قیمت گوشت | قیمت گوشت امروز

قیمت گوشت در آخرین روز هفته | قیمت گوشت در بازار 30 دی چقدر شد؟

قیمت انواع گوشت قرمز در آخرین روز دی 1401 تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشته است.

قیمت گوشت در آخرین روز هفته | قیمت گوشت در بازار 30 دی چقدر شد؟
کدخبر : 9062
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

نوسانات زیادی برای قیمت گوشت وجود دارد. در اوایل سال بود که با افزایش قیمت گوشت، دولت اقدام به راه اندازی مراکز عرضه گوشت دولتی کرد. در این مراکز، قیمت گوشت با نرخ مصوب به فروش می رسد. قیمت گوشت روزانه از طریق سایت گشتنی نیوز اعلام می شود که در ادامه خبر می توانید از انواع آن مطلع شوید.

بازار نوشت: قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

قیمت انواع گوشت قرمز به شرح زیر است:

نام محصول     قیمت واحد کیلوگرم (تومان)

راسته با استخوان گوسفندی     ۱۸۶,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی     ۲۰۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه     ۱۸۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله     ۲۱۵,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله     ۱۹۰,۰۰۰

گردن گوسفندی     ۱۴۵,۰۰۰

قلوگاه گوساله     ۱۵۵,۰۰۰

گردن گوساله     ۱۴۶,۰۰۰

قلم گوساله     ۵۹,۰۰۰

سردست گوسفندی     ۱۸۰,۰۰۰

ماهیچه گوساله     ۱۹۹.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی     ۱۲۵.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند     ۱۹۵.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی     ۱۹۸,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی     ۲۲۰,۰۰۰

 سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: ۳۵۱ تن انواع گوشت منجمد گوساله و گوسفند برای فروش با قیمت مصوب به گلستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پهلوانان پیش از ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای متعادل سازی قیمت بازار تاکنون ۶۱ تن انواع گوشت قرمز منجمد در شهرهای گلستان توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: سهمیه توزیع گوشت قرمز منجمد براساس جمعیت هر استان تعیین می‌شود و به گلستان در مجموع ۳۵۱ تن گوشت اختصاص یافته که ۱۱۷ تن گوشت گوسفندی و ۲۳۴ تن گوشت گوساله است.

وی افزود: توزیع این گوشت‌ها از تاریخ ۱۶ دی در سامانه «ستکاوا» آغاز شده و فروشندگان عمده می‌توانند سفارش خود را در این سامانه ثبت کنند.

پهلوانان ادامه داد: قیمت ران گوساله ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰ هزار تومان، قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: قیمت ران گوسفندی هم ۱۵۵ هزار تومان، سردست ۱۴۵ هزار تومان، گردن ۱۳۵ هزار تومان، راسته ۱۴۰ هزار تومان و قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

پهلوانان گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد تا زمانی که سهمیه اختصاص یافته به استان به پایان برسد ادامه خواهد داشت.

رپرست فرمانداری همدان گفت: افزایش قیمت گوشت گرم به دلیل کاهش عرضه دام زنده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ مسلم مخفی با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار و برقراری تعادل، گوشت و مرغ منجمد توزیع کردیم، افزود: تاکنون ۴۵ تن گوشت منجمد در فروشگاه‌های همدان عرضه شده است.

او تصریح کرد: قیمت هر کیلو گوشت سردست گوساله منجمد ۱۵۰ هزار تومان، ران گوسفندی ۱۵۵ هزار تومان، سردست گوسفندی ۱۴۵ هزار تومان و راسته گوسفندی ۱۴۰ هزار تومان در دسترس عموم قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه مرغ منجمد نیز در بازار در حال عرضه است، افزود: هر کیلو مرغ منجمد ۵۳ هزار تومان و مرغ گرم بین ۵۳ تا ۵۷ هزار تومان متناسب با برند توزیع می‌شود.

مخفی با تاکید بر اینکه تا زمانی که تقاضا وجود دارد توزیع هم ادامه پیدا می‌کند، گفت: افزایش قیمت گوشت به علت کاهش عرضه دام زنده بوده اما فعالیت دلالان و واسطه‌ها در میدان دام زنده مزید بر علت است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان