جمشید هاشم پور | عکس جمشید هاشم پور | بیوگرافی جمشید هاشم پور

فوری/ جمشید هاشم پور زنده است | تکذیب درگذشت بازیگر مشهور سینما

جمشید هاشم‌پور با انتشار عکسی خبر فوتش را تکذیب کرد.

فوری/ جمشید هاشم پور زنده است | تکذیب درگذشت بازیگر مشهور سینما
کدخبر : 16486
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طبق پیگیری‌ها از دوستان نزدیک جمشید هاشم‌پور، حال این بازیگر خوب است و خبرها درباره درگذشت وی کذب است.

جعفر گودرزی - رییس انجمن منتقدان خانه سینما- درباره احوال جمشید هاشم‌پور به ایسنا گفت: حدود یک ساعت قبل با همسر ایشان صحبت کردم و حالشان خوب است.

صبح امروز، ۲۸ آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی‌پور برگزار شد و شاید خیلی‌ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی‌اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی‌های دیگر فراهم نشد.

گودرزی بیان کرد:‌حال آقای هاشم‌پور چندان مساعد نیست و پس از مراسم تششیع آقای صفایی‌پور با همسر آقای هاشم‌پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.

از دقایقی قبل خبری مبنی بر درگذشت این بازیگر در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که رییس انجمن منتقدان سینما که ارتباط نزدیکی با او دارد، آن را تکذیب کرد.

همچنین خانه سینما و موسسه پیشکسوتان نیز این خبر را تکذیب کرد.

واکنش جمشید هاشم‌پور به شایعات درباره خبر درگذشتش

جمشید هاشم‌پور با انتشار عکسی خبر فوتش را تکذیب کرد.

دقایقی پیش خبری مبنی بر درگذشت جمشیدهاشم پور در فضای خبری منتشر شد، بلافاصله این خبر تکذیب شد و پیرو این خبر این هنرمند با انتشار استوری در اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد و نوشت: «سلام به مردم عزیز ایرا اینجانب جمشید هاشم‌پور در صحت و سلامت هستم. لطفا به شایعات نشر شده توسط تمامی خبرگزاری‌ها توجه نکنید.»

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان