تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۳ دی | مدارس کدام استانها بدلیل آلودگی هوا تعطیل شد ؟

احتمال تعطیلی مدارس تهران ، البرز ، کرج ، اصفهان ، اهواز ، اردبیل ، ارومیه ، خوزستان ، مشهد ، تبریز ، قم ، قزوین ، اراک ، همدان و سمنان ، شهریار ، ساوجلاغ ، هشتگرد ، آبیک ، ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، سنندج ، بندرعباس ، هرمزگان ، شیراز ، لرستان یزد و مازندران ، گیلان و رشت و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به علت آلودگی هوا و بارش باران و برف را در این صفحه بخوانید.

خبر فوری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۳ دی | مدارس کدام استانها بدلیل آلودگی هوا تعطیل شد ؟
کدخبر : 16609
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: در هفته های اخیر بدلیل شدت آلودگی در پایتخت و کلانشهرها و برودت هوا در برخی مناطق دولت اقدام به تعطیلی مدارس کرده است. این تعطیلی مدارس گاها به 2 یا 3 روز مداوم ادامه پیدا کرد. دیروز و امروز هم بدلیل شدت سطح قرمز آلودگی هوا تعطیلی مدارس تهران و چند استان صورت پذیرفت. منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه 3 دی 1402 دادند. جزئیات ایت تعطیلی را در ادامه مطلب با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

آیا مدارس فردا یکشنبه 3 دی 1402 تعطیل است؟ 

هوای تهران ، اهواز و کرج مشهد و اصفهان همچنان آلوده است و بارندگی صورت نگرفته است با این وضعیت آلودگی هوا رو به افزایش خواهد رفت و دانش اموزان ترجیحا از ماسک فیلتردار استفاده کنند.

فردا یکشنبه مدارس تهران و کرج و اصفهان و اهواز به احتمال زیاد تعطیل شود البته اگر آلودگی هوا ادامه پیدا کند و خبری از بارش باران و وزش باد نباشد به محض دریافت خبری رسمی تعطیلی مدارس هر شهر در این صفحه درج خواهدشد.

متاسفانه در هفته ای که گذشت وضعیت آلودگی هوا گریبان بسیاری از شهرهای کشور را گرفته بود و آموزش و پرورش چاره ای جز تعطیلی نداشت با اینکه امروز شنبه مدارس تعطیل نبود اما آلودگی ها در بسیاری از شهرها سایه افکنده است و دانش اموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس میباشند.

احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه 3 دی

این احتمال وجود دارد که فردا مدارس تهران و کرج تعطیل شود اما احتمال آن بسیار کم است چرا که آموزش و پرورش پایتخت اعتقاد زیادی به برگزار مدارس دارد و تمایلی به برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین ندارد.

کرج نیز هوای آلوده ای دارد که اگر امروز باران نبارد شرایطش دشوار خواهد شد.

شدت بارش‌های فردا برای جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه غربی چهارمحال و بختیاری است.

روز یکشنبه در نوار غربی کشور و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش و وزش باد روی می‌دهد و در دامنه‌های جنوبی البرز نیز سرعت وزش باد افزایش می‌یابد. روز دوشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد قابل ملاحظه است و سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تسنیم، از شنبه تا دوشنبه در شمال غرب کشور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان وزش باد شدید و در برخی مناطق وزش باد بسیار شدید خواهد بود. فردا غرب خلیج‌فارس و دریای خزر مواج است.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس کردستان فردا 3 دی 1402

با ورود سامانه بارشی به کشور بارنگی از دیروز در برخی مناطق آغاز شده و بخشی از کشور را سفیدپوش کرده است با شدت گرفتن بارش ها در استان کردستان برای امروز شنبه 2 دی بارندگی موجب لغزندگی و بسته شدن معابر و همچنین کاهش دما موجب احتمال تعطیلی مدارس برای برخی شهرستان های این استان خواهد شد .

پس با ما همراه باشید تا به محض اعلام تعطیلی مدارس سنندج و دیگر شهرستان های استان کردستان اولین نفر شما باشید که از اخبار مطلع خواهید شد .

تعطیلی مدارس البرز فردا 3 دی 1402

با توجه به شاخص آلودگی هوای شهر کرج که به ۱۶۳ رسیده و وضعیت آن به ناسالم برای عموم تغییر کرده است، احتمال تعطیلی مدارس در استان البرز برای روز یکشنبه بسیار محتمل به نظر می‌رسد. این شاخص نشان دهنده وضعیت نامطلوب آلودگی هواست که ممکن است برای سلامتی دانش‌آموزان و عموم مردم ضررآور باشد.

همچنین، در صورت استمرار و تشدید آلودگی هوا، احتمال برگزاری جلسه اضطراری توسط مسئولین مربوطه به منظور اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با این مشکل از جمله تعطیلی مدارس و مؤسسات آموزشی بیشتر خواهد بود.

باید توجه داشت که تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس و اقدامات اضطراری درباره آلودگی هوا اغلب بر اساس پیشنهادات و توصیه‌های مراجع بهداشتی و هواشناسی اتخاذ می‌شود تا سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و افراد جامعه تأمین شود. 

احتمال تعطیلی مدارس سرخس و مشهد در روز یکشنبه

آلودگی هوا یکی از موضوعاتی است که اغلب تأثیر مستقیمی بر سلامتی افراد دارد و در صورت افزایش آلاینده‌ها، ممکن است به تعطیلی مدارس در برخی مناطق ادامه پیدا کند. امروز، شاخص کیفیت هوای مشهد به عدد ۱۱۵ رسیده است که نشان‌دهنده وضعیت ناسالم آن است. با توجه به این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس در شهرهایی همچون سرخس و مشهد در روز یکشنبه وجود دارد.

آلودگی هوا، خطری جدی برای سلامتی کودکان، جوانان و افرادی با بیماری‌های تنفسی می‌باشد. تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس عمدتاً براساس توصیه‌های مراجع بهداشتی و هواشناسی اتخاذ می‌شود تا سلامت و ایمنی دانش‌آموزان تضمین شود. به همین دلیل، با توجه به شاخص‌های ناسالم آلودگی هوا، احتمال تعطیلی مدارس در این مناطق در روزهای آینده وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان