فال ورق | فال ورق روزانه

فال ورق روزانه 4 اسفند ماه | فال ورق روزانه 4 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 4 اسفند ماه | فال ورق روزانه 4 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18070
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فروردین

شما هرگز باور نکردید که عشق در نگاه اول ممکن است. با این حال امروز ممکن است نظر شما تغییر کند. یک مرداد ماهی امروز شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مکان ایده آل برای بازدید شما اهواز است. به گشت و گذار بروید و یک غذای خوب بخورید.

اعداد خوش شانس شما 5 و 29 خواهند بود.

از نظر مالی ممکن است بهترین کار برای شما باشد که هزینه های خاصی را از زندگی خود حذف کنید. احتمالا امروز در محل کار درگیری رخ می دهد زیرا یکی از همکاران اعصاب شما را به هم می زند.

نه تنها برای خودتان بلکه برای زمین نیز باید تصمیمات بهتری بگیرید. کمتر زباله بسازید و کمتر پلاستیک بخرید.

اگر خواهر و برادری دارید، همین امروز با او تماس بگیرید. یک روز را برای ملاقات دو نفری و انجام یک فعالیت سرگرم کننده با هم ترتیب دهید. فیلم ببینید، به موزه بروید و کار جالبی انجام دهید.

اردیبهشت

امروز روزی آرام و بدون تنش را در کنار شریک زندگی خود سپری خواهید کرد.

امروز عصر یک سفر فرهنگی را برای یک تجربه جدید و متفاوت در نظر بگیرید.

امروز در زمان مناسب در مکان مناسب خواهید بود.

یک مشتری دشوار ممکن است امروز شما را ناامید کند. با آرامش با آن رفتار کنید و رابطه کاری بسیار بهتری ایجاد خواهد کرد.

زمان به تنهایی می تواند برای سلامتی کلی معجزه کند. به پیاده روی انفرادی بروید یا برای خواندن کتاب به اتاق خود خلوت کنید.

هر طور که امروز احساس می کنید، آن را در آغوش بگیرید.

خرداد

به احتمال زیاد به یک معشوق سابق یا یک رابطه گذشته فکر می کنید. هر کاری که انجام می دهید، با او تماس نگیرید زیرا به هیچ چیز خوبی منجر نمی شود.

اگر به زودی به سفر فکر می کنید، مطمئن شوید که از نظر مالی می توانید آن را اداره کنید.

اعداد 39، 2 و 8 قرار است امروز برای شما شانس بیاورند.

شما مستقل بودن را دوست دارید و سعی می کنید تا جایی که می توانید مستقل باشید اما هر از چند گاهی نیاز به کار گروهی است. روی مسائل درونی خود کار کنید تا خوب کار کنید.

سلامتی شما خوب است اما سلامت روان شما چگونه است؟ نسبت به سلامت روان خود مسئولیت بیشتری داشته باشید.

محاصره شدن با دوستان تمام چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید. به آن ها بگویید که چقدر به آن ها اهمیت می دهید.

تیر

زهره انرژی بسیار زیبایی را برای شما ارسال می کند. امروز حال و هوای عاشقانه و دوست داشتنی دارید. افراد مجرد از معاشقه با یک شهریور ماهی لذت خواهند برد.

مسافرت با کسی که به خوبی او را نمی شناسید ممکن است یک ایده وحشتناک باشد.

پذیرای تجربیات جدید و افراد جدید باشید و از شانس و اقبالی که امروز خواهید داشت شگفت زده خواهید شد.

از نظر مالی شما در مسیر صعود به قله هستید. سخت است اما ارزشش را خواهد داشت. به خود یادآوری کنید که چرا این کار را انجام می دهید.

اگر با میگرن مشکل دارید ممکن است امروز برای شما کمی مشکل باشد. سلامتی شما در کل خوب است.

امروز خودتان را راحت کنید، استراحت کنید و یک کتاب خوب بخوانید. به شما کمک خواهد کرد.

مرداد

انرژی ای که زهره برای شما ارسال می کند شما را بیشتر گیج می کند. افراد متاهل احساس خوشبختی می کنند.

مهم نیست به کجا سفر می کنید یا در حین سفر چه کار می کنید، یک هدفون و یک ماسک خواب همراه خود داشته باشید.

امروز نباید انتظار شانس مالی زیادی داشته باشید. فردا خیلی بهتر خواهد بود.

مردم شما را به خاطر ایده های روشن و نبوغی که دارید تحسین می کنند. اما متواضع باشید به ایده هایی که همکاران تان نیز دارند گوش دهید.

حتی اگر همه چیز امروز کمی آشفته به نظر برسد، سلامتی شما کاملا خوب است. اگر پوست مستعد آکنه داشته باشید ممکن است پوست شما فعال شود.

مراقبت از سلامت روان کاری است که باید انجام دهید. اگر بتوانید بد نیست با یک متخصص ملاقات کنید.

شهریور

افراد مجرد ممکن است در اطراف علائم هوای احساس معاشقه کنند. افراد متاهل ممکن است توسط شریک زندگی خود کمی احساس خفگی کنند. وقت آن رسیده است که کاری را به تنهایی و برای خود انجام دهید.

اگر پول کافی دارید، سعی کنید از قبل برای سفر برنامه ریزی کنید. به جایی بروید که بتوانید آثار هنری زیادی ببینید.

رنگ خوش شانس شما نارنجی خواهد بود. شما در موقعیت های اجتماعی شانس زیادی دارید و شانس مالی جزئی دارید.

حتمالا روز کاری پرباری دارید. یکی از اعضای خانواده که به او اعتماد دارید توصیه های مالی بسیار خوبی خواهد داشت. به آنچه آن ها می گویند گوش دهید و ببینید آیا آنچه آن ها توصیه می کنند برای شما امکان پذیر است یا خیر.

به احتمال زیاد اتفاقی برای شما در حال رخ دادن است و احساس خستگی بیشتر و بیشتر می کنید. به یک حرفه ای مراجعه کنید. ممکن است چیزی اشتباه باشد.

گاهی اوقات تغییر خیلی سریع به صورت شما ضربه می زند و نمی دانید چه کاری انجام دهید. بیشتر به خودتان ایمان داشته باشید و توانایی های تان را بیشتر باور کنید.

مهر

تمام جنبه های منفی را که در گذشته در کمین زندگی عشقی شما بوده است کنار بگذارید و روابط جدید پیدا کنید.

از مسافرت در شب و در سفرهای طولانی خودداری کنید.

شانس شما به نفع شما نیست بنابراین به شما توصیه می شود که ریسک نکنید.

احساس رضایت احتمالا این روز را از نظر وضعیت مالی به روز خوبی تبدیل می کند. توقعات زیاد است، روحیه جنگجویانه شما به وجود می آید و فداکاری می تواند باعث شود که آرزوهای طولانی مدت به تعویق بیفتند.

به نظر می رسد این روز روزی است که در آن احساس شکست ناپذیری می کنید، یک فرم کلی خوب شما را در بر می گیرد. سعی کنید فعال تر باشید و در تمام بعدازظهرها هوشیار باشید حتی اگر خلق و خوی شما تمایل به گفتن چیز دیگری دارد.

احساس نسبتا خوبی دارید و به نظر می رسد که می توانید نبض موفقیت را به راحتی قرار دهید. امروز به شدت در مورد چیزها اشتیاق خواهید داشت.

آبان

افراد متاهل ممکن است احساس بهتری داشته باشند اگر با هم قرار ملاقات بگذارند. افراد مجرد از طریق برنامه های دوستیابی با افراد زیادی معاشقه می کنند.

بهترین مکان برای بازدید شما شمال است.

اعداد خوش شانس شما امروز 79، 68، 18 و 17 خواهند بود.

ممکن است برای انجام همه چیز نیاز به فداکاری هایی مانند اضافه کاری و غیره داشته باشید. این احتمال وجود دارد که شما روی حرکت رو به جلو در دنیای شرکت متمرکز شده باشید.

معنوی تر باشید. امروز جملات تاکیدی مثبت را تکرار کنید. زیاد قهوه یا الکل ننوشید، زیرا معده شما نقطه ضعف امروز شما خواهد بود.

با ایجاد تغییرات کوچک شروع کنید و سپس به سمت تغییرات بزرگتر حرکت کنید. اگر کمی روال خود را تغییر دهید برای شما خوب است.

آذر

در حال حاضر این امکان وجود دارد که شما متوجه شده باشید که اگر تازه از هم جدا شوید، برای هر دوی شما بهتر است. سخت خواهد بود اما شما برای بهتر است.

مکان ایده آل برای سفر شما کیش است.

اعداد خوش شانس شما امروز ۷، ۳۳، ۲۹، ۸۶ و ۷۴ خواهند بود.

امروز ایده های خلاقانه و نوآورانه زیادی در محل کار خواهید داشت. بنابراین وقتی فرصتی برای ارائه ایده‌های تان وجود دارد از صحبت کردن دریغ نکنید.

با وجود اینکه احساس خوبی دارید و سالم هستید ممکن است به دلیل استرس کمی معده درد داشته باشید. امروز راهی برای آرام کردن ذهن خود پیدا کنید.

گاهی اوقات شما تمایل دارید کمی احساس ضعف کنید. این زمانی است که باید به آینه نگاه کنید و با خود تکرار کنید که چقدر عالی هستید.

دی

مجردها نگران این واقعیت هستند که مدتی است مجرد بوده اند. مورد مناسب زمانی به وجود می آید که شما واقعا برای آن آماده باشید. افراد متاهل از مدتی دوری از شریک زندگی خود لذت می برند.

اگر امروز با هواپیما سفر می کنید حتما چمدان خود را با نام خود علامت بزنید.

رنگ سبز امروز برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

زهره از مالی شما محافظت می کند بنابراین امروز هیچ مشکل مالی نخواهید داشت. درباره رئیس یا همکاران تان بد صحبت نکنید زیرا ممکن است فقط برای شما دردسر ایجاد کند.

به جای روغن معمولی سعی کنید بیشتر از روغن زیتون استفاده کنید. این روغن هنگام پخت و پز سالم تر است و حتی خوشمزه تر است. مصرف الکل و شکر را کاهش دهید.

اجازه ندهید یک روز بد شما را از بین ببرد. شما به راحتی تسلیم نمی شوید. شما قدرت زیادی در درون تان دارید. شما فقط باید آن شعله درونی را روشن کنید.

بهمن

مجردها نباید در حال حاضر در مورد قرار ملاقات استرس داشته باشند. شما در حال حاضر چیزهای بسیار مهم دیگری دارید که باید به آن ها فکر کنید. اگر بچه دارید، امروز با هم فعالیت های سرگرم کننده انجام دهید.

در حال حاضر تنها چیزی که می توانید به آن فکر کنید ماسه است. اما آیا می خواهید به ساحل بروید یا به یک بیابان؟ هر کدام را که انتخاب کنید فوق العاده سرگرم کننده و جالب خواهد بود.

امروز مثل این است که زیر خوش شانس ترین ستاره متولد شده اید. امروز از شانس خود نهایت استفاده را ببرید.

از نظر مالی وضعیت شما بسیار خوب است. همه در محل کار واقعا از عملکرد کاری شما راضی هستند و این باید چیزی باشد که به آن بسیار افتخار می کنید.

افراد با فشار خون پایین ممکن است روز چالش‌ برانگیزتری نسبت به بقیه داشته باشند. اگر دارو مصرف می کنید، به خودتان یادآوری کنید که مصرف آن را فراموش نکنید.

شخصی که در گذشته با او نزدیک بودید سعی می کند با شما ارتباط برقرار کند.

اسفند

خلق و خوی شما بسیار ناپایدار است اما خوشبختانه شریک زندگی شما می داند که چگونه به این نوع موقعیت ها واکنش نشان دهد. افراد مجرد ممکن است احساس تنهایی کنند.

اگر این کار را انجام نداده اید، اگر امسال با یکی از دوستان تان برنامه ریزی کنید، عالی خواهد بود. این تجربه ای خواهد بود که برای همیشه به یاد می آورید.

امروز عدد 74 عدد خوش شانس شما خواهد بود.

چیزی وجود دارد که شما را آزار می دهد. یا کسی به شما بدهکار است یا به این فکر می کنید که روی چیز اشتباهی سرمایه گذاری کرده اید.

نقطه ضعف امروز شما معده شماست به خصوص اگر امروز یک رویداد بزرگ و مهم در پیش دارید.

امروز احساسات شما کمی وحشیانه خواهد بود پس برای آن آماده باشید. با یکی از اعضای مسن خانواده تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان