تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | یک کلید انتخاب کن تا از ویژگی‌های شخصیتیت آگاه بشی!

تصویری را برای شما آورده‌ایم تا انتخاب کنید که کدام یک از ۶ کلید نشان داده شده برای باز کردن صندوق قدیمی حاوی گنج مهم است. در ادامه مطلب با ما باشید تا این تست شخصیتی را برایتان تحلیل کنیم.

تست روانشناسی | یک کلید انتخاب کن تا از ویژگی‌های شخصیتیت آگاه بشی!
کدخبر : 16177
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

 تست‌های شخصیت همیشه اخباری را در مورد جنبه‌هایی از زندگی ما به ارمغان می‌آورند که ما به آن آگاه نیستیم، مانند بزرگترین ترس‌های ما یا بهترین صفات برجسته شخصیتی که داریم. توجه داشته باشید که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد، اما مهم است که به دقت فکر کنید که کدام یک از ۶ کلید برای شما بهتر است. سپس تحلیل تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا آن را به دقت بررسی کنید.

تست روانشناسی کلید

از بین ۶ کلید کدام  کلید را برای بازکردن صندوقچه گنج انتخاب می‌کنید؟

کلید ۱

این بدان معناست که شما شخصیت نسبتاً منطقی دارید و فردی بسیار تحلیل‌گر هستید. این کلید ساده‌ترین و در عین حال موثر‌ترین کلید در باز کردن در است. البته، باوجود امنیت خاطر بسیاری که دارید، ممکن است در برخی موارد احساس آسیب پذیری کنید و از شکست بترسید.

کلید ۲

شما فردی قوی و باوقار هستید. علی‌رغم مشکلاتی که در راه است شما هر چه در ذهن دارید را بدست می‌آورید. شما کاریزماتیک، قوی و خلاق هستید و توانایی‌های رهبری زیادی دارید.

کلید ۳

شما همیشه ایده‌های روشنی دارید. شما آنقدر به خودتان اطمینان دارید که همیشه افکار و نظرات خود را نشان می‌دهید. چالش ها را دوست دارید، عاشق رقابت هستید و چالش یک محرک بزرگ در زندگی شما است.

کلید ۴

شما بسیار خوش‌بین و همیشه شاد هستید. اگر این کلید را انتخاب کنید، به این معنی است که شما همیشه در تلاش برای یافتن جنبه روشن چیزها هستید و نیمه پر لیوان را می‌بینید. البته شما کمی هیجانی و بدون فکر تصمیم می‌گیرید.

کلید ۵

شما به شدت رویا‌پرداز هستید. شما برجسته ترین گزینه را از بین تمام گزینه‌های نشان داده شده در تصویر انتخاب کرده‌اید و این به این دلیل است که شما شخصیت بسیار منحصر به فردی دارید، و البته کمی تخیلی!

کلید ۶

شما منطقی ترین فرد هستید. افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند دقیقا برعکس کسانی هستند که شماره ۵ را انتخاب می کنند. شما بسیار منطقی هستید، قدرت تمرکز فوق العاده ای دارید . از آن دسته افرادی نیستید که جرأت ریسک ندارند و به راحتی از منطقه امن خود خارج می‌شوید.

آیا این تست شخصیتی دقیق بود؟ نظرات خود را به اشتراک بگذارید؟

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان