فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 30 بهمن ماه | فال ورق روزانه 30 بهمن ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 30 بهمن ماه | فال ورق روزانه 30 بهمن ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17970
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... امروز افراد خانواده‌تان در خانه شما دور هم جمع شده تا روزی دلپذیر را بگذرانند. امروز روابط کاری و عاطفیتان کاملا بر وفق مرادتان خواهد بود. نگران نباشید و از ابراز علاقه به عشق‌تان نهراسید. همه چیز به خوبی و به گونه‌ای که شما می‌خواهید پیش می‌رود. ایده‌های نو جدیدی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل به ذهن‌تان رسیده است همین امروز این ایده‌ها را اجرایی نمایید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... پیشامدهای اخیر باعث شده است گمان کنید که در زندگی خود تا بحال آنگونه که در ذهن خود تصور می‌کنید موفق نبوده‌اید و خیلی جاها شکست خورده‌اید، تا حدی این تصور در شما قوی است که احساس می‌کنید خودتان به حد لازم قوی نیستید و نمی‌توانید به تنهایی با مشکلات زندگی روبرو شوید. اما باید بدانید که این یک ایراد شخصیتی است که شما را به سوی کمال گرایی سوق داده است؛ باید بپذیرید که هیچ چیز کامل و بی نقص نیست، حتی زندگی و تصمیم‌های شما. در این مورد با دوست مورد اعتماد و صمیمی خود صحبت کنید و نظر او را نیز جویا شوید؛ ممکن است او بتواند در این خصوص به شما کمک کند.

فال روزانه متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... اخیرا روال کاری شما به خوبی جلو می‌رود و با مشکل جدی مواجه نشده‌اید، اما نسبت به ادامه این مسیر به شک افتاده اید. شاید به فکر این افتاده اید که به سمت یکی از علاقه‌های قدیمی خود بروید و به انجام آن مشغول شوید. مجبور نیستید دقیقا همین الان تصمیم بگیرید. ابتدا تمام جوانب کار را بسنجید، شاید این تغییر در حال حاضر لازم نباشد. پس تا زمانی که کاملا اطمینان پیدا نکرده‌اید، مسیر زندگی خود را عوض نکنید. از طرف دیگر امروز روز خوبی برای ابراز عشق است، بنابراین بهتر است با بیان حرف‌های عاشقانه عشق خود را شیفته خود کنید.

فال روزانه متولدین تیر

تیرماهی عزیز... امروز با هر کسی که روبرو می‌شوید، ایده‌ها و نظرات مختلفی را در مورد تصمیم‌گیری‌هایتان بیان می‌کند. شما بسیار گیج شده و نمی‌دانید کدام راه صحیح است. به نظر خودتان بهتر است که به حرف دیگران گوش نکرده و مسیر قبلی را در پیش بگیرید. اشتباه نکنید، به تمامی نظرات گوش دهید و از بین آن‌ها بهترین راه را برای پیشرفت پروژه‌تان انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... ممکن است تغییراتی در خانه و خانواده تان ایجاد شوند که هر چند در ابتدا کمی نگران کنند به نظر می‌رسند در نهایت تغییراتی مثبت خواهند بود. شما روزتان را با نگاهی مثبت و پرانرژی شروع می‌کنید، اما از آنجایی که سطح انتظارتان خیلی بالاست شاید نتوانید با موانعی که سر راهتان قرار می گیرند به سادگی کنار بیایید و برای حل آنها تلاش کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که حتی بهترین و مدبرانه ترین نقشه ها هم زمانی که دارند عملی می شوند به بازنگری و ایجاد تغییرات نیاز دارند. پس به بی صبری خود غلبه کرده و با قدرت تمام هر مانعی که سر راهتان قرار می‌گیرد بتازید تا در نهایت به آنچه که می‌خواهید برسید.

فال روزانه متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... اگر احساس می‌کنید که شرایط اعصابتان را چنان بهم ریخته اند که دیگر تحمل بیش از این را ندارید چند نفس عمیق بکشید و خودتان را برای یک غافلگیری خوشایند آماده کنید. شرایط دارند به نفع شما تغییر می‌کنند، اما این بدان معنا نیست که می‌توانیدنقش و مسئولیتی که در به وجود آمدن شرایط فعلی داشته‌اید را نادیده گرفته و بی‌تفاوت از کنار آنها رد شوید. اگر می‌توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر فکر می‌کنید همراهی عشق‌تان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید.

فال روزانه متولدین مهر

مهرماهی عزیز... شما می‌توانید بار سنگینی را روی شانه های خود حمل کنید، اما اکنون وزن زیاد تعهدات و مسئولیت هایی که به عهده دارید دارد برایتان آزاردهنده می‌شود. امروز ممکن است کمی احساس خستگی و بی حوصلگی کنید و نیاز به تجدید انرژی داشته باشید. الان زمان خوبی است برای این که به دیگران اجازه بدهد از شما مراقبت کنند و به خودتان کمی استراحت بدهید. شما آنقدر در روزهای سخت دیگران در کنار آنها بوده‌اید که حالا لیاقت این مراقبت و توجه را داشته باشید. شما باید در سه هفته آینده توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشید و اگر عادت های بد و اشتباهی دارید که می‌دانید می‌توانند به شما آسیب بزنند سعی کنید آنها را کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... شاید ترجیح دهید روزهای اول این هفته زیاد به خودتان سخت نگیرید و کم کم پیش بروید تا موتورتان گرم شوید، اما مزاحمت های کوچکی ممکن است به وجود بیایند که شما را وادار خواهند کرد خودتان را تکان دهید. آرامش و سکون گاهی خیلی خوشایند است، اما هیچ رشدی را برای شما به همراه نخواهد داشت. سعی کنید از بالا به دیگران نگاه نکنید و قربانی غرور بیش از حد خود نشوید. داشتن کمی تواضع به شما کمک خواهد کرد پیشرفت بیشتری داشته باشید. وقت آن رسیده است که ترس هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق می شوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکز شوید.

فال روزانه متولدین آذر

آذرماهی عزیز... رویاپردازی کردن کار خیلی خوبی است، آن هم در روزهایی مثل امروز! گسترش دادن ذهن‌تان و فکر کردن به احتمالات و فرصت‌ها راه های مثبتی برای افزایش دانشتان هستند. به خودتان برای فکر کردن وقت بدهید، حتی اگر می‌توانید دراز کشیده و به آسمان بالای سرتان نگاه کنید و در دنیای افکار و رویاهایتان غرق شوید و خودتان را با منطق و عمل گرایی محدود نکنید. یک مشکل حل نشده خانوادگی امروز ممکن است بر روزتان سایه انداخته و حتی هر لحظه تبدیل به یک ملودرام تمام عیار شود. هر چند انتظار این وضعیت را داشته‌اید از پیچیدگی آن به شدت متعجب خواهید شد؛ اجازه دهید هر کسی خودش در این رابطه تصمیم بگیرد.

فال روزانه متولدین دی

دی ماهی عزیز... امروز صداقت بیش از اندازه و حساب نشده می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به زبان آوردن حقیقت همیشه فکر خوبی است، اما همراه کردن آن با سیاست همان چیزی است که بین شروع دعوا و یا مکالمه ای منطقی تفاوت ایجاد می‌کند. شما معمولا به برنامه ریزی های که برای خودتان دارید وفادار هستید، ولی امروز ممکن است یک نفر برنامه‌هایتان را بهم بزند. البته شما با کمال میل برای همراهی با او در برنامه‌هایتان تغییر ایجاد خواهید داد، چرا که پیشنهادی که او برایتان دارد به نظر شما خیلی جذاب تر از برنامه‌های خودتان می‌رسد. قدری نیز به خود استراحت دهید و از وقتتان لذت ببرید، در هفته آینده باید تمام توانایی‌هایتان را به کار گرفته و تلاش کنید، هیچ مرزی برای شما وجود نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... امروز در اثر اتفاقاتی که در خانه پیش می‌آیند ممکن است دوباره سر و کله ترس ها و نگرانی های قدیمیتان پیدا شود. درست است که باید به این احساسات خود رسیدگی کنید، اما نباید اسیر و رگفتار آنها بشوید و بیش از اندازه خودتان را با آنها درگیر کنید. امروز از قدرت تخیل بسیار بالایی برخوردار هستید، این توانایی خود را به جای خیال پردازی کردن روی انجام کارهای مفیدی مثل تغییر دکوراسیون منزلتان و انجام کارهای هنری متمرکز کنید. اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... با وجود این که معمولا رفتار دوستانه شما در دیگران احساس راحتی ایجاد می‌کند، امروز در کمال تعجب می‌بینید که نتیجه‌ای کاملا برعکس دارد. اگر می‌بینید که از نیت خوب شما اشتباه برداشت می‌شود بیهوده سعی نکنید که دیگران را قانع کنید که طرف آنها هستید، ولی اجازه ندهید این وضعیت شما را تسلیم کند و از پا دربیاورد. به واکنش های دیگران و دلیل مخالفت آنها دقت کنید و به ریشه آن پی ببرید، این کار به شما کمک خواهد کرد که معضل را از میان بردارید. در مورد کسی که دوست دارید هم بهتر است همین کار را کرده و اگر می‌بینید که چنین مشکلی با او دارید به ریشه اصلی این مشکل فکر کرده و آن را حل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان