تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | یک جارو انتخاب کن تا بگم رازداری یا مرموز؟

در این تست شخصیت شناسی جاروی هالووینی شما می توانید یک جارو انتخاب کنید و جنبه تاریک روح تان را کشف کنید و بفهمید رازدار هستید یا مرموز؟؟

تست روانشناسی | یک جارو انتخاب کن تا بگم رازداری یا مرموز؟
کدخبر : 16086
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

این تست خاص هالووینی در مورد این است که بفهمید چقدر می‌توانید رازدار و متعهد باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سه تصویر مختلف جاروها نگاهی بیندازید و بدون تفکر زیاد تصمیم بگیرید که کدام جارو حس بهتری در شما ایجاد می کند.

ساده به نظر می آید، درست است؟آیا آماده‌اید به قلمرو مرموز ویژگی های شخصیتی خود حمله کنید و آن را کشف نمایید؟

تصویر شماره یک جارو: رازداری و تودار بودن

اگر اولین تصویر جاروی هالووین نظر و توجه شما را جلب کرده است، نشان دهنده این است که شما کاملا رازدار هستید. دوست دارید چیزها را درون خودتان نگه دارید و اغلب افکار و احساسات خودتان را پنهان می‌کنید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما همیشه منزوی هستید. شما به سادگی برای حریم خصوصی خود ارزش قائلید و از اسرار کوچک تان لذت می‌برید. ممکن است از نظر دیگران مرموز یا فراری باشید، اما این تنها به این دلیل است که به مرز بین زندگی شخصی و جهان اطراف‌تان اعتقاد دارید.

تصویر شماره دو جارو: مرموز بودن

اگر تصویر شماره دو جارو حس بهتری در شما ایجاد می‌کند، به این معنا است که سطحی از حیله گری در طبیعت شما وجود دارد. شما در مانور دادن شرایط و دیگران برای رسیدن به هدف تان، مهارت دارید.

این به این معنا نیست که شما دروغگو هستید، اما ممکن است از نقشه کشیدن و استراتژیک لذت زیادی ببرید. این روش برای شما به نوعی گذر و پیمایش در چالش های زندگی است.

 شما دوست دارید برنامه های خود را تا زمانی که برای اجرا آماده نیستند مخفی نگه دارید و در نهایت همه را شگفت زده کنید.

تصویر شماره سه جارو: هم رازدار و هم مرموز

اگر تصویر سومین جارو تصویری است که توجه شما را به خود جلب کرده است، به این معنا است که شما هم رازدار هستید و هم به نوعی مرموز. شما در حفظ اسرار مهارت دارید، حتی تا آنجا که به خاطر حفط اسرارتان با دیگران قطع ارتباط می‌کنید.

شما در طرح برنامه‌ها و استراتژی‌ها، بدون اینکه دیگران متوجه شوند، مهارت دارید.

این ترکیب شما را به یک حریف قدر تبدیل می‌کند. با این حال، بهتر است به یاد داشته باشید که رازداری و حرف زدن، هر دو می‌تواند در موقعیت های خاص به شما کمک کند.  صحبت کردن؛ روراست بودن و صادق بودن در روابطتان به همان اندازه مهم است.

ببنید شما با انتخاب یک جارو ساده توانستید به ابعاد مخفیانه و محرمانه زندگی تان تسلط داشته باشید.

البته این تست برای سرگرمی است و نباید خیلی جدی گرفته شود. به هر حال، همه ما انسان‌ها موجوداتی پیچیده با ویژگی های مختلف هستیم.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان