فروش اقساطی ایران خودرو | ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه زمستان آغاز شد | ثبت نام نیو پرشیا از دم قسط فقط با 359 میلیون + سایت ثبت نام

فروش اقساطی ایران خودرو با خودرو نیوپرشیا و تا اتوماتیک آغاز شد. همچنین ایران خودرو از چند خودرو جدید و نیوقبس خود رونمایی کرد.

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه زمستان آغاز شد | ثبت نام نیو پرشیا از دم قسط فقط با 359 میلیون + سایت ثبت نام
کدخبر : 16697
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: دور جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد. در طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو محصول پرفروش ایران خودرو عرضه شده است. فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی می باشد. شرایط ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو را در ادامه با هم می خوانیم.

فروش اقساطی ایران خودرو با جایگزین پژو پارس

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز فروش فوری ایران خودرو با سورن پلاس دوگانه سوز با موتورXU۷P که با عنوان جایگزین پژو پارس تولید شده است خبر داد. قیمت کارخانه سمند سورن پلاسXU۷P حوالی ۳۵۹ میلیون تومان اعلام شده است که با همین نرخ به فروش می‌رسد.

قیمت سمند سورن پلاس- دی ۱۴۰۲

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (ریال)

سمند سورن پلاسXU۷P ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر (قیمت کارخانه) ۴.۵۹۱.۱۸۹.۰۰۰

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان در بخش زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفته بود و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام سورن پلاس ۱۴۰۲ اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو / بررسی تخصصی چهار محصول جدید ایران خودرو

رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، چهار محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو را از نزدیک مورد سنجش و بررسی قرار دادند.

 روز گذشته سوم دی‌ماه، شماری از رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت خودرو، چهار محصول هایما ۷X، هایما ۸S و شاین‌مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی را برای نخستین بار مورد بررسی قرار دادند و تجربه رانندگی با این خودروها را تحلیل فنی کردند.

فروش اقساطی ایران خودرو

این محصولات از ابعاد مختلف فنی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی رسانه‌ها قرار گرفت تا از این طریق اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به جامعه و مشتریان صورت گیرد.

چهار محصول یاد شده، از خودروهای روز و مدرن گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌روند که افزون بر طراحی زیبا، امکانات و قابلیت‌های فنی، دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب مشتریان در سراسر کشور هستند.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، مزیت بزرگ رقابتی برای محصولات این شرکت به شمار می‌رود و به این ترتیب مشتریان با انتخاب این محصولات دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات نخواهند داشت.

فروش اقساطی ایران خودرو

گفتنی است، خودروهای هایما ۷X و ۸S جزء محصولات تولیدی ایران خودرو بوده و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در مرحله نخست به صورت وارداتی تامین و به بازار عرضه می‌شوند.

شماری از اصحاب رسانه در پایان برنامه، به ارایه دیدگاه‌ها و نتایج بررسی خود در زمینه هر یک از خودروهای یاد شده پرداختند

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو / داخل هایما 8S

با ورود به داخل کابین هایما 8S با فضایی مدرن و نسبتاً هیجان‌انگیز مواجه میشویم که در آن ترکیبی از قطعات لوکس با اِلمان‌های اسپرت مسابقه‌ای خودنمایی می‌کنند. مثلاً دریچه‌های تهویه 6 ضلعی و فرمان D شکل خودرو در ترکیب با صندلی‌های بلند یکپارچه و سردنده خوش‌دست، حس هیجان و مسابقه را در دل انسان زنده می‌کنند و همزمان قطعات کرومی بکار رفته و نشانگرهای تمام دیجیتال و انبوهی از امکانات جانبی به یادمان می‌آورند که با خودرویی نیمه‌لوکس طرف هستیم.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو / داخل هایما 8S

در خصوص فضاسازی هم شرایط به نسبت سایز بدنه مناسب ارزیابی شد. در واقع هایما 8S به راحتی می‌تواند از یک خانواده کامل میزبانی نماید. ارگونومی کلی نیز قابل‌قبول است و کیفیت متریال بکار رفته به نسبت محصولات قبلی پیشرفت خوبی داشته و حالا میشود با حس اطمینان بیشتر به سراغ این برند چینی رفت. نکته مثبت دیگر اینکه برای اکثر امکانات ماشین یک کلید جداگانه در نظر گرفته شده و به همین دلیل مجبور نیستیم در نمایشگر اصلی به دنبال تنظیمات مختلف بگردیم.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو / مشخصات هایما 8S

زیر کاپوت هایما 8S یک پیشرانه 1.6 لیتری با کد YF-HMA GA16 قرار گرفته که از تکنولوژی‌های مختلف نظیر توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و از این رو قادر است در بهترین حالت 192 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 5000) و 293 نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور 1500 الی 4500) تولید نماید که برای خودرویی با وزن 1560 کیلوگرم کاملاً کافی خواهد بود. برای انتقال قدرت نیز از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده که نیروی حاصل از موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. هایما با این مشخصات قادر است به شتاب بسیار خوب 8 ثانیه و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت دست یابد که انصافاً راضی‌کننده است. مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر هم به نسبت توانایی‌های حرکتی و سگمنت ماشین قابل‌قبول به نظر می‌رسد، هرچند با بنزین‌های وطنی این عدد مقداری افزایش خواهد داشت.

فروش اقساطی ایران خودرو

تنها ایرادی که می‌توان به این مجموعه گرفت حساسیت بالاتر موتورهای توربو GDI نسبت به انواع تنفس‌طبیعی و MPI است که البته آن هم با توجه به فراگیر شدن این قبیل موتورها و راندمان بالاتر تولیدی، قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دور جدید فروش اقساطی ایران خودرو ویژه دی 1402 آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو شرایط فروش تارا اتوماتیک V۴ را اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه است که طی مرحله نخست برگزاری این سامانه،‌ خواهان خرید تارا اتوماتیک بوده‌اند.

فروش اقساطی ایران خودرو

ایران‌خودرو مدتی است که تولید تیپ نخست این خودرو موسوم به تارا V۲ را متوقف کرده و حالا به‌جای محصول قبلی، تارا V۴ را به تولید می‌رساند. بنابراین مشتریان نیز ناچار خواهند بود که تیپ جدید این خودرو، یعنی تارا V۴ را خریداری کنند. قیمت تارا V۴ حدودی دویست میلیون تومان گران‌تر از تارا V۲ تعیین شده است.

همانند دیگر شرایط فروش ایران‌خودرو که طی مدت اخیر شاهد آن بودیم، ایران‌خودرو تارا اتوماتیک V۴ را به دو صورت فروش فوری و پیش‌فروش عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند با پرداخت کامل بهای خودرو، تارا V۴ را طی ۹۰ روز کاری تحویل بگیرند.

فروش اقساطی ایران خودرو

در سوی دیگر، این امکان برای متقاضیان فراهم شده است که با ارائه پیش‌پرداخت ۴۰ یا ۳۵ درصدی، اتومبیل خود را در اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۳ تحویل بگیرند؛ البته در این حالت قیمت خودرو غیرقطعی خواهد بود و بهای نهایی اتومبیل در زمان تسویه‌حساب مشخص خواهد شد.

خودرو قیمت رنگ‌ها موعد تحویل
تارا اتوماتیک V۴ ۶۸۱,۴۳۴,۷۰۰ سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، آبی کبود، خاکستری ۹۰ روزه

 

خودرو پیش‌پرداخت رنگ‌ها موعد تحویل
تارا اتوماتیک V۴ ۲۷۲,۵۷۳,۸۰۰ سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، آبی کبود، خاکستری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
۲۳۸,۵۰۲,۱۰۰ خردادماه ۱۴۰۳
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان