ترند جاری کش طرح ناخن یلدایی بسیار جذاب | امسال بدرخش تو فامیل

امروزه کاشت و طراحی ناخن یکی از ایده‌های جذاب برای داشتن استایل شیک و جذاب است که به‌شدت موردتوجه قرار گرفته است. خانم‌های جوان در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا طرح‌های شیک و جذاب را برای ناخن‌های خود انتخاب می‌کنند. با انتخاب طرح‌های جذاب استایل آنها شیک‌تر و جذاب‌تر می‌شود. در این گونه مراسم‌ها بانوان به دنبال طرح‌های زیبا برای ناخن‌های خود هستند و ممکن است روزها به دنبال طرح‌های مختلف بگردند. پیام ما به بانوان جوان این است که نگرا نباشند؛ زیرا در این مطلب ما قصد داریم چند مدل ناخن شب یلدا را به این عزیزان معرفی می‌کنیم. پس تا انتهای مطلب از گشتنی نیوز با ما همراه باشید و از این طرح‌های جذاب لذت ببرید.

ترند جاری کش طرح ناخن یلدایی بسیار جذاب | امسال بدرخش تو فامیل
کدخبر : 16246
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهترین ایده ناخن برای شب یلدا

شب یلدا به‌عنوان یک مناسبت خاص در تقویم ایرانی تلقی می‌شود و بیشتر افراد دوست دارند در این شب خاص، شیک و متفاوت باشند.

طرح ناخن یلدا

ازاین‌رو بانوان جوان به طراحی ناخن روی می‌آورند تا استایل خود را جذاب‌تر کنند. مدل‌های طراحی ناخن شب یلدا بسیار متنوع است و اغلب بر اساس سلیقه افراد انجام می‌شود. در طراحی ناخن برای شب یلدا اغلب رنگ‌های سبز یا قرمز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

طرح ناخن یلدا

این رنگ‌ها در اصل نماد این شب هستند. در طراحی ناخن برای شب یلدا، از اشکالی مثل هندوانه و انار نیز استفاده می‌شود.

 به‌عنوان‌مثال برای دیزاین شیک و زیبا روی ناخن‌ها، می‌توانید یکی از ناخن‌ها را به شکل هندوانه طراحی کنید و به بقیه ناخن‌ها لاک سفید و قرمز بزنید.

طرح ناخن یلدا

همچنین می‌توانید روی ناخن‌های خود دانه‌های برف طراحی کنید و به پیشواز زمستان بروید. حتی می‌توانید روی ناخن‌هایتان یک آدم برفی طراحی کنید. علاوه بر این استفاده از لاک‌های صورتی، سبز و قرمز به همراه چند نقطه سیاه، یک طرح ناخن شب یلدا با ظاهری جذاب و متفاوت را به وجود می‌آورد. می‌توانید از طرح انار نیز برای ناخن‌های خود استفاده کنید.

 در طراحی ناخن شب یلدا می‌توانید از مدل فرنچ نیز استفاده کنید. جهت ایجاد طرح یلدایی می‌توانید برای نوک ناخن‌ها، رنگ‌های قرمز یا سبز را به کار ببرید.

طرح ناخن یلدا

ترکیب جالب و شگفت‌انگیزی از رنگ‌های قرمز گوجه‌ای و سفید با طرح توت‌فرنگی، نیز استایل خاص و شیکی به ناخن‌های شما می‌دهد. با اینکه ارتباط زمانی بین این میوه‌های تابستانی و شب سرد یلدا وجود ندارد، اما تنها با استفاده از رنگ قرمز می‌توان آن را به تم یلدایی تبدیل کرد. حتی می‌توانید روی طرح‌های خود از چند نگین کوچک نیز استفاده کنید.

طرح ناخن یلدا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان