فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 25 فروردین ماه | فال ابجد روزانه 25 فروردین ماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 25 فروردین ماه | فال ابجد روزانه 25 فروردین ماه
کدخبر : 18569
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

به فردی علاقه دارید و به زودی موقعیتی برایتان فراهم می شود که می توانید با او ملاقات کنید و ارتباطتان را عمیق تر کنید. اما بهتر است از تجربیات گذشته درس بگیرید و سعی کنید اشتباهات گذشته را مرتکب نشده و سعی کنید به آهستگی به هم نزدیک تر شوید زیرا عجله کردن در این ربطه به ضرر شما تمام خواهد شد.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

مدت زیادی است که نزدیکان و اعضای خانواده تان را ندیده اید پس بهتر است یک دورهمی خانوادگی ترتیب دهید تا دیداری تازه کنید. همچنین تماس گرفتن با عزیزانتان می تواند دلتنگی شما را کم تر کند و بتوانید روز خوبی را شروع کنید.برنامه غذایی شما احتیاج به یک سری تغییرات دارد زیرا ادامه این روند سلامتی شمارا به خطر می اندازد.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز بسیار بی حصوله و خسته هستید زیرا حس می کنید زندگی تان از هیجان و شور و شوق افتاده است. شاید بهتر باشد در زمان اوقات فراغت خود با دوستانتان تماسی بگیرید و تفریحات جدیدی را امتحان کنید که حال و هوای شما را تغییر می دهد اما در ابتدا باید درباره سرگرمی جدیدتان با دوستتان هماهنگ کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

امروز باید با یکی از آشنایانتان درباره ی مسئله مهمی صحبت کنید که این موقعیت برای شما کمی استرس زا است اما نگران نباشید زیرا می توانید موفقیت های خوبی کسب کنید. یکی از نزدیکانتان حالش کمی وخیم شده است و بهتر است با او تماس گرفته و حالش را جویا شوید و به او دلداری بدهید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

فردی منظم و تابع قوانین هستید اما گاهی موقعیت هایی پیش می آید که باید استثنا قائل شوید و کمی بیخیالی طی کنید تا اوضاع را روال عادی خود برگردد. حس می کنید به همسر یا عشقتان شک دارید زیرا در حال انجام کارهایی است که شما از آن بی خبر هستید بهتر است کمی صبر کنید زیرا دیر یا زود حقیقت مشخص می شود.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

فردی در زندگی شماست که با حرکات و حرف هایش قصد دو به هم زنی دارد و می تواند یک مانع بزرگ برای پیشبرد کارهای شما به حساب بیاید. دلیل این رفتارها بیشتر ریشه در حسادت دارد و باید سعی کنید تا جای امکان چنین افرادی را از زندگی خود دور نگه دارید زیرا می تواند موقعیت کاری یا عاشقانه ی شما را به خطر بیندازد.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

با شخصی مشکلاتی دارید که فکرتان را درگیر کرده است و نمی توانید از فکر رفتار و صحبت هایش بیرون بیاید. شاید بهتر باشد یک موقعیت مناسب پیدا کرده و با او حرف بزنید و دلیل کارهای گذشته اش را جویا شوید اما ممکن است تروند این مکالمه آن طور که انتظار دارید پیش نرود پس خودتان را برای هر حرفی آماده کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز به طور اتفاقی در مکانی عمومی یکی از دوستانتان را ملاقات می کنید که به شما حس خوبی منتقل می کند  و می توانید با هم درباره ی دوستان مشترکتان صحبت کرده و از احوال هم جویا شوید. به یک مهمانی دعوت می شوید اما اگر حس می کنید نمی توانید در آن جا حضور پیدا کنید بهتر است با میزبان آن را مطرح کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

یک پیشنهاد وسوسه کننده به شما داده می شود که شما را به فکر فرو می برد و فکر می کنید قبول این پیشنهاد شما را به سمت موفقیت سوق می دهد پس لازم است به خوبی همه جوانب را بسنجید. بهتر است ورزش یا پیاده روی را در برنامه روزانه تان بگنجانید تا بتوانید سلامت جسمی و روحی خود را حفظ کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

دلتنگ گذشته و شرایط قبلی خود هستید اما بهتر است به جای افسوس خوردن سعی کنید حال را دریابید و به دنبال راهی باشید تا در همین شرایط فعلی هم بتوانید از زندگی لذت ببرید. برای انجام یک پروژه تلاش های زیادی کرده اید اما ممکن است نتیجه ی دلخواهی از آن نگیرید اما همچنان باید به تلاش خود ادامه دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

شما فردی با استعداد و با هوش هستید اما گاهی ممکن است دچار غرور کاذب شوید که باعث می شود مشکلاتی برایتان پیش بیاید. امروز با شخصی در محل کار یا در فضای مجازی بحث های تندی می کنید که شما را عصبی و آشفته می کند پس بهتر است سعی کنید به خودتان مسلط باشید و از روی عصبانیت حرفی نزنید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز فکرتان درگیر یکی از نزدیکانتان است که باعث شده است نتوانید به خوبی بر روی کارتان تمرکز کنید و همین مسئله باعث می شود دچار اشتباهاتی در کارتان شوید. سعی کنید با پیاده روی یا صحبت کردن با یک دوست کمی فکرتان را آزاد کنید همچنین یادداشت کردن افکارتان به شما کمک می کند تا ذهنتان باز شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان