تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | چقدر خجالتی و منزوی هستی؟ یک یوز انتخاب کن

در واقع انجام این آزمون یک راه عالی برای فهمیدن جایگاه شما در مقایس خجالتی بودن است. آیا شما در قله کوه خجالت قرار گرفته‌اید یا در دره آن؟ همه این موارد با انتخاب شما از بین این ۳ یوزپلنگ مشخص خواهد شد.

تست روانشناسی | چقدر خجالتی و منزوی هستی؟ یک یوز انتخاب کن
کدخبر : 16173
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

بنابراین در این آزمون شرکت کرده تا حقایق شگفت انگیزی از خود را دریابید.

تست روانشناسی یوزپلنگ

کدام یک از سه یوزپلنگ زیر را انتخاب می‌کنید؟

اگر انتخاب کردید در ادامه می‌توانید تحلیل تست را بخوانید.

.

.

.

.

.

یوزپلنگ A

افرادی که یوزپلنگ A را انتخاب می‌کنند خجالتی نیستند. آن‌ها افرادی برون‌گرا هستند، برای تجربیات جدید آماده هستند و اغلب ریسک می‌کنند.

آن‌ها از بودن در کانون توجه لذت می‌برند و انرژی زیادی دارند؛ همچنین در موقعیت های اجتماعی مختلف سریعاً دوست‌یابی می‌کنند.

یوزپلنگ B

افرادی که یوزپلنگ B را انتخاب می‌کنند خجالتی هستند. آن‌ها می‌توانند کاملاً درونگرا باشند و ترجیح می‌دهند در یک گروه کوچک از دوستان نزدیک و صمیمی یا اعضای خانواده باشند.

آن‌ها دوست دارند به جای شرکت در مکالمات، مشاهده کنند و شنونده باشند.

یوزپلنگ C

افرادی که یوزپلنگ C را انتخاب می‌کنند گاهی خجالتی هستند. آن‌ها ممکن است از بیرون با اعتماد به نفس به نظر برسند اما در درون هنوز احساس اضطراب می‌کنند.

این افراد ممکن است در موقعیت‌های خاص اجتماعی باشند، اما برای شارژ مجدد باتری‌هایشان به زمان تنهایی نیاز دارند.

آن‌ها اغلب ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند و قبل از تصمیم گیری، همه جوانب را با دقت بررسی کنند.

کاربران عزیز دقت فرمایید تست‌های شخصیتی تصویری تنها جنبه سرگرمی و گذران وقت دارند و نمی‌توان از آن‌ها به عنوان مصداقی برای گرفتن تصمیم‌‌های مهم و حیاتی در زندگی استفاده کرد. بنابراین همواره این نکته را پیش از خواندن این آزمون‌ها در ذهن داشته باشید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان