یارانه شب یلدا | زمان واریز یارانه شب یلدا

امشب؛ اهدای یارانه شب یلدا نقدی و غیر نقدی 2 میلیونی | کدام خانوارها هدیه شب یلدا از دولت می گیرند؟

خبرهای خوشی از واریز یارانه شب یلدا نقدی و غیر نقدی برای برخی از خانواده ها اعلام شده است. برای اطلاع از نحوه دریافت یارانه شب یلدا با ما همراه باشید.

امشب؛ اهدای یارانه شب یلدا نقدی و غیر نقدی 2 میلیونی | کدام خانوارها هدیه شب یلدا از دولت می گیرند؟
کدخبر : 16554
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: خبرهای متفاوتی از واریز یارانه شب یلدا به گوش می رسد. گفته می شود یارانه شب یلدا را دهک های کم درآمد جامعه دریافت خواهند کرد. امروز هم خبر جدیدی درباره واریز یارانه شب یلدا منتشر شد. جزئیات جدید یارانه شب یلدا را در ادامه با هم می خوانیم.

اهدای یارانه شب یلدا 2 میلیون تومانی دولت برای این افراد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 300 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای حمایت از قشر آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، با مشارکت خیرین و دفاتر شمیم خدمت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری تعداد 300 بسته یلدایی تهیه  و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی افزود: محتویات هر بسته شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، قند، لپه، عدس،تخمه،برنجک، شکلات و میوه به ارزش هر بسته 2 میلیون تومان است.

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت این نهاد از مشاغل خانگی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار از تاریخ 28 الی 30 آذرماه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برپا شده است.

امیری عنوان کرد: از جمله اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از نیازمندان اجرای طرح قرار دوازدهم است که  در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام‌ زمان (عج) و کمک به نیازمندان از پنج سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا، عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر به‌صورت ویژه اجرا می‌شود.

سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی مبنی بر اهدای یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی سپاه و بسیج به خانواده های نیازمند کشور در آستانه شب یلدا خبر داد.

سردار سرتیپ  پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: در آستانه شب یلدا و به مانند سنوات گذشته حسب دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر گردید فرماندهان سپاه‌های استانی ۱/۵ میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده و به خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا کنند.

وی افزود: این اقدام  با مشارکت خیرین در ادامه کمک‌های معیشتی و مومنانه سال های اخیر و به منظور کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند صورت پذیرفته و  از طریق پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور تحویل خواهد شد.

یارانه شب یلدا

واریز یارانه شب یلدا برای این خانواده ها از ساعاتی دیگر

امروز خبرهای خوشی از واریز یارانه شب یلدا جدید به حساب برخی از خانوارها منتشر شد که در ادامه جزئیات این واریزی جذاب را با هم می خوانیم.

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آن تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تمام این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آنها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به عنوان مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌شود، گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره حدود یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

محمدی فلاح اضافه کرد: یکی از خدمات مهم بهزیستی در موضوع بانوان سرپرست خانوار این است که با توجه به متناسب بودن شرایط مراجعین تسهیلات آموزشی در قالب آموزش های مربوط به مهارت های زندگی، توانمندسازی با ابعاد مختلف، حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جهت بستر سازی و همچنین  پرداخت تسهیلات، تشکیل گروه های همیار جهت ایجاد اشتغال مددجویان نیازمند، ارائه می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین بانوان سرپرست خانوار می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره‌مند شوند و حداکثر تا پنج سال نسبت به ارائه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکار مربوطه و ارائه لیست صورتحساب توسط کارفرما به بهزیستی شهرستان‌ها اقدام کنند.

ناصر عسکری نژاد با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» در سطح استان کرمان گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم.

وی افزود: در همین راستا مردم نوعدوست استان و حامیان نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* با پرداخت کمک‌های نقدی در این ‌کار خیر شرکت کرده و ایتام را همسفره خود کنند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: ۲۵۱۶ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۶۸ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: این حامیان ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیرنقدی از فرزندان معنوی تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان