قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار

قیمت گوشت در بازار امروز کاهش یافت | قیمت گوشت در بازار 19 بهمن ماه

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. قیمت انواع گوشت قرمز در نوزدهم بهمن ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

قیمت گوشت در بازار امروز کاهش یافت | قیمت گوشت در بازار 19 بهمن ماه
کدخبر : 9742
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

نوسانات زیادی برای قیمت گوشت وجود دارد. در اوایل سال بود که با افزایش قیمت گوشت، دولت اقدام به راه اندازی مراکز عرضه گوشت دولتی کرد. در این مراکز، قیمت گوشت با نرخ مصوب به فروش می رسد. قیمت گوشت روزانه از طریق سایت گشتنی نیوز اعلام می شود که در ادامه خبر می توانید از انواع آن مطلع شوید.

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. قیمت انواع گوشت قرمز در نوزدهم بهمن ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

نام محصول قیمت واحد کیلوگرم (تومان)

راسته با استخوان گوسفندی ۲۰۶,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی ۲۹۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه ۲۶۵,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله ۲۴۵,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله ۲۳۰,۰۰۰

گردن گوسفندی ۱۷۵,۰۰۰

قلوگاه گوساله ۱۶۵,۰۰۰

گردن گوساله ۱۵۰,۰۰۰

قلم گوساله ۵۹,۰۰۰

سردست گوسفندی ۲۱۰,۰۰۰

ماهیچه گوساله ۲۲۰.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی ۱۷۵.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند ۲۴۰.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی ۲۲۰,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی ۲۹۰,۰۰۰

قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: طی ۲ هفته آینده قیمت گوشت قرمز ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

به گزارش جهان نیوز، سید محمد آقا میری معاون وزیر جهاد کشاورزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهارداشت: در راستای کاهش قیمت گوشت قرمز در سطح کشور اقدامات و پیگیری‌های ویژه‌ای صورت گرفته است.

وی از برنامه ریزی برای واردات دام زنده و گوشت گوسفندی گرم از کشورهای مجاز خبر داد و خاطرنشان کرد: طی ۲ هفته آینده قیمت گوشت قرمز ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به اینکه واردات لاشه گوشت گرم و دام زنده طبق پروتکل‌های بهداشتی هیچ مانعی ندارد افزود: پیش‌بینی می‌شود که با انجام واردات شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه کمبودها نیز با واردات گوشت قرمز رفع می‌شود اضافه کرد: در حال حاضر از مجموع حدود ۸۰۰ هزار تن گوشت تولیدی در کشور، ۲۰۰ هزار تن معادل ۲۵ درصد توسط عشایر تولید می‌شود.

آقا میری پیشگیری از شیوع بیماری‌های دام را یک برنامه مهم دانست و اضافه کرد: حفظ سرمایه‌های دامی در دستور کار است و با واکسیناسیون در این زمینه اقدامات اساسی انجام می‌شود.

وی حمایت از عشایر را ضروری دانست و گفت: عشایر با تمام توان در حال خدمت به مردم هستند و باید برای رفع مشکلات آنها تلاش شود.

قیمت مرغ تازه کامل بسته‌بندی در میادین میوه و تره‌بار از ابتدای بهمن ۴هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت مرغ تازه کامل بسته‌بندی در میادین میوه و تره‌بار از ابتدای بهمن ۴هزار تومان افزایش یافته است. براساس نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، بخش زیادی از تغییرات قیمت مرغ در یک‌هفته اخیر رخ داده، به این ترتیب که از ۱۱ بهمن‌ماه تا روز گذشته ۳.۴۰۰ تومان به قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه کامل افزوده شده است.

این افزایش در حالی است که قیمت جدید مرغ همچنان با اختلافی ۱۰هزار تومانی از نرخ مصوب ۶۳هزار تومانی پایین‌تر است. قیمت مرغ تفکیک شده نیز در این مدت ۷درصد افزایش یافته است.

ایسنا نوشت:بر اساس آخرین نرخ نامه اعلامی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین و بازارهای تره بار عرضه می شود.

بر اساس نرخ نامه سازمان میادین میوه و تره بار امروز ۱۷ بهمن، قیمت ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومانی مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره بار، ۱۰۱۰۰ تومان با نرخ مصوب دولتی اختلاف دارد.

 

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در حال حاضر قیمت این محصول با اختلاف ۷ درصد پایین تر نسبت به خرده فروشی های سطح شهر عرضه می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: هم اکنون هرکیلو مرغ ۱۰ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب در سطح کشور عرضه می شود.

مسعود امراللهی گفت: هم اکنون در بازار مرغ مشکل خاصی نداریم و کماکان مرغ کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

امراللهی متوسط قیمت مرغ در سطح کشور را ۵۳ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با توجه به عرضه ،هرکیلو مرغ ۱۰ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب است و از مردم تقاضا داریم در این ایام نسبت به خرید و ذخیره سازی مرغ اقدام کنند.

امراللهی قیمت مصوب هرکیلو تخم مرغ برای مصرف کننده را ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون هرکیلو تخم مرغ کمتر از این نرخ خرید و فروش می شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد ادامه داد: هم اکنون در اکثر استان ها تخم مرغ بر معیار شاخص وزنی کیلوگرم عرضه می شود که امیدواریم این فرهنگ در خرده فروشی ها رخ دهد.

او گفت: بازرسان اتاق اصناف و همکاران وزارت صمت با گشت های مشترکی که با تعزیرات دارند، ضمن بازدید از مغازه و خرده فروشی ها با گران فروشی برخورد می کنند و مردم در صورت عرضه بالاتر از نرخ مصوب، گزارش را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

منبع: بهار
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان