فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 19 اسفند ماه | فال ورق روزانه 19 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 19 اسفند ماه | فال ورق روزانه 19 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18314
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... امروز توازن زیادی در جسم و ذهن شما وجود دارد و هیچ مانعی بر سر کارهایتان ایجاد نمی‌شود. برعکس آنچه می‌اندیشید احساس بیشتر اطرافیان شما با شما دوستانه است و زندگی شما به خوبی پیش می‌رود. هر چه پیش می‌رود پر انرژی‌تر می‌شوید و می‌توانید تمام کارهایی که می‌خواهید را انجام دهید. با این حال، باید بدانید که اگر در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد به زودی برطرف خواهد شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... امروز اگر تمام دنیا هم جمع شوند نمی‌توانند نظرتان را درباره آنچه که درباره اش تصمیم گرفته‌اید عوض کنند! اگرچه این صلابت شما امروز به کمکتان می‌آید اما حواستان باشد که نسبت به این اعتماد به نفس و قدرتی که دارید مغرور نشوید چرا که اطمینانی وجود ندارد که روز دیگر به خاطر همین عدم انعطاف پذیری خود شکسته نشوید! به تازگی دوستی را از خود رنجانده اید. امروز با او تماس بگیرید و سعی کنید که از دلش در آورید.

فال روزانه متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... اگر مشغول انجام کاری هستید و به یک فرد مورد اعتماد و با پشت کار برای انجام آن نیاز دارید، امروز روز بسیار خوبی خواهد بود. حس ششم قوی شما در این انتخاب کمک زیادی به شما خواهد کرد. پس از انتخاب این فرد از او بخواهید تا صد درصد توان خود را در مسیر این موفقیت‌ها به کار گیرد. هر چقدر که می‌توانید بر کیفیت کار خود بیافزاید، مهم نیست که چقدر از وقت شما را می‌گیرد!

فال روزانه متولدین تیر

تیرماهی عزیز... شما از جمله افرادی هستید که دوست دارند همیشه خانه‌شان مرتب و منظم باشد. با این حال سعی کنید خودتان را بیش از حد خسته نکنید. روزهای زیادی باقی مانده. کارها را تقسیم کنید و سعی کنید آسیی به بدنتان وارد نشود. امروز به لیست انجام کارتان توجه کنید. کارهای مهم و زیادی هستند که هنوز انجام نداده‌اید. بهتر است این کارها را در اولویت قرار داده و به بهترین شکل آنها را به پیش ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... بهتر است امروز به همه پیام‌هایی که از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به سمت شما می‌آیند، پاسخ دهید. این امکان وجود دارد که یکی از این پیام‌ها از طرف فرد یا شرکتی باشد که پولی را به سمت شما روانه خواهد کرد. این مسئله جدیتر از چیزیست که انتظار دارید. اگر این پول به دست شما برسد، زندگی شما را عوض خواهد کرد. با استفاده از آن می‌توانید یک فعالیت تجاری را شروع کنید، تجارتی که از قدیم به آن علاقه داشته‌اید! رویا‌های خود را عملی کنید و زندگی خوبی را برای خود و اعضای خانواده خود به ارمغان بیاورید.

فال روزانه متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... امروز بهتر است با افرادی که عقاید ذهنی شبیه به شما دارند ارتباط برقرار کنید. شاید دیگران از بودن در کنار شما لذت نبرند، چراکه شما برای اثبات خود بیش از حد اصرار می‌کنید. شاید اهداف مشترکی داشته باشید، اما این واضح است که شما می‌خواهید در یک عرصه رقابتی همیشه اول باشید! این مسئله همیشه خوب نیست. اگر فکر می‌کنید رفتار بقیه شما را آزرده خاطر می‌کند، ابتدا بهتر است خود را عوض کنید. رفتاری که از طرف بقیه به سمت شما می‌آید، عکس العملی به رفتار نامناسب خود شماست.

فال روزانه متولدین مهر

مهرماهی عزیز... دوست دارید که امروز را در رویا به سر ببرید اما نیرویی شما را از این کار وا می دارد و مدام وظایف و مسئولیت هایی را که دارید یاددآوری می‌کند. پس بهتر است قبل از خیالپردازی، کارهایتان را به اتمام رسانید و سپس با خیال راحت در دنیایی دیگر سیر کنید. دوستی سر زده به دیدن تان می‌آید و از شما می‌خواهد تا حقیقتی را برای او روشن کنید. قبل از بیان چیزی که می‌دانید خوب فکر کنید. آیا به صلاح اش است که واقعیت را بداند یا خیر؟ یک پیاده‌روی دو نفره می‌تواند حال هر دویتان را سر جایش آورد.

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز کمی با خودتان درگیر هستید و نمی‌توانید برای کارهایتان به درستی تصمیم بگیرید. یادتان باشد شما آن فردی نیستید که دیگران شما را می بینند و لازم نیست برای رضایت و خشنودی دیگران کاری را که به آن علاقه ندارید، انجام دهید. شما تنها مسئول خود هستید پس خود و علاقمندی هایتان را در اولویت قرار دهید. اتفاقات غیر منتظره ای می افتد که در تغییر افکار و نظرات شما موثر است. امروز شجاعت آن را پیدا می‌کنید تا خیالبافی های خود را با شریک زندگی تان به اشتراک بگذارید. شما توانایی این را دارید که تصورات خود را تبدیل به واقعیت کنید کافی است از ته دل بخواهید.

فال روزانه متولدین آذر

آذرماهی عزیز... امروز شما می‌توانید موقعیتی دشوار را تبدیل به داستانی به یاد ماندنی کنید. خوشبختانه این هنرمندی شما به نفع خودتان تمام خواهد شد، زیرا باعث می‌شود دیگران سمت روشن قضیه را دیده و داستان را از زاویه دید شما ببینند. با این حال باید مواظب باشید که با اغراق و زیاده روی بیش از حد در دیگران واکنش منفی ایجاد نکنید. امروز از آن روزهایی است که نشسته و منتظر می مانید تا دیگران قدم اول را بردارند، اگر می‌دانید نوبت خودتان است منتظر چه نشسته اید؟ کمی جسارت به خرج دهید و از حق خودتان دفاع کنید. وقتی همه می دانند که نوبت شماست هیچ کس از دستتان ناراحت نخواهد شد، اگر بشوند هم مهم نیست، چون حق با آنها نیست.

فال روزانه متولدین دی

دی ماهی عزیز... امروز قدرت تخیل شما هیچ حد و مرزی نمی شناسد و رویاهایتان ممکن است شما را به یک فرار غیر منتظره تشویق کنند. نیازی نیست که دیگران این انفجار خلاقیت در شما را ببینند و یا حس کنند، می‌توانید آن را در چارچوب ذهن خودتان حفظ کنید. برای این که این استعدادهای هنری که در وجودتان فعال شده اند را به کار بگیرید بد نیست در خانه تان کمی تغییر دکوراسیون ایجاد کنید و یا به هر روش دیگری که خودتان دوست دارید به آن اجازه بروز بدهید. رفتارهای همراه با تردید و دودلی دیگران شما را کلافه کرده است، لزومی ندارد حتما منتظر آنها بمانید، شما راه خودتان را ادامه بدهید، آنها هم هروقت حاضر بودند خودشان را به شما خواهند رساند.

فال روزانه متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... امروز آماده‌اید که همه کارها را به موقع انجام دهید برخلاف همیشه که عاشق تاخیر در کارها هستید! فقط سعی کنید که زیاد عجله نکرده تا مشکلی در انجام کارها پیش نیاید. تماس خود را با دوستانی که شما را در جریان آخرین فعالیت های فرهنگی قرار می‌دهند حفظ کنید و با آنها در این فعالیت های جالب همراه شوید. به یک موزه بروید، آخرین نمایشگاه نقاشی را ببینید و یا به یک کنسرت بروید. این فرصت به شما امکان این را خواهد داد که هم تفریح کرده و هم افکار و ایده های خود را بیان کرده و بازخورد دوستانتان را ببینید.

فال روزانه متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... اخیرا درگیر مشکلات بسیار زیادی بوده‌اید که موجب شده فشار و استرس بی‌سابقهای به شما وارد شود. سعی کنید به جای فرار از این مشکلات با آنها مواجه شوید و به دنبال یک راه حل مناسب بگردید. سعی کنید مثبت نگر باشید چرا که مثبت اندیشی، یک عامل بسیار مهم در به آرامش رسیدن شما و نیز کاهش استرس و اضطرابتان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان