قیمت دلار | قیمت دلار در بازار | قیمت دلار صرافی ملی

ریزش شدید قیمت دلار | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده

محمد رضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی رئیس‌ کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد.

ریزش شدید قیمت دلار | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
کدخبر : 18605
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در ادامه روند ریزشی قیمت دلار، امروز شنبه مظنه قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی به حدود ۶۱ هزار تومان رسید.

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

روند نزولی کنونی برای تکنیکالیست‌ها معانی روشنی دارد و بیانگر احتمال تشدید روند نزولی دلار در روزهای آتی است.

یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفته است: اگر شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمالا دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برمی‌گردد.

فعالان اقتصادی دیگری هم طی روزهای گذشته با دستیابی به خبرهایی مبنی بر مداخله سنگین بازارساز در بازار درهم در دبی، از کاهش نرخ ارز خبر داده‌اند.

محمدرضا فرزین امروز به‌منظور توسعه مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در نشست بانک توسعه اسلامی، به عربستان سفر کرده و ظاهراً رایزنی‌هایی درباره گشایش‌های ارزی جدید برای کشور خواهد بود.

قیمت دلار

قیمت دلار عقب‌نشینی کرد

بازار غیررسمی ارز در اولین روز کاری ۱۴۰۳ شاهد افزایش قیمت بود؛ تا جایی که چند روز پس از این حمله و در روزهای ابتدایی هفته جاری قیمت دلار به ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید. با وجود این در این روزها بسیاری از کارشناسان عنوان کردند که این نوسانات، ناشی از موج روانی ایجادشده در بازار است و پایدار نخواهد بود و بازار به روال قبل برمی‌گردد.

البته افزایش قیمت ارز در بازار غیررسمی صدای نمایندگان مجلس را هم درآورده تا جایی که آن‌ها خواستار رسیدگی به وضعیت موجود شدند و محمدباقر قالیباف -رئیس مجلس شورای اسلامی- نیز خبرد داد که حتما این جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان