تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | اشتباه این تصویرو تو سه سوت پیدا کنی ته باهوشایی

تشخیص اشتباه تصویر: در این بازی سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه درون تصویر را تشخیص دهید. آیا موفق خواهید شد؟ اگر می‌خواهید این اشتباه را پیدا کنید فقط 11 ثانیه فرصت دارید.

تست هوش | اشتباه این تصویرو تو سه سوت پیدا کنی ته باهوشایی
کدخبر : 16011
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

اگر از حل بازی‌های سرگرم کننده لذت می‌برید، پس این بازی جذاب برای شما است. به تصویر نگاه و با دقت به دنبال آن اشتباه پنهان بگردید. سعی کنید بیشتر دقت کنید زیرا مهال است با یک بار دیدن این اشتباه کوچک اما مهم را تشخیص دهید.

سعی کنید زیاد خودتان را خسته نکنید، فقط یک بار به تصویر نگاه کنید، چشم هایتان را ببندید، نفس عمیق بکشید و بار دیگر به تصویر نگاه کنید، حتما موفق خواهید شد!

پاسخ تست هوش

اگر با دقت نگاه کنید حتما متوجه اشتباه درون تصویر می‌شوید. کافی است از مهارت بینایی و جزئی نگری تان استفاده کنید، پیدا کردن آن کار سختی نیست. اگر موفق به یافتن آن شده اید، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال آن می‌گردید، پس بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان