تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | اتاق خواب رویاییت رو انتخاب کن تا بگم پس ذهنت چیا میگذره

این بار تستی را ارائه می‌دهیم که در آن می‌توانید با توجه به رنگی که انتخاب کرده‌اید، مهارت‌ها و نوع شخصیت خود را شناسایی کنید.

تست روانشناسی | اتاق خواب رویاییت رو انتخاب کن تا بگم پس ذهنت چیا میگذره
کدخبر : 16168
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

چه رنگی را انتخاب می‌کنید؟

به دقت در مورد رنگی که ترجیح می‌دهید فکر کنید، راحت باشید و با دقت بخوانید که این تست برای شما چه رنگی در نظر گرفته است.

هر رنگ، یک شخصیت

۱. دیوار قرمز

شما استعدادها و فضایل زیادی دارید. همیشه اهداف خود را در کوتاه مدت تعیین می‌کنید. برای شما همه چیز رقابت است و همیشه به دنبال چالش‌های دائمی هستید که در این چالش‌ها، خود را در معرض آزمایش قرار دهید، هرگز چیزی را به شانس واگذار نمی‌کنید. شما باید گفتگوهای درونی بیشتری داشته باشید و روی عزیزانتان تمرکز کنید.

۲. دیوار نارنجی

شما آگاه هستید که برای رسیدن به چیزی مهم باید کارها را مرحله به مرحله و به بهترین نحو انجام داد. گاهی اوقات شما نسبت به خودتان احساس ناامیدی دارید. انتقاد از خود به شما کمک می‌کند هر روز پیشرفت کنید. یاد بگیرید بیشتر استراحت کنید.

۳. دیوار بنفش

شما یاد گرفته‌اید که از خود مطمئن باشید، زیرا زندگی به شما آموخته است که همه ما در معرض چیزهای منفی هستیم. اما آنچه مهم است بلند شدن بعد از زمین خوردن است. مردم برای مشاوره به شما مراجعه می‌کنند، زیرا شما نسبت به مشکلات دیگران حساس هستید، تا حدی که می‌توانید بهترین راه‌حل را پیدا کنید.

۴. دیوار خاکستری

شما فردی هستید که به دلیل اینکه قبلاً صدمه دیده‌اید به کسی روی خوش نشان نمی‌دهید. بسیاری از مواقع شما می‌توانید به عنوان موجودی سرد و کم حرف طبقه‌بندی شوید. منطق برای شما مهم است، زیرا شما برای هر چیزی یک توضیح معقول پیدا می‌کنید.

۵. دیوار صورتی

اگر صورتی را انتخاب کرده‌اید، لحظه‌ای از زندگی خود را تجربه می‌کنید که در آن همه چیز به طرز شگفت‌انگیزی برای شما پیش می‌رود و شادی که احساس می‌کنید با نزدیک‌ترین افراد به شما تقسیم می‌شود. اما باید کمی محتاط باشید، زیرا لحظات زودگذر هستند و باید برای هر کاری آماده باشید.

۶. دیوار زرد

شما به غریزه خود بسیار اعتماد دارید، نگرشی که با آن مسائل روبرو می‌شوید نقطه قوت شماست، زیرا همیشه سعی می‌کنید جنبه مثبت چیزها را ببینید. شما مترادف با الهام بخشیدن به افراد اطرافتان هستید.

۷. دیوار سبز

شما در مورد سلیقه خود کاملاً شفاف بوده و ساده و صادق هستید، اگرچه ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند. شما به دنبال ثبات و آرامش هستید و بسیار دوستانه با اطرافیان و دوستانتان رفتار می‌کنید. حال و هوای شما همیشه خوب است، اما می‌توانید خیلی سریع دچار ناامیدی شوید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان