تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | یک فصل انتخاب کن تا بگم چقدر ادم خوبی هستی

به تصویر زیر نگاه کنید، فصلی که انتخاب می‌کنید ارزشمندترین ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می‌کند.

تست روانشناسی | یک فصل انتخاب کن تا بگم چقدر ادم خوبی هستی
کدخبر : 16051
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار : علی پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

فصلی که انتخاب می کنید ارزشمندترین ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند!

نور و دما تأثیر مستقیمی بر خلق و خوی شما دارد و تغییرات فصلی بر ذهن شما تأثیر می‌گذارد. شواهد علمی پشت این وجود دارد که چرا برخی از مردم زمستان‌ها را ترجیح می‌دهند در حالی که برخی دیگر تابستان‌ها را دوست دارند. و این مربوط به ذات شخصیتی شما است.

تست روانشناسی ارزشمندترین ویژگی

۱. تابستان

اگر تابستان انتخاب شماست، شما یک کاوشگر هستید. شما دارای شخصیتی برونگرا هستید و دوست دارید در فضای باز باشید. گرما و انرژی که تابستان به ارمغان می‌آورد را دوست دارید و سبک زندگی فعالی دارید. شما خوش بین، مسلط و بسیار اجتماعی و دوستانه هستید.

بلافاصله هر کسی را که با آن برخورد می‌کنید تحت تأثیر قرار می‌دهید. شخصیت پر جنب و جوش شما مسری است، اما می‌توانید گاهی اوقات تندخو و تند نیز باشید.

۲. زمستان

اگر یک فرد زمستانی هستید و نمی‌توانید گرما را تحمل کنید، به احتمال زیاد یک درون گرا کلاسیک هستید. شما ترجیح می‌دهید در هوای سرد در خانه بمانید و در گرمای پتوی خود غوطه ور شوید تا اینکه لباس بپوشید و در هوای سرد بیرون بروید. دوست دارید روی کاناپه با یک نوشیدنی داغ به خواندن کتاب یا تماشای فیلم بپردازید.

شما ساکت هستید و برای حریم خصوصی خود بیش از هر چیز ارزش قائلید. دوست ندارید افراد به فضای خصوصی شما نفوذ کنند. اما دلسوزی و همدلی جزو ویژگی‌های اصلی شما است.  شما یک دوست وفادار، یک شریک دوست داشتنی و در کل فردی مسئولیت پذیر هستید.

۳. بهار

بهار یکی از زیباترین فصول در نظر گرفته می شود و زمانی است که بیشتر گل‌ها شکوفا می‌شوند. اگر بهار را انتخاب کنید، فردی خلاق هستید. شما نمی‌توانید بی‌تحرکی را کنترل کنید و هوس تجربه‌های جدید نکنید. شما خلاق، پرانرژی و راحت، صبور و بخشنده هستید. شما دوست دار یادگیری و کنجکاوی بی پایانی برای کسب دانش دارید.

شما رهبر خوب و مشتاق و پر از ایده‌های روشن هستید همچنین دوست دارید بر دیگران تأثیر بگذارید.

۴. پاییز

پاییز با زمانی از سال مشخص می‌شود که تابستان در حال گذر است و زمستان نزدیک می‌شود. زمانی است که درختان برگ‌های خود را می‌ریزند و منظره را به رنگ نارنجی و زرد رنگ آمیزی می کنند. اگر پاییز را دوست دارید، شخصیت جسورانه ای دارید. شما دوست دارید ریسک کنید و زندگی بی‌دغدغه‌ای داشته باشید.

شما آزاده و خواهان تغییر هستید. دوست دارید در حال حرکت باشید و همیشه در حال برنامه ریزی هستید. آرام گرفتن مورد علاقه شما نیست. شما همچنین دوستانه، خانواده محور و اجتماعی هستید. دوست دارید با دیگران اختلاط کنید و در فضای باز بمانید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان