تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط شرلوک هولمزا میتونن بگن قاتل کیه و خودشو زده به اون راه

تست هوش جنایی: اگر به مهارت های هوشی و ذهن کارآگاهی خود اطمینان دارید پس در تصویر قاتل زن را تشخیص دهید. تصویر یک زن را نشان می دهد که به تازگی به قتل رسیده است. بالای سر او دو مرد قرار دارد که هر یک اسلحه ای در دست دارد، یکی از مردها زن را کشته است، اما کدامیک؟ اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا این تست هوش جنایی را حل کنید. به نظر شما قاتل کیست؟

تست هوش | فقط شرلوک هولمزا میتونن بگن قاتل کیه و خودشو زده به اون راه
کدخبر : 16005
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

.

چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال راه های زیادی وجود دارد. کافی است به آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چقدر باهوش و به روز هستیم. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش انجام معماها و بازی های فکری چون این تست هوش جنایی است. تحقیقات ثابت کرده است که هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. امروز هم مانند روزهای دیگر شما را با یک ورزش ذهن جذاب به چالش می کشیم.

/

/

/

/

جواب تست هوش جنایی

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماهای مانند این تست هوش جنایی به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند. زیرا حل کردن تست های هوش باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

پاسخ تست هوش جنایی: مرد که چاقو دارد زن را به قتل رسانده است. شاید تعجب کنید اما دقت کنید هیچ گونه کبودی یا جای زخم بر روی بدن زن دیده نمی شود، یعنی او از پشت سر به قتل رسیده است. در این صورت اگر مرد سمت راست با چوب به او حمله کرده باشد پس او باید با صورت به زمین می افتاد. بنابراین نظر به این دلایل ما فکر می کنیم مرد سمت چپ قاتل زن است. شما چه فکر می کنید؟ لطفا در بخش کامنت ها نظر خود را به ما بگویید.

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان