تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یک راه پله انتخاب کن تا بگم چیا در انتظارته

دریابید که چگونه با گذشته ارتباط دارید - کدام راه پله سنگی را انتخاب می کنید؟

تست روانشناسی | یک راه پله انتخاب کن تا بگم چیا در انتظارته
کدخبر : 15818
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار : علی پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

با دقت در تصویر زیر یک راه پله را انتخاب کنید:

آیا می خواهید دریابید که شخصیت شما چگونه با گذشته شما پیوند دارد؟ این تست شخصیتی جالب و آموزنده را انجام دهید تا ببینید کدام راه پله سنگی را باید انتخاب کنید. ممکن است از نتایج شگفت زده شوید! بینش های جالبی در مورد خودتان کشف کنید و ببینید که چگونه انتخاب های شما تحت تاثیر گذشته شما بوده است. همین الان تست را شروع کنید و بفهمید که در کجا مناسب هستید!

شخصیت افرادی که راه پله سنگی1 را انتخاب می کنند

پلکان سنگی 1 شخصیت کسانی را نشان می دهد که از گذشته به عنوان راهنما استفاده می کنند. افرادی که این راه پله را انتخاب می کنند احتمالاً ارتباط قوی با گذشته خود دارند و از آن برای تصمیم گیری در زمان حال استفاده می کنند.

آنها ممکن است تمایل بیشتری به تفکر در تجربیات خود داشته باشند، از آنها بیاموزند و برای رسیدن به اهداف خود بر روی آنها کار کنند.

کسانی که راه پله سنگی 1 را انتخاب می کنند، احتمالاً صبور، عاقل و متفکر هستند و قبل از تصمیم گیری، برای در نظر گرفتن همه زوایای وقت صرف می کنند.

شخصیت افرادی که راه پله سنگی2 را انتخاب می کنند

پلکان سنگی 2 شخصیت کسانی را که در گذشته خود زندانی شده اند نشان می دهد. افرادی که این راه پله را انتخاب می کنند ممکن است به دلیل ناتوانی یا عدم تمایل به حرکت فراتر از گذشته و ریسک کردن، در زندگی احساس گیرکردن کنند.

آنها ممکن است از شکست بترسند یا تمایلی به ریسک کردن نداشته باشند. کسانی که راه پله سنگی 2 را انتخاب می کنند احتمالاً هنگام تصمیم گیری ترسیده، نامطمئن و مردد هستند.

شخصیت افرادی که راه پله سنگی3  را انتخاب می کنند

پلکان سنگی 3 شخصیت کسانی را نشان می دهد که به گذشته فکر نمی کنند و همیشه به آینده نگاه می کنند. افرادی که این راه پله را انتخاب می کنند، احتمالاً مستقل هستند و از تجربیات گذشته خود بی بند و بار هستند.

آنها حاضرند برای رسیدن به اهداف خود ریسک کنند و با شکست احتمالی روبرو شوند. کسانی که پله های سنگی 3 را انتخاب می کنند، به احتمال زیاد جاه طلب، با اعتماد به نفس و در برابر چالش ها نترسیده اند.

امیدواریم از تست شخصیت ما لذت برده باشید و در مورد نحوه ارتباط خود با گذشته بیشتر بدانید. ما به طور منظم تست های شخصیتی جدید را در وب سایت خود ارسال می کنیم، بنابراین مطمئن شوید که اغلب آنها را بررسی کنید!

سرگرمی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و اجازه دهید آنها نیز در آزمون شرکت کنند. به یاد داشته باشید، این آزمون صرفاً برای اهداف سرگرمی است و نمی توان از آن به عنوان یک معیار علمی استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان