فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 25 بهمن ماه | فال ورق روزانه 25 بهمن ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 25 بهمن ماه | فال ورق روزانه 25 بهمن ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17904
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فال روزانه متولدین فروردین

 

فروردین ماهی عزیز... تمام انرژیتان را صرف کار کرده‌اید. متاسفانه این روزها تلاش شبانه روزی شما به نتیجه نرسیده و از نظر روحی دچار نا امیدی شده‌اید. به یاد داشته باشید تلاش به تنهایی موجب پیشرفت نخواهد شد، این نگرش مثبت به زندگی است که شما را به سمت موفقیت بیشتر سوق می‌دهد. پس دیدگاه مثبت را چاشنی تلاشتان کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت ماهی عزیز... زمان پرداختن به تفریح و گردش به شما نزدیک است و بزودی فرصت مناسبی برای لذت بردن پیدا خواهید کرد. ولی از هم اکنون در فکر آن نباشید و کارهای روزانه خود را با فکر کردن به آن دچار اخلال نکنید، در نظر داشته باشید که اکنون در هر جایی که هستید زیر ذره‌بین قرار دارید و عملکرد شما تحت نظر اطرافیانتان است. شما باید به دیگران نشان دهید که توانایی کنار گذاشتن احساسات خود را دارید و می‌توانید با تجربیات و دانش خود، سهم بزرگی در موفقیت اطرافیانتان داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

 

خردادماهی عزیز... برای اینکه در پایان روز وقت کافی برای استراحت داشته باشید، باید اول از همه مشلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک پیشنهاد کاری جذاب خواهید داشت، اما ابتدا آن را بررسی کنید؛ درست نیست تا قبل از بررسی جوانب آن به آن پاسخ مثبت دهید. انجام این کار ممکن است زندگی شما را زیر و رو کند ولی تا وقتی که آن را به خوبی بررسی نکرده‌اید از انجام آن پرهیز کنید.

فال روزانه متولدین تیر

 

تیرماهی عزیز... امروز به طور ناگهانی مسئولیت های غیر منتظری را به دوش می گیرید، حتی ممکن است مجبور شوید که به سفری کوتاه بروید اما نگران نباشید زیرا بازتاب آن را به زودی خواهید گرفت. فردی اط نزدیکان تان به کمک شما احتیاج دارد، کارهایتان را به کناری بگذارید و او را در اولویت کارهایتان قرار دهید. تاخیر می‌تواند تمام برنامه‌هایتان را خراب کند، پس بی وقفه به راهیکه انتخاب کرده‌اید، ادامه دهید. با این روش احساس مثبت بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

 

مردادماهی عزیز... امرز شما در فکر پذیرفتن چالش تازه‌ای هستید که به آن دعوت شده‌اید، اکنون وقت تردید و دو دلی نیست؛ دلتان را به دریا بزنید و با تمام قدرت رو به جلو بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید. البته باید مواظب باشید کیفیت انجام کارتان را قربانی سرعت خود نکنید. امروز دیگران می خواهند نقشه هایی که برای آینده شان دارند را با شما در میان بگذارند. این کار آنها برای شما نیز نتایج خوبی خواهد داشت و می‌تواند ایده هایی جدید به شما الهام کند. ایده های بزرگ آنها شما را تشویق خواهد کرد و اعتماد به نفس لازم برای قدم برداشتن در راه درست را به شما خواهد بخشید. همچنین شما می‌توانید با گوش دادن به حرف‌های آنها نقشی اساسی در زندگیشان ایفا کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

 

شهریورماهی عزیز... امروز شما به استحکام زمین زیرایتان شک دارید و با احتیاط بسیاری قدم برمی دارید. طوری به نظر می‌رسد که انگار یک حرکت اشتباه می‌تواند اشتباهاتی جبران ناپذیر را به همراه داشته باشد و باعث شود تمام روزتان را با احساس ندامت و ناراحتی بگذرانید. این درگیری ذهنی باعث می‌شود که حتی نسبت به کوچک ترین جزئیات هم حساسیتی بیش از حد پیدا کرده و خودتان را بخاطر این مسائل درگیر بحث های بیهوده کنید. وضعیت موجود برای همه با تنش و آشفتگی همراه است، اما همین نزدیکی ها می‌توانید جنبه مثبت اوضاع را هم ببینید. خوشبختانه ترکیب نقشه ای منطقی با مهارت هایی که دارید می‌تواند بهترین فرمول برای رسیدن به موفقیت باشد.

فال روزانه متولدین مهر

 

مهرماهی عزیز... امروز ممکن است پیشنهادی به شما شود که آنقدر خوب به نظر می‌رسد که نمی‌توانید آن را باور کنید. اما پیش از آن که خودتان را با آن درگیر کنید تمام جنبه های مختلف آن و تمام افرادی که در آن درگیر هستند را در نظر بگیرید. در غیر این صورت بعدا خواهید که در حین عجله برای قبول کردن این پیشنهاد موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته‌اید. ساده لوحانه برخورد نکنید و قبل از تصمیم گیری تجزیه و تحلیل کافی داشته باشید. امروز بهتر است تمام وقت و انرژی و عشق خود را صرف کسی که برایتان از همه مهمتر است کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستورآن‌ها دعوتش کنید و کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می‌دهد.

فال روزانه متولدین آبان

 

آبان ماهی عزیز... امروز انرژی شما بیش از هر زمان دیگری است و می‌توانید در محل کارتان خیلی بهتر از همیشه عمل کرده و موفقیت‌هایی زیادی به دست بیاورید. قرار گرفتن در یک موقعیت همراه با فشار و استرس شما را مجبور خواهد کرد با مسئله مهمی که قبلا از رسیدگی به آن طفره می رفتید مواجه شده و اقدامات لازم را در رابطه با آن انجام دهید. در هر صورت این نکته را در نظر داشته باشید که نمی توان انتظار داشت به یک باره همه چیز تغییر کند؛ به جای این تفکر غیر واقع گرایانه سعی کنید با ایجاد تغییراتی کوچک که اثراتی پایدار دارند شروع کنید. همان طور که کنفوسیوس گفته است برای جابجا کردن کوه ها باید از جابجا کردن ستگ های کوچک شروع کنید.

فال روزانه متولدین آذر

 

آذرماهی عزیز... وقتی از پایین به اوج آسمان و هدفی که در آن بالا قرار گرفته است می‌نگرید شاید کمی خسته و نا امید بشوید. شما به این فکر می‌کنید که چرا باید مدام تحت اوامر مقامات رییستان باشید و آرزوی این که روزی جای آنها باشید را در سر بپرورانید. درست است که شما باید به قوانین احترام بگذارید، ولی این بدان معنا نیست که نمی‌توانید مدیران و رؤسا را زیر سؤال ببرید، اگر می‌بینید آنها دارند در حقتان ظلم می‌کنند و یا جلوی موفقیتتان را می گیرند با دقت و سیاست از حق خودتان دفاع کنید. موقع حرف زدن با کسی که دوست دارید بهتر است کمی احتیاط کنید، زیرا اگر مواظب حرف‌هایتان نباشید هوای رابطه تان ابری خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

 

دی ماهی عزیز... برای رهایی از این وضعیت نامساعدی که در آن گرفتارید دست به هر کاری می‌زنید ولی این را هم در نظر داشته باشید که شما تنها نبوده و اطرافیانتان نیز تحت تاثیر تغییرات شما قرار می‌گیرند. روابط عاطفی که در زمان حال شکل بگیرند به احتمال خیلی زیاد روابطی پایدار خواهند بود، پس بی آن که نگران اما و اگرها باشید پیش بروید و از بیان کردن احساسات قلبی خود نترسید.

فال روزانه متولدین بهمن

 

بهمن ماهی عزیز... دیگران نسبت به خواسته‌ها و آرزوهای شما بسیار سطحی نگرند بنابراین بیان کردن آن‌ها برای آن‌ها سودی ندارد. البته دوستانی هم دارید که صمیمانه به حرف‌هایتان گوش کرده و قادر به راهنمایی شما در این حالت هستند. برای بیان کردن احساسات واقعی خود نسبت به کسی که دوست دارید با مشکل مواجه هستید. چشم‌ها پنجره ای به روح و درون ما هستند، عمق احساس خود را با نگاهتان به او نشان دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

 

اسفند ماهی عزیز... امروز ایده های جالبی برای پیشرفت کاری‌تان به ذهن شما خطور می‌کند؛ اما باید با خود منطقی باشید و بخوبی این افکار را بررسی کنید. مطمئن شوید که آیا این افکار می‌تواند شما را به نتیجه مطلوبی برساند؟ آیا شما می‌توانید در مسیر این ایده‌ها بخوبی پیش بروید؟ اگر به عملی کردن ایده‌هایتان مصمم هستید، حتما برای انجام آن‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید. اگر دوست صمیمی و اهل کاری دارید که فکر می‌کنید می‌توانید در مورد ایده‌هایتان با او مشورت کنید، حتما ایده‌هایتان را با او در میان بگذارید؛ ممکن است او نیز با شما همراه شود و همراه خوبی پیدا کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان