فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 10 اسفند ماه | فال ورق روزانه 10 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال ورق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 10 اسفند ماه | فال ورق روزانه 10 اسفند ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18176
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... امروز دوستی به شما پیشنهاد مسافرت می‌دهد. لازم است که وسواس کافی را برای قبول یا رد پیشنهادش به کار بندید چرا که ممکن است این سفر آنگونه که شما انتظارش را دارید باب میلتان نباشد. در انجام دادن امور روزانه خود وسواس را کنار گذاشته و کمی به خود و اطرافیانتان آسان بگیرید. دقت داشتن در کار خوب است ولی اگر این دقت به وسواس تبدیل شود هم شما و هم اطرافیانتان را آزار خواهد داد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... کار و کار و کار… تمام زندگیتان این است؟ مسلما این راه درستی نیست. پلی میان کار و روابط شخصیتان بزنید تا بتوانید بهتر زندگی را مدیریت کنید. به جسم و ذهن‌تان کمی استرااحت دهید و درباره مشکلات ایجاد شده نگران نباشید زیرا حل خواهد شد اما از آن‌ها عبرت بگیرید. یک مهمان یا هم صحبت با حضور خود حال و هوایتان را عوض می‌کند.

فال روزانه متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... حل کردن مشکلات به تنهایی ایده خوبی نیست، شاید دیگران راه حل‌هایی داشته باشند که به ذهن شما نرسیده باشد، پس به نظرات سایر افراد نیز توجه کنید. مدتی است احساس و نگاهتان به زندگی تغییر کرده است شاید عاشق شده باشید و هنوز خودتان باور نکرد‌اید. احساستان را ابراز کنید ولی شتابزده عمل نکنید.  قبل از آن شرایط را خوب بررسی کنید تا موقعیت زمانی و مکانی مناسب برای بیان احساس‌تان را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

تیرماهی عزیز... سعی کنید امروز را کنار دوستانتان باشید. از خاطرات شیرین گذشته، دغدغه‌های آینده و آروزهایی که در سر دارید با آن‌ها حرف بزنید. دوستان با اعتماد و پر تلاش می‌توانند شما را درسیدن به آرزوهایتان کمک کنند. اگر از سوی برخی اطرفیانتان در مورد برخی از کارهایی که علاقه به انجام آن‌ها هستید مخالفتی دیدید، در مقابل آن‌ها ایستاده و پاسخشان را قاطعانه بدهید. موضوعی را از عشق‌تان مخفی کرده‌اید بهتر است هر چه سریع‌تر او را آگاه کنید، چرا که ممکن است باعث بروز سوتفاهم و دلخوری میان شما و او گردد.

فال روزانه متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... احساس می‌کنید که دورتان دیواری کشیده شده است و همین موضوع شما را ناراحت و عصبی کرده است. اما در این شرایط بهتر است که به جای محدودیت های بزرگ، روی موانع کوچک تر تمرکز کنید. مطمئن باشید که با برداشتن آنها مرحله به مرحله، دیوارهای بزرگ هم برداشته خواهد شد. برای خود برنامه ریزی های کوتاه مدت و واقع بینانه تری ترتیب دهید. اگر از رابطه عاطفی‌تان راضی نیستید یا به آن پایان دهید یا برای همیشه مشکلات را حل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... با وجود این که ممکن است بخواهید امروز را در کنار خانواده و دوستانتان خوش بگذرانید، امواج تغییرات انقلابی همچنان در زندگی شما در جریان هستند و ممکن است ناگهان مجبور شوید این جمع دوست داشتنی را برای انجام کارهایی که در انتظارتان هستند ترک کنید. شما در حال حاضر تمام منابع لازم برای انتخاب یک هدف بلند پروازانه را در اختیار دارید، پس شجاع باشید و خودتان را درگیر چیزهای کوچک و بی‌اهمیت نکنید. شاید ترس از ناشناخته ها باعث شود دست و دلتان بلرزد و انتخاب مسیر برایتان دشوار شود. یادتان باشد که تمام موفقیت‌های بزرگ با انتخاب راه های ناشناخته و قدم گذاشتن در راهی که دشوار به نظر می رسیده به وجود آمده اند.

فال روزانه متولدین مهر

مهرماهی عزیز... امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می‌دانید در چه مسیری دارید پیش می‌روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید، ولی می‌توانید در عالم رویا سناریوهای ایده‌آل گرایانه برای آینده تان بنویسید. اگر طی چند هفته گذشته پیشرفت رابطه عاطفیتان به نظرتان خیلی کند بوده است سعی کنید کمی دیگر صبر کند و عجولانه در مورد آینده این رابطه قضاوت نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز اصلا روز خوبی برای تنبلی و ماندن در رختخواب نیست، مخصوصا حالا که خیلی ها روی شما حساب می‌کنند. هر چقدر بیشتر از ساعات اولیه صبح برای انجام کارهایتان استفاده کنید در بقیه روز فشار کمتری به شما وارد خواهد شد. وقت خود را با خیال پردازی، فکر کردن به کارهایی که موعدشان دارد فرا می‌رسد و امثالهم هدر ندهید و به کارهایتان بچسبید. به اولین تعطیلاتی که پیش رو دارید فکر کنید و به این که اگر الان کارهایتان را درست انجام دهید چقدر از آن لذت خواهید برد. اگر می‌خواهید شخصیت واقعی طرف مقابلتان را ببینید و او را بهتر بشناسید کاری کنید که با شما احساس راحتی کند و معذب نباشد.

فال روزانه متولدین آذر

آذرماهی عزیز... شما در حال حاضر حال خیلی خوبی دارید و تردیدهایی که بخاطر کندی پیشرفتتان نسبت به مسیری که در پیش گرفته‌اید پیدا کرده بودید دارند برطرف می شوند و صبوریتان مثل همیشه به دادتان رسیده است. احساس می‌کنید همه چیز دارد خوب پیش می‌رود و به آینده امیدوار هستید. حس ششمتان نیز بسیار قوی است و می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. اکنون مسائل معنوی برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند و شاید به فکر انجام سفری زیارتی باشید. بهتری است قبل از هر گونه برنامه ریزی یکی دو روزی دست نگه داشته و با دوستان و اعضای خانواده تان در مورد این تصمیم خود مشورت کنید.

فال روزانه متولدین دی

دی ماهی عزیز... هر چند که امروز روزی تعطیل است ولی فعالیت شما بسیار خواهد بود بنابراین خودتان را با سرعت امروز همگام کنید. انرژی بسیار زیادی در دسترس شما قرار گرفته است، تا جایی که می‌توانید از آن استفاده کنید. شرکت در فعالیت های گروهی و اجتماعی شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که به نظرتان خیلی جذاب و هیجان انگیز هستند و رابطه شما با آنها به دوستی خواهد انجامید. بعدازظهر امروز سعی کنید با عشق‌تان خلوت کنید و یا هم وقت بگذرانید، خواه در یک رستوران دنج باشد، خواه جلوی تلویزیون خانه خودتان!

فال روزانه متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... عشق‌تان کسی است که شما او را از ته دل دوست دارید پس تلاش کنید که توقع و انتظاراتتان را از او پایین بیاورید. اصرار بیجای شما برای انجام برخی کارها تنها وضعیت را بدتر خواهد کرد. کمی صبر و حوصله به خرج دهید تا همه چیز سر جای مناسب خودش قرار گیرد. امروز افکارتان دچار تشویش و نگرانی شده‌اند اما اجازه ندهید که این نگرانی شما را از بیان حقیقت منع کنند. با خود و دیگران صادق باشید تا بهترین اتفاق ها برایتان رخ دهند. دوستی انتظارتان را می کشد، وقت آن است با یک هدیه به سمت اش روی و سورپرایزش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... امروز آنچنان روز مناسبی برای صحبت درباره تغییری در وضعیت زندگیتان نیست. بهتر است بیشتر به تلاش و کوشش خود بپردازید تا فکر کردن به نتیجه کار. با وجود این که معمولاً آدمی نیستید که بی گدار به آب بزند و حساب نشده گام بردارد، در حال حاضر دلتان می‌خواهد سریع‌ترین راه ممکن را برای رسیدن به خواسته‌هایتان در پیش بگیرید. گاهی بایستی دل به دریا زد و کاری که همان لحظه به نظرتان درست است را انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان