فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 17 اسفند ماه | فال ورق روزانه 17 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 17 اسفند ماه | فال ورق روزانه 17 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18282
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فال روزانه متولدین فروردی

فروردین ماهی عزیز... اگر ایده‌های جدیدی در ذهن خود دارید و در حال پرورش و شاخ و برگ دادن به آن هستید، می‌توانید در این راه از رفقای نزدیک خود نیز کمک بگیرید. اما تمام ایده را رو نکنید! همه چیز را به او نگویید. چراکه این زمانه قال پیش‌بینی نخواهد بود. این امکان وجود دارد که رفاقت‌ بر سر مسائل جزئی در شراکت از بین برود. از طرف دیگر، اگر در رابطه عاطفی خود با شریک زندگی‌تان دچار مشکل شده‌اید، سرچشمه مشکلات را درون شخصیت خود پیدا کنید نه طرف مقابل!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... امروز شما رابطه خوبی با نزدیکان خود دارید و بسیار راحت تر از همیشه در بیان احساسات خود مشکلی ندارید؛ اگر چه ترجیح می‌دهید که این کار را بطور غیر مستقیم انجام دهید، ولی پیشنهاد ما این است که در بیان احساسات خود جانب احتیاط را راعایت نکنید و ذهن زیبای خود را به دیگران نشان دهید. امروز فرصت‌های کاری جدیدی به شما معرفی خواهد شد که می‌تواند آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین به خوبی آن‌ها را بررسی کنید و تا جایی که می‌توانید در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی شرکت کنید. این کار به رشد و توسعه فردی شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... امروز به دلیل بالا رفتن قدرت تخیل و زیبایی شناسی شما زمان خوبی است تا اگر به هنرهایی مانند نقاشی، نوشتن و یا ساز زدن علاقه دارید، نتایج خوبی را خلق کنید. اگر دستی بر آتش هنر ندارید، پیشنهاد امروز این است که برای دیدن تئاتر یا یک فیلم سینمایی به بیرون از خانه بروید، این کار به بهتر شدن حال روحی شما کمک زیادی خواهد کرد. مراقب باشید که ممکن است امروز در رابطه عاطفی خود با عشق‌تان اشتباه عمل کنید و تاثیر بدی روی رابطه خود بگذارید. پس تا جای ممکن در این خصوص مراقب باشید.

فال روزانه متولدین تیر

تیرماهی عزیز... امروز کارهای زیادی به شما محول شده است و شما تصمیم دارید که همه آن‌ها را بخوبی انجام دهید و همین باعث شده است تا بی‌حوصله شوید و احساس کسالت کنید؛ اما بهتر است به خود و احساسات‌تان مسلط باشید و شرایط‌تان را درک کنید. برای برگشتن حس خوب، هرزگاهی از روی صندلی خود بلند شوید قدری آب بخورید و دوباره به سر کارهایتان باز گردید. اگر این روزها در رابطه عاطفی خود نیز به مشکل برخورده‌اید خود برای حل آن اقدام کنید و اجازه ندهید افردای که بخوبی از موضوع اطلاعی ندارند در موضوع پیش آمده دخالت کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... شاید دیروز خیلی به شما خوش گذشته باشد، اما قرار نیست هر روز شما شبیه به هم باشد، پس سعی کنید بازگشت اوضاع به روال عادی را بپذیرید. البته باید استراحت کافی داشته باشید و به افکارتان اجازه دهید کمی نظم پیدا کنند. دویدن با بدنی که انرژی و توانی برایش باقی نمانده است امکان پذیر نیست؛ زندگی مسابقه دوی سرعت نیست، بلکه دوی استقامت است. امروز ممکن است به یکباره و بی هیچ دلیلی شروع به گریه کنید، شاید خودتان دلیل این گریه را ندانید، اما نباید جلوی اشک هایتان را بگیرید تا کمی سبک شوید و احساس راحتی کنید. اگر شریک زندگیتان را یافته اید برای یافتن آرامش بیشتر به شانه های او پناه ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... شما در حال کار روی پروژه ای هستید که به شما احساس بهتر و مستقل تری نسبت به قبل می‌دهد. شما به تازگی مهارت های خود را افزایش داده اید و حال با اعتماد به نفس بیشتری می‌توانید از آنها استفاده کنید. اراده و قدرت درونی شما آنقدر افزایش خواهد یافت که قادر به تمام کردن کارهای نیمه تمام و رسیدن به هدف هایتان خواهید شد. شاید بخواهید زمان خود را در تنهایی به سر ببرید، بنابرین فردی که برایتان اهمیت خاصی دارد را نیز در جریان بگذارید تا از شما دلگیر نشود.

فال روزانه متولدین مهر

ماهی عزیز... امروز هر چقدر هم که دیگران در مورد قضاوت قرار دادن عملکرد شما برخوردی انتقادی داشته باشند، شما باید از زاویه ای گسترده تر به اوضاع نگاه کنید و با ذهنی باز به حرف‌های آنها گوش کنید. به جای این که حالت دفاعی به خودتان گرفته و واکنش منفی نشان دهید به حرف‌های آنها گوش کنید و ببینید چه نکات سازنده ای در میان حرف‌هایشان می‌توانید پیدا کنید. اگر به جای تمرکز کردن روی مسائل منفی به محبت و توجهی که پشت این حرف‌ها نهفته است دقت کنید، فرصت رشد و موفقیت بیشتر را برای خودتان به وجود خواهید آورد. اگر به فکر این هستید که به یک سفر هوایی بروید امروز روز خوبی برای اقدام به خرید بلیط و برنامه ریزی برای این سفر می‌تواند باشد.

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز روابط شما با برخی از اطرافیانتان که معمولا خیلی با آنها راحت هستید و خوب کنار می آیید به دلیل اختلاف در اهداف بلند مدتتان ممکن است به مشکل بر بخورد. شما به ویژه اگر احساس کنید که زمان زیادی برایتان باقی نمانده است، ذهن خود را روی اهداف پیش رویتان متمرکز کرده و می‌خواهید هر چه سریعتر به آنها دست پیدا کنید. با این حال باید این نکته را به خاطر داشته باشید که کار گروهی همیشه رسیدن به موفقیت را بسیار راحت تر می‌کند. با وجود این که قلبا دوست دارید به جای انجام دادن کارهایی که دارید یک جا لم داده و با خانواده یا دوستانتان حرف بزنید. زدن حرف‌های بیهوده آخر و عاقبت چندان خوشی برایتان نخواهد داشت و حتی ممکن است شما را به دردسر بیندازد.

فال روزانه متولدین آذر

آذرماهی عزیز... نیاز به تغییراتی ظاهری در خود احساس می‌کنید. این کار می‌تواند به شاداب کردن روحیه شما کمک فراوانی کند. اگر احساس ناراحتی، افسردگی و یا هر حس ناخوشایند دیگری دارید، بد نیست امروز سری به آرایشگاه بزنید و یا کمی در بازار به دنبال لباس هایی که احساس خوبی نسبت به خودتان در شما ایجاد می‌کنند بگردید. شما سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و همه از بودن در کنار شما لذت می‌برند. عشق شما نیز از این قضیه مستثنی نیست و به داشتن شما افتخار می‌کند. مجردها دچار تردید و دودلی هستند و نمی دانند عشقشان را به زبان بیاورند یا احساس خود را مخفی کنند. اگر آماده نیستید صبر کنید، فردا هم روز خداست.

فال روزانه متولدین دی

دی ماهی عزیز... امروز اطرافیانتان از درک واقعی کلام شما عاجزند و این موضوع باعث ایجاد فشار عصبی و استرس در حین صحبت کردن با آن‌ها می‌شود. کمی آب بنوشید و در این موقعیت آرامش خود را حفظ کنید. حتی اگر دیگران از شما و تصمیماتتان آن طوری که انتظارش را داشتید حمایت نکردند به تصمیم خود وفادار بمانید و خیالتان راحت باشد که تحولات ناشی از این تصمیمات را به زودی با چشمان خود خواهید دید. امروز بهترین زمان برای فراموش کردن گذشته‌هاست اگر مجرد هستید عشق‌های قدیمی و گذشته را از ذهن‌تان پاک کرده و در اواخر این ماه به دنبال فرصت‌های جدیدی باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... اگر ازدواج نکرده‌اید به طور کامل تصادفی با دوستی امروز دیدار می‌کنید. صحبت کردن با او می‌تواند تاثیر عمیقی بر شما داشته باشد به طوری که باعث تغییر طرز فکرتان می‌گردد. متاهل‌ها هم امروز منتظر یک سوپرایز از طرف همسرانشان باشند. در محیط کار به یکی از همکاران یا مدیران تان قولی داده که زیاد به آن پایبند نبوده‌اید، بهتر است بار دیگر حرف‌های خود را مرور کنید و به آنها عمل کنید تا کدورتی پیش نیاید.

فال روزانه متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... امروز به شدت تمایل به خوشحال کردن و راضی کردن اطرافیانتان دارید. بزرگترین کمکی که می‌توانید انجام دهید این است که آن‌ها را با نگاه و دیدی منطقی با حقایق پیش رو مواجه سازید. پروژه خلاقانه ای که خودتان را درگیرش کرده‌اید بیشتر از آن چه پیش بینی می‌کردید به سرمایه، زمان و منابع دیگر نیاز دارد. به همین دلیل ممکن است نسبت به ادامه آن دودل شوید. اما نبایستی نگران و ناامید گردید ممکن است این کار کمی به شما فشار وارد کند اما همانگونه که برنامه ریزی کرده‌اید انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان