تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط چشم عقابیا میتونن عروسک بدون چشم رو زیر 7 ثانیه پیدا کنن

تست تشخیص عروسک بدون چشم: در چالش امروز شما باید سعی کنید در طول 15 ثانیه عروسکی که چشم ندارد را در بین عروسک ها پیدا کنید. با این حال، به گفته طراح آزمون فقط تیزبین ها می توانند این تست را در مدت زمان تعیین شده انجام دهند.

تست هوش | فقط چشم عقابیا میتونن عروسک بدون چشم رو زیر 7 ثانیه پیدا کنن
کدخبر : 16006
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

تست تشخیص عروسک بدون چشم

در تصویر می توانید تعداد زیادی عروسک های رنگارنگ با چشم های دکمه ای را ببینید. با این حال، یکی از عروسک ها چشم ندارد و شما باید آن را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید. اگر آماده اید پس بیایید شروع کنیم.

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی مانند تست تشخیص عروسک بدون چشم است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

ممکن است پیدا کردن عروسک خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به سمت چپ وسط تصویر نگاه کنید، می‌توانید عروسک بی چشم را تشخیص دهید. عروسک بدون چشم های دکمه ای، موهای قهوه ای و لباس بنفش به تن دارد.

برای سهولت شما، آن را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان