تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | فکرشو می‌کردی از شکل خمیر دندون بشه شخصیت طرف رو خوند؟

تست های شخصیت شناسی بر اساس رفتارهای روزمره کاملا درست از آب در می‌آیند، این یکی را امتحان کنید!

تست روانشناسی | فکرشو می‌کردی از شکل خمیر دندون بشه شخصیت طرف رو خوند؟
کدخبر : 16179
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تست های شخصیت شناسی بر اساس رفتارهای روزمره کاملا درست از آب در می‌آیند، این یکی را امتحان کنید! به عکس زیر نگاه کنید.

به خمیردندونت نگاه کن!

افراد مختلف به شکل متفاوتی از خمیر دندان استفاده کرده و آن را روی روشویی توالت می‌گذارند. همین الان یک نگاه به خمیر دندان خود بیندازید و سبک شخصیتی خود را کشف کنید! خمیر دندان شما کدام شماره است؟ جواب تست را در پایین صفحه مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تفسیر مشاهده خمیردندان‌های مختلف

شماره ۱: اگر خمیر دندان را از بالا، به سمت کلاهک فشار دهید، طبیعتاً سرسخت هستید. شما مستقل و هدف گرا هستید. شما به راحتی به افراد اعتماد نمی کنید و مایلید به هر وسیله ای به هدف خود برسید. شما با اراده و قوی هستید اما مستعد منفی گرایی نیز هستید. شما با قوانین خود زندگی می کنید و فقط می خواهید یک زندگی خوب و رضایت بخش برای خود داشته باشید.

شماره ۲: اگر لوله خمیر دندان را از پایین فشار دهید و در حین حرکت آن را تا کنید، یک فرد منحصر به فرد هستید. این روش ایده آلی برای استفاده از خمیر دندان است، اما اکثر مردم به آن توجهی نمی‌کنند. با این حال، شما فردی کمال گرا و بسیار منظم هستید. معمولا نسبت به عیب و نقص ها حساس هستید و راه های خلاقانه ای برای حل مشکلات پیدا می کنید.

شما اسراف نمی‌کنید و از تمام منابع برای انجام کار خود استفاده می کنید. از مهم ترین ویژگی های شخصیتی شما می‌توان به با برنامه بودن و سخت کوش بودن اشاره کرد.

شماره ۳: اکثر مردم به طور ناخودآگاه خمیر دندان را از یک مکان فشار می دهند، اما کسانی هستند که ذهنشان متفاوت عمل می کند. اگر هر بار به صورت رندوم به جایی از خمیر دندان فشار بیاورید، شخصیتی متمایز دارید و دیدگاه خاصی نسبت به جهان دارید.

شما به هنر علاقه دارید و ذهن خلاقی نیز دارید. شما می توانید زیبایی را در پیش پا افتاده ترین چیزها بیابید. با این حال، شما می توانید در طبیعت کاملا نامرتب باشید. معمولا در وقت شناسی و مرتب بودن مشکلات اساسی دارید. شما از برنامه ریزی متنفر هستید. اما در عوض خوش بین هستید و مانند یک پرنده‌ی آزاد زندگی می کنید، آماده برای رفتن یا انجام هر کاری، در هر کجا و هر زمان. اما متاسفانه مستعد نوسانات خلقی نیز هستید.

شماره ۴: اگر خمیر دندان را از وسط فشار دهید، در میان اکثریت مردم روی کره زمین هستید. شما فردی هستید که در همه چیز مهارت دارید و سعی می کنید چیزی را که در آن عالی هستید پیدا کنید. یک زندگی مستقل و در عین حال اجتماعی و پر از شلوغی دارید.

شما ممکن است منظم ترین فرد نباشید، اما انعطاف پذیر هستید. اگر با مشکلی روبرو می شوید، با تمام وجود با آن روبرو می شوید و تلاش در حل آن دارید. شما شخصیتی دلپذیر و دوستان صمیمی زیادی دارید. دوست دارید اجتماعی باشید و همچنان زندگی و احساسات خود را متعادل نگه دارید.

شماره ۵: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که لوله خمیردندان شما همیشه به شکل دست نخورده است، حتی اگر نیمه خالی باشد، یکی از منحصر به فردترین افراد جهان هستید! شما معمولا در فکر فرو رفته اید و تخیل روشنی دارید. اغلب رویاپردازی می کنید و بسیار هنرمندانه زندگی می‌کنید.

از نظر دیگران، به نظر می رسد که شما در دنیای کاملاً متفاوتی در ذهن خود زندگی می کنید. شما همچنین حساس، سخاوتمند، بی خیال و ملایم هستید. همچنین می توانید گاهی اوقات بیش از حد رک باشید اما همیشه به احساسات دیگران نیز توجه می کنید.

نظر شما راجع به پاسخ تست شخصیت شناسی امروز چه بود؟ آیا سبک شخصیتی شما را درست حدس زدیم؟!

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان