کارهای مهم ساخته و حس ریسک کردن شما را تقویت می کند.

۶- اتکاء به نفس خود را از دست داده اید و در درون شما فریادی است که ابهام برانگیز می باشد. درحالیکه این غوغا کاملاً بی منطق و بی جهت می باشد و شما خود به آن دامن می زنید.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 379 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دنبال اهداف خاصی در زندگی هستی که به نظر دیگران بی ارزش می آید ولی به اعتقاد خودت بهترین اهداف و بهترین روش را برای رسیدن به آنها انتخاب کرده ای. اعتماد به نفس شما شایسته تقدیر است و ایمان و اعتقاد شما به هدفتان عامل موفقیت شماست، پس به طعنه ها و سرزنش های دیگران اعتنا نکن و اهداف خود را دنبال کن که پیروز خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از سرزنش ها و نیش زبان ها ناراحت نشو. بلکه اولاً توکل بر خداوند داشته باش. ثانیاً پشتکار، دقت و سرعت همراه با تعلیم از استادانی ماهر و کار آزموده و باتجربه را از یاد نبرید زیرا موفقیت با شماست و در گرو اراده شما قرار دارد.

۲- از اینکه صریح لهجه و راستگو می باشید، ناراحت نباشید ولی مواظب باشید با نیش و زخم زبان موجب آزار اطرافیان خود نشوید. از اینکه ریا و تزویر ندارید و مانند کف دست صاف و صادق می باشید، به شما تبریک می گویم ولی در زندگی امروزی قدری سیاست و کیاست لازم است. چون مردم همسان و یک عقیده نمی باشند.

۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد زیرا تمام امکانات و لوازم آن فراهم نشده است. ناگزیر باید قدری شکیبا و با حوصله باشید.

۴- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:

* سرمستم و به صدای رسا می گویم که من لحظه خوش بوستان زندگی را از لب ساغر می طلب می کنم.

* چهره مستانه با ترش رویی زاهدانه یکی نیست و با هم کنار نمی آیند. از این جهت من هوادار دلق میگساران کهنه کار گشاده رویم.

* می بده که به فتوای حافظ با باده صاف می توان نیرنگ و ریا را از دل پاک خود بزدائیم.

۴- انسان شکار گناهان خویش است. پس صیاد خود را فربه نکنیم. مسافرتی مهم در پیش دارید. پدر یا همسر شما در معامله ای زیان دیده، از طرف بنده به او مژده بدهید که دقیقاً ۱۵ روز دیگر سود فراوانی به دست می آورد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 171 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پیش از این در فعالیتهای تجاری خود دچار ضرر و زیان شده اید، اما به زودی خبرهای مسرت بخشی به شما خواهد رسید و موقعیتی در تجارت برای شما فراهم می شود که اگر از این فرصت به خوبی و به موقع استفاده کنید، به موفقیتهای بزرگ مالی و کاری خواهید رسید. پس مترصد این فرصت باشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، ششم، هفتم و هشتم می فرماید:

* هان ای لباس به باده آغشته، عیب مرا از چشم ها پنهان کن تا بیش از این شرمساری نبرم زیرا آن یار پاکیزه دل، برای دیدار من قدم رنجه کرده است.

* اراده مورچه ای ضعیف و خرد پیکر را بنگر که خود را به پای تخت سلیمان که تاج آن به لندی اوج آسمان است، رسانید و با او به گفتگو پرداخت.

* ای دل، از چشم بی حیای جانان ایمان خود را حفظ کن زیرا آن افسونگر برای تاراج آمده است.

* ای حافظ تو آلوده نیاز و گناهی از پادشاه هدیه ای بطلب زیرا آن وجود عزیز که اساس و مایه جوانمردی است، برای پاک داشتن تو از آلایش، قدم رنجه کرده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با سلیقه، شیک پوش، متین و مودب، شوخ طبع، افسونگر، عاقل، لایق، معتدل، موقر، مسلط به نفس، با ایمان، جذاب و دلربا، منطقی، خوش بین و صلح اندیش.

۳- این فال بر شما نیکو و پسندیده باد که عالی است به شرط آنکه اولاً مرا دعا کنی، ثانیاً خواندن سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنی، مژده به شما به زودی به مراد دل می رسی ولی سرعت عمل، دقت و اراده قوی همراه با تلاش و راهنمایی از استاد را از یاد مبر و مغرور مشو.

۴- مسافرت عالی است. خرید و فروش به موقع می باشد. تغییر شغل و مسکن امکان پذیر خواهد شد. ازدواج عملی می گردد. حتماً او به سوی شما با شرمندگی بر می گردد. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند درطالع داری. نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر احترام کنید. ملاقات مفیدی در پیش می باشد. سفری زیارتی سیاحتی خواهید داشت. آنچه از دست داده اید، به زودی خود یا همسرتان به دست خواهید آورد. جای نگرانی نیست. به بیمارتان بگویید که تا ۱۰ روز دیگر بهبود می یابد.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 494 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد آغاز کاری جدید را داری که هیچ به صلاح تو نیست و اگر آن را آغاز کنی جز پشیمانی سودی نخواهد بخشید. در همین کار فعلی خود می توانی با تلاش بیشتر به موفقیت های بزرگی برسی، چون برای تو جای ترقی و پیشرفت هست اما برای رسیدن به هدف عجله نکن و با صبر و حوصله پیش برو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:

* ای دل اگر از چاه زنخدان جانان خارج شوی و صفای آنجا را ترک کنی، به هر جا داخل شوی، پشیمان می شوی.

* هوشیار و عاقل باش که اگر به وسوسه نفس گوش کنی، مانند حضرت آدم از باغ بهشت اخراج خواهی شد.

* ای حافظ نگران نباش که آن یوسف زیبا روی و ماه رخسار باز می گردد و تو از خانه غم ها مانند حضرت یعقوب (ع) بیرون خواهی آمد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- نگران آن مسافر عزیز نباش که به زودی خبرهای بسیار خوشایندی از او دریافت می کنید. کار او به کمال و خوبی پایان یافته است. زمان خوشی و شادی به زودی خواهد رسید. اگر در فکر کسی یا چیزی هستید، باید کمی صبر و حوصله داشته باشید و گرفتاری های راه آن را تحمل کنی تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید. به زودی کامیابی و پیروزی از آن شما خواهد شد، به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و توکل بر خدا همگام شما باشد. چون هر کاری باید مقدماتش فراهم گردد.

۳- پدر یا مادر یا همسر شما قصد کاری را دارد و فکر می کند در حالی که طرف مقابل قصد کلاه برداری و فریب دارد. بهتر است هوشیار باشید و او را از آن کار منصرف کنید.

۴- شما همیشه سعی دارید که حالت جوانی خود را حفظ کنید. پس حتماً به محیط های باز و روستاها و شهرهای تمیز سفر کنید. از همسری خوب و زندگی بر رونق مراد برخورداری مانند گل های بهاری پر نشاط. از رنگ های نقره ای و نارنجی بهره بگیرید. در مکان هایی که غم و اندوه وجود دارد، توقف طولانی نداشته باشید که با روحیه شما سازگاری ندارد. هر چه با نشاط تر باشید، عمر بیشتری خواهید داشت.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 265 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته ای و برای رسیدن به معشوق خود، عجله و شتاب بسیار داری و بیقراری می کنی و این در حالی است که خود بهتر می دانی برای انجام این نیت هنوز زود است، اما بدان که او هم به تو تمایل بسیار دارد و ناامید مشو. با صبر و شکیبایی در انتظار روز وصل باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بی تابی و بی قراری شما موجب و سببی ندارد زیرا کار عشق و محبت، انتظار و امید و ناامیدی است. اگر انسان برای هر کاری پریشان گردد، قدرت و سرعت عمل را از دست می دهد. با اندکی واقع گرایی و تهیه مقدمات به مراد خود می رسید و به زودی شاهد مقصود را در آغوش می گیرید.

۲- چرا اینقدر روز و شب به فکر او هستید؟ توکل بر خدا کنید. زیرا این نیت دارای فراز و نشیب ها و سختی هاست. اگر قادر به انجام آن هستید، اقدام کنید وگرنه صرف نظر نمایید اما این کار با کوشش و اراده عملی است.

۳- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* لعل لب تو که ساقی ماست، در روز آغاز، یک جرعه از ساغر می به من داد که تا این زمان از مستی آن از خود بی خود هستم.

* ای آنکه گفتی جان بده تا جانان آرام دلت باشد و آرامش خاطر بیابی، جانم را به او تسلیم کردم اما هنوز آرام و قرار ندارم.

* حافظ داستان لب لعل یار را با خامه نوشت. از آن زمان تا هم اکنون آب زندگانی از قلم های من روان می باشد و به سخن من جان می بخشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود. اصولاً انسان برای مبازره و تلاش و تقوی آفریده شده است. کوشش شما کار خود را خواهد کرد و به مرادتان می رسید. پس تردید و وسواس نداشته باشید.

۵- اگر می خواهید در معامله ای سود ببرید، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۰ تا ۲۰ را در ۷ شب متوالی با حضور قلب و معنی بخوانید و معجزه آن را ببینید.

فال حافظ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 490 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی متعهد و وفادار به عهد خود هستی و چون در راهی پا گذاشته ای هرگز به بی راهه نمی روی. دلت پیش دلداری است که تمام زیباییها و لذتهای زندگی را با او می خواهی. دیگران پیشنهاداتی به تو می کنند که تو حتی حاضر به شنیدن آن هم نیستی. بدان که این ثبات قدم پایداری تو را به مقصود خواهد رساند. منتظر فرداهای بهتر باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اجرای این نیت با تمام علاقه و پشتکاری که شما دارید به این زودی میسر نمی شود زیرا:

اولاً رقبای زیادی داری.

ثانیاً امکانات لازم فراهم نمی باشد.

ثالثاً شما با تردید عمل می کنید.

رابعاً با شدت و کیاست و علاقه تام و تمام به دنبال آن نمی باشید وگرنه می توانید موفق شوید.

۲- توصیه می کنم اجرای این نیت را به زمان بهتری محول کنید. در فکر پیدا کردن مقدمات کار باشید. در هر حال از استاد و استادانی باتجربه کمک بگیرید و از هر کس و هر جا بهره مند نشوید که وقت تلف کردن است. چون کار هر کسی نمی باشد.

۳- به زودی خبرهای خوشحال کننده ای دریافت می کنید. همسر یا پدرتان در کاری سود فراوان به دست می آورد ولی کسی او را از طریق طرح دوستی فریب می دهد. بیمارتان فعلاً به همان حال باقی خواهد ماند. سفری زیارتی و سیاحتی خواهید رفت.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: توانا، زرنگ، شیک، وظیفه شناس،مهربان، با ایمان و با صداقت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان