تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی تصویری | عجول هستید یا صبور؟

این تست شخصیتی مشخص می‌کند آیا شخصیتی محتاط دارید یا در مورد مسائلی که پیرامون شما اتفاق می افتد بی خیال هستید و چیزی شما را مضطرب نمی کند.

تست روانشناسی تصویری | عجول هستید یا صبور؟
کدخبر : 16124
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

درخت:

شما فردی بسیار خوش شانس هستید که خیلی به اتفاقات فکر نمی‌کنید و از زندگی خود راضی هستید و در مورد اتفاقات آینده خیلی خود را اذیت نمی‌کنید. مردم ممکن است به شما لقب بی‌خیال دهند که لقب به جایی است. اما واقعا بی‌خیال نیستید. مرز باریکی میان بی‌خیالی و سبک‌سری وجود دارد و شما خوب می‌دانید چگونه این مرز را حفظ کنید.

ببر در درخت:

شما فردی بسیار محتاط هستید. شما ابتدا دوست دارید قبل از انجام هر کار جدیدی محیط اطراف خود را بررسی کنید و فراتر از موقعیت‌ها را هم می‌بینید. شما فردی آینده نگر هستید که دوست دارد برنامه ریزی کند و با این حجم از محتاط بودن بسیار از شکست خوردن هراسانید.

ببر خفته:

اگر ببر خوابیده را دیدید، در حال حاضر منتظر فرصت جدیدی در زندگی خود هستید. شما دوست دارید در زندگی مسائل را جدی بگیرید و نمی‌خواهید هیچ فرصت جدیدی را از دست بدهید. نه کاملا بی‌خیال هستید و نه کاملا محتاط.

کاربران عزیز دقت داشته باشید که اگرچه این تصاویر ممکن است توسط روانپزشکان استفاده شوند ولی هیچگاه جایگزین تست‌های اصولی روانشناسی نخواهند بود. خب در انتهای این تست از شما خواهیم پرسید اولین تصویری که شما دیدید چه بود؟ چه مقدار پاسخ‌های این تست با ویژگی‌های شخصیتی شما مطابقت دارد؟

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان