قیمت دلار | قیمت دلار در بازار

قیمت دلار به شدت ریخت | قیمت دلار امروز چقدر شد؟

دیروز قیمت دلار هزار تومان ریخت. اما روند قیمت دلار در مرکز مبادله ارز برخلاف بازار آزاد افزایش محدودی داشت. این مرکز روز گذشته پس از ۱۰ روز اقدام به اعلام قیمت دلار و درهم کرد.

قیمت دلار به شدت ریخت | قیمت دلار امروز چقدر شد؟
کدخبر : 11854
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

امید است که با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه نیز به وضع بهتری برسد و قیمت مناسب تری پیدا کند.قیمت دلار در روز های اخیر روند صعودی بدی را در پیش گرفته است. پیش بینی های عجیبی از قیمت دلار انجام گرفته و نشان از این دارد که قیمت دلار مرز 29 هزار تومان را طی کند. در راستای افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز بالا می رود. قیمت دلار چند روزی است که روال صعودی خود را در پیش گرفته و روز به روز گران تر می شود. خبر ها حاکی از آن است که قیمت دلار  امروز افزایش یافت.

دیروز قیمت دلار هزار تومان ریخت. اما روند قیمت دلار در مرکز مبادله ارز برخلاف بازار آزاد افزایش محدودی داشت. این مرکز روز گذشته پس از ۱۰ روز اقدام به اعلام قیمت دلار و درهم کرد.

قیمت دلار روز گذشته کاهش هزار تومانی داشت. معامله‌گران روند نزولی قیمت در تمام بازارها به ویژه خودرو و بورس را تقویت‌کننده کاهش قیمت دلار در بازار آزاد می‌دانند.

در آخرین روز از هفته گذشته دلار در کف کانال ۵۳ هزار تومانی بسته شد و افزایش محدودی داشت. همچنین فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسان صعودی پیش‌بینی کردند اما روز گذشته ورقِ بخت اسکناس آمریکایی برگشت و در کف کانال ۵۲ هزار تومانی معامله شد.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی این ریزش، عادی است و باید مانند یک نوسان محدود به آن نگاه کرد. آنها معتقدند دومینوی قیمت‌گذاری دستوری دولت در اقتصاد، ریشه تمام چالش‌های اقتصادی حال حاضر است.

افت تولید، متعاقب آن رشد نقدینگی و تورم افزایشی، گران شدن کالاها، خدمات، دلار و ارز زنجیره‌ای است که تحلیلگران اقتصادی معتقدند از قیمت‌گذاری دستوری دولت نشات گرفته است.

دیروز بازارهای همسایه نیز با روند کاهشی قیمت دلار همراه شدند. برخی بازیگران ارزی این روزها، بازار ارز تهران را از افق هرات رصد می‌کنند. قیمت دلار هرات و قیمت طلای آبشده چراغ راهنمای آنان برای موقعیت‌گیری معاملاتی شده است.

قیمت نرخ‌های مختلف

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا دیروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ بالاخره پس از ۱۰ روز تغییر کرد و برخلاف ریزش قیمت در بازار آزاد اندکی افزایشی شد.

روز گذشته قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا افزایش محدود ۵۰ تومانی داشت و با قیمت ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان درج شد. دلار حواله نیز با قیمت ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان عرضه شد و افزایش ۴۲ تومانی داشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد یک پله عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۵۶ هزار و ۵۴۳ تومان رسید و نزدیک به ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل نیز اسکناس یورو کاهش قیمت داشت و به قیمت ۴۵ هزار و ۹۷۶ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۷۹۷ تومان عرضه شد.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد. روز گذشته، قیمت درهم در سایت بازار متشکل ارزی افزایش محدودی داشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان عرضه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان