تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | یک کلاه انتخاب تا کثیف ترین رازهاتو بگم

هیچ چیز بیشتر از استایل فرد و اکسسوری‌های مورد استفاده‌ی او، درباره شخصیت او دیگران را راهنمایی نمی‌کند.

تست روانشناسی | یک کلاه انتخاب تا کثیف ترین رازهاتو بگم
کدخبر : 16145
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تست‌های شخصیتی نه تنها سرگرم‌کننده و جالب هستند، بلکه براساس حقیقت و واقعیت روانشناسی طراحی می‌شوند و می‌توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که پاسخی که به این تست‌ها می‌دهید، حقیقت وجودی شما را آشکار می‌کنند. شخصیت خود را با تست روانشناسی زیر به چالش بکشید. ممکن است نتیجه تست مهر تائیدی بر شناخت شما از خودتان باشد، یا حتی شما را شگفت‌زده کند.

کفش، کلاه، کوله پشتی، انگشتر و غیره به مردم کمک می‌کنند تا نگاهی کوتاه به احساس یک فرد حداقل در آن روز و در آن موقعیت داشته باشند، حدس بزنند او به چه چیزی فکر می‌کند و چه تایپ شخصیتی دارد. هرچند یک مثل معروف وجود دارد که می‌گوید “یک کتاب را از روی جلدش قضاوت نکید، اما بسیاری از مردم از لباس‌ها و اکسسوری‌های خود برای بازتاب شخصیت خود، حتی به طور ناخودآگاه، استفاده می‌کنند. کلاه موردعلاقه خود را از بین این کلاه‌ها انتخاب کنید و خود را از چشم سایرین بخوانید.

تست شخصیت کلاه

کلاه A

شما فردی باهوش هستیدو توانایی تشخیص سریع موقعیت را در هر شرایطی دارید و به این دلیل است که خوب می‌دانید چگونه با هر اتفاقی که پیش می‌آید رفتار کنید تا چیزهای خوب به سراغ شما بیایند. ایده‌های شما ماهیت خلاقانه‌ای دارند و عملی کردن ایده‌هایتان اغلب نتایج مطلوبی برای شما به همراه دارد. اگر قدر زمان را بیشتر بدانید و تمرکز خود را از دست ندهید، آینده بسیار روشن و درخشانی در انتظار شما خواهدبود.

کلاه B

شما دوست دارید همه چیز را آسان و ساده نگه دارید و پیچیده کردن بیش از حد چیزها برای شما بی معنی است. شما ارزش واقعی هر فرد را در صادق بودن با خود و اطرافیان خود می‌بینید. این صداقت شماست که باعث شده به شدت برای مردم قابل اعتماد و اتکا باشید. اغلب افراد برای اینکه شما را محرم راز خود می‌دانند به سراغ شما می‌آیند و به شما اعتماد دارند.

کلاه C

ارتودنسی با کیفیت بالا به صورت اقساط(فقط 5 میلیون تومان پیش پرداخت)

شما برای مردم آنقدر پر از جذابیت و گرما هستید که دوست نداشتن شما کار بسیار سختی است. نوعی انرژی خاص درون شما موج می‌زند که باعث می‌شود مردم دوست داشته‌باشند همیشه در اطراف شما باشند. شما علاوه بر داشتن قلبی پر از گرما و محبت، ظاهری جذاب و خوش استایل هم دارید که زیبایی شما را چند برابر می‌کند.

کلاه D

شما احتیاط را از زندگی خود معمولا حذف می‌کنید و عاشق انجام ریسک هستید و کاری را که می‌خواهید را به سادگی انجام می‌دهید. شما اجازه نمی‌دهید نظرات دیگران بر تصمیم‌هایی که می‌گیرید تأثیر بگذارد، مگر اینکه شما بخواهید. از آنجا که از انجام ریسک بارها سود کرده‌اید، ریسک پذیری ویژگی شاخص و بارز شماست.

کلاه E

شما وقتی وارد اتاقی می شوید اعتماد به نفس خاصی را همراه خود وارد محیط می‌کنید. مردم شما را واضح می‌بینند و تاثیری که بر افراد می‌گذارید پاک شدنی نیست. همه می‌دانند که وقت و انرژی خود را تلف نمی‌کنید و همین مسئله باعث می‌شود کسی به خاطر سواستفاده نخواهد به شما نزدیک شود. شما تعهد زیادی را در کارهای روزمره خود دارید و به برنامه‌های خود پایبنددید اما خوشبختانه تعادل را هم در زندگی خود رعایت می‌کنید و از افراد اطرافتان غافل نمی‌شوید.

شما کدام کلاه را انتخاب کردید؟ آیا تفسیر تست مثل شخصیت شما بود؟

هر فردی در جهان دارای شخصیتی متمایز است که نتیجه محیط، تربیت یا هر دو است. هیچ کس واقعا نمی‌داند چرا برخی از مردم سیب را بیشتر از پرتقال دوست دارند یا رنگ سیاه را به قرمز ترجیح می‌دهند، این معمایی است که هنوز حل نشده است. شخصیت شما هم توسط انتخاب‌ها و اعمال شما در زندگی تعریف می‌شود و هم تعیین کننده انتخاب‌ها و اعمال شما در زندگی است. چشم‌ها بدون شک مهم‌ترین اندام حسی بدن هستند و به طور مستقیم با بسیاری از ویژگی‌هایی که از ما یک “انسان” می‌سازند، در ارتباط هستند. بینایی، ادراک، قضاوت، مشاهده و آگاهی همگی با چشم‌ها مرتبط هستند. به این ترتیب، هوش بصری یک فرد می‌تواند چیزهای زیادی در مورد تیپ شخصیتی او به سایرین بگوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان