تعطیلی مدارس

فوری/ مدارس تهران فردا تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: کودکستان‌ها و مدارس مقطع دبستان در استان تهران غیر از دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران فردا غیر حضوری است.

فوری/  مدارس تهران فردا تعطیل شد
کدخبر : 15924
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

میر محمد غراوی گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، مهدکودک‌ها تعطیل و فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و مدارس مقاطع دبستان استان تهران غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا شنبه ۱۱ آذرماه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود(مهر).

فعالیت‌های صنعتی از جمله مازوت‌سوزی یکی از دلایل آلودگی هوا در کلانشهرها از جمله تهران است. برخی از مقامات دولتی می‌گویند در تهران مازوت‌سوزی نداریم، اما هفته گذشته یک عضو شورای شهر تهران گفت که مازوت‌سوزی یکی از دلایل این هوای آلوده است. 

سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران گفت: «شهروندان بدانند یکی از دلایل آلودگی هوای شهر تهران در 6 ماه دوم سال مازوت‌سوزی و موارد اینگونه است.»

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به صحبت‌های نجفی گفت: «امیدواریم بتوانند قول عدم مازوت‌سوزی را بدهند و این مازوت در تهران سوزانده نشود.» 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان