فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 23 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 23 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13162
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین فروردین

غزل شماره 147 دیوان حافظ : نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد

تعبیر غزل شماره 147 حافظ در فال شما :

اگرچه سختی ها شما را به ستوه آورده و مشکلات زیادی در این راه تحمل کرده اید اما به زودی پاسخ تلاش های خود را دریافت کرده و به مراد دل خواهید رسید. در همه حال به یاد خداوند باشید تا لطفش شامل حال شما گردد.

نذر خود را ادا کنید. بخت با شما یار است و این به خاطر نیت پاک و بندگی معبود است. شک و تردید را کنار بگذارید و به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 383 دیوان حافظ : چندان که گفتم غم با طبیبان

تعبیر غزل شماره 383 حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده اید اشتباهاتی مرتکب شده اید بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید.

سختی هایی که در این راه می کشید به خاطر سهل انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست با افراد دانا و آگاه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین خرداد

غزل شماره 63 دیوان حافظ : روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

تعبیر غزل شماره 63 حافظ در فال شما :

در مسیری که انتخاب کرده اید با مشکلات و سختی هایی روبرو خواهید شد و رقیبان عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد. دچار غم و اندوه هستید و احساس تنهایی می کنید اما نگران نباشید! به زودی به وصال یار رسیده و باعث مسرت همگان خواهید شد.

اگرچه دوری و فراق یار دردهای بیشماری برای شما داشته اما خاصیت عشق این است که هم درد است و درمان. وصال یار همه دردها را تسکین داده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین تیر

غزل شماره 43 دیوان حافظ : صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است

تعبیر غزل شماره 43 حافظ در فال شما :

مژه باد بر شما که روزهای سخت و تاریک به پایان رسیده و به زودی خبر خوبی که مدتها منتظرش بودید را خواهید شنید.

کار و بارتان رونق می گیرد و در مسیر پیشرفت به پیش می روید. در این دوران باید بیشتر از قبل مراقب روح و دل تان باشید. از دل بستن به خوشی های دنیوی و مادیات برحذر باشید که قلب پاکتان را تیره و تار خواهد کرد.

شادی و خوشی های خود را با دیگران شریک شوید و از غرور و خودبینی دوری کنید تا روزهای خوب پایدار مانده و صفای باطن خود را حفظ کنید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین مرداد

غزل شماره 240 دیوان حافظ : ابر آذاری برآمد باد نوروزی وزید

تعبیر غزل شماره 240 حافظ در فال شما :

از تنگدستی و فقر شرمگین نباشید که خصایل نیکویی که شما دارید بهترین سرمایه می باشد. به خاطر چیزهای بی اهمیت آبروی خود را به خطر نیندازید. قناعت کنید و رویاهای دور و دراز و دست نیافتنی را رها کنید.

به زودی نعمت خداوند به زندگی شما سرازیر شده و از فقر نجات پیدا می کنید. ترس به دل خود راه ندهید، به دوستان وفادار باشید و از یاد خداوند غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین شهریور

غزل شماره 110 دیوان حافظ : پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد

تعبیر غزل شماره 110 حافظ در فال شما :

از زیاده روی پرهیز کنید و حد و حدود هر چیز را در نظر گرفته و اعتدال داشته باشید. به تازگی مسئولیتی بر دوش شما نهاده شده که از توان و قدرت شما خارج است.

برای دستیابی به مراد دل و سرمنزل مقصود باید صداقت پیشه کرده و از مکر و نیرنگ دوری کنید. حیله کردن در کار دیگران آخر و عاقبت خوبی ندارد و خودتان در دام خواهید افتاد.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین مهر

غزل شماره 201 دیوان حافظ : شراب بی‌غش و ساقی خوش دو دام رهند

تعبیر غزل شماره 201 حافظ در فال شما :

با اراده راسخ در جهت دستیابی به اهداف خود قدم بردارید. سعی کنید اطرافیان را با دقت بیشتری شناخته و دوستان با صداقت انتخاب کنید. با یار خود سختگیری کرده اید و باعث آزار و رنجش او شده اید، فخرفروشی و کنایه های شما کار را خراب تر می کند.

مراقب باشید که از راه عدالت خارج نشده و دچار گناه نشوید. حیله و فریبکاری شما را از هدف دورتر می کند. قبل از هرکاری خوب جوانب آن را سنجیده و از ساده لوحی بپرهیزید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین آبان

غزل شماره 55 دیوان حافظ : خم زلف تو دام کفر و دین است

تعبیر غزل شماره 55 حافظ در فال شما :

اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به سرمنزل مقصود و در آغوش گرفتن یار راه زیاد و مشکلات فراوانی وجود دارد اما با یاد و توکل به خداوند متعال و هوشیاری می توانید همه مشکلات را پشت سر گذاشته و به مراد دل تان برسید.

بدخواهان و حسودان برای شما دام گسترده اند و به دنبال ضربه زدن به شما هستند، مراقب باشید و از خداوند کمک بخواهید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین آذر

غزل شماره 34 دیوان حافظ : رواق منظر چشم من آشیانه توست

تعبیر غزل شماره 34 حافظ در فال شما :

نگاه و لطف پروردگار شامل حال شما شده و درهای رحمت به رویتان باز است. به مقام و عزت رسیده اید و نعمت و برکت زندگی تان به لطف خداوند فزونی پیدا کرده است.

برای انجام کاری تلاش می کنید که نتیجه خوبی داشته و برایتان سودمند است. در ایام خوشی مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید.

قدرت خود را در جهت مثبت به کار ببرید تا شکرانه نعمت های بی شمار خداوند را به جای آورده باشید. به معشوق و مراد دلتان خواهید رسید.

فال حافظ امروز 23 تیر متولدین دی

غزل شماره 357 دیوان حافظ : در خرابات مغان نور خدا می‌بینم

تعبیر غزل شماره 357 حافظ در فال شما :

به فکر آینده هستید و قبل از هر تصمیمی به عواقب آن فکر کرده و دوراندیشی را فراموش نمی کنید. این از خصلت های خوب شما می باشد که هیچ اقدامی از سر هوا و هوس انجام نمی دهید.

اگرچه اطرافیان به خاطر حساسیت شما به نتیجه کار، باعث رنجش تان شده اند اما به آن ها توجهی نکنید و مثل همیشه اگر مطمئن هستید کاری به صلاح است با وجود سختی های فراوانی که در مسیر وجود دارد، آن را انجام دهید.

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین بهمن

غزل شماره 318 دیوان حافظ : مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

تعبیر غزل شماره 318 حافظ در فال شما :

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.

هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید..

فـال حـافـظ امروز 23 تیر متولدین اسفند

غزل شماره 88 دیوان حافظ : شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت

تعبیر غزل شماره 88 حافظ در فال شما :

دشمنان با تهمت و افترا به دنبال ضربه زدن به شما هستند، نگران نباشید، زیرا انسان پاکی هستید و نتیجه خوبی های خود را خواهید دید.

دوری از یار سخت است و شما را دچار درد و اندوه فراوانی کرده اما چاره ای جز تحمل ندارید و باید به تقدیر و مشیت الهی اعتماد کنید. رقیبان برای شما دام گسترده اند و سعی می کنند از نقاط ضعف شما سواستفاده کنند. هر حرفی که می زنید با دلیل و برهان و منطق باشد تا جایی برای سواستفاده حریفان باقی نماند.

به دیگران نیکی کنید تا نیکی ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان