قیمت تخم مرغ | افزایش قیمت تخم مرغ

بروزترین قیمت تخم مرغ در بازار امروز 28 دیماه چقدر است؟

فهرست قیمت برخی از انواع تخم مرغ موجود در بازار به شرح زیر است.

بروزترین قیمت تخم مرغ در بازار امروز 28 دیماه چقدر است؟
کدخبر : 8965
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت تخم مرغ نیز به صورت روزانه اعلام می شود. افزایش قیمت تخم مرغ یکی دیگر از نگرانی های مردم بود و به همین دلیل بعد از گرانی میزان خرید آن بالا رفت. قیمت تخم مرغ یکی از مواردی بود که در گرانی های اخیر افزایش داشت. از آنجایی که تخم مرغ یک کالای پرمصرف است و تقریبا تمامی اقشار به آن نیازمند هستند، متعادل بودن قیمت تخم مرغ اهمیت زیادی دارد. اما بعد از آن قیمت تخم مرغ نیز مانند سایر کالاها پایین آمد.  تخم مرغ را می توانید در ادامه بخوانید.

در این خبر به بررسی قیمت انواع تخم مرغ در بازار پرداختیم. قیمت بسته ۲۰ عددی تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک ۷۹ هزار و ۲۰۰ تومان است. بر این اساس هر دانه تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک ۳۹۵۰ تومان است. قیمت یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ ۱۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان و شانه ۲۰ عددی تخم مرغ ۷۱ هزار و ۸۰۰ تومان است. تخم مرغ دانه ای نیز در بازار ۳,۵۰۰ تومان قیمت دارد. فهرست قیمت برخی از انواع دیگر تخم مرغ موجود در بازار به شرح زیر است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت مواد غذایی در بازار به سرویس "مواد غذایی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت انواع تخم مرغ در بازار (بیست و هفتم دی ماه)

نوع محصول برند تعداد قیمت (تومان)

تخم مرغ بومی - دانه ای ۳,۵۰۰

تخم کبک تلاونگ ۶ عدد ۲۸,۹۰۰

 تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک پرطلایی ۹ عد ۳۲,۳۰۰

تخم مرغ سیمرغ ۲۰ عدد ۴۱,۰۰۰

تخم مرغ پارسیرنگ ۱۵ عدد ۵۹,۴۰۰

تخم مرغ شانه ای درب دار رها مرغ ۲۰ عدد ۷۱,۸۰۰

تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک پرطلایی ۲۰ عدد ۷۹,۲۰۰

تخم مرغ مارکدار معمولی - ۳۰ عدد ۱۱۰,۸۰۰

تصفیه روغن کشور با ۴۰ درصد ظرفیت فعالیت دارد

تیمور محمدی گفت: معضل خشکسالی و کم آبی سبب شده تا کشت دانه های روغنی در کشور انجام نشود. همچنین بخشی از این چالش به دلیل مکانیزه نبودن بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور محمدی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی روغن نباتی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره مشکلات تولید روغن در کشور گفت: چالش اصلی تولید روغن کشور در بخش کشاورزی است. این مشکل به کشت دانه های روغنی برمی گردد.معضل خشکسالی و کم آبی سبب شده تا کشت دانه های روغنی در کشور انجام نشود. همچنین بخشی از این چالش به دلیل مکانیزه نبودن بخش کشاورزی است.

او ادامه داد: بحث سوم مشکلات کشت دانه های روغنی عدم حمایت نهادهای دولتی هنگام خسارت کشاورز است. از این رو کشاورزان رغبتی به ادامه فعالیت ها ندارند.

عضو انجمن صنفی روغن کشی با بیان اینکه پیشنهاد شد تا میوه پالم در کشور تولید شود تا میزان وابستگی ارزی تولید روغن کاهش پیدا کند، اظهار کرد: در تولید روغن مورد نیاز کشور ۹۵ درصد وابستگی ارزی دارد. چون در داخل و جنوب کشور کشت خرما انجام می شود و پالم نیز میوه ای شبیه خرما بوده و در این باره کشاورزان جنوب کشور می توانند مبادرت به کشت میوه پالم کنند تا از شدت وابستگی ۹۵ درصدی این محصول کاسته شود. ۲۰ درصد انواع روغن ها مربوط به پالم است که وارد می شود.

عضو انجمن صنفی روغن نباتی کشور در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره سلامت و سطح استاندارد روغن های تولیدی داخل اظهار کرد: در بحث کیفیت و استاندارد همیشه مولفه های موجود در کارخانجات سختگیرانه تر از استانداردهای ملی بوده و استانداردهای ملی هر کشور سختگیرانه تر از مولفه های بین المللی است. از این رو می توان ادعا کرد در حوزه تولید روغن و تصفیه آن در کارخانجات بزرگ کشور نه تنها استانداردهای داخلی را پاس می کند فاکتورهای غذایی بین المللی را هم می گذراند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان