قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار

قیمت گوشت در بازار امروز 17 بهمن ماه | قیمت گوشت امروز چقدر شد؟

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

قیمت گوشت در بازار امروز 17 بهمن ماه | قیمت گوشت امروز چقدر شد؟
کدخبر : 9667
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

نوسانات زیادی برای قیمت گوشت وجود دارد. در اوایل سال بود که با افزایش قیمت گوشت، دولت اقدام به راه اندازی مراکز عرضه گوشت دولتی کرد. در این مراکز، قیمت گوشت با نرخ مصوب به فروش می رسد. قیمت گوشت روزانه از طریق سایت گشتنی نیوز اعلام می شود که در ادامه خبر می توانید از انواع آن مطلع شوید.

قیمت انواع گوشت قرمز در هفدهم بهمن ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

نام محصول

قیمت واحد کیلوگرم (تومان)

راسته با استخوان گوسفندی

۲۰۶,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۲۹۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۲۶۵,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۲۴۵,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۲۳۰,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۷۵,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۶۵,۰۰۰

گردن گوساله

۱۵۰,۰۰۰

قلم گوساله

۵۹,۰۰۰

سردست گوسفندی

۲۱۰,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۲۲۰.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۱۷۵.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۲۴۰.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۲۲۰,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۲۹۰,۰۰۰

بر اساس آخرین نرخنامه اعلامی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین و بازارها عرضه می شود.

اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار؛ بر اساس آخرین نرخنامه سازمان امروز ۱۷ بهمن، مرغ با قیمت ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود که ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان با نرخ مصوب دولتی اختلاف دارد.

در حال حاضر قیمت این محصول با اختلاف ۷ درصد پایین تر نسبت به خرده فروشی های سطح شهر عرضه می‌گردد.

از سرگیری جمع‌آوری مرغ مازاد از امروز

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: هم‌اکنون به صورت علی‌الحساب مرغ زنده با قیمت ۴۰ هزار تومان و مرغ‌منجمد ۱۰ درصد بالاتر از این رقم تعیین شده تا اتحادیه‌ها نسبت به جمع‌آوری مرغ مازاد در سطح استان‌ها اقدام کنند.

به نقل از تسنیم، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: مشکلات موجود سر راه خرید حمایتی مرغ مازاد برطرف شده و اتحادیه مرغداران خرید حمایتی را از امروز (دوشنبه) از سر می‌گیرد.

حبیب اسدالله‌نژاد با اشاره به اتخاذ سیاست‌های حمایتی از کالا‌های اساسی در خصوص جمع‌آوری مرغ مازاد کشور گفت: جلسه‌ای با حضور معاونان وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای قیمت‌گذاری برگزار شد و در این جلسه دغدغه‌های مرغداران در خصوص بند یک ماده ۲ دستورالعمل اجرایی که قیمت مرغ‌منجمد شیرین‌پک را با احتساب هزینه‌های طبیعی مشخص کرده بود، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد قیمت قبلی اصلاح شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: هم‌اکنون به صورت علی‌الحساب مرغ زنده با قیمت ۴۰ هزار تومان و مرغ‌منجمد ۱۰ درصد بالاتر از این رقم تعیین شده تا اتحادیه‌ها نسبت به جمع‌آوری مرغ مازاد در سطح استان‌ها اقدام کنند.

اسدالله‌نژاد گفت: از امروز (دوشنبه) اتحادیه‌ها ذخیره‌سازی مرغ‌منجمد را شروع می‌کنند و در چند روز آینده وزیر جهاد کشاورزی دستورالعمل اجرایی جدید را ابلاغ خواهد کرد.

وی بیان کرد: سازمان حمایت ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی در خصوص قیمت واقعی مرغ زنده و مرغ گرم را اتخاذ خواهد کرد و با قدرت بیشتری جمع‌آوری مرغ مازاد کشور آغاز خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: امیدواریم با جمع‌آوری مرغ مازاد، قیمت مرغ زنده و مرغ گرم در بازار منطقی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان