فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc و طالع بینی روزانه 7 آذرماه | فال pmc روزانه 7 آذر ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc  و طالع بینی روزانه 7 آذرماه | فال pmc روزانه 7  آذر ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15809
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

♈ فال روزانه متولدین فروردین

یک نفر که برای به دست آوردن اطلاعات لازمتان می خواهید با او تماس بگیرید امروز در دسترس نیست و مجبور خواهید شد برای پیدا کردن آنچه به دنبالش هستید به جاهای دیگری بروید. شاید این کار برایتان دشوار باشد و در یک دور باطل گرفتار شوید که در آن هر کس شما را به دنبال یک نفر دیگر می فرستد. شاید بهتر باشد امروز بیخیال این کار شده و به کارهای دیگری که دارید رسیدگی کنید. مشکلات این روزهایتان نتیجه بی فکری های خودتان و اطرافیانتان است. با شخص بی طرفی که تجربه دارد مشورت کنید تا راه درست را نشانتان بدهد. در فکر انجام کاری هستید که از نتیجه آن چندان مطمئن نیستید. کینه و نفرت اول خودتان را زخمی میکند بعد دیگران را. سعی کنید تغییری در افکار خود ایجاد کنید. اگر از کرده خود پشیمان هستید باید گذشته را جبران کنید.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما در حال حاضر از لحاظ اقتصادی در وضعیتی بسیار بهتر از آنچه در چند وقت اخیر پشت سر گذاشته اید قرار دارید، اما هنوز تا رسیدن به اهداف مادیتان راه درازی در پیش دارید. این موضوع امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و اگر احتیاط به خرج ندهید با فکر و خیال های بیش از اندازه خودتان را دیوانه خواهید کرد. به نفعتان است که آرامش خود را حفظ کرده و در کمال خونسردی به دنبال راهی برای افزایش سرعت پیشرفت خود باشید. البته این واقعیت را نیز باید در نظر داشته باشید که ما هیچ وقت از پیشرفت های اقتصادی خود رضایت کامل نداریم و به دنبال چیزی بیش از آن که داریم می گردیم. بیهوده از سختی های روزگار گله و شکایت نکنید. فایده ندارد که هیچ حسته ترتان نیز میکند. لازم است کاری را شخصا انجام دهید. این روزها تصمیم مالی مهمی نگیرید زیرا ضرر میکنید. از افکار بیهوده بیرون بیایید و برای خود سرگرمی ایجاد کنید. در دوستی صادق و صمیمی باشید زیرا در زندگی به دوستان مخلص نیاز خواهید داشت.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

پدر و مادرتان و یا یک زوج دیگر که به شما خیلی نزدیک هستند امروز با هم بحث ها و درگیری هایی دارند و از شما انتظار دارند که طرف یکی از آنها را بگیرید. به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. بهتر است ضمن یادآوری این نکته به آنها که هر دویشان برای شما مهم و عزیز هستند خودتان را از بحث هایشان کنار کشیده و اجازه بدهید خودشان مشکلاتشان را حل کنند. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که به عنوان یک میانجی و واسطه سعی داشته باشید اوضاع را بین آنها آرام کنید. بدون تلاش به جایی نمی رسید باید قوانین زندگی را بشناسید، به شادی های کوچک زندگی فکر کنید، شما منصف هستید برای مشکل پیش آمده با برقراری مساوات راه حلی پیدا کنید، در جلسه ای بهتر است قبل از آنکه صحبت کنید کمی فکر کنید و اجازه بدهید کمی زمان بگذرد، آنچه از دست داده اید به زودی به دست می آورید، شخصی شما را بسیار دوست دارد احترامش را نگه دارید.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز در حالی که یک نفر از دوستان و اطرافیانتان که او را خیلی خوب می شناسید به شما یک چیز می گوید، حس ششمتان چیزهای دیگری در مورد ماجرا به شما می گوید. احتمالا این شخص در وضعیتی گرفتار شده است که باعث شرمندگی اوست و دلش نمی خواهد که در مورد آن صحبت کند، پس برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظرتان او را تحت فشار نگذارید و حتی اگر قلبا گفته هایش را باور نکرده اید در ظاهر طوری وانمود کنید که انگار حرف هایش را پذیرفته اید. اطلاعاتی که به دنبالشان هستید به وقتش از طریق خود این شخص و یا از راهی دیگر به دستتان خواهند رسید. شخص نادانی شما را رنجانده سعی کنید با منطق و دلیل او را به ارزش زندگی واقف سازید وگرنه از او برای همیشه بگذرید. تلاش و سعی و استقامتی که در راه رسیدن به مقصود داشته اید نتیجه خوبی در پی خواهد داشت به شرط آنکه به دیگران صدمه نزنید برای رسیدن به مقصودتان از هر راهی که میتوانید بهره بگیرید هوا و هوس را از فکرتان خارج کنید.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

به نظر می رسد که یکی از دوستانتان از دست شما ناراحت است، اما حاضر نیست در مورد این موضوع با شما صحبت کند و سعی در مخفی نگه داشتن احساسات خود دارد. اگر از او بپرسید که مشکلش چیست به احتمال زیاد تنها چیزی که می شنوید «هیچی» است! از حس ششم خود برای حدس زدن در مورد این که چه چیزی باعث ناراحتی او شده است استفاده کنید و اگر حق را به او دادید سعی کنید اشتباه خودتان را جبران کنید. دقت کنید و با عجله تصمیم نگیرید اگر به اعتقادتان ایمان داشته باشید از هیچ مشکلی در هراس نخواهید بود کاستی و ضعف های خود را بشناسید و آنها را برطرف کنید همیشه نمیشه که درست و غلط رابه راحتی تشخیص داد اما لازم نیست که خودتان را بیش از حد سرزنش کنید همه اشتباه میکند مهم اینست که تلاش کنید که دیگر اون خطا را تکرار نکنید شخصی باز به شما دروغ میگوید حواس تان را جمع کنید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز تحت شرایط کیهانی موجود همه خیلی احساساتی شده اند و با نگاهی به اطرافتان می توانید ببینید که همه با هم سر ناسازگاری دارند و حتی بین صمیمی ترین دوست ها هم بحث و دعوا در جریان است. خوب، تنها پیشنهادی که در حال حاضر به شما می شود این است که خودتان را از این میدان جنگ دور نگه داشته و وارد هیچ گونه درگیری نشوید. اگر می توانید ریشه ی این تنش ها را پیدا کرده و از بین ببرید که چه بهتر، در غیر این صورت خودتان را کنار کشیده و دست از تلاش برای کنترل اوضاع بردارید. فرصت های پیش آمده را از دست ندهید، مشکلات نباید شما را ناامید کنند. هر مشکلی هر چقدر هم که سخت باشد عاقبت با تدبیر و تلاش، آسان می شود. برملا شدن رازی خیالتان را آسوده می کند، آنچه این روزها لازم دارید کمی صبر است. مراقب رفتارتان باشید، با خوش رفتاری از رنجش اطرافیان جلوگیری کنید. اتفاقی غیر منتظره در خانواده شما را بی نهایت خوشحال خواهد کرد.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز برخی از افراد که با آنها ارتباط دارید ممکن است در رابطه با مسائل معنوی و یا سیاسی درگیر بحث هایی شوند که هم شما و هم بقیه را معذب می کند و باعث می شود دلتان بخواهد به گونه ای از قرار گرفتن در این جمع پرهیز کنید. الان اصلا زمان خوبی برای این که بخواهید نقش قاضی و میانجی را بازی کنید نیست. هر دو طرف دعوا فکر می کنند که حق با خودشان است و به هیچ وجه حاضر به کوتاه آمدن نیستند. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که آنها را به ختم این قائله دعوت کرده و سعی کنید موضوع بحث را عوض کنید. منتظر خبری هستید، از اضطراب و دلشوره یک لحظه آرام و قرار ندارید؛ نگران نباشید آنچه باید اتفاق بیفتد رخ خواهد داد. در مورد مشکل پیش آمده این اواخر شما می خواهید مثل یک فرمانده دستور آتش صادر کنید آنهم با فریاد، یادتان باشد زندگی میدان جنگ نیست و شما نمی توانید دیگران را تحت کنترل داشته باشید؛ انتظاراتتان را تغییر دهید تا به رضایت برسید.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما سعی در تکمیل یک پروژه ی بسیار مهم دارید که مدت زیادی برای آن زحمت کشیده اید، اما اختلاف نظرها و تندخویی های بقیه دارند جلوی شما و پیشرفت کار را می گیرند. بحث ممکن است بر سر بخشی از جزئیات نسبتا بی اهمیت نقشه و کارتان باشد و شما نمی توانید درک کنید که این درگیری های برای چیست، اما انگار بعضی هابه هیچ وجه حاضر به توافق با یکدیگر نیستند. راستش همه خیلی عصبانی تر از آن هستند که بخواهند به حرف های شما توجه کنند. شما بخش هایی از کار که به خودتان مربوط هستند را پیش برده و بقیه ی کار را به دست آنها بسپارید. از مسئله ای رنج می برید و مایل هم نیستید مسئله را با کسی درمیان بگذارید، تا رسیدن به هدف راه درازی در پیش دارید. از کسی انتظار کمک داشتید اما برآورده نشده است. بهتر است به همت و ارادۀ خود تکیه کنید و راه چاره ای بیابید. در شرایط کنونی محل کارتان تغییر و استرس را از خودتان دور کنید. به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد. در یک میهمانی برخوردی زیبا اتفاق می افتد.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما دیشب خیلی بیشتر ازهمیشه بیرون از خانه مانده اید و امروز احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید. شاید حتی کمی احساس سرماخوردگی کنید و ترجیح بدهید تمام روز را در تختخوابتان بگذرانید. برای سرحال کدن خودتان زیاد قهوه ننوشید و به خوردن غذاهای مقوی و ویتامین های لازم اکتفا کنید. خوشبختانه امروز تعطیل است و تا هر وقت که دلتان بخواهد می توانید استراحت کنید، اما به شما توصیه می شود که اگر می خواهید سرحال شوید تمام روز را در خانه نمانید و در هوای خنک پاییزی از خانه بیرون زده و حداقل کمی پیاده روی کنید. شخصی سعی دارد چیزی به شما بگوید؛ به حرف های او گوش کنید. با دوستان خود صادق و بی ریا باشید اما هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. وقوع اتفاقی غیرمنتظره باعث تحولی در زندگی عاطفیتان می شود. همسر یا عزیزتان از شادی روی ابرها به پرواز در می آید. مایلید اصلاعات بیشتری در مورد فردی کسب کنید. حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب فرا برسد.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز احساسات شدید شما باعث می شوند نتوانید به حس درونی خود به عنوان یک منبع مورد اطمینان نگاه کنید. شما امروز واکنش های متفاوتی نسبت به افکار و احساسات دیگران دارید و همین باعث می شود حس کنید اوضاع به نفع شما نیست. این وضعیت کاملا موقتی است، اما بهتر است در شرایط موجود فقط به عقل و منطق خود تکیه کنید و اجازه ندهید احساساتتان شما را راهنمایی کنند. از تند مزاجی و بد اخلاقی دست بردارید، به زودی اوضاع و احوالتان خوب می شود و زبانزد خانواده می شوید. شما قلبی پاک و مهربان دارید. مسئله ای را که مدتها پنهان کرده بودید ممکن است این روزها آشکار شود. تغییری در تصورات و افکارتان رخ می دهد که بعد ها نتیجۀ آن مشخص می شود. در مقابل ترس هایتان به ایستید زیرا باعث می شود قوی تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را می کنید.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما بسیار احساساتی شده و نیاز شدیدی به یک خلوت دونفره با عشقتان احساس می کنید، اما متأسفانه طرف مقابلتان خیلی درگیرتر از آن است که بتواند در حال حاضر به این نیاز شما توجهی نشان بدهید و مسئولیت های زیادی به عهده دارد که باید به آنها رسیدگی کند. مسلما این موضوع باعث ناراحتی و شاید حتی عصبانیت شما خواهد شد، اما بهتر است به اعصاب خود مسلط باشید. شما باید متوجه باشید که بر خلاف آنچه به نظر می رسد طرف مقابلتان شما را رد نمی کند و فقط در موقعیت دشواری قرار دارد. دوستان بسیاری دارید موقعیت خود را بشناسید و تا می توانید به مردم نیکی کنید. به زودی در کارتان گشایشی حاصل می شود. شما فقط به کمی اراده و تلاش نیاز دارید تا موفقیت را در آغوش بگیرید. بدانید کسی در زندگی برنده است که روی پای خود بایستد. اتفاقی ناگوار باعث شده کسی که دوستش دارید بر سر عقل بیاید و از کارهای گذشته دست بردارد.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز با شخصی که دوست دارید وعده ی دیدار داشته باشید و با بیقراری تمام خودتان را برای دیدن او آماده کرده باشید، اما هر چقدر که منتظر بمانید سر و کله اش پیدا نشود و شاید حتی جواب تماس ها و پیام هایتان را هم ندهد. بروز چنین وضعیتی مسلما در ابتدا باعث نگرانی و بعد هم عصبانیت شما خواهد شد، تمام نشانه ها حاکی از این هستند که حال طرف مقابلتان خوب است و مشکل خاصی برای او پیش نیامده است. خونسردی خود را حفظ کرده و کمی منتظر بمانید، به احتمال زیاد او دلیل خوبی برای این تأخیر خود دارد. چشم و هم چشمی را کنار بگذارید . برای رسیدن به نیتی تلاش و کوشش بسیار داشته اید. و از همه یاری گرفته اید .گرچه این کار خوب است ولی پافشاری بیش از حد اوضاع را خراب میکند . ممکن است انجام کار به تاخیر بیافتد . نرسیدن به خواسته ها گاهی ذهنتان را آزار میدهد .کمی جسارت داشته باشید و صبور باشید.خبر خوبی دریافت خواهید کرد .به تغذیه تان تناسب و نظم بدهید.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان