فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 20 بهمن ماه | فال ورق روزانه 20 بهمن ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 20 بهمن ماه | فال ورق روزانه 20 بهمن ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17810
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فال روزانه متولدین فروردین

 

فروردین ماهی عزیز... نگرش مثبت در بهبود شرایط زندگی بسیار موثر است که متأسفانه شما به آن بی توجه هستید. سعی کنید این نوع نگرش را در ذهن‌تان نهادینه کنید چرا که باعث می‌شود بتوانید در برابر موانع زندگی به خوبی مقاومت کنید. امروز ممکن است درگیر یک موضوعی شوید که به خودتان هیچ ارتباطی ندارد. سعی کنید وارد این فضای متشنج نشوید زیرا ممکن است بعدها برایتان دردسر ساز باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت ماهی عزیز... امروز زمان مناسبی برای شرکت در یک فعالیت اجتماعی است، شاید طالع و بخت شما نیز با این فعالیت اجتماعی گره خورده باشد. این فعالیت می‌تواند زمینه ساز آغاز یک رابطه عاطفی شیرین باشد. افراد جدیدی وارد زندگیتان خواهند شد که ایده‌ها و افکار تازه‌ای را در خون شما جاری می‌سازند تا می‌توانید از وجود آ‌ن‌ها بهره ببرید. امروز پروژه کاری که مدت‌هاست منتظر آن هستید به نتیجه خواهد نشست.

فال روزانه متولدین خرداد

 

خردادماهی عزیز... از حسادت به زندگی دیگران خودداری کنید. تصاویر و فیلم‌هایی که از اطرافیانتان در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید فقط جنبه مثبت و حال خوش آن‌هاست. شما از پشت صحنه زندگی آن‌ها و روزهای ناخوشیشان بی‌خبرید، پس حال خود را با حسادت بچه‌گانه خراب نکنید. از نظر و مشاوره دیگران استفاده کنید. ایده‌های نو می‌تواند مسیر زندگیتان را عوض کنید.

فال روزانه متولدین تیر

 

تیرماهی عزیز... برای کسب شناخت بهتر از خود واقعی‌تان به احساسات درونی خود رجوع کنید. شما فردی نیستید که در مواجهه با موقعیت‌های غیرمعمول با خود سر لج داشته باشد. بنابراین حین شناخت خودتان اسن امکان وجود دارد که با برخی ناشناخته‌ها مواجه شوید. این بدین معناست که باید با راز‌ها و کارهایی که نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بوده‌اید، رو به رو شوید. امروز ذهن خود را باز تر کنید و در مقایسه با دیگران بیشتر به قدرت منطق خود روی آورید. در این مسیر سعی کنید از نصیحت دیگران بهترین ارزیابی را داشته باشید؛ پس از آن است که می‌توانید درک بهتری نسبت به دنیای اطراف خود پیدا کنید و تغییرات مفیدی ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

 

مردادماهی عزیز... آیا امروز داشتن نظم و انضباط در لیست اولویت های اصلیتان قرار گرفته است؟ بدون شک شما سعی دارید کمی نظم به زندگیتان ببخشید و زندگی و رفتار شما در نتیجه‌ایجاد این تغییرات پیشرفت زیادی خواهد داشت. چه در زمینه تغذیه و سلامت و چه از لحاظ روند روزمره کارهایتان شما تغییرات ملموسی را مشاهده خواهید کرد. نسیم تازه‌ای در ذهن شما در جریان است و دارد افکار شما را به سوی تغییرات هدایت می‌کند. با این حال با بالا رفتن سطح آگاهیتان ممکن است با مشکل مواجه شوید، زیرا حاضر نیستید وابستگی های قبلی خود را کنار بگذارید. اما این نکته را یادتان باشد که نیازی نیست به خاطر نگرش تازه تان از گذشته خود فرار کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

 

شهریورماهی عزیز... بحث پیش پا افتاده ای که با یکی از اطرافیانتان دارید ممکن است به جاهایی کشیده شود که حتی خودتان هم باورتان نمی‌شود، ولی این بحث و رویارویی با ایده های جدید به رشدتان کمک بسیاری خواهد کرد. اگر در برقرار کردن ارتباط با کسی که دوست دارید با مشکل مواجه بوده‌اید شاید بهتر باشد دست از تلاش کردن در این راه بردارید. طرف مقابلتان روز خوبی نداشته و زیاد تمایلی به همراه بودن با شما ندارد، او را برای یک روز هم که شده به حال خودش بگذارید. بر خلاف آنچه فکر می‌کنید تماسی که به نیت یک احوال پرسی ساده می گیرید هم می‌تواند به چشم مزاحمت از جانب شما دیده شود.

فال روزانه متولدین مهر

 

مهرماهی عزیز... در حال حاضر سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته‌اید، جدا کرده و مجبور شده‌اید برخی از برنامه‌هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می‌کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می‌دهد طوری که احساس می‌کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

 

آبان ماهی عزیز... امروز اصلا دلتان نمی‌خواهد که حرف‌هایتان را به غیر از افراد نزدیک با کسی دیگر باز گو کنید. درست همین موقع در فکر امتحان چیزی کاملا متفاوت هستید و این کار نیاز به بحث جدی در مورد علایق جدیدتان دارد. متاسفانه شما ممکن است با حرف زدن در مورد این موضوع باعث عصبانی شدید برخی از اطرافیانتان شوید که با رفتار بیش از حد جسورانه شما وحشت زده شده اند. اجازه ندهید این ترس و وحشتی که در وجود آنها می‌بینید شما را هم تحت تأثیر قرار دهد و به انرژی درونیتان اعتماد کنید. این جسارت ناگهانی که در وجود خود حس می‌کنید همچنین می‌تواند اثرات مثبت بسیاری روی رابطه عاطفی شما داشته باشد و نگرش شما را به کل تغییر دهد.

فال روزانه متولدین آذر

 

آذرماهی عزیز... درست همان وقتی که فکر می‌کنید که اوضاع زندگیتان ثبات پیدا کرده است و به آن عادت کرده‌اید، دور جدیدی از تغییرات، به ویژه در رابطه با کارتان، آغاز خواهند شد که به تلاش و توجه ویژه ای از جانب شما احتیاج دارند. شما از این صلح و آرامش موقت خیلی راضی و خوشحال بودید، ولی باید برای این شرایط تازه خودتان را آماده کرده و آستین هایتان را بالا بزنید. حواس پرتی های زیادی دور و برتان هستند و نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با خیال راحت خودتان را کنار کشیده و روی کارتان تمرکز کنید. این وضعیت را به عنوان آزمونی بی ضرر برای سنجش میزان صبر و اراده خودتان در نظر بگیرید. بعدازظهر امروز با دیدن پیشرفتی که با وجود همه مشکلات داشته‌اید به خودتان افتخار خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

 

دی ماهی عزیز... امروز می‌توانید احساساتتان را با افکارتان هماهنگ کنید. اگر انجام این کار برایتان سخت است فعالیت های فیزیکی با سرعت بالا، مثل دویدن، پیاده‌روی و یا ورزش کردن به آرامش ذهنی شما می‌توانند کمک کنند و خواهید توانست با فکری باز و به صورت منطقی به مسائل فکر کرده و تصمیم بگیرید. در چند هفته آینده آمادگی این را خواهید داشت که برای به دست آوردن خواسته هایتان به تنهایی در مقابل تمام دنیا بایستید و جسارت بیان خواسته هایتان را خواهید داشت، پس از همین امروز برای این که از این فرصت بیشترین بهره ممکن را ببرید برنامه ریزی کنید. اگر رابطه عاطفیتان همان طور که دلتان می‌خواهد پیش نمی‌رود نا امید نشوید و کمی به خودتان و عشق‌تان فرصت بدهید.

فال روزانه متولدین بهمن

 

بهمن ماهی عزیز... انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست که باعث گیج شدن و سردرگمی شده‌اند. از طرفی هیجان زده و از طرفی نگران هستید. در دل احساس می‌کنید که بایستی به خلوتی رفته و همه مسائل را برای خودتان تشریح کنید تا بتوانید تصمیمی درست بگیرید. اگر حد و مرزهای بین خودتان و دیگران را مشخص کنید با افراد کمتری مجبور خواهید بود سر و کله بزنید. خوشبختانه با حذف کردن سر و صداهای اضافه می‌توانید مکالماتی با معنا و به دردبخور داشته باشید. اگر نظرات کسی با شما سازگر نبود نترسید، اختلاف نظر یکی از مولفه های لازم برای رشد عقل و منطق شما است. اگر مجرد هستید آخر همین هفته انرژی مضاعف برای یافتن عشق‌تان خواهید داشت، آن را ساده از دست ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

 

اسفند ماهی عزیز... امروز فردی با جاه طلبی خود برج آرزوهایی را که ساخته بودید خراب می‌کند. سرعت کارتان کند و از مسیر مورد نظر دور می‌شوید. شاید تصمیم بگیرید احساسات خود را د راین مورد مخفی کنید و چیزی به زبان نیاورید. ولی بیان کردن احساساتتان خیلی بهتر از پنهان کردن آنها می‌تواند برای رسیدن به موفقیت به شما کمک کند. همیشه ناگفته ها هستند که با گذشت زمان تبدیل به دردها و مشکلاتی بزرگ می شوند. امشب با عشق‌تان درباره حقیقی یا واقعی بودن عشق در بینتان صحبت کنید. جنگ اول به از صلح آخر

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان