قیمت دلار | افزایش قیمت دلار

قیمت دلار در مدار ریزش | قیمت دلار در بازار و صرافی های 17 اسفندماه

قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۲ هزار و ۴۴۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۸۷ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در مدار ریزش | قیمت دلار در بازار و صرافی های 17 اسفندماه
کدخبر : 10657
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

امید است که با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه نیز به وضع بهتری برسد و قیمت مناسب تری پیدا کند.قیمت دلار در روز های اخیر روند صعودی بدی را در پیش گرفته است. پیش بینی های عجیبی از قیمت دلار انجام گرفته و نشان از این دارد که قیمت دلار مرز 29 هزار تومان را طی کند. در راستای افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز بالا می رود. قیمت دلار چند روزی است که روال صعودی خود را در پیش گرفته و روز به روز گران تر می شود. خبر ها حاکی از آن است که قیمت دلار  امروز افزایش یافت.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت دلار امروز (چهارشنبه، ۱۷ اسفندماه) ۴۲ هزار و ۴۴۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۸۷ تومان، هر اسکناس یورو ۴۵ هزار و ۳۸۷ تومان و بهای حواله یورو ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان، هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و۵۵۸ تومان و هر حواله درهم ۱۰ هزار و ۵۰۷ تومان کشف شد.

همچنین بنا بر اعلام کانون صرافان، صرافی ملی امروز در عید نیمه شعبان برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان باز است. بر این اساس امروز قیمت دلار صرافی ملی‌ ۴۶ هزار و ۶۲۹ تومان ثبت شده است.

قیمت دلار و یورو در بازار مبادله با تغییرات چندانی همراه نشده و قیمت ها در محدوده روز گذشته بود.

 با ابتکار بانک مرکزی بازار مبادله ارز و طلا در روزهای تعطیل هم به فعالیت خود ادامه داده و این کار را برای فعالیت صادرکنندگان در همه روزهای هفته تسهیل می‌کند، دلار در آخرین قیمت در بازار مبادله به ۴۲,۴۴۶ تومان رسید و دلار حواله نیز به قیمت ۳۸,۵۸۷ تومان مبادله شد.

یورو نیز به قیمت ۴۵,۳۸۷ تومان رسیده و یورو حواله به قیمت ۴۱,۲۶۱ تومان کشف شد.

درهم امارات نیز به قیمت ۱۱,۵۵۸ تومان رسیده و درهم حواله به ۱۰,۵۰۷ تومان کشف قیمت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان