تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 28 آذر | مدارس تا شب یلدا تعطیل اعلام شد ؟

امروز خبرهایی از سوی منابع آگاه درباره احتمال تعطیلی مدارس استان تهران و چند استان دیگر کشور منتشر شد که جزئیات آن را در ادامه مطلب با هم در سایت گشتنی می خوانیم.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 28 آذر | مدارس تا شب یلدا تعطیل اعلام شد ؟
کدخبر : 16441
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: در هفته های اخیر بدلیل شدت آلودگی در پایتخت و کلانشهرها و برودت هوا در برخی مناطق دولت اقدام به تعطیلی مدارس کرده است. این تعطیلی مدارس گاها به 2 یا 3 روز مداوم ادامه پیدا کرد. دیروز هم بدلیل شدت سطح قرمز آلودگی هوا تعطیلی مدارس تهران و چند استان صورت پذیرفت. امروز هم بدلیل تداوم آلودگی ها و سرما و یخبندان خبرهایی از گوشه و کنار درخصوص تعطیلی مدارس فردا 28 آذر 1402 به گوش می رسد که در ادامه با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا 28 آذر 1402

کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر دوشنبه در استانداری تهران تشکیل جلسه داد و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، تصمیم گرفته شد تا مهدهای کودک، مدارس مقطع ابتدایی، این استان به غیر از شهرستان فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر روز سه‌شنبه ۲۸ آذر تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و به صورت غیر حضوری دنبال شود.

تداوم تعطیلی مدارس استان تهران به علت آلودگی هوا 

یک منبع آگاه از تداوم تعطیلی و آموزش مجازی در مدارس استان تهران به علت آلودگی هوا خبر داد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از تداوم تعطیلی مدارس استان تهران به علت آلودگی هوا خبر داد.

این منبع آگاه گفت: کلاس درس دانش آموزان استان تهران برای فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه به صورت مجازی دایر خواهد بود.

وی عنوان کرد: احتمال ادامه دار شدن تعطیلی‌ها برای روز چهارشنبه نیز وجود دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران نیز پیش از ظهر امروز با اشاره به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی از برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان خبر داده بود.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران نیز از پایداری جو و سکون هوا نیز خبر داده بود که این پیش بینی احتمال ادامه دار شدن تعطیلی‌ها را قوت بیشتری خواهد بخشید.

تعطیلی مدارس

مدارس تهران فردا ۲۸ آذر تعطیل می شود؟

ایسنا : با توجه به تشدید آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان تهران عصر امروز برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: در پی افزایش آلودگی هوای تهران کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه می‌دهد.

محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان تهران عصر امروز برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، وی ادامه داد: نتایج و مصوبات کارگروه برای اطلاع شهروندان از مراجع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس تبریز فردا 28 آذر 1402

با توجه به بارش برف و تداوم سرمای شدید در شهر تبریز و مناطق اطراف، امکان تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه متقاضیان دیده می‌شود. گرچه تا کنون اطلاعیه‌ای از مقامات مربوطه درباره تعطیلی مدارس در این شهر صادر نشده است، اما افزایش شدید سرما و بارش‌های برفی گسترده منجر به ایجاد وضعیت نامساعد در جاده‌ها و شرایط آب و هوایی نامناسب برای رفت و آمد می‌شود.

همانطور که پیش‌بینی می‌شود، ادامه بارش برف و سرمای شدید در شهر تبریز تا ساعات آخر شب و روز سه شنبه ادامه خواهد داشت. در این شرایط فعلی، احتمال تعطیلی مدارس به منظور حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس بسیار مرتفع است.

همچنین، مسئولان و اولیا و مردم عمومی تا اعلام رسمی تصمیم از سوی مقامات مربوطه مانند اداره آموزش و پرورش یا معاونت امور آموزشی شهرداری تبریز به اطلاع رسانده شود، می‌توانند به کمک رسانه‌های خبری مانند ایران چطور به منظور دریافت اطلاعات دقیق و رسمی درباره وضعیت مدارس در روز سه شنبه توجه کنند.

تعطیلی مدارس اردبیل به دلیل بارش برف و یخبندان

با نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش بارش‌های برفی در استان اردبیل، بسیاری از مردم از جمله اولیا و معلمان به دنبال اعلام رسمی تعطیلی مدارس در روز سه شنبه هستند. گرچه تا این لحظه خبر رسمی تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه منتشر نشده، اما بارش‌های برفی گسترده و یخبندان در برخی نقاط این استان باعث ایجاد شرایط نامساعد برای رفت و آمد و خطر احتمالی برای دانش‌آموزان و کارکنان مدارس می‌شود.

بر اساس گزارشات هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود که بارش برف و یخبندان در مناطق مختلف اردبیل تا ساعات پایانی شب و روز سه شنبه ادامه خواهد داشت. در این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس به دلیل مسائل ایمنی و دسترسی آسان‌تر و امن‌تر به مدارس وجود دارد.

با این وجود، دانش‌آموزان، اولیا و مردم عمومی تا اطلاع ثانوی از طریق پیام‌رسان‌ها و رسانه‌های محلی منتظر اعلام رسمی خبر تعطیلی مدارس باشند و به دستورات و راهنمایی‌های اعلام شده توسط مقامات مربوطه توجه کنند. این اقدام از سوی مقامات برای حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و اعضای همگانی است که در این شرایط هوایی نامناسب، اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه حادثه ناشی از وضعیت هوایی خطرناک را به کارگیرند.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا 28 آذر 1402

شاخص های آلودگی هوا | ساعت 15:00

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان