فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 10 شهریورماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 10 شهریورماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 14282
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فروردین

گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن

چتر گل در سرکشی ای مرغ خوشخوان غم مخور

این‌قدر به فکر آینده نباش. فراموش کرده‌ای اینجایی که در حال حاضر ایستاده‌ای، همان بهشت آرزوهای دیروزت است. کمی در این بهشت بمان و لذتش را ببر و بعد به پله بعدی برو. قرار است کی و کجا به چه چیزی برسی، این را خودت هم نمی‌دانی. خبرهایی در راه است که نوید آینده‌ای بهتر را برایت دارد.

اردیبهشت

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

زیاد به دیگران اتکا نکن. هیچ کس چون خودت دلسوز نیست و اگر راهنمایی آنان را گوش می‌کنی، در نهایت تصمیم را خودت بگیر. این روزها احساسات باعث شده کمتر از عقل خود استفاده کنی و می‌خواهی یک‌شبه ره صدساله را طی کنی. کاری را که دیگران انجام داده‌اند و موفق هم شدند، شما هم می‌توانی انجام دهی اما با امکانات لازم.

خرداد

به غلامیِ تو مشهور جهان شد حافظ

حلقه بندگیِ زلف تو در گوشش باد

علاقه قلبی‌ات به شخصی برایت مایه دردسر شده است. مراقب باش از این علاقه سوءاستفاده نشود و به راه‌هایی نروی که در آینده پشیمان نشوی. به دنبال کار گروهی برای کسب درآمد باش چون به تنهایی اگر قرار بود به جایی برسی، تاکنون رسیده بودی. منتظر رسیدن پول هنگفت نباش، خبری نیست.

تیر

ساقی چمنِ گل را بی‌ روی تو رنگی نیست

شمشاد خرامان کن تا باغ بیارایی

سعی کن با کسانی که خیلی زودرنج هستند، با سیاست و احتیاط رفتار کنی چون در طالع این روزهایت یک اختلاف و درگیری وجود دارد. با کمی گذشت می‌توانی جلوی خیلی از اختلافات را بگیری و حضورت در یک جمع باعث می‌شود مورد نقد قرار بگیری. پس مراقب رفتارت در جمع باش تا مورد اتهام قرار نگیری.

مرداد

ای غایب از نظر که شدی همنشین دل

می‌گویمت دعا و ثنا می‌فرستمت

این را حق دیگران بدان که برای آینده‌شان تصمیم‌گیری کنند. با آن که نیت خیری داری ولی دخالت بیش از حد در کار نزدیکانت، آن‌ها را عصبانی می‌کند و گاهی این دلسوزی را دلیلی بر این می‌دانند که می‌خواهی سر از کارهای خصوصی آنان درآوری. به زودی با شخصی که مدتی از او بی‌خبر بودی، ملاقاتی خواهی داشت.

شهریور

گفت و خوش گفت برو خرقه بسوزان حافظ

یارب این قلب‌شناسی ز که آموخته بود

نصیحت‌ها و راهنمایی‌های شخصی که به شما علاقه‌مند است را بپذیر. مبادا آن‌چه را که در طول سالیان دراز به دست آورده‌ای، یک‌شبه ویران کنی. قرار است تصمیم مهمی بگیری. تردید و دودلی بلای جانت شده و حق انتخاب را از شما گرفته است. بهتر است با افراد باتجربه مشورت کنی تا قدم در بیراهه نگذاری.

مهر

آن‌چنان در هوای خاک درش

می‌رود آب دیده‌ام که مپرس

برای انجام کاری بیش از حد از خودت مایه می‌گذاری و اعصاب اطرافیان را هم خرد می‌کنی. موفقیت خودت را این‌گونه محک بزن که چه چیزی را از دست می‌دهی تا چه چیزی را به دست آوری. اگر فکر می‌کنی ثروت، غول چراغ جادوست و اگر بیاید تمام آرزوهایت را برآورده می‌کند، اشتباه می‌کنی. با این رفتارها تنها می‌مانی.

آبان

لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ

عشقبازانِ چنین مستحق هجرانند

حرف‌هایی در دلت داری که حاضر نیستی آن‌ها را برای کسی افشا کنی چون می‌ترسی قضاوت‌های نابجایی در موردت بشود. فرد جدیدی وارد زندگی‌ات می‌شود و حال و روزت را بهتر می‌کند و زندگی‌ات دچار تغییر و تحول می‌شود. در امور مالی خودت دقت کن تا با هزینه کردن اندوخته خود احساس نیاز نکنی.

آذر

کوته نکند بحث سر زلف تو حافظ

پیوسته شد این سلسله تا روز قیامت

رویاهای عاشقانه‌ای در سر داری و در پی یافتن شخصی هستی که بتوانی در کنار او به آرامش برسی. سعی کن به سوی کسی کشیده شوی که او هم تمایلی به شما داشته باشد. بیماری یکی از نزدیکانت شاید چندان جدی نباشد ولی مدتی فکر شما را مشغول خواهد کرد. با یکی از نزدیکانت به اختلاف می‌رسی و با گذشت، مشکل برطرف می‌شود.

دی

باز گویم نه درین واقعه حافظ تنهاست

غرقه گشتند درین بادیه بسیار دگر

هدفی در سر داری و برایش تلاش می‌کنی. این هدف آرزوی افراد دیگری هم هست. برنده در این میان کسی است که درست تصمیم بگیرد و به اندازه تلاش کند. مراقب دوستان دروغین و دشمنان حقیقی خودت باش و هر ابراز محبتی را نشانه دوستی ندان چه بسا کسانی که در لباس دوست قصد فریبت را داشته باشند.

بهمن

دل شکسته حافظ به خاک خواهد برد

چو لاله داغ هوایی که بر جگر دارد

طرح و نقشه‌ای بلندپروازانه در ذهن خودت داری. راه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف هست ولی خودت هم می‌دانی مشکلات این کار خیلی زیاد است. برای شروع ابتدا مقدمات کار را فراهم کن تا خدای ناکرده قدم در راهی نگذاری که آخرش زیان و پشیمانی باشد. توکل به خدا را فراموش نکن.

اسفند

سیر سپهر و دور قمر را چه اختیار

در گردشند بر حسب اختیار دوست

اختیار زندگی خودت را به دست کسی داده‌ای که به او علاقه‌مندی. اعتماد به نفس را در خودت تقویت کن و برای رضای دوست، دست از علایق شخصی و اطرافیانت نکش. از چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده، هراس به دلت راه نده، چه بسا آن‌طور که شما فکر می‌کنی، ماجرا پیش نرود و نفع شما در این کار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان