تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یک ستاره انتخاب کن تا بگم چی در انتظارته

تست روانشناسی | یک ستاره رو انتخاب کن تا در مورد وضعیت فعلی زندگیت راهنماییت کنم!

تست روانشناسی | یک ستاره انتخاب کن تا بگم چی در انتظارته
کدخبر : 15812
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

در این تست شخصیت برای کشف ویژگی‌هایی که شما را متمایز می‌کند، یک ستاره انتخاب کنید و راهنمایی که برای زندگی نیاز دارید را بخوانید.

تست‌های روانشناسی شخصیت یک روش سرگرم‌کننده و جالب برای شناخت بهتر شخصیت و عادات شما هستند. این آزمون‌ها بسیار متنوع هستند و بر اساس نوع نگرش بیننده به تصاویر طراحی می‌شوند.

البته لازم است بدانید که اغلب این تست‌ها جنبه سرگرمی داشته و تنها برای گذران وقت طراحی شده است. و اما برویم سراغ آزمون شخصیت زندگی، اولین ستاره‌ای که نظر شما را جلب می‌کند انتخاب کنید و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را کشف کنید.

تست شخصیت وضعیت زندگی

پاسخ تست شخصیت وضعیت زندگی

کپی برداری بدون ذکر نام وبسایت ستاره و لینک مربوطه ممنوع است.

انتخاب شما کدام ستاره است؟

ستاره شماره ۱

لذت‌های ساده در زندگی به شما بزرگترین شادی را می‌دهد، که باعث می‌شود شما فردی آسان‌گیر و راحت باشید. شما نیازمند چیزی نیستید و در یک محیط آرام و بدون حادثه‌ای خاص، مانند نشستن روی مبل با یک دوست در حال تماشای تلویزیون یا قرار ملاقاتی که فقط یک قدم زدن در پارک است، کاملا راضی و خوشحال خواهید بود.

آرامش، صلح و هماهنگی چیزی است که شما خود را با آن احاطه کرده‌اید، زیرا از هرج و مرج شدید جهان متنفر هستید. اما با این حال، شما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد “چه می‌شود” می‌کنید چون آرزوهای زیادی برای رسیدن دارید.

چیزی که شما ممکن است آن را نادیده بگیرید این است که چگونه افکار “چه می‌شود” برای سلامت، رفاه و بهره‌وری شما مضر است. شما مهارت‌های کشف نشده و دست نخورده زیادی دارید که از آنها استفاده نمی‌کنید و این امر احتمالا شما را ناامید و مضطرب می‌کند؛ و شما را وادار می‌کند ساعت‌ها به فکر کردن در مورد «چه می‌شد» دیروز و فردا برای یافتن راه‌حل صرف کنید، درست است؟

بهتر نیست این زمان را صرف کارهایی کنید که ممکن است و می‌تواند انرژی، اثربخشی و انگیزه شما را برای بهره وری افزایش دهد؟ سعی کنید در لحظه حال بمانید. به عنوان صاحب و ناخدای زندگی خود، در اینجا و اکنون چه کاری می‌توانید انجام دهید تا خود را شاد کنید؟

ستاره شماره ۲

این دنیای عجیب و غریب ذهن کنجکاو شما را متحیر می‌کند و ذهن شما همیشه در حال تعجب و سرگردانی است، که باعث شده است در مجموعه‌ای از موضوعات کاملا متبحر شوید. در حالت دائمی مشاهده و تحقیق و کنجکاوی شما به احتمال خیلی زیادی فردی با فرهنگ و خوش برخورد هستید. با این حال، ممکن است اغلب تعجب کنید که چرا از نظر عاطفی اینقدر برای دیگران کم‌هوش به نظر می‌رسید. در حالی که فردی خوش صحبت و با معلومات بالا هستید.

شما احتمالا از نظر فیزیکی ترجیح می ‌هید تنها باشید یا با نزدیک‌ترین عزیزان خود زمان بگذرانید و این مسئله احتمالا به این دلیل است که شما این حس را دارید که دیگران به خوبی شما را درک نمی‌کنند.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید استرس و بی‌خوابی ناشی از ذهنستبد شماست. شما برای انجام کار و بازی زندگی تقریبا فقط به ذهن خود متکی هستید و بنابراین بیشتر از سایر افراد خسته هستید و به کمک نیاز دارید. ذهن، قلب، بدن و روح شما همگی باید در هماهنگی مثبت با یکدیگر باشند. ذهن شما ممکن است به تنهایی بتواند بر موانع غلبه کند، اما زمانی که به شهود قلب و روح خود اجازه دهید به ذهن شما کمک کنند، می‌توان مسائل و مشکلات را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر حل کرد.

بعلاوه، شهود شما اغلب می‌تواند با تصورات دنیوی که اغلب ذهن شما را درگیر می‌کند و شما را از رسیدن به خوشبختی و رضایت واقعی خود منحرف می‌کند، مقابله کند. سعی کنید از قلب و روح خود به عنوان قطب نما و از ذهن خود به عنوان راهنما استفاده کنید تا استرس کمتری داشته باشید، بیشتر استراحت کنید و از زندگی خود بیشتر احساس رضایت کنید.

ستاره شماره ۳

حساسیت شما نسبت به مصیبت‌های دنیا از شما فردی فوق‌العاده مهربان، سخاوتمند و دوست‌داشتنی در جامعه می‌سازد. شما یک کشش غیرقابل مقاومت برای برآوردن نیازهای دیگران دارید. شما ممکن است فقط به اندازه مصرف هفتگی غذا داشته‌باشید، اما اگر کسی را گرسنه دیدید، وعده غذایی خود را به او خواهید داد تا او بدون غذا نماند و حاضرید خودتان گرسنه بخوابید. از خودگذشتگی شما در زندگی قابل توجه‌ترین خصوصیتی است که مردم برای توصیف شما از آن استفاده می‌کنند.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که خواسته‌ها، نیازها، احساسات، استعدادها و به طور کلی زندگی خود را برای زندگی قربانی می‌کنید. شما می‌توانید آنقدر روی دیگران متمرکز شوید که شخصیت خود را از دست بدهید و نتوانید زندگی خود دنبال کنید. زمانی را به یادآوری اهمیت منحصر به فرد خود اختصاص دهید، استعدادهای خود را کشف و استفاده کنید، و محیط دلخواه و آرام زندگی خود را بسازید.

ستاره شماره ۴

زندگی شما هدف محور و موفقیت محور است. کارآمدی جز خصلت‌های بارز شخصیت شما است. اعتمادبه‌نفس، پرانرژی بودن، برون‌گرایی و دید خوش‌بینانه شما در مورد هر چیزی که در حال حاضر در زندگی شما وجود دارد، تاثیر می‌‌گذارد. شما امنیت و ثبات را ترجیح می‌دهید و مایلید برای ایجاد محیطی که احساس می‌کنید می‌توانید در آن پیشرفت کنید، بسیار سخت کار کنید.

چیزی که شما ممکن است نادیده بگیرید این است که شما اغلب خشن ترین منتقد شخصی خود هستید. وقتی اشتباه می‌کنید با خودتان مهربان‌تر باشید. کمال یک هدف دست‌نیافتنی است چون کمال مطلق وجود ندارد. بنابراین، هدف خود را طوری تنظیم کنید که بهترین حالت ممکن خود باشید، نه یک نسخه خطاناپذیر خیالی از خودتان که هرگز به آن نخواهید رسید. از اشتباهات خود درس بگیرید و اجازه دهید برای موفقیت از آن‌ها استفاده کنید.

ستاره شماره ۵

محیط شما بسیار زیبا، ملموس و مبتنی بر احساس است. جنبه زیرک، لطیف و احساسی شما، باعث شده شما فردی بسیار هوشیار باشید. با این حال، تلاش‌های مادی و افراطی دارید و زندگی شما احتمالاً یک فراز و نشیب از خودخواهی و نوع دوستی نسبت به دیگران است.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که افراط در زندگی ممکن است شما را از پتانسیل کامل خود باز دارد. آیا ساعت‌های طولانی را به بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای می‌گذرانید، پرخوری می‌کنید یا بیش از حد به لذت‌های کوتاه مدت می‌پردازید؟ همه این افراط و تفریط‌ها می توانند به راحتی انرژی، بهره وری و ذهن خلاق شما را تخلیه کنند و مدیریت زمان زندگی شما را خفه کنند. اعتدال را امتحان کنید و شدت افراط خود را کم کنید تا انرژی خود را برای چیزهایی نگه‌ داشته‌باشید که در درازمدت زندگی شما را بهتر می‌کنند، نه اینکه فقط به دنبال رضایت فوری از زندگی باشید.

ستاره شماره ۶

شما میل به زندگی و شخصیتی قوی دارید که به شما کمک می‌کند از پس هر مشکلی برآیید. خلق و خوی یکنواخت شما از شما یک فرد کاری، همسر و دوست ثابت و قابل اعتماد می‌سازد. انرژی شما به حفظ یک محیط رفاهی برای خود و عزیزانتان کمک می‌کند.

شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که همه، تمام چیزهایی را که نیاز دارند را در اختیار دارند. وقتی صحبت از انتخاب افرادی می شود که اطرافتان را احاطه کرده‌اید، یک حس قوی وفاداری در شما موج می‌زند، و روابط شما هرگز چیزی نیست که شما آن را ساده فرض کنید.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که احساس قوی وفاداری شما می‌تواند شما را نسبت به ناشناخته‌ها بسیار بی اعتنا و بی اعتماد کند. بدون خطر کردن، آیا پاداشی وجود خواهد داشت؟ بزرگترین ترس درونی شما خیانت است، و این ترس اغلب شامل خیانت توسط حواس خودتان می‌شود. بی اعتمادی می تواند از نظر احساسی و ذهنی خسته‌کننده باشد، و شما اغلب حتی آگاهانه متوجه نمی شوید که چگونه این حالت دائمی ترس بر زندگی، سلامتی و شادی شما تأثیر می‌گذارد.

با دادن مقداری آزادی عمل به بی‌گناه تا زمانی که گناهکار بودنش ثابت شود، آرامش را به زندگی خود بازگردانید. به خاطر بسپرید که برخی از ریسک‌ها ارزش پذیرش و ریسک کردن دارند.

ستاره شماره ۷

یک شروع جدید در راه است. انرژی شما به لطف کائنات در حال تجدید و برکت است. با سفرهای هیجان‌انگیز جدیدی روبرو خواهید شد که شما را در مسیرهایی که هنوز به آن سفر نکرده‌اید، می‌برد و شما این کار را به تنهایی انجام نخواهید داد.

تصور کنید که  یک ساحل هستید و موج جدیدی از انرژی مثبت و زندگی به سمت شما در حال آمدن است و قرار است خوشبختی به زندگی شما هجوم بیاورد. تا زمانی که منتظر رسیدن آن هستید، صبور باشید.

هرچند خوب می‌دانیم صبر سخت‌ترین چیزی است که در حال حاضر باید با آن روبرو شوید. در حالی که منتظر این انرژی جدید هستید، نیازی به تصمیم‌گیری‌های بزرگ ندارید. اگر اختلافات حل نشده بین خود و شخص دیگری دارید، اکنون وقت آن است که با آن شخص به توافق برسید. به خاطر بسپرید که واقعا هیچ اشکالی ندارد که یکدیگر را دوست نداشته باشید یا حتی با یکدیگر موافق نباشید.

در این دوره زمانی آرامش را در زندگی خود حفظ کنید. باید در ذهن خود ساکت و رام شوید و حتی اشکالی ندارد که در مورد کاری که انجام می‌دهید مردد شوید، اگر واقعا ارزشش را دارد، و اگر این همان چیزی است که واقعاً می‌خواهید، صبور باشید و به اهداف خود فکر کنید و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید. سعی کنید از آشوب و بلوا دوری کنید تا انرژی خود را از دست ندهید.

ستاره شماره ۸

خوشبختی شما اخیرا در بالاترین حد ممکن برآورده نشده است. امروز روزی است که شما شروع به انتظار برای تحقق خوشبختی خود خواهید کرد. به خودتان و خدا اعتماد کنید که برایتان معجزه رقم بخورد.

ممکن است پول برای شما مشکل ساز باشد و از نظر مالی در مضیقه باشید، اما تنها کاری که برای پایان دادن به این چرخه باید انجام دهید، این است که دیگر نگران جریان پول نباشید. پول خواهد آمد و خواهد رفت و برخی از روزها بهتر از روزهای دیگر خواهند بود.

با پایان دادن به نگرانی خود در مورد پول و مسائل مادی، و اینکه به جایی که می‌خواهید، برسید، خود را برای راه روشن‌تری آماده خواهید کرد. وقتی نگران این نگرانی‌های مالی هستید، به شادی فکر نخواهید کرد و زندگی شما غرق در اضطراب و تفکرات منفی خواهدبود. بنابراین با متوقف کردن این نگرانی‌ها دیگر تحت کنترل چیزهای اجتناب ناپذیر نخواهید بود.

انتخاب شما کدام ستاره بود؟ آیا راهنمایی که با توجه به انتخاب خود خواندید، مطابق شرایط فعلی زندگی شما بود؟

منبع: ستاره

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان