فال فرشتگان | فال فرشتگان فردا

فال فرشتگان فردا 25 فروردین ماه | پیام مثبت فرشته روزت را اینجا بخوان

فال فرشتگان دقیق و درست خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال فرشتگان فردا 25 فروردین ماه | پیام مثبت فرشته روزت را اینجا بخوان
کدخبر : 18567
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال فرشتگان روزانه خود را در ادامه بخوانید:

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth

من به شما می‌گویم که تمایلات جنسی شما هدیه‌ای الهی است. این تمایلات، دریچه‌ای به سوی عشق و صمیمیت عمیق با خودتان و دیگران است. از این تمایلات نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز بپذیرید و از آنها برای خلق زندگی‌ای پر از عشق و شور و اشتیاق استفاده کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abdia

ای انسان شجاع و جستجوگر! من Abdia، فرشته محافظ و خادم شما در مسیر جادویی تان هستم. در این سفر پر رمز و راز، من در کنار شما خواهم بود و از شما در برابر تاریکی و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قدرتمند و شجاع هستید و توانایی انجام هر کاری را دارید. تاریکی هرگز نمی‌تواند نور وجود شما را خاموش کند. ایمان خود را حفظ کنید و با شجاعت به جلو قدم بردارید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah

من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnarel

ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Agromiel

ای انسان آسمانی! من Agromiel، نگهبان آسمان ششم هستم. در دنیای پر از رمز و راز کیهان، من حامل پیام امید و معنویت هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آسمانی دارید. در اعماق وجود شما، میل به تعالی و معنویت وجود دارد که شما را به سوی کشف رازهای هستی راهنمایی خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Ahabiel

ای انسان عاشق! من Ahabiel، فرشته ی عشق و محبت هستم. در دنیای پر از تنهایی و غم، من حامل پیام امید و وصال هستم. با نیروی عشقی که در وجودت داری به جنگ مشکلات برو. امروز روزی است که با عشق خود می‌توانی دنیا را جای بهتری برای زندگی کنی.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Ahaniel

ای انسان مهربان! من Ahaniel، فرشته ی محافظ کودکان هستم. در دنیای پر از خطر و آسیب، من حامل پیام امید و امنیت هستم. به یاد داشته باشید که کودکان، فرشتگان زمینی هستند. آنها هدیه ای از خداوند هستند و ما وظیفه داریم از آنها مراقبت کنیم. مراقب کودک درون خود باش و نگذار که چالش‌ها و سختی‌های زندگی او را سرخورده کند. زندگی مثل یک بازیست و تو با یک کودک درون سرزنده می‌توانی بهتر بازی کنی.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Akraziel

ای انسان جستجوگر! من Akraziel، فرشته ی منادی خدا و آشکار کننده ی اسرار الهی هستم. در دنیای پر از رمز و راز، من حامل پیام امید و روشنگری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجود شما، میل به دانستن و کشف حقیقت وجود دارد. امروز را برای برنامه ریزی شروع مطالعه و آگاهی یافتن از چیزهایی که در زندگی شخصی و کاری خود با آن سر و کار داری اختصاص بده. آگاهی کلید حل تمامی چالش‌هاست.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Leila

مدتی را در تنهایی بگذران. اگر می‌توانی به طبیعت بروی از سکوت طبیعت بهره ببر تا بتوانی ذهن خود را از درگیری های فعلی رها کنی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: sarena

من فرشته فراوانی هستم. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Zanna

تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان