تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | اگه بتونی با دلیل بگی کی قاضیو کشته میتونی بری کاراگاه شخصی شی

این تست هوش سرگرم کننده شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی قاضی را به قتل رسانده است. با حل آزمون شناسایی قاتل قاضی مهارت های هوشی و ذهنی خود را محک بزنید. به هر حال، ادعا شده است فقط افراد باهوش می توانند این معمای تصویری را حل کنند. آیا می توانید به پلیس کمک کنید قاتل قاضی را شناسایی کند؟ به نظر شما قاتل کیست؟ مرد یا زن؟

تست هوش | اگه بتونی با دلیل بگی کی قاضیو کشته میتونی بری کاراگاه شخصی شی
کدخبر : 16053
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ تست هوش در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

اگر به حس کارآگاهی خود اعتماد دارید پس حتما می توانید قاتل قاضی را تشخیص دهید! تصویر سناریوی وحشتناکی را نشان می دهد، یک قاضی به طور مرموزی به قتل رسیده است. زمانی که قتل صورت گرفته یک مرد و یک زن در صحنه حضور داشته اند. پلیس می گوید یکی از آن‌ها قاضی را کشته است. اما چه کسی؟ اکنون ما از شما می خواهیم تا ذهن کارآگاهی خود را فعال کرده و آزمون شناسایی قاتل قاضی را حل کنید.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور

همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط

قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

.

.

جواب

حل یک پازل ها و معماها باعث تقویت اتصالات بین سلولهای مغزی می شود، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی مؤثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. معماها باعث افزایش تولید دوپامین، هرمونی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند، می شود.

اگر به این بخش مطلب رسیده اید یا به پاسخ خود شک دارید و یا هم هنوز به دنبال جواب سرگردان هستید. به هر حال، جواب آزمون شناسایی قاتل قاضی، مرد است. بله مرد قاضی را به قتل رسانده است. به آستین های او نگاه کنید، لکه های خون روی آن‌ها وجود دارد.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان